Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het ook met a'dam oid verwarren hoor. Ik heb ze allemaal bekeken, maar eigenlijk leek alleen Den Haag me wel wat. Ik wou eigenlijk naar Oxford maar centjes zijn schaars.
Ah, dat is zuur he. Al zijn er natuurlijk uitwisselingsmogelijkheden en zijn de UC-mensen die een master in bijv. Oxford gaan doen ook niet schaars.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Mijn lief heeft een vast contract! En dat terwijl het eerst die kant helemaal niet leek op te gaan. En omdat we er een weddenschap over hadden, moet hij me nu trakteren op een weekendje in een hotel boven onze stand, woei!

Jullie zijn zo lievig, alsof jullie nog nooit eerder gesport hebben!Krijg je van dat schredden niet ook spieren? Dan val je natuurlijk ook minder af. Maarre, goed bezig, 1 kg per week! En minder eng dan dat koolhydraten ding dat je ooit probeerde.
Oh wat fijn Feliciteer je 'm van me? Met z'n 2en lekker ambtenaar zijn

En hahaha, Jillian maakt het gewoon een heel nieuwe ervaring En shredden is pas drie dagen he, de eerste 5 kg was van geen suiker & snoep meer enzo. Ik probeer nu 1000 kcal meer te verbranden per dag dan ik binnen krijg, dan zou ik precies een kg per week kwijt moeten raken
Verwijderd
Citaat:
Den Haag richt zich heel erg op de wereld, met filosofie, economie en recht, dat zijn precies de drie dingen waar ik wel blij van word. Utrecht is meer op cultuur gericht, Maastricht vind ik qua feel niet echt wat.
Tof dat je naar Den Haag gaat Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat UCU zich écht ergens op focust. Volgens mij zijn er wel iets meer social science majors dan science of humanities, maar dat is niet heel erg merkbaar.
Oud 02-04-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat is zuur he. Al zijn er natuurlijk uitwisselingsmogelijkheden en zijn de UC-mensen die een master in bijv. Oxford gaan doen ook niet schaars.
Klopt! en voor masters zijn er ook veel meer beurzen enzo. Ik hoopte alleen Philosophy, Politics and Economics te kunnen doen daar, want dat kan om de een of andere reden nergens in Nederland. LUC is een goede tweede.
Citaat:
Tof dat je naar Den Haag gaat Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat UCU zich écht ergens op focust. Volgens mij zijn er wel iets meer social science majors dan science of humanities, maar dat is niet heel erg merkbaar.
Ja ik vind den haag ook best wel leuk enzo! En qua studentenleven, ach. Ik zit daar dan op een campus, dan zie ik wel genoeg studenten.
Oud 02-04-2013, 19:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Amg, Enchanted <33
Oud 02-04-2013, 19:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben anesthesie aan het leren, maar het is best een bitch. En de toets van morgen gaat dat ook ijn, dus ik moet wel alles kennen. Het wordt denk ik geen 8 of 9, dit keer
Oud 02-04-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben anesthesie aan het leren, maar het is best een bitch. En de toets van morgen gaat dat ook ijn, dus ik moet wel alles kennen. Het wordt denk ik geen 8 of 9, dit keer
Nerd!
Oud 02-04-2013, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou wel moeten, als ik HBO wil doen
Oud 02-04-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel moeten, als ik HBO wil doen
Wow, goed bezig! Is dit je laatste mbojaar?
Oud 02-04-2013, 19:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zal
Oud 02-04-2013, 20:01
Verwijderd
Jongens, even een vraagje. Kennen/gebruiken jullie het woord 'tut' als in de betekenis van 'speen'?
Oud 02-04-2013, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee.
Oud 02-04-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Jongens, even een vraagje. Kennen/gebruiken jullie het woord 'tut' als in de betekenis van 'speen'?
Wis en waarachtig, neen.
Oud 02-04-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het gebruik wel maar ik zeg dat zelf nooit. Sommige mensen gebruiken het woord tut als ze het over hun kut hebben. Onder die groep val ik ook niet trouwens.

Het woord 'tut' wordt volgens mijn bestie vaak door de meisjes op haar opvang gebruikt tegenwoordig.
'ik ga vanavond met me [sic] tut naar de bios' enzo
Oud 02-04-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Het woord 'tut' wordt volgens mijn bestie vaak door de meisjes op haar opvang gebruikt tegenwoordig.
'ik ga vanavond met me [sic] tut naar de bios' enzo
In dat geval betekent het 'vriendin' of zo?
Oud 02-04-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Wis en waarachtig, neen.
Waarom wis en waarachtig niet?
Oud 02-04-2013, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ken 'tut' alleen als kus in het Fries.
Oud 02-04-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oud 02-04-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Gelukkig Vandaag kwam ik erachter dat de meeste mensen het helemaal niet kennen of gebruiken en ik zat daar echt van '1 april was gisteren, hoor!'
Oud 02-04-2013, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wow, goed bezig! Is dit je laatste mbojaar?
Jep. Ik wil hierna de docentenopleiding voor het vak biologie gaan doen. En in het eerste jaar mijn propedeuse halen (streber ). Misschien ga ik dan naar de uni, maar dat weet ik nog niet. Eerst maar eens kijken of het überhaupt lukt.
Oud 02-04-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom wis en waarachtig niet?
Omdat ik zin had om dat te gebruiken. Wis en waarachtig!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gelukkig Vandaag kwam ik erachter dat de meeste mensen het helemaal niet kennen of gebruiken en ik zat daar echt van '1 april was gisteren, hoor!'
Ik ken het woord ook, hoor
Verwijderd
Citaat:
Jep. Ik wil hierna de docentenopleiding voor het vak biologie gaan doen. En in het eerste jaar mijn propedeuse halen (streber ). Misschien ga ik dan naar de uni, maar dat weet ik nog niet. Eerst maar eens kijken of het überhaupt lukt.
Leuk!

Biologie Puur gekozen omdat ik het een gezellig vak vond.
Oud 02-04-2013, 20:14
Verwijderd
Overigens ken ik 'tut' als 'trut' maar dan enigszins liefkozend.
Oud 02-04-2013, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leuk!

Biologie Puur gekozen omdat ik het een gezellig vak vond.
Biologie <3 Waar mijn hart ligt. Ok, dat klinkt een beetje stom, zoals dertigjarige dames die zich 'lekker gek' noemen. Maar het is wel zo

En nu wil ik chocola, maar ik heb al mijn paaschocolade al opgegeten
Oud 02-04-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Biologie <3 Waar mijn hart ligt. Ok, dat klinkt een beetje stom, zoals dertigjarige dames die zich 'lekker gek' noemen. Maar het is wel zo

Biologie komt inderdaad het dichts bij het hart hu-hu-hu-hu
Oud 02-04-2013, 20:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Biologie komt inderdaad het dichts bij het hart hu-hu-hu-hu
Anatomie en fysiologie, om precies te zijn /wijsneusmodus.

Wat ga jij studeren, of ben je daar nog niet over uit? Edit: oh grapje, dat zei je net Ik ben ook niet helemaal wakker.
Oud 02-04-2013, 20:22
Miekje*
Miekje* is offline
Note to self: morgen niet vergeten extra pennenvullingen en een rekenmachine mee naar school te nemen. Miekje terugvindpost.
Oud 02-04-2013, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En CR, misschien heb je het wel eens gemeld en heb ik het gemist, maar hoe zit het met het hele rechters-rechtzaken-advocatengedoe? Ik ben wel benieuwd
Mijn advocaat bereidt nu de zaak voor, die in mei voor de rechter komt. Er wordt dan beslist over of het UWV al dan niet juist gehandeld heeft. Zo niet, moet mijn dossier opnieuw geopend en bekeken worden. Overigens kan mijn aanvraag dan alsnog afgewezen worden. Dit gaat dus allemaal nog wel even duren. Daarom is het het de bedoeling het voor elkaar te krijgen dat ik ook als ik in september weer ga studeren nog steeds een bijstandsuitkering krijg. Gelukkig helpt mijn advocaat me daarmee
Oud 02-04-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:

Mwah, dat vind ik niet hoor.

En door jouw post schiet me ineens binnen dat ik dit jaar nog geen paaseitje gegeten heb. Heel dat pasen is sowieso een beetje aan me voorbij gegaan
Oud 02-04-2013, 20:29
Miekje*
Miekje* is offline
Oh man, mijn concentratie is als die van een hyperactieve hamster
Oud 02-04-2013, 20:30
Verwijderd
Ik was vergeten hoe hard ik spinnen (fietsen, niet het beest) haat ik ging helemaal dood. gelukkig heb ik nu wel dat lekkere aftersportgevoel, maar in het vervolg doe ik iets leukers hoor
Oud 02-04-2013, 20:31
Verwijderd
Als ik chocoladecravings heb maak ik vaak warme choco van cacao + suiker of zoetstof + melk
(8) Klaverhaps tip van de dag (8)
Oud 02-04-2013, 20:35
Rationeel
Rationeel is offline
Nou. Mijn lichaam luistert best goed naar mijn innerlijke wensen; ik heb vandaag al 4 goede gesprekken gehad met mijn nieuwe potje
Oud 02-04-2013, 20:36
Verwijderd
Ik vind 'craving' echt een spuuglelijk, wat zeg ik, SPUUGLILLEK woord. Tot zover dit nutteloze meningkje.
Oud 02-04-2013, 20:37
Rationeel
Rationeel is offline
*rent topic weer uit*
Verwijderd

*visualiseer*
Verwijderd
Citaat:
Nou. Mijn lichaam luistert best goed naar mijn innerlijke wensen; ik heb vandaag al 4 goede gesprekken gehad met mijn nieuwe potje
Oud 02-04-2013, 21:05
Miekje*
Miekje* is offline
Alleen nog een stuk monitoring leren, en dan ben ik finished Ik ga denk ik gewoon al om 11 uur klaar zijn
Oud 02-04-2013, 21:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat vonden jullie van GoT, ep1? Vonden jullie het het wachten waard?
Oud 02-04-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Het is toch gewoon normaal om in het eerste jaar je propedeuse te halen. En waarom wil je eigenlijk naar de uni? Dat lijkt me een flinke overgang als je van het mbo komt.
Oud 02-04-2013, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is toch gewoon normaal om in het eerste jaar je propedeuse te halen. En waarom wil je eigenlijk naar de uni? Dat lijkt me een flinke overgang als je van het mbo komt.
Nou, je mag er in principe anderhalf jaar over doen. En ik zei toch dat ik nog niet weet of ik dat wil Misschien wel, misschien niet. Als er een studie is die me aanspreekt, dan wil ik het wel overwegen.
Oud 02-04-2013, 21:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nog niet gezien (dus niet spoileren aub), ik ga 'm morgen kijken
Oud 02-04-2013, 21:20
Verwijderd
<3

En tering, de huidige stagiaire pp mijn werk slaat ook alles zeg, wat een verschrikkelijk kind.
Oud 02-04-2013, 21:21
Verwijderd
ik heb de helft gezien gisteravond maar omdat ik telkens als een oud mannetje in slaap sukkelde hebben we 'm afgezet. zometeen nog eens proberen ;x
Oud 02-04-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, je mag er in principe anderhalf jaar over doen. En ik zei toch dat ik nog niet weet of ik dat wil Misschien wel, misschien niet. Als er een studie is die me aanspreekt, dan wil ik het wel overwegen.
Oh oke, maar als je alles gewoon haalt, dan heb je in 1 jaar je propedeuse. Dus het is volgens mij best normaal, en eerder onstreberig als je het niet in 1 keer haalt. Maar misschien ga ik teveel met nerds om.
Ik weet verder niet of je om een bepaalde reden mbo bent gaan doen, bijvoorbeeld omdat je een moeilijke rotpuber was, maar als je 'gewoon' mbo bent gaan doen, lijkt de stap naar universiteit me behoorlijk groot. Niet om je te ontmoedigen verder hoor, dus yay!
Oud 02-04-2013, 21:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
<3

En tering, de huidige stagiaire pp mijn werk slaat ook alles zeg, wat een verschrikkelijk kind.
Wat doet ze?
Oud 02-04-2013, 21:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh oke, maar als je alles gewoon haalt, dan heb je in 1 jaar je propedeuse. Dus het is volgens mij best normaal, en eerder onstreberig als je het niet in 1 keer haalt. Maar misschien ga ik teveel met nerds om.
Ik weet verder niet of je om een bepaalde reden mbo bent gaan doen, bijvoorbeeld omdat je een moeilijke rotpuber was, maar als je 'gewoon' mbo bent gaan doen, lijkt de stap naar universiteit me behoorlijk groot. Niet om je te ontmoedigen verder hoor, dus yay!
Nouja, mede om persoonlijke redenen redde ik het niet niet om havo te doen. En vervolgens wou ik iets doe wat ik leuk vond, dus ging ik dit doen. Het is ook superleuk, ik doe het alleen zonder er echt moeite voor te hoeven doen. Natuurlijk leer ik wel voor toetsen en dergelijke, maar daar zijn mijn cijfers ook naar /nerd.
Oud 02-04-2013, 21:31
Verwijderd
Maar miekje wat noem je jezelf vaak streber of nerd dat is een beetje gek icm mbo. Je P halen in een jaar is standaard voor mensen die niet extra gaan puberen zodra ze van de middelbare school komen.
Oud 02-04-2013, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Prima
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten