Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik stop niet voor zulke dingen, veel erger vond ik het geval van een koppel dat een 'Stop politie' teken kreeg met zo'n lichtbak en toen ze stopten, werden ze ingesloten en met een wapen gedwongen uit te stappen zodat de auto gestolen kon worden. Ik heb naar aanleiding van dat bericht in de krant nog gevraagd hier aan de politie-experts of je verplicht bent om te stoppen als je enkel zo'n lichtbakteken krijgt van echte politie, want dat vond ik toch maar eng. Ik wil Phoebe uit bed schoppen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon doen. En als ze zegt dat je een kankerhoer bent, dan zeg je dat je ook van haar houdt en dat je verwacht dat ze over 30 minuten klaarstaat ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben terug ja ^^ het was teringtyfusgaaf! Vliegen is tof en niet eng (treinen zijn enger, wat betreft overstappen, je komt niet zo snel aan boord van het verkeerde vliegtuig
![]() ![]() Het landen in Gran Canaria was iets akeliger omdat het daar helder was en ik echt zoiets had van, jahaaaa zet nou maar neeeeer! In Brussel hingen de wolken zo laag dat we bijna al tegen de grond plakten toen we iets konden zien ![]() Het weer valt me mee hier, ik dacht dat ik compleet gek zou worden na uit 25 graden te komen, maar ik vind het niet heel erg klappertandend koud. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet helemaal hoe serieus ik dat mag nemen, maar toch ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nee, vandaag is onderzoeksdag, lekker de literatuur in. Maar ik gebruik nu die tomatentechniek die iemand (Paranoide?) hier laatst noemde, en in de pauzeblokjes mag ik hier even bijlezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|