Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2013, 19:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar meestal denk ik serieus alleen 'Awh die heeft het even niet zo leuk, die arme moeder ook' oid en dan ga ik weer verder.

Leef jij in parallel universum met kittens en regenbogen ofzo?
Oud 06-03-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Wat is vandaag een hoerendag.
Zeg dat wel.
Oud 06-03-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:

Oh, maar ik denk dat ook hoor. Ik stoor me nooit zo heel erg aan moeders en kinderen en kinderwagens. Het is voor hen allemaal al lastig genoeg, kinderen janken nu eenmaal soms, wees blij dat je er zelf niet de hele dag inzit.

Maar ik ben in dat soort dingen ook extreem kindvriendelijk
Oud 06-03-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:

Leef jij in een universum zonder kittens en regenbogen?
Oud 06-03-2013, 19:55
Verwijderd
Ik erger me daar ook niet aan, maar dat is meer omdat ik mijn energie liever in andere dingen stop.
Oud 06-03-2013, 19:56
Verwijderd
Mijn zusje is naar me toe gekomen i.v.m. gillende ruzie beneden. Ik haat het als mensen ruzie maken beneden terwijl ik daar net naartoe wilde om een appel te gaan eten.
Oud 06-03-2013, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, maar ik denk dat ook hoor. Ik stoor me nooit zo heel erg aan moeders en kinderen en kinderwagens. Het is voor hen allemaal al lastig genoeg, kinderen janken nu eenmaal soms, wees blij dat je er zelf niet de hele dag inzit.

Maar ik ben in dat soort dingen ook extreem kindvriendelijk
Dit ja

Ik erger me voornamelijk HEEL ERG aan slenterende mensen in de stad als ik haast heb. En aan mensen die zichzelf de straat op gooien zonder ook maar één keer te kijken of er misschien fietsers aankomt, zodat ik boven op de rem moet terwijl ik net -eindelijk- een beetje vaart had gemaakt.
Oud 06-03-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Pechtold moet eens nadenken voordat hij achterlijk blaat. Jochem Myjer is wel de minst geëngageerde cabaterier van ons land die zich nog nooit een seconde met de politiek bemoeit heeft. Weet dan tenminste waar je het over hebt Alexander.
Tjongejonge.
Verwijderd
Zijn er eigenlijk nog wel kittens in mijn universum? Ik heb ze al in geen tien jaar gezien. Alleen op foto's op internet, maar ja, je ziet zo veel op foto's op internet, dat zegt niets.
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje is naar me toe gekomen i.v.m. gillende ruzie beneden. Ik haat het als mensen ruzie maken beneden terwijl ik daar net naartoe wilde om een appel te gaan eten.
Dat klinkt wel heel fout ^^

En de Ikea is vermoeiender dan ik elke keer weer verwacht. Ik ben nu kapot en toen ik halverwege was, had ik ook al een inzinking. Vorige keer ook.
Oud 06-03-2013, 20:00
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd als ik naar buiten ga voor boodschappen superwarrig.
Laatst gaf ik m'n OV-chipkaart in plaats van bonuskaart, en deed ik daarna mijn bonuskaart in de ov-chipkaartautomaat, zondag liep ik helemaal naar mijn eigen AH terwijl ik wist dat die dicht was, en nu laat ik m'n fiets weer staan, terwijl ik er met de fiets gekomen ben.
Oud 06-03-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 06-03-2013, 20:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Leef jij in een universum zonder kittens en regenbogen?
Er zijn alleen maar dode beesten en donderwolken in mijn universum.
Oud 06-03-2013, 20:02
Verwijderd
Oh, het is een ruzie van het 'maar jij altijd'-type. Zo nutteloos. Zo jammer van die appel.
Oud 06-03-2013, 20:03
Verwijderd
En mijn zusje is nu naar de badkamer omdat ze mijn muziek stom vindt. jammerjammer.
Oud 06-03-2013, 20:03
Verwijderd
En in dr Who heb ik kittens gezien. En op kitscherige ansichtkaarten van het soort waar ook eenhoorns en elfjes op staan. Oh mijn hemel, wat is er met de kittens gebeurd?
Oud 06-03-2013, 20:18
Verwijderd
Ik heb mijn appel.
Oud 06-03-2013, 20:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb mijn appel.
Oud 06-03-2013, 20:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik eet een fucking lekkere zelfgemaakte quiche en kijk Catfish op MTV. Domme mensen die echt alle bullshit geloven die iemand op internet tegen ze zegt.
Oud 06-03-2013, 20:27
Verwijderd
haha wat
Oud 06-03-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
En in dr Who heb ik kittens gezien. En op kitscherige ansichtkaarten van het soort waar ook eenhoorns en elfjes op staan. Oh mijn hemel, wat is er met de kittens gebeurd?
Kitten cam to the rescue!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Amg, m'n vader heeft een behoorlijk goede loopband op de kop getikt via mp, elektronisch in hoogte verstelbaar en alles, voor 225 euro, en hij komt 'm zo bij me brengen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe geweldig zou 't zijn als je zulk soort beesten zou kunnen fokken? Instant spaghetti! <3
Oud 06-03-2013, 20:36
Verwijderd
Ik heb al drie volgers op Tumblr. Ik ben een LEGENDE.
Oud 06-03-2013, 20:38
Verwijderd
Ik leef soms wel een beetje in een parallel universum hoor . Als mensen zich voor mijn fiets gooien dan schrik ik alleen heel erg en ben ik blij dat er niets gebeurd is. Ik weet niet, ik kan me druk maken over een hoop dingen, maar van die dagelijkse dingen boeien me echt he-le-maal niets. Die mensen doen dat allemaal niet voor hun lol en het kan gebeuren dat je even niet oplet of een keer een fietser niet ziet aankomen. Of niet doorhebben dat je in de weg staat eno

Maar goed, ik ben daar dus ook heel goed in. In in de weg staan zonder dat ik het doorheb, dus misschien dat ik daarom wel helemaal niet zo gefrustreerd raak
Oud 06-03-2013, 20:39
Verwijderd
Ik ben aan het bedenken of ik nu al naar bed zou gaan, want ik ben echt ontzettend moe, maar ik ben een beetje bang dat ik dan heel vroeg wakker ga worden.
Verwijderd
FUCK ik heb de verkeerde klemmen mee voor op de boxen Ik dacht dat er geen verschil was en ik vond ook maar één soort (en die wat ik moest hebben waren volgens internet wel voorradig) en ook nergens meer een beschrijving, dus tja. Bah! Nu hb ik 4 pakjes klemmen voor bakken die ik niet heb en terugrijden voor klemmen van 89 cent (die volgens internet maar 50 cent kosten, maar ja, nieuwe regel) is nu ook weer niet de moeite.

Pffff. Nou ja, dan nog maar even zonder klemmen en iets er bovenop zetten ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-03-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik leef soms wel een beetje in een parallel universum hoor . Als mensen zich voor mijn fiets gooien dan schrik ik alleen heel erg en ben ik blij dat er niets gebeurd is. Ik weet niet, ik kan me druk maken over een hoop dingen, maar van die dagelijkse dingen boeien me echt he-le-maal niets. Die mensen doen dat allemaal niet voor hun lol en het kan gebeuren dat je even niet oplet of een keer een fietser niet ziet aankomen. Of niet doorhebben dat je in de weg staat eno

Maar goed, ik ben daar dus ook heel goed in. In in de weg staan zonder dat ik het doorheb, dus misschien dat ik daarom wel helemaal niet zo gefrustreerd raak
Dit, ja. Ook de laatste regels.
Oud 06-03-2013, 20:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik heb er bijna 200.
Oud 06-03-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Dit, ja. Ook de laatste regels.
<3
Oud 06-03-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:

Ik heb er bijna 200.
Jaja. Jij staat tot mij als Jezus tot Ba'hai.
Oud 06-03-2013, 20:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk dat dat het is, want ik kijk juist constant om me heen om te checken dat ik niet in de weg sta en ik probeer altijd rekening te houden met anderen, dus dan frustreert het me als anderen gewoon iets doen zonder er bij na te denken. 'Oh ik wil hier stilstaan/ding doen, dus dat doe ik.' Nee!

Oud 06-03-2013, 20:47
Verwijderd
Ik heb vandaag LL gespot, geloof ik!
Oud 06-03-2013, 20:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jaja. Jij staat tot mij als Jezus tot Ba'hai.
Ik zit er dan ook al meer dan 2 jaar.
en ik heb tumblr-vriendjes! en ik ga ze meeten in de zomer! Zin innnn!
Oud 06-03-2013, 20:48
Verwijderd
Ik heb m&m's <3
Oud 06-03-2013, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet altijd dwars door het centrum fietsen om bij het station en bij het museum te komen. In het centrum geldt de regel dat als je gezellig aan het winkelen bent met je vriendinnetjes, uitkijken niet hoeft. Anderen kijken maar voor jóu uit. Ook is het heel normaal om je kinderwagen alvast de straat op te duwen, als stootkussen
Oud 06-03-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb tumblr-vriendjes!
Citaat:
Ik heb m&m's <3
Hier moest ik echt te hard om lachen
Oud 06-03-2013, 20:50
Verwijderd
Oud 06-03-2013, 20:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik moet altijd dwars door het centrum fietsen om bij het station en bij het museum te komen. In het centrum geldt de regel dat als je gezellig aan het winkelen bent met je vriendinnetjes, uitkijken niet hoeft. Anderen kijken maar voor jóu uit. Ook is het heel normaal om je kinderwagen alvast de straat op te duwen, als stootkussen
Daar zijn kinderen toch voor? Beetje als van die kanaries in een mijn. Als je kind doodgaat neuk je er toch gewoon een nieuwe bij?

Citaat:
Hier moest ik echt te hard om lachen
Ik niet. Ik bedacht me namelijk net dat ik helemaal geen chocola in huis heb en toen postte ze dat.
Oud 06-03-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Daar zijn kinderen toch voor? Beetje als van die kanaries in een mijn. Als je kind doodgaat neuk je er toch gewoon een nieuwe bij?
Dit klinkt echt superkut. En er staat geen smiley bij dus ik weet niet hoe ik het moet opvatten
Verwijderd
Daar heb ik vandaag nog een discussie over gehad met iemand. Kinderen en kanaries.
Verwijderd
Omnomnom, fijne dag, vroeg opstaan, wat studeren, ochtendvoorstelling van Silverlinings playbook, middag op het terras doorgebracht en toen nog een paar uurtjes college. Ik wil meer van zulke dagen <3
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hier schandalig hard om lachen

En ik had hier al om gegniffeld (op de pagina over die klemmen):
Goed om te weten
WAARSCHUWING! Laat kleine kinderen niet met de sluitklemmen spelen, om te voorkomen dat ze elkaar in de doos opsluiten.
Oud 06-03-2013, 20:53
Verwijderd
Kusjes voor sann, exclusief.
Verwijderd
Als ik omnomnom lees, dan moet ik op de een of andere manier aan het weerwolfspel denken.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit klinkt echt superkut. En er staat geen smiley bij dus ik weet niet hoe ik het moet opvatten
Nou het lijkt me vrij logisch dat ik die kinderen niet echt dood wens.
Oud 06-03-2013, 20:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waarom gebruikt iedereen 'omnomnom' ineens verkeerd de laatste tijd?
Verwijderd
Awesome En lief, ook.
Verwijderd
Citaat:
Kusjes voor sann, exclusief.
<3 kusje terug lieverd, hoe gaat het?

Citaat:
Waarom gebruikt iedereen 'omnomnom' ineens verkeerd de laatste tijd?
Taalontwikkeling is dat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten