Advertentie | |
|
![]() |
|
Btw, ik had thee gekocht met de naam 'chamomile & Vanilla', dus ik verwacht kamillethee met een vleugje vanille. Mmm, lekker! Zin in!
Maar wat zit erin? Venkel en fucking drop met een klein beetje kamille en 1 vanille molecuul. Ja Godverdomme, deceptie! Ik lust heel geen venkel en drop! ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Willen jullie even checken of jullie ook 4,99 moeten betalen om Najib te kunnen terugkijken? http://www.rtl.nl/xl/#/gemist
Zo niet, dan ga ik een klachtenbrief schrijven dat Belgen ook heus wel humor hebben en alles.
||
Citaat:
|
Ja, no shit, het sneeuwt hier al sinds gisteren
![]() ![]() Speaking of sneeuw, ik heb alleen mijn gympen bij en eigenlijk wil ik wel even een fotorondje maken. Hoe maak ik mijn schoenen antiglij? Mutant heeft maat 38, echt te klein voor me.
|
Verwijderd
|
Hier sneeuwt het ook al sinds gisteren, ik hoop dat de treinen nog enigszins normaal rijden als ik vanavond weer terug naar Utrecht moet. En mijn eerste idee om je schoenen meer grip te geven was om er platte punaises in te stoppen, maar misschien is dat toch niet zo'n slim idee
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik weet ook wel dat het zout op elke slak leggen is, hoor. Ik vind het alleen zo.. saai, ofzo, als mensen met geslachtsaanduidingen gaan smijten alsof het homogene, totaal verschillende groepen zijn. Je ziet het dagelijks en meestal bedoelen mensen er niet zo veel mee dus meestal zeg ik er niets van, maar bij van die jolige non-humor moet ik te hard :')'en om m'n mond te houden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|