Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Awh, echt? Die online budget- c.q. actiebakken in combinatie met IMDB of Rotten Tomatoes was altijd zo fijn
Juh
Advertentie
Oud 24-05-2013, 14:00
Verwijderd
quintie, ik zit in de bar en de thomsonkey heeft zijn werk weer gedaan
Oud 24-05-2013, 14:01
Verwijderd
ik heb nog nooit een piemel gezien in GoT of kijken jullie stiekem de xxx-versie
Oud 24-05-2013, 14:02
Turk February
Turk February is offline
Och, zolang Silver Screen er blijft zal ik om het verdwijnen van FRS niet wakker liggen.
Verwijderd
Game of Boners
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ik heb nog nooit een piemel gezien in GoT of kijken jullie stiekem de xxx-versie
Ik wel. Niet vaak, maar toch: je ziet ze hangen.
Oud 24-05-2013, 14:05
Verwijderd
Hm. Dan hebben ze niet zo'n indruk gemaakt
Oud 24-05-2013, 14:06
Verwijderd
Ik heb tot nog toe alleen het eerste seizoen gezien en ik weet er uit mijn hoofd wel eentje. Die hele grote kerel bij de Starks.
Oud 24-05-2013, 14:06
Verwijderd
Nou ja, piemel-zeker ben ik niet, maar hij was wel naakt.
Oud 24-05-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
quintie, ik zit in de bar en de thomsonkey heeft zijn werk weer gedaan
Vanaf de bar? Impressive

Citaat:
Och, zolang Silver Screen er blijft zal ik om het verdwijnen van FRS niet wakker liggen.
Ik wil Netflix. En dan niet via het 'grijze' kanaal

Citaat:
Ik heb tot nog toe alleen het eerste seizoen gezien en ik weet er uit mijn hoofd wel eentje. Die hele grote kerel bij de Starks.
Oud 24-05-2013, 14:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Free Record Shop is failliet

JA IK KOOP NOG CD'S EN DVD'S
Ik koop ook nog steeds CD's en DVD's. Als je echt van muziek en films houdt, dan doe je dat, is mijn gedachte.
Oud 24-05-2013, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Vanaf de bar? Impressive

Ik wil Netflix. En dan niet via het 'grijze' kanaal

[afbeelding]
ja een andere speedtouch dan die van snertie hoor, geen idee van wie deze is maar hij geeft vier strepen dus prrrrrrrrrrrima.
Oud 24-05-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
ja een andere speedtouch dan die van snertie hoor, geen idee van wie deze is maar hij geeft vier strepen dus prrrrrrrrrrrima.
Key zelf gehosseld met dat handige programmaatje?
Oud 24-05-2013, 14:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Cd's niet bij de FRS, maar toch..
Bekijk het positief: binnenkort opheffingsuitverkopen ofzo en dan kun je cheap je filmcollectie spekken!
Oud 24-05-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Key zelf gehosseld met dat handige programmaatje?
yeah
Oud 24-05-2013, 14:21
Turk February
Turk February is offline
Ik wil ook Netflix. Of nou ja, willen. Zolang het er niet is neem ik genoegen met TPB voor films die ik niet fysiek in de kast hoef te hebben.
Oud 24-05-2013, 14:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:

Cd's niet bij de FRS, maar toch..
Citaat:
Het is echt jáááren geleden dat ik voor het laatst bij een filiaal binnen was. Veel te beperkt aanbod toentertijd, daarnaast stond het me niet aan dat media niet verzegeld in de verpakking in de winkel stond; dat eruithalen en pas bij de kassa er weer indoen gaf toch risico op krassen en vlekken.
Oud 24-05-2013, 14:24
Verwijderd
WTF is er aan de hand met de stagiaires van tegenwoordig? Ze zei gisteren: "ja, belachelijk hoor, als ik werken/leren ga doen, krijg ik geen stufi. Slaat nergens op." En vandaag "mijn moeder wil dat ik iets in het huishouden ga doen. Belachelijk, eigen schuld, had ze daar maar eerder mee moeten beginnen, ik ben twintig en nu wil ze in een keer dat ik van alles ga doen."

En een collega vertelde dat ze op een andere groep flink moeten bezuinigen. Ze stonden daar al met twee man op elf cliënten, zowel 's ochtends als 's avonds, en nu moe er zoveel bezuinigd worden dat ze waarschijnlijk nog maar twee mensn per dag inplannen -één 's ochtends en één 's avonds. En er moet op die groep zo snel mogelijk 72 uur per week minder ingepland worden. Dat belooft nog wat voor bij ons. Volgend jaar moeten er waarschijnlijk 250 mensen uit.
Oud 24-05-2013, 14:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik koop trouwens ook nog steeds cd's en dvd's; downloads uit illegale bron doe ik niet aan. Daarnaast heeft het ook nog weleens een zekere meerwaarde om bijvoorbeeld een bepaald album in fysieke vorm te hebben, tegenover alleen de muziek op Spotify.

Laatst gewijzigd op 24-05-2013 om 14:39.
Oud 24-05-2013, 14:36
Turk February
Turk February is offline
Het Parool heeft weer eens 'nieuws': http://www.parool.nl/parool/nl/38/ME...Facebook.dhtml
Oud 24-05-2013, 14:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik koop trouwens ook nog steeds cd's en dvd's; downloads uit illegale bron doe ik niet aan. Daarnaast heeft het ook nog weleens een zekere meerwaarde om bijvoorbeeld een bepaald album in fysieke vorm te hebben, tegenover alleen de muziek op Spotify.
Ja, ik hou wel van de collectie als pronkstuk in de kamer. Maar als ik alles op mijn pc ook fysiek had, zou ik een extra kast moeten kopen.
Oud 24-05-2013, 14:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik download wel, en veel, maar hoe moet ik anders weten of ik iets goed genoeg vind om te kopen?
Als ik een band echt goed vind dan koop ik hun shit echt wel hoor. Concertkaartjes, merch, alles...

Maar eh, de FRS is al jaren dikke bagger. Toen ik op de middelbare school zat kwam ik er zowat elke lunchpauze en haalde ik wel toffe shit uit de aanbiedingen bak, maar goede muziek hebben ze nu amper. Het is bovendien ook nog eens duur en de verkopers hebben de ballen verstand van muziek. Dan ga ik liever naar de Velvet. Die jongen daar is enthousiast, vertelt je over andere muziek die je mss ook wel tof zou vinden en regelt allerlei leuke optredens om mensen te lokken. Zo hoort het.
Oud 24-05-2013, 14:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik hou wel van de collectie als pronkstuk in de kamer. Maar als ik alles op mijn pc ook fysiek had, zou ik een extra kast moeten kopen.
Ja, dit ook.
Oud 24-05-2013, 14:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een non-artikel gevolgd door de woorden

Citaat:
Lees vandaag meer in Het Parool.
:')
Oud 24-05-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Het is al jaren geleden dat ik voor 't laatst een audio-CD heb afgespeeld. Nu kan ik dat niet eens meer omdat ik in mijn woonkamer geen optische drives meer heb whatsoever. En ik heb CD's die ik van binnen en buiten ken maar nog nooit uit 't doosje heb gehaald. Nou ja, dan koop ik tegenwoordig liever merchandise of ga ik naar een optreden toe dan dat ik een schijfje koop die slechts stof gaat happen en waarvan een triviaal deel in de zak van de band/artiest verdwijnt.
Oud 24-05-2013, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
In Groningen is volgens mij niks anders meer dan de FRS. Eerst had je nog Van Leest, maar die is overgenomen.
Oud 24-05-2013, 14:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik download wel, en veel, maar hoe moet ik anders weten of ik iets goed genoeg vind om te kopen?
Als ik een band echt goed vind dan koop ik hun shit echt wel hoor. Concertkaartjes, merch, alles...

Maar eh, de FRS is al jaren dikke bagger. Toen ik op de middelbare school zat kwam ik er zowat elke lunchpauze en haalde ik wel toffe shit uit de aanbiedingen bak, maar goede muziek hebben ze nu amper. Het is bovendien ook nog eens duur en de verkopers hebben de ballen verstand van muziek. Dan ga ik liever naar de Velvet. Die jongen daar is enthousiast, vertelt je over andere muziek die je mss ook wel tof zou vinden en regelt allerlei leuke optredens om mensen te lokken. Zo hoort het.
Bij de Fame was het altijd wel cool: lekker groot en goedkoop, maar ook met leuke bediening met verstand van zaken, en af en toe zag je dan prominent op de popafdeling een rek vol met Zappa- of Beefheartalbums van vijf euro staan. Vraag me af hoe ze dat voor elkaar kregen.

Nou ja, die zullen er ook wel vandoor moeten nu FRS weg gaat.
Oud 24-05-2013, 14:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
In Groningen is volgens mij niks anders meer dan de FRS. Eerst had je nog Van Leest, maar die is overgenomen.
Plato?
Oud 24-05-2013, 14:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, de Fame...
Ik heb daar heel wat mooie uurtjes doorgebracht en er toffe import DVD-boxen uit het rek getrokken.
Oud 24-05-2013, 14:58
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
optische drives
Rrrrr
Oud 24-05-2013, 15:01
Verwijderd
Ik heb een nieuwe bril
Oud 24-05-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
yeah
Heh, snode hackster
Oud 24-05-2013, 15:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh God, de Fame...
Ik heb daar heel wat mooie uurtjes doorgebracht en er toffe import DVD-boxen uit het rek getrokken.
Bestaat nu nog wel, hoewel je wel twee achterlijke roltrappen op moet in de Grote Plek.
Oud 24-05-2013, 15:06
Turk February
Turk February is offline
Ik haat mensen die stilstaan op roltrappen als ik achter ze sta.
Oud 24-05-2013, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ik haat mensen die stilstaan op roltrappen als ik achter ze sta.
Mwah, rechts stil staan mag. Mensen die línks stil gaan staan, die moeten echt een nekschot.
Oud 24-05-2013, 15:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Bestaat nu nog wel, hoewel je wel twee achterlijke roltrappen op moet in de Grote Plek.
Die roltrappen zijn niet het ergste, het ergste is dat je voor de tweede roltrap helemaal naar de andere kant van dat achterlijke gebouw moet lopen langs een heleboel winkels die wanstaltige rotzooi verkopen.
Oud 24-05-2013, 15:10
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die roltrappen zijn niet het ergste, het ergste is dat je voor de tweede roltrap helemaal naar de andere kant van dat achterlijke gebouw moet lopen langs een heleboel winkels die wanstaltige rotzooi verkopen.
Ja, dat bedoelde ik vooral. Zo heb een keer mijn handen ingesmeerd gekregen met handenzachtmaker door een meisje dat dat spul stond te verkopen. Vond dat ik superdroge handen had. Nou, dankjewel.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik vooral. Zo heb een keer mijn handen ingesmeerd gekregen met handenzachtmaker door een meisje dat dat spul stond te verkopen. Vond dat ik superdroge handen had. Nou, dankjewel.
Daar kun je nee tegen zeggen
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mwah, rechts stil staan mag. Mensen die línks stil gaan staan, die moeten echt een nekschot.
Ja, ik bedoel gewoon, zodat ik er niet langs kan. Ik ga dan altijd vlak achter ze staan, zodat ik hun nek zou kunnen likken.
Oud 24-05-2013, 15:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Daar kun je nee tegen zeggen
Ik was wel benieuwd.
Oud 24-05-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Geloof me; je kan ergere dingen te horen krijgen over je handen
Oud 24-05-2013, 15:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Geloof me; je kan ergere dingen te horen krijgen over je handen
Zoals? Dat ze er zo vrouwelijk uitzien?
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik bedoel gewoon, zodat ik er niet langs kan. Ik ga dan altijd vlak achter ze staan, zodat ik hun nek zou kunnen likken.
Mm als ik dat merk en ik sta netjes rechts stil, ga ik stiekem altijd een beetje naar achteren schuifelen. Ga er langs of houd afstand
Verwijderd
Citaat:
Zoals? Dat ze er zo vrouwelijk uitzien?
Onder andere.
Oud 24-05-2013, 15:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Onder andere.
Wat dan nog meer?
Oud 24-05-2013, 15:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mm als ik dat merk en ik sta netjes rechts stil, ga ik stiekem altijd een beetje naar achteren schuifelen. Ga er langs of houd afstand
Ja hallo, als ik er langs kan ga ik erlangs.
Oud 24-05-2013, 15:16
Turk February
Turk February is offline
Soms moet ik mezelf erlangs wurmen en dan kijken mensen heel geïrriteerd. Dan zeg ik: het is geen ritje.
Oud 24-05-2013, 15:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Soms moet ik mezelf erlangs wurmen en dan kijken mensen heel geïrriteerd. Dan zeg ik: het is geen ritje.
Oud 24-05-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Wat dan nog meer?
Dat zal ik hier wereldkundig maken ja.

Citaat:
Daarom moeten mensen die links stil staan een pijnlijke, langzame dood sterven
Oud 24-05-2013, 15:18
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat zal ik hier wereldkundig maken ja.
Je begon er zelf over
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten