| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feliciteer je 'm van me? Met z'n 2en lekker ambtenaar zijn En hahaha, Jillian maakt het gewoon een heel nieuwe ervaring En shredden is pas drie dagen he, de eerste 5 kg was van geen suiker & snoep meer enzo. Ik probeer nu 1000 kcal meer te verbranden per dag dan ik binnen krijg, dan zou ik precies een kg per week kwijt moeten raken |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat UCU zich écht ergens op focust. Volgens mij zijn er wel iets meer social science majors dan science of humanities, maar dat is niet heel erg merkbaar.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het woord 'tut' wordt volgens mijn bestie vaak door de meisjes op haar opvang gebruikt tegenwoordig. 'ik ga vanavond met me [sic] tut naar de bios' enzo
|
|
|
|
||
|
Citaat:
). Misschien ga ik dan naar de uni, maar dat weet ik nog niet. Eerst maar eens kijken of het überhaupt lukt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Biologie |
|
|
|
||
|
Citaat:
En nu wil ik chocola, maar ik heb al mijn paaschocolade al opgegeten
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat ga jij studeren, of ben je daar nog niet over uit? Edit: oh grapje, dat zei je net Ik ben ook niet helemaal wakker.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En door jouw post schiet me ineens binnen dat ik dit jaar nog geen paaseitje gegeten heb. Heel dat pasen is sowieso een beetje aan me voorbij gegaan
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom wil je eigenlijk naar de uni? Dat lijkt me een flinke overgang als je van het mbo komt.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Misschien wel, misschien niet. Als er een studie is die me aanspreekt, dan wil ik het wel overwegen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet verder niet of je om een bepaalde reden mbo bent gaan doen, bijvoorbeeld omdat je een moeilijke rotpuber was, maar als je 'gewoon' mbo bent gaan doen, lijkt de stap naar universiteit me behoorlijk groot. Niet om je te ontmoedigen verder hoor, dus yay!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|