Advertentie | |
|
![]() |
||
hihihihihi, nou, die nieuwe Xbox komt er in dit huis niet in:
Citaat:
|
haha, nieuwe Between Two Ferns met allerlei Oscar-genomineerden
![]() http://www.funnyordie.com/videos/404...edition-part-1 'Did you ever thought about changing your name to Christoph Breakdance?" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een probleem. ik weet niet wat ik dadalijk naar de optocht moet aandoen. ik heb een rok maar die best stom. en voor de rest heb ik nog duivelsoren en wat losse hoedjes en frutsels.
vanavond heb ik ook nog een discothekentocht maar de helft van de groep komt er niet eens in, er wordt deze carnaval streng gecontroleerd op onder de 16jarige. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn zusje is hier en nu voelt het alsof het vakantie is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoej, ik ben echt heel enthousiast over gezondheidsrecht
![]() |
![]() |
|
Een jongen van een datingsite, waar ik eigenlijk nog nauwelijks een gesprek mee heb gevoerd :') ik weet zo ongeveer alleen dat 'ie geschiedenis studeert (dus ach, dan hebben we vast wel iets om over te praten).
|
Maar even waar ik heel zenuwachtig over ben. Ik vind het al eng om over m'n gezondheidsproblemen te vertellen (hoewel ik dat meestal wel maar direct doe), maar de situatie waarin ik nu zit (niet studeren, leven van bijstand) vind ik eerlijk gezegd een beetje gęnant
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Psych zei dat als ik van die angst af wil komen ik vanuit een psych-standpunt ik een soort serial dater moet worden ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Kun je er niet een beetje tussenin gaan zitten? Dat je wegens gezondheidsproblemen tijdelijk gestopt bent met je studie maar aankomend jaar weer begint? Als ie dan doorvraagt kun je wat meer vertellen en anders laat je het daar lekker bij en vertel je over je hobby's en dingen.
En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het brengt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En ik ben al sinds gisteren aan het bedenken wat ik aan moet trekken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hoe laat heb je afgesproken? |
![]() |
|
|