| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik erger me voornamelijk HEEL ERG aan slenterende mensen in de stad als ik haast heb. En aan mensen die zichzelf de straat op gooien zonder ook maar één keer te kijken of er misschien fietsers aankomt, zodat ik boven op de rem moet terwijl ik net -eindelijk- een beetje vaart had gemaakt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de Ikea is vermoeiender dan ik elke keer weer verwacht. Ik ben nu kapot en toen ik halverwege was, had ik ook al een inzinking. Vorige keer ook. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben de laatste tijd als ik naar buiten ga voor boodschappen superwarrig.
![]() Laatst gaf ik m'n OV-chipkaart in plaats van bonuskaart, en deed ik daarna mijn bonuskaart in de ov-chipkaartautomaat, zondag liep ik helemaal naar mijn eigen AH terwijl ik wist dat die dicht was, en nu laat ik m'n fiets weer staan, terwijl ik er met de fiets gekomen ben. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Amg, m'n vader heeft een behoorlijk goede loopband op de kop getikt via mp, elektronisch in hoogte verstelbaar en alles, voor 225 euro, en hij komt 'm zo bij me brengen
|
|
|
Verwijderd
|
Ik leef soms wel een beetje in een parallel universum hoor
. Als mensen zich voor mijn fiets gooien dan schrik ik alleen heel erg en ben ik blij dat er niets gebeurd is. Ik weet niet, ik kan me druk maken over een hoop dingen, maar van die dagelijkse dingen boeien me echt he-le-maal niets. Die mensen doen dat allemaal niet voor hun lol en het kan gebeuren dat je even niet oplet of een keer een fietser niet ziet aankomen. Of niet doorhebben dat je in de weg staat eno ![]() Maar goed, ik ben daar dus ook heel goed in. In in de weg staan zonder dat ik het doorheb, dus misschien dat ik daarom wel helemaal niet zo gefrustreerd raak ![]()
|
|
|
|
Verwijderd
|
FUCK ik heb de verkeerde klemmen mee voor op de boxen
Ik dacht dat er geen verschil was en ik vond ook maar één soort (en die wat ik moest hebben waren volgens internet wel voorradig) en ook nergens meer een beschrijving, dus tja. Bah! Nu hb ik 4 pakjes klemmen voor bakken die ik niet heb en terugrijden voor klemmen van 89 cent (die volgens internet maar 50 cent kosten, maar ja, nieuwe regel) is nu ook weer niet de moeite.Pffff. Nou ja, dan nog maar even zonder klemmen en iets er bovenop zetten ofzo. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
Ik moet altijd dwars door het centrum fietsen om bij het station en bij het museum te komen. In het centrum geldt de regel dat als je gezellig aan het winkelen bent met je vriendinnetjes, uitkijken niet hoeft. Anderen kijken maar voor jóu uit. Ook is het heel normaal om je kinderwagen alvast de straat op te duwen, als stootkussen
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik had hier al om gegniffeld (op de pagina over die klemmen): Goed om te weten WAARSCHUWING! Laat kleine kinderen niet met de sluitklemmen spelen, om te voorkomen dat ze elkaar in de doos opsluiten. |
|
![]() |
|
|