Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Dit klinkt ook alsof je de holtes na het stomen een aai geeft en 'ja, wie is er een brave holte? wie is er goed gestoomd? ja, jij he? jij!' tegen ze zegt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ze inmiddels gewoon goedkoper zijn doordat er meer geproduceerd worden. En misschien is het patent verlopen? Ik heb nu ook een paar keramische pannen maar ik kan niet zeggen of die na drie maanden in je gezicht exploderen want zo lang heb ik ze nog niet.
En ik denk dat ik veel van die dingen ook heb geleerd door ze te personificeren. Ik heb vooral anekdotisch geheugen denk ik. Maar het zijn ook wel brave holtes, ze drukken nu veel minder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb deze vrouw gemaild, ik vind haar initiatief fantastisch. Het heet babyhuis. Niet alleen om je kind voorgoed achter te laten, maar ook om het tijdelijk op te vangen zodat ouders hun shit kunnen regelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een kind wordt dan eerst drie maanden in een pleeggezin opgenomen geloof ik, in die tijd bedenk je of je echt afstand van je kind wilt doen of niet. Zo ja dan wordt de adoptieprocedure ingezet.
Edit: zie http://www.kinderbescherming.nl/wat_..._van_een_kind/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd