Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoeraaaaa!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verder vind ik mezelf erg heet, zowel nu als tien kilo terug, maar wil ik graag weer een periode in mijn leven waarin ik optimaal sterk, snel en lenig ben, want dat lijkt me leuk. En een dergelijke ambitie begint met snappen hoe goed eten werkt. Dan ga ik daarna op kickboksen en ballet en klimmen en dan ben ik klaar.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Men neme:
- een handvol bladgroente (bladgroenten zijn groene groenten die je om je vinger kan draaien. Uitzonderingen: ijsbergsla (dat is er geen) en bleekselderij (dat is er wel één).) - twee of drie stuks fruit - 1 a 2 glazen water - voor de extra gezonde TOUCH eventueel een schep lijnzaad of chiazaad vijf minuten full speed blenderen (niet korter, anders heb je nog brokjes) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben sowieso van mening dat fruit en groente zich niet dienen te mengen in 1 maaltijd. bahbah. edit: en 1 a 2 glázen water?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hele lekker salades etc. kun je ervan maken, of bijvoorbeeld rauwe humus (in het geval van kikkererwten dan). In Nederland kun je bijna alleen alfalfa en tauge kopen dus ik ben het zelf gaan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat moet zeker met verse bonen en geen blikspul? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het trouwens hierdoor gaan doen: http://www.rainforestcreations.co.uk...-rfc-site.html
Op een markt in Londen heb ik dat gegeten en het was echt een van de lekkerste dingen ooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Oja, dit wilde ik ook nog zeggen:
Citaat:
![]() Hoewel het nog niet zo erg is als de gezellige printjes op het wc-papier. Al die verf en elektriciteit en personeelsuren en printmachines die er speciaal voor gebouwd zijn, waarom in godsnaam :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel het volgens mij een speciale decembereditie was, met rendierenmotiefje. En speculaasgeur. Want dat wil men, zijn kont afvegen met papier met een chemische speculaasgeur. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|