Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2013, 17:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Obese helpt trouwens wel om je aan het bewegen te krijgen, vannacht kreeg ik ineens zin in opdrukken.
Oud 11-02-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Waren ze doable of was er een andere reden voor die marteling?
Oh, dat zeker. Maar het kwam gewoon zo uit op één of andere manier.
Oud 11-02-2013, 18:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Obese helpt trouwens wel om je aan het bewegen te krijgen, vannacht kreeg ik ineens zin in opdrukken.
Oud 11-02-2013, 18:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 11-02-2013, 19:03
Verwijderd
Ik heb eindelijk weer een oven Nu zit er een cheesecake in. De recepten zeiden alleen allemaal wat anders, dus nu heb ik maar wat gedaan. Met name de creme fraiche en het afbakken van de bodem baart me zorgen. Maar goed, koekjes, suiker, roomkaas, boter, ei en frambozen, kan weinig mee misgaan lijkt me
Oud 11-02-2013, 19:07
Carn
Carn is offline
hihihihihi, nou, die nieuwe Xbox komt er in dit huis niet in:

Citaat:
Not only does a Kinect ship with every console, but it must be plugged in and calibrated for the console to even function.

This requirement is due to the way Kinect has been integrated with the Durango; because every console can be guaranteed of having the camera, developers can now program every game with the peripheral in mind.

It's also because the Kinect will always be watching you. The new version of the camera is able to track up to six individual "skeletons" in the same room at all times. This has clear gameplay implications, such as allowing a game to instantly identify a person, but could also be related to a recently-patented Microsoft system for monitoring and maybe even charging users based on who is watching what.
Oud 11-02-2013, 19:43
Verwijderd
WTF is dat nou weer met die Xbox Wat een schurftmove van MS.
Oud 11-02-2013, 19:48
Carn
Carn is offline
nou ja, het is nog allemaal wel 'rumour has it', maar de mogelijkheid is er welzeker. Mn inside-source had het ook al over identificeren via Kinect
Oud 11-02-2013, 20:04
Verwijderd
Even nog een keer.

Anyone?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Untitled.png (399.6 KB, 3x gelezen)
Oud 11-02-2013, 20:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doooooch weeeeenn eeeettt troemmelchen jeht da stehemo parat un ne trekke durchde stadt und jede haett jesaat KOELLE ALAAAF ALAAAF
Oud 11-02-2013, 20:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 11-02-2013, 20:56
Verwijderd
awww dat einde van de nieuwe Obese, dat de zoon moet huilen en naar zijn papa toegaat voor kusjes <3
Oud 11-02-2013, 21:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jas gekregen van een groepcarnavalsgangers in Heerlen. Heerlijk dit.
Oud 11-02-2013, 21:28
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben zojuist naar het strand geweest en heb schelpjes geraapt <3 In het donker, ja.
Oud 11-02-2013, 23:20
Carn
Carn is offline
haha, nieuwe Between Two Ferns met allerlei Oscar-genomineerden

http://www.funnyordie.com/videos/404...edition-part-1

'Did you ever thought about changing your name to Christoph Breakdance?"
Oud 12-02-2013, 00:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Even nog een keer.

Anyone?
Ik denk, als ik de cast zo bekijk, Karina Logue. Maar dan wat ouder ogend.
Oud 12-02-2013, 01:02
Verwijderd
Omg laatste avond carnaval was zo leuk! Kroegentocht met de kapel en lekker door lege straten heen dansen <3
Oud 12-02-2013, 01:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriendin bracht me net thuis en altijd praten we dan nog wat. Maar de accu werd daar niet heel blij van, motor uit en kachel aan, dus we hebben nog op de pechhulp moeten wachten hij had het overigens in 2 tellen gefikst, dus er was niks echt stuk, gelukkig.
Oud 12-02-2013, 06:58
Verwijderd
The microtransaction store has been updated with a range of cosmetic Scorpion Pets and Valentine's Heart - a weapon effect that impales a bleeding, beating heart on your sword, dagger or wand. This heart is only available for sale until February 15. These can be viewed in the "Newly Added" section of the shop on pathofexile.com.

Oud 12-02-2013, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk, als ik de cast zo bekijk, Karina Logue. Maar dan wat ouder ogend.
Ja!
Oud 12-02-2013, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Omg laatste avond carnaval was zo leuk! Kroegentocht met de kapel en lekker door lege straten heen dansen <3
Het is vanavond pas de laatste avond dat is niet diehard hoor!

Miekje* recyclart voor je, hou je van insecten?
Oud 12-02-2013, 07:42
Verwijderd
Ik kreeg een mailtje met de uitslag van een Latijnolympiade die ik vier maanden geleden heb geschreven. Er staat: 'hoi, bedankt dat je meedeed, maar je hoort niet bij de beste drie, groetjes'. Ja eh, dat had ik zelf ook al wel verzonnen, want ik had ergens in de voorlaatste regel een best grote fout gemaakt. Maar verder staat er dus niks over of ik bij de beste honderd zit, of vijftig, of tien, of of ik mijn werk in mag komen zien. Dat vind ik serieus heel teleurstellend.
Oud 12-02-2013, 07:46
Verwijderd
Stuur een mailtje terug en vraag het.
Oud 12-02-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Het is vanavond pas de laatste avond dat is niet diehard hoor!

[afbeelding]
Vandaag is de boerenbroelof, das wel wat anders en veel saaier. Bovendien gaan we naar mijn zus, die krijgt de uitslag van haar examens
Oud 12-02-2013, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg een mailtje met de uitslag van een Latijnolympiade die ik vier maanden geleden heb geschreven. Er staat: 'hoi, bedankt dat je meedeed, maar je hoort niet bij de beste drie, groetjes'. Ja eh, dat had ik zelf ook al wel verzonnen, want ik had ergens in de voorlaatste regel een best grote fout gemaakt. Maar verder staat er dus niks over of ik bij de beste honderd zit, of vijftig, of tien, of of ik mijn werk in mag komen zien. Dat vind ik serieus heel teleurstellend.
Oh, dat is wel stom Bij de Biologie olympiade kreeg ik ooit nog een oorkonde en bij de Wiskunde olympiade ooit een t-shirt omdat ik bij de beste 5% zat. Alleen de beste drie iets laten weten is wel heel flauw.
Oud 12-02-2013, 08:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]
Niet speciaal, maar het is wel een gaaf ding Ik laat altijd alle afgestorven zooi in de tuin liggen, of maak verschillende hopen waarin beestjes kunnen overwinteren Plus dan heb je na de winter praktisch compost.
Oud 12-02-2013, 09:36
Verwijderd
ik heb een probleem. ik weet niet wat ik dadalijk naar de optocht moet aandoen. ik heb een rok maar die best stom. en voor de rest heb ik nog duivelsoren en wat losse hoedjes en frutsels.

vanavond heb ik ook nog een discothekentocht maar de helft van de groep komt er niet eens in, er wordt deze carnaval streng gecontroleerd op onder de 16jarige.
Oud 12-02-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is wel stom Bij de Biologie olympiade kreeg ik ooit nog een oorkonde en bij de Wiskunde olympiade ooit een t-shirt omdat ik bij de beste 5% zat. Alleen de beste drie iets laten weten is wel heel flauw.
Sowieso werd bij de biologie olympiade precies de ranglijsten en alles gepubliceerd met waar je hoeveel fouten in had enzo

En mijn zusje is hier en nu voelt het alsof het vakantie is Alleen jammer dat dat dan weer niet zo blijkt te zijn.
Oud 12-02-2013, 10:42
Verwijderd
Hoej, ik ben echt heel enthousiast over gezondheidsrecht Mijn professor is ook belachelijk gaaf, 3 academische studies (Wiskunde, filosofie en rechtsgeleerdheid) en gepromoveerd op de laatste twee en naast hoogleraar ook praktiserend advocaat met fucking gave voorbeelden uit de praktijk en amg supergaaf, ik wil een 9 halen.
Oud 12-02-2013, 10:44
Verwijderd
Misschien moet ik m'n scriptie maar binnen gezondheidsrecht schrijven dan kan ik lekker veel met 'm afspreken
Oud 12-02-2013, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb vanmiddag een date en ik ben zó ontzettend bang
Oud 12-02-2013, 10:46
Verwijderd
Omg wat goed VERTEL.
Oud 12-02-2013, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een jongen van een datingsite, waar ik eigenlijk nog nauwelijks een gesprek mee heb gevoerd :') ik weet zo ongeveer alleen dat 'ie geschiedenis studeert (dus ach, dan hebben we vast wel iets om over te praten).
Oud 12-02-2013, 10:49
Verwijderd
Wat goed dat je hebt afgesproken Waarom nu ineens wel?
Oud 12-02-2013, 10:50
Verwijderd
En weinig gesprekken is niet erg, dan heb je nog veel om over te praten en als het tegenviel heb je tenminste niet te veel tijd aan 'm verspild
Oud 12-02-2013, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb mezelf gepusht en ik heb het met m'n psych afgesproken, dus stok achter de deur.
Oud 12-02-2013, 10:51
Verwijderd
Ha, ik vind het echt supergoed van je
Oud 12-02-2013, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar even waar ik heel zenuwachtig over ben. Ik vind het al eng om over m'n gezondheidsproblemen te vertellen (hoewel ik dat meestal wel maar direct doe), maar de situatie waarin ik nu zit (niet studeren, leven van bijstand) vind ik eerlijk gezegd een beetje gęnant Aan de ene kant ben ik graag heel eerlijk, maar aan de andere kant is het misschien ook wel een overshare op een eerste date. En tijdens zo'n eerste date heb je het natuurlijk juist over studeren en werk enzo
Oud 12-02-2013, 10:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ha, ik vind het echt supergoed van je
Dankje

Psych zei dat als ik van die angst af wil komen ik vanuit een psych-standpunt ik een soort serial dater moet worden meerdere dates per week
Oud 12-02-2013, 10:58
Verwijderd
Pff, heel dit probleempje heb je al eens eerder aangekaart en toen ben je voorzien van valide advies
Oud 12-02-2013, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja? In mijn huidige stress-toestand kan ik dat me niet meer herinneren
Verwijderd
Kun je er niet een beetje tussenin gaan zitten? Dat je wegens gezondheidsproblemen tijdelijk gestopt bent met je studie maar aankomend jaar weer begint? Als ie dan doorvraagt kun je wat meer vertellen en anders laat je het daar lekker bij en vertel je over je hobby's en dingen.

En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het brengt
Verwijderd
Citaat:
Dankje

Psych zei dat als ik van die angst af wil komen ik vanuit een psych-standpunt ik een soort serial dater moet worden meerdere dates per week
Daar wordt het wel echt veel minder eng van, ik ben ben met je psych Dan is het enge weg en wordt het leuk. Wel spannend, maar leuk spannend.
Oud 12-02-2013, 11:00
Verwijderd
En met meerdere dates per week kan het niet al te lang duren voor er een leuke tussenzit en dan hoef je voorlopig niet meer te daten. Ook een oplossing
Oud 12-02-2013, 11:00
Verwijderd
Behalve dat ALLE MANNEN HUFTERS ZIJN natuurlijk
Oud 12-02-2013, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kun je er niet een beetje tussenin gaan zitten? Dat je wegens gezondheidsproblemen tijdelijk gestopt bent met je studie maar aankomend jaar weer begint? Als ie dan doorvraagt kun je wat meer vertellen en anders laat je het daar lekker bij en vertel je over je hobby's en dingen.

En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het brengt
Mja, zoiets moet het maar worden. Blegh, ik ben zó bang om daar (weer) op te worden afgewezen.

Citaat:
Daar wordt het wel echt veel minder eng van, ik ben ben met je psych Dan is het enge weg en wordt het leuk. Wel spannend, maar leuk spannend.
Het punt is alleen dat de angst niet alleen komt van die date, maar ook voor een góede date. Ik ben denk ik oneindig veel banger voor wat daarna komt

En ik ben al sinds gisteren aan het bedenken wat ik aan moet trekken /v-lid
Oud 12-02-2013, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
OJA, ALLEMAAL
Oud 12-02-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Mja, zoiets moet het maar worden. Blegh, ik ben zó bang om daar (weer) op te worden afgewezen.

Het punt is alleen dat de angst niet alleen komt van die date, maar ook voor een góede date. Ik ben denk ik oneindig veel banger voor wat daarna komt

En ik ben al sinds gisteren aan het bedenken wat ik aan moet trekken /v-lid
Komt wel goed schatje, anders is het zijn loss en jij hebt toch nog 4 andere dates deze week

Ja, dat is ook fucking eng Maar als het goed voelt bladieblaaa komt alles goed /dooddoeners.

Hoe laat heb je afgesproken?
Verwijderd
AARGH SCHIET OP ENECO IK HEB HET ZO FUCKING KOUD
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Regels voor berichten