Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 21:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
FB-contact post dit op haar pagina:

Citaat:
WAARSCHUWING!! Hoe verzinnen ze het.....

Terwijl 1 van mijn vrienden dit weekend op een avond, op een rustige landweg reed om naar huis te gaan, zag ze even verder langs de weg een kind in een autostoeltje, bedekt met een deken.

Ze kon niet uitleggen waarom en om welke reden ook, maar ze heeft besloten om niet te stoppen, zelfs toen alle soorten van schuldig verzuim door haar hoofd gierden.

Toen ze aankwam op haar bestemming, belde ze de politie die haar vertelde dat ze zouden gaan kijken

Dit is waarvan ze haar op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen controleren .... :

Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat automobilisten (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep kind zit.

Merk op dat de autostoel meestal wordt geplaatst in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is. De automobilist - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten , waarna ook de auto wordt gestolen.

Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen.

Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel 112 en meldt dit zo snel mogelijk.

Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg.

Een ander veel voorkomend scenario:
Als je 's nachts rijdt en je krijgt een ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %.
Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt u gedwongen langs de weg te stoppen kan u het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen.

Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia.

AUB stuur dit door naar al je vrienden en laat hen attent zijn ... !!
Oud 25-02-2013, 21:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hehe, nadat ik haar wees op de hoax heeft ze het bericht toch maar verwijderd
Oud 25-02-2013, 21:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Rtl5 zendt 127 Hours opnieuw uit
Oud 26-02-2013, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Rtl5 zendt 127 Hours opnieuw uit
Bleek ook dat het doelbewust was eah, omdat ze 21:00 wilden beginnen en je schijnbaar druk moet maken om de PG-rating. Althans, zoiets voerde RTL aan als excuus voor het op onnavolgbare wijze verkrachten van een film
Oud 26-02-2013, 08:08
Verwijderd
Ik ben iedere dag intens gelukkig met mijn elektrische deken <3 slaaptijd!
Oud 26-02-2013, 08:09
Verwijderd
Ik zie Janice uit Friends voor het eerst in een andere serie dan friends en ik kan niet geloven dat ze een normale stem heeft
Oud 26-02-2013, 08:09
Verwijderd
Truste pip!
Oud 26-02-2013, 08:53
Verwijderd
Goedemorgen! Of weltrusten in het geval van Pip
Oud 26-02-2013, 09:03
Verwijderd
Ik had via internet een bloemetje voor mijn zus besteld dat vrijdag bezorgd zou worden, maar ze heeft niks gekregen. Ik heb ze maar een mailtje gestuurd, want ik heb daar wel geld voor betaald. Stelletje bitches.
Oud 26-02-2013, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben iedere dag intens gelukkig met mijn elektrische deken <3 slaaptijd!
Viezigheid troef, elektrische dekens!
Oud 26-02-2013, 09:07
Lorelei
Lorelei is offline
Elektrische dekens <3
Oud 26-02-2013, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ik had via internet een bloemetje voor mijn zus besteld dat vrijdag bezorgd zou worden, maar ze heeft niks gekregen. Ik heb ze maar een mailtje gestuurd, want ik heb daar wel geld voor betaald. Stelletje bitches.
Ah wat slecht
Oud 26-02-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Elektrische dekens <3
Koud bed zelf opwarmen <3
Oud 26-02-2013, 09:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Koud bed zelf opwarmen <3
Iemand in je bed om...
Oud 26-02-2013, 10:01
Verwijderd
Ik ben/was dat kacheltje
Oud 26-02-2013, 10:04
Verwijderd
Citaat:
FB-contact post dit op haar pagina:
Dat specifieke verhaal is niet waar, maar er is wel een jaar of 2 geleden een reportage op tv geweest over dit soort praktijken. En sowieso, als het nog niet bestaat, dan hebben ze nu het idee gekregen.

Maar ik stop niet voor zulke dingen, veel erger vond ik het geval van een koppel dat een 'Stop politie' teken kreeg met zo'n lichtbak en toen ze stopten, werden ze ingesloten en met een wapen gedwongen uit te stappen zodat de auto gestolen kon worden. Ik heb naar aanleiding van dat bericht in de krant nog gevraagd hier aan de politie-experts of je verplicht bent om te stoppen als je enkel zo'n lichtbakteken krijgt van echte politie, want dat vond ik toch maar eng.

Ik wil Phoebe uit bed schoppen wat rondleiding geven en de toerist uithangen, nu is er een auto om ergens te geraken maar ik durf niet
Oud 26-02-2013, 10:05
Verwijderd
Ik ga liever op een warme WC-bril zitten, desnoods op een openbaar toilet, dan dat ik op een elektrische deken ga liggen. Daar kwam ik zojuist achter.
Oud 26-02-2013, 10:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat specifieke verhaal is niet waar, maar er is wel een jaar of 2 geleden een reportage op tv geweest over dit soort praktijken. En sowieso, als het nog niet bestaat, dan hebben ze nu het idee gekregen.

Maar ik stop niet voor zulke dingen, veel erger vond ik het geval van een koppel dat een 'Stop politie' teken kreeg met zo'n lichtbak en toen ze stopten, werden ze ingesloten en met een wapen gedwongen uit te stappen zodat de auto gestolen kon worden. Ik heb naar aanleiding van dat bericht in de krant nog gevraagd hier aan de politie-experts of je verplicht bent om te stoppen als je enkel zo'n lichtbakteken krijgt van echte politie, want dat vond ik toch maar eng.

Ik wil Phoebe uit bed schoppen wat rondleiding geven en de toerist uithangen, nu is er een auto om ergens te geraken maar ik durf niet

Gewoon doen. En als ze zegt dat je een kankerhoer bent, dan zeg je dat je ook van haar houdt en dat je verwacht dat ze over 30 minuten klaarstaat (en dat 't van mij mocht )
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben/was dat kacheltje
Verwijderd
Ben je weer terug Mutant? Fijne vakantie gehad? En hoe vond je het vliegen?
Oud 26-02-2013, 10:16
Verwijderd
Ik ben terug ja ^^ het was teringtyfusgaaf! Vliegen is tof en niet eng (treinen zijn enger, wat betreft overstappen, je komt niet zo snel aan boord van het verkeerde vliegtuig ) en ik heb me goed geamuseerd. Straks of morgen komen er nog foto's enzo, maar de helft staat op de camera van mijn ouders (mijn geheugenkaarten waren al snel vol). Wel is mijn rug heel erg pijnlijk omdat ik de laatste dag een ritje op een dromedaris heb gemaakt en die stalen balk van dat stoeltje heerlijk in mijn rug liep te bonken, maar voor de rest was de rit heel luxe, want ik was op dat moment de enige toerist en ik heb dus in stilte rond kunnen kijken zonder kwetterende Duitsers of gillende kinderen. De begeleider heeft ook mijn camera gevraagd en foto's gemaakt ^^ en ik kwam nog een paar naaktlopers tegen op weg naar het nudistenstrand waarvan er ééntje toch in de buurt moet komen van grootste penis ter wereld in slappe toestand en het was geen neger

Het landen in Gran Canaria was iets akeliger omdat het daar helder was en ik echt zoiets had van, jahaaaa zet nou maar neeeeer! In Brussel hingen de wolken zo laag dat we bijna al tegen de grond plakten toen we iets konden zien

Het weer valt me mee hier, ik dacht dat ik compleet gek zou worden na uit 25 graden te komen, maar ik vind het niet heel erg klappertandend koud.
Oud 26-02-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Gewoon doen. En als ze zegt dat je een kankerhoer bent, dan zeg je dat je ook van haar houdt en dat je verwacht dat ze over 30 minuten klaarstaat (en dat 't van mij mocht )
Ik ga het maar wagen, ze heeft toch tijd nodig om haar ochtendhumeur te laten bezinken (middaghumeur dan) en volgens mij lag ze niet zo heel veel later in bed dan ik, ik was nog half wakker toen ze ging slapen, dus.
Oud 26-02-2013, 10:26
Verwijderd
Het valt mee ^^ Wel schrok ze zich de tering 'dat ik creepy in haar oor fluisterde' maar ik stond gewoon op de trap en zei Phoebe Ze vloog tegen het plafond en nu komt ze beneden en zegt dat het helemaal niet grappig is!
Oud 26-02-2013, 10:29
Verwijderd
Ik heb een mailtje terug dat ze het boeket wel bezorgd hebben en dat ze het nog eens gaan navragen. Ben benieuwd.
Oud 26-02-2013, 10:30
Verwijderd
Mijn oren hebben altijd erg te lijden onder vliegen, zuigen/kauwen/slikken ten spijt. Heel irritant.
Oud 26-02-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Dit is inderdaad een goede manier om met Phoebe om te gaan.
Oud 26-02-2013, 10:33
Verwijderd
Oeh, het is inderdaad niet bezorgd en wordt vandaag nog bezorgd. Snelle antwoorden en goede service.
Oud 26-02-2013, 10:39
Verwijderd
Wat gaaf van je vakantie Mutant, ben jaloers!

En mooi dat de bloemen alsnog bezorgd worden Ingegerd, en terecht.
Oud 26-02-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn oren hebben altijd erg te lijden onder vliegen, zuigen/kauwen/slikken ten spijt. Heel irritant.
Nergens last van gehad. Ik heb wel telkens gekke bekken getrokken volgens mijn vader (een beetje scheef gapen ofzo), maar ze hebben nooit echt problemen gegeven.
Oud 26-02-2013, 10:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Alsof ik godverdomme een of andere nazi ben
Citaat:
Hmneeeeeeeh. Ik noem weinig mensen die mij wakker maken kankerhoer hoor, het ligt helemaal aan de wekmethode!
Citaat:
Het valt mee ^^ Wel schrok ze zich de tering 'dat ik creepy in haar oor fluisterde' maar ik stond gewoon op de trap en zei Phoebe Ze vloog tegen het plafond en nu komt ze beneden en zegt dat het helemaal niet grappig is!
Het is ook helemaal niet grappig, maar ik moet wel steeds lachen om dit verhaaltje
Oud 26-02-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Nergens last van gehad. Ik heb wel telkens gekke bekken getrokken volgens mijn vader (een beetje scheef gapen ofzo), maar ze hebben nooit echt problemen gegeven.
Toen mijn ouders, zusjes en ik naar Turkije vlogen hadden we allemaal heel veel last van onze oren, maar mijn zusje had nergens last van, haar trommelvliezen zijn geperforeerd en er stond bij haar dus geen druk op. Zij zat allemaal liedjes te zingen en vrolijk te zijn en wij hadden er echt veel last van
Oud 26-02-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
En mooi dat de bloemen alsnog bezorgd worden Ingegerd, en terecht.
Juh! Heb je weer een nawerkdag of bijwerkdag of hoe je het ook alweer noemde?
Oud 26-02-2013, 10:50
Verwijderd
Nou ja, het was niet echt niet durven omdat ik bang was voor een scheldpartij ofzo, maar meer van 'ik wil haar niet pesten door haar zo vroeg uit bed te zetten' ^^
Oud 26-02-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Toen mijn ouders, zusjes en ik naar Turkije vlogen hadden we allemaal heel veel last van onze oren, maar mijn zusje had nergens last van, haar trommelvliezen zijn geperforeerd en er stond bij haar dus geen druk op. Zij zat allemaal liedjes te zingen en vrolijk te zijn en wij hadden er echt veel last van
Mijn bompa wil niet vliegen, want je oren ontploffen als je opstijgt en dan bloeden je hersenen leeg en ga je dood, zoiets. Als bomma dan zegt waarom er niet meer mensen sterven tijdens vliegreizen, nou omdat ze allemaal kauwgom kauwen

Ik weet niet helemaal hoe serieus ik dat mag nemen, maar toch ^^
Oud 26-02-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn bompa wil niet vliegen, want je oren ontploffen als je opstijgt en dan bloeden je hersenen leeg en ga je dood, zoiets. Als bomma dan zegt waarom er niet meer mensen sterven tijdens vliegreizen, nou omdat ze allemaal kauwgom kauwen

Oud 26-02-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Oeh, het is inderdaad niet bezorgd en wordt vandaag nog bezorgd. Snelle antwoorden en goede service.
*grinnik* Technisch gezien had je natuurlijk niets met die servicedesk van doen te hebben, eah
Oud 26-02-2013, 11:14
Verwijderd
Citaat:
*grinnik* Technisch gezien had je natuurlijk niets met die servicedesk van doen te hebben, eah
Nou, ik heb gereageerd op het bevestigingsmailtje dat ik gekregen heb van de site waar op ik besteld heb. En dat was volgens mij een algemene site die zelf de dichtsbijzijnde bloemist selecteren. Maar ach. Het is geregeld en ze worden vandaag nog bezorgd, met of zonder klantensercive waar ik wel of niet iets mee te doen heb.
Oud 26-02-2013, 11:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, men, superlekker lenteweer buiten. 2 °C, dus hop, raampje open
Oud 26-02-2013, 11:22
Verwijderd
Ik vind het inderdaad prima weer
Oud 26-02-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Juh! Heb je weer een nawerkdag of bijwerkdag of hoe je het ook alweer noemde?
Uitwerkdag

Maar nee, vandaag is onderzoeksdag, lekker de literatuur in. Maar ik gebruik nu die tomatentechniek die iemand (Paranoide?) hier laatst noemde, en in de pauzeblokjes mag ik hier even bijlezen
Oud 26-02-2013, 11:28
Verwijderd
Hehe tomatentechniek Ik weet wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het wel gaaf klinken!
Oud 26-02-2013, 11:28
Verwijderd
Ik vind dat echt lekker werken, ben veel gemotiveerder omdat het dan lekker overzichtelijk wordt.
Oud 26-02-2013, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Hehe tomatentechniek Ik weet wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het wel gaaf klinken!
Ja het ging er toch om dat er tomaten in stukjes werden gesneden of zoiets
Oud 26-02-2013, 12:28
Verwijderd
Citaat:

Oud 26-02-2013, 13:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lol, net 55 euro moeten betalen voor studieboeken, die niet meer zijn dan wat printjes in een ringband.

kkzooi.
Oud 26-02-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Twintig pagina's? Voor een mondeling?

Waarom?
Nee, er zit ook een groot gedeelte literatuur bij.
Oud 26-02-2013, 13:54
Verwijderd
En, hoe ging het?
Oud 26-02-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, er zit ook een groot gedeelte literatuur bij.
Ah! Dat verklaart.
Oud 26-02-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
lol, net 55 euro moeten betalen voor studieboeken, die niet meer zijn dan wat printjes in een ringband.

kkzooi.
Jeej Doorverkopen een optie?
Oud 26-02-2013, 13:57
Verwijderd
Na een rondje huisarts, ziekenhuis en apotheek heb ik geleerd dat het toch wel handig is om je adres te weten.. Gelukkig zijn er wel behulpzame mensen die best met je op google maps de straat gaan zoeken (huisnummer wist ik wel) en daarmee de postcode
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten