Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2013, 21:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben niet zo'n fan van nasi wat een verrassing he
Je eet wel rijst toch? Of ook niet?

Want eigenlijk is het gewoon rijst die je daarna meebakt met de rest van de ingredienten. Van die standaard nasi-kruidenmix dingen vind ik ook niet lekker, dus gewoon 'nasi' eet ik ook vrijwel nooit.
Oud 26-03-2013, 22:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je eet wel rijst toch? Of ook niet?

Want eigenlijk is het gewoon rijst die je daarna meebakt met de rest van de ingredienten. Van die standaard nasi-kruidenmix dingen vind ik ook niet lekker, dus gewoon 'nasi' eet ik ook vrijwel nooit.
Ja, rijst lust ik wel maar het gaat er meer om dat ik normaal gebakken kabeljauw een beetje boring vind.
Oud 26-03-2013, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, rijst lust ik wel maar het gaat er meer om dat ik normaal gebakken kabeljauw een beetje boring vind.
Daarom doe je 't ook door iets anders.
Oud 26-03-2013, 22:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wtf bovenburen, srsly?! Dit is al de zoveelste keer dat ze pas na 11'en beginnen met klussen! echt timmeren en boren enzo. Doe fucking normaal man!
Oud 26-03-2013, 22:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Daarom doe je 't ook door iets anders.
Dat snap ik, maar het blijft dan toch boring gebakken kabeljauw
Oud 26-03-2013, 22:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat ze van tumblr komen en gifjes daar niet groter mogen zijn dan 1 MB.
Oh oke
Oud 26-03-2013, 22:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wtf bovenburen, srsly?! Dit is al de zoveelste keer dat ze pas na 11'en beginnen met klussen! echt timmeren en boren enzo. Doe fucking normaal man!
Mensen zijn soms heel vervelend ja
Oud 26-03-2013, 22:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, niet soms, VAAK!

Maar goed, ik kijk verder Scheire en de Schepping en naai ondertussen een tas van een oud T-shirt (met de hand, jawel!), dus ik ben alweer wat aan het ontspannen.
Oud 26-03-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik, maar het blijft dan toch boring gebakken kabeljauw
Paneren gaat prima. En dan bakken of frituren, dan heb je een visstick.
Oud 26-03-2013, 22:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bak wel dan met viskruiden enzo. Komt goed, wist alleen niet of je dat zomaar met alle vis kon doen
Oud 26-03-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet soms, VAAK!

Maar goed, ik kijk verder Scheire en de Schepping en naai ondertussen een tas van een oud T-shirt (met de hand, jawel!), dus ik ben alweer wat aan het ontspannen.
Waar kijk je dat want dat is verhuisd naar VIER en dat krijg je niet in Nederland en bij mijn weten moet je betalen om die dingen te zien online?
Oud 26-03-2013, 22:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik las het topic op Artistiek over portrettekenen en nu heb ik zin om ook weer te tekenen. Het is alleen een jaar of acht geleden dat ik regelmatig portretten tekende, dus ik verwacht dat ik het een beetje verleerd ben
Oud 26-03-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik bak wel dan met viskruiden enzo. Komt goed, wist alleen niet of je dat zomaar met alle vis kon doen
vissticks zijnmeestal kabeljauw of koolvis ofzo.

En tabletse typtyfus.
Oud 26-03-2013, 22:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga morgen maar even smsen of die man mijn pc wil ontstoffen, want hij is nu echt ziekelijk langzaam en dat was ie nooit. Als ik niet snel iets doe, legt ie het loodje.
Oud 26-03-2013, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik las het topic op Artistiek over portrettekenen en nu heb ik zin om ook weer te tekenen. Het is alleen een jaar of acht geleden dat ik regelmatig portretten tekende, dus ik verwacht dat ik het een beetje verleerd ben
waarom zou je dat verleren? Je zult het niet meer zo snel kunnen neem ik aan, maar als je de techniek van tekenen wat je ziet onder de knie had, zie ik niet in dat je dat zou kunnen kwijtraken.
Oud 26-03-2013, 22:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
waarom zou je dat verleren? Je zult het niet meer zo snel kunnen neem ik aan, maar als je de techniek van tekenen wat je ziet onder de knie had, zie ik niet in dat je dat zou kunnen kwijtraken.
Ik heb het een paar jaar geleden nog weleens geprobeerd, maar dat zag er echt niet uit terwijl ik daarvoor nog best aardig kon tekenen eigenlijk, al zeg ik het zelf
Oud 26-03-2013, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar kijk je dat want dat is verhuisd naar VIER en dat krijg je niet in Nederland en bij mijn weten moet je betalen om die dingen te zien online?
Alles staat op youtube. Ik heb 't meeste van de laatste serie vannacht gekeken en nu ben ik bijna up-to-date, maar de laatste is volgens mij wel de minst leuke. Met die Karen van K3, Gert Verhulst en Phillipe Geubels. Die kan ik alledrie niet uitstaan.
Overmorgen is blijkbaar de aflevering met Theo Maassen, de eerste Nederlandse gast!
Oud 26-03-2013, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga morgen maar even smsen of die man mijn pc wil ontstoffen, want hij is nu echt ziekelijk langzaam en dat was ie nooit. Als ik niet snel iets doe, legt ie het loodje.
Als eens geprobeerd schijfopruiming + defragmentatie te doen?
Oud 26-03-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Alles staat op youtube. Ik heb 't meeste van de laatste serie vannacht gekeken en nu ben ik bijna up-to-date, maar de laatste is volgens mij wel de minst leuke. Met die Karen van K3, Gert Verhulst en Phillipe Geubels. Die kan ik alledrie niet uitstaan.
Overmorgen is blijkbaar de aflevering met Theo Maassen, de eerste Nederlandse gast!
Aha! Ik vond een van de eerste wel leuk. Met vive la fête zangeres Els. En ik weet niet of dat dezelfde was, maar die met de dwergkomiek. En die met de regisseur van Loft Erik die bier dronk
Oud 26-03-2013, 22:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als ik weer ga tekenen open ik een topic op artistiek om juist m'n oude tekeningen te showen
Oud 26-03-2013, 22:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als ik weer ga tekenen open ik een topic op artistiek om juist m'n oude tekeningen te showen
Wat heb je getekend vroeger?
Oud 26-03-2013, 22:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had toen tekenen als examenvak. Heb redelijk wat portretten getekend, een aantal met potlood en een aantal met krijt. Ook wat andere dingen, maar die zijn niet zo goed.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als eens geprobeerd schijfopruiming + defragmentatie te doen?
Hmnee. Dat eerste kun je doen bij C: en dan eigenschappen, toch? Daar kreeg ik niet zo heel veel uit. En wat is defragmentatie precies?

Overigens is het grote probleem nu stof, want hij wordt ook keiheet aan de onderkant. Soms straalt het zelfs door naar het toetsenbord. En hij klinkt als een opstijgend vliegtuig
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aha! Ik vond een van de eerste wel leuk. Met vive la fête zangeres Els. En ik weet niet of dat dezelfde was, maar die met de dwergkomiek. En die met de regisseur van Loft Erik die bier dronk
Die dwerf heeft meerdere afleveringen meegedaan, maar hij's wel grappig.
en ik deed echt een '' toen ik Erik van Looy aan 't bier zag.
Die gast z'n lach ook altijd, heerlijk.

Oud 26-03-2013, 22:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb één keer een 10 gekregen op een tekening in mijn hele schoolcarrière, dat was een portret van Marilyn Monroe
Oud 26-03-2013, 22:43
Verwijderd
ik heb tegen Phoebe gezegd dat ze moest kijken, maar ik weet niet of ze het heeft gedaan.

Oh ik had dat over die goudvis nog gepost bij het wat heb je vandaag geleerd topic!
Oud 26-03-2013, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hmnee. Dat eerste kun je doen bij C: en dan eigenschappen, toch? Daar kreeg ik niet zo heel veel uit. En wat is defragmentatie precies?

Overigens is het grote probleem nu stof, want hij wordt ook keiheet aan de onderkant. Soms straalt het zelfs door naar het toetsenbord. En hij klinkt als een opstijgend vliegtuig
Ach, mijn laptop maakt al jaren herrie en wordt loeiheet, maar hij werkt nog prima.

Defragmentatie zorgt ervoor dat de info op je computer weer netjes in fragmentjes naast elkaar komt te staan, ipv van her en der verspreid. Je moet 't een beetje zien als een filing-systeem, als op een gegeven moment al je bestanden door elkaar zijn gegooid staan mss dingen van de letter B in mapje F, en dan is het veel moeilijker en langzamer te vinden. Als het weer allemaal netjes bij elkaar staat is het sneller te vinden en werkt je computer (wrs) sneller.
Oud 26-03-2013, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb tegen Phoebe gezegd dat ze moest kijken, maar ik weet niet of ze het heeft gedaan.

Oh ik had dat over die goudvis nog gepost bij het wat heb je vandaag geleerd topic!
Ik ben een beetje op Henk Rijkaert. Die bakkenbaarden, oehlala.

De aflevering met een gruntende Alex Agnew was ook awesome.
Oud 26-03-2013, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje op Henk Rijkaert. Die bakkenbaarden, oehlala.
Heb je van Henk de show Karton gezien, die heb ik opgenomen. En Alex heb ik live gezien en die was echt geniaal gewoon, alleen die domme Belgen moesten aangespoord worden tot een staande ovatie.

Mijn ex had overigens ook zo'n bakkebaarden, waarschijnlijk niet zo overdreven, ik weet niet hoe hij ze daar had, maar wel heel opvallend.

Laatst gewijzigd op 26-03-2013 om 23:01.
Oud 26-03-2013, 22:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bedtijd! Dahag!
Oud 26-03-2013, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten CR! Daaaaag!

Citaat:
Heb je van Henk de show Karton gezien, die heb ik opgenomen. En Alex heb ik live gezien en die was echt geniaal gewoon, alleen die domme Belgen moesten aangespoord worden tot een staande ovatie.

Mijn ex had overigens ook zo'n bakkebaarden, waarschijnlijk niet zo overdreven, ik weet niet hoe hij ze daar had, maar wel heel opvallend.
Nee, die show heb ik nog niet gezien, maar hij's vast op internet te vinden. Maar ik zag ook dat alle afleveringen van Zonde van de Zendtijd op youtube staan, dus die ga ik eerst kijken. en dan 'Alles kan beter' en dan ga ik mss verder met kijken naar 'Schalkse Ruiters', want daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt, maar dat was wel tof. Baby Lenaerts en de Pauw, awww.
Oud 26-03-2013, 23:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach, mijn laptop maakt al jaren herrie en wordt loeiheet, maar hij werkt nog prima.

Defragmentatie zorgt ervoor dat de info op je computer weer netjes in fragmentjes naast elkaar komt te staan, ipv van her en der verspreid. Je moet 't een beetje zien als een filing-systeem, als op een gegeven moment al je bestanden door elkaar zijn gegooid staan mss dingen van de letter B in mapje F, en dan is het veel moeilijker en langzamer te vinden. Als het weer allemaal netjes bij elkaar staat is het sneller te vinden en werkt je computer (wrs) sneller.
Oh op die fiets. Hoe doe ik dat dan?
Oud 27-03-2013, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh op die fiets. Hoe doe ik dat dan?
Start>programma's>bureauaccesoires>systeemwerkset>schijfdefragmentatie/schijfopruiming.

Beter doe je eerst schijfopruiming, want vaak staan er aardig wat MBs aan verstopte bestandjes op je computer.
Oud 27-03-2013, 00:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, maar dat zeg ik, dat leverde niks op en ik durf ook geen random programma's te verwijderen.
Thanks, ga ik dat morgen even proberen. Nu naar bed, want morgenochtend naar de dokter. Kusjes!
Oud 27-03-2013, 05:26
Verwijderd
Citaat:
Godver, bij Vier handen op één buik (BNN) is er een tokkie-tienermoeder van 19, en dan zie je gewoon een shot dat ze in de tuin staat te roken. Terwijl ze HOOGZWANGER is.

Zwangere vrouwen die roken
Die aflevering met Fajah Laurens Téring, je zal er als cameraman bij hebben moeten staan. Ik had mijn baantje opgezegd.

Citaat:
Hey mensen, even iets heel anders. Mijn pa heeft kabeljauw gehaald, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Gewoon bakken vind ik boring (hij gaat het koken, dat moet ik ook niet). Zou ik dat ook niet kunnen paneren voor ik het in de pan flikker, of is dat niet lekker met kabeljauw?
Stoven in de oven in droge witte wijn, ouwe.

Citaat:

Beter laat je dat ding dan eens schoonmaken door iemand met schroevendraaiers, clue en perslucht.
Oud 27-03-2013, 06:42
Verwijderd
Zo, dag 1 van de 30 day shred zit erop ik faalde alleen bij de push ups, valt me nog mee voor iemand met level 1 conditie & kracht
Oud 27-03-2013, 06:48
Verwijderd
Citaat:
Zo, dag 1 van de 30 day shred zit erop ik faalde alleen bij de push ups, valt me nog mee voor iemand met level 1 conditie & kracht

een tijdje terug heb ik het t/m dag 13 gehaald. Toen had ik geen zin meer. Vond level 2 ook stom.
Love de muziek van level 1 <3
Oud 27-03-2013, 06:49
Verwijderd
oh de eerste keer level 1 haalde ik tot 8 min ofzo pas na 5 dagen kon ik hem tot het eind halen.
Oud 27-03-2013, 06:50
Verwijderd
Citaat:
De wat?
Oud 27-03-2013, 06:53
Verwijderd
Citaat:

een tijdje terug heb ik het t/m dag 13 gehaald. Toen had ik geen zin meer. Vond level 2 ook stom.
Love de muziek van level 1 <3
wat goed, dag 13 merkte je verschil daarna?
Oud 27-03-2013, 06:54
Verwijderd
Citaat:
De wat?
30 dagen fitness programma a een half uurtje p/d (verdeeld over drie levels die je elk 10 dagen doet), waarna je merkbaar fitter/strakker zou moeten zijn
Oud 27-03-2013, 06:57
Verwijderd
Citaat:
wat goed, dag 13 merkte je verschil daarna?
ja, ik kon meerdere trappen oprennen zonder bovenaan dood neer te vallen. En vooral m'n armen waren steviger. Kreeg er meer energie door.
Ik vond mezelf toch wel heel zwak hoor dat ik niet doorging. Maar goed, voor een sporthater is 13 dagen toch wel wat.
Heb je ook gewichtjes? Ik gebruikte gewoon 1,5 liter flessen water.
Oud 27-03-2013, 07:02
Verwijderd
miniflesjes water (in de ene hand een rietjesbeker en in de andere een shakebeker ), heb niks anders. ik wil vanmiddag even kijken voor gewichtjes.
Oud 27-03-2013, 08:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Stoven in de oven in droge witte wijn, ouwe.

Beter laat je dat ding dan eens schoonmaken door iemand met schroevendraaiers, clue en perslucht.
Eh nee, witte wijn en stoven en ouwe.

En je weet dat je dat ook gewoon vriendelijk kan zeggen he? Want daar ben ik dus mee bezig.
Oud 27-03-2013, 08:16
Verwijderd
Haha huh? *kijkt naar tijdstip* Ah, okay
Oud 27-03-2013, 08:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met je clue.

Dat ligt niet aan het tijdstip, ik voel me prima je hoeft het alleen niet zo te vertellen alsof ik debiel ben.
Oud 27-03-2013, 08:20
Verwijderd
Citaat:
30 dagen fitness programma a een half uurtje p/d (verdeeld over drie levels die je elk 10 dagen doet), waarna je merkbaar fitter/strakker zou moeten zijn
Ik heb een torrent gevonden! Met een beetje geluk lijk ik over een maand op Lara Stone. Heb je behalve gewichtjes nog andere dingen nodig?
Oud 27-03-2013, 08:21
Verwijderd
Phoebe wat ben je op tijd wakker!

Ik denk dat ik thuis blijf vandaag. Er hoeft nog maar een muurtje geverfd te worden en opgeruimd voor de vloer die vrijdag gelegd word. En de zolder moet nog geverfd worden, maar dat is in een middag tijd gedaan, en we hebben het hele weekend nog. Dus vandaag thuis een hoop poetsen en rommelen en heel misschien vanmiddag nog even, maar ik denk het niet.
Oud 27-03-2013, 08:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet naar de dokter niet té enthousiast worden he!
Oud 27-03-2013, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een torrent gevonden! Met een beetje geluk lijk ik over een maand op Lara Stone. Heb je behalve gewichtjes nog andere dingen nodig?
nein.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten