Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2013, 23:07
Verwijderd
Ik vind dat jouw neus je goed staat. Jij straalt die tevredenheid perfect uit, waardoor alles aan jou goed bij je past. Wat een raar iets om te zeggen maar het is dus een compliment! Een echte, niet zo een in de stijl van "wat dapper van je, dat je met jouw figuur zo'n broek draagt!".
Advertentie
Oud 14-06-2013, 23:08
Verwijderd
Wat een uitstekend compliment Dankjewel.
Oud 14-06-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Dat vond ik eerst ook wel. Maar ik ben wel zereneus (HAHAHAHHAHAHAHHAGBDXAEVCBFKbdkngkjdhbl) ja.
Omdat ik dus vind dat het mijn (aan)gezicht verpest, toch zonde. En als dat te verhelpen valt door een kleine operatie, mja waarom dan niet. Eigenlijk.
Hm. Mja, ik snap het wel, want als ik problemen had met m'n neus zou ik het waarschijnlijk ook willen, maar bij anderen denk ik dan weer van 'tja, is toch gewoon hoe je eruitziet'

Noedel: ik ben wel blij dat het niet meer over planten gaat.
Oud 14-06-2013, 23:11
Verwijderd
Ik ben tegenwoordig officieel zo'n pauper geworden die messen cool vindt.

Zo mooi ;_;
Oud 14-06-2013, 23:13
Verwijderd
is het nou een vlieg of een cobra? vast een cobra, een vlieg is natuurlijk niet cool op je mes.
Oud 14-06-2013, 23:17
Verwijderd
Zoiets moet ik nog ergens hebben liggen!

Hmmm, Klaverhap, er is me nog nooit iets aan je neus opgevallen? Wat is er mis mee?

Ik wilde als kind altijd rechtere oren, maar inmiddels boeit het me niet meer zo. Echt flaporen zijn het nou ook weer niet en ze zijn klein dus ach.
Oud 14-06-2013, 23:18
Verwijderd
Citaat:
is het nou een vlieg of een cobra? vast een cobra, een vlieg is natuurlijk niet cool op je mes.
Het is een vlieg! Dat betekent dat 'ie in Frankrijk gemaakt is, door de mensen in de originele werkplaats. Het gebrek aan een vlieg betekent dat 'ie uitbesteed is naar Japan. Cobra's vind ik overigens voor mensen die wolven op hun shirts hebben.
Oud 14-06-2013, 23:19
Verwijderd
Deze wil ik ook heel erg graag.
Oud 14-06-2013, 23:19
Verwijderd

Hij is zo. Maar dat zie je dus alleen van de zijkant.
Oud 14-06-2013, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Het is een vlieg! Dat betekent dat 'ie in Frankrijk gemaakt is, door de mensen in de originele werkplaats. Het gebrek aan een vlieg betekent dat 'ie uitbesteed is naar Japan. Cobra's vind ik overigens voor mensen die wolven op hun shirts hebben.
Oke, dat is wel weer een leukigheidje. En ja inderdaad.
Oud 14-06-2013, 23:21
Verwijderd
Ik zie op m'n werk ook wat voor type mensen er doorgaans messen hebben, want die komen niet door de beveiliging heen en komen ze dan afgeven. Het zijn bijna altijd vijftigers met hoeden en kaki jassen. Ook heel af en toe een ietwat autistisch aandoende jongen. Ik hoop dat alle classy motherfuckers met mooie messen gewoon slim genoeg zijn om 'm meteen al achter te laten.
Oud 14-06-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Goed illustratief plaatje.
Oud 14-06-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Goed illustratief plaatje.
Ja nou het klopt gewoon precies Een beetje hakig, met een afgeplatte punt. Overgens was het mijn sun-and-stars die me erop wees dat ik een Sheila-Broflovskineus heb.
Oud 14-06-2013, 23:25
Verwijderd
Nu ga ik in bed liggen en een serie kijken
Oud 14-06-2013, 23:28
Verwijderd
Ja, hij is wel karakteristiek. Op zich vind ik 'm je niet misstaan, maar ik houd van atypische gezichten, dus ik snap ook best dat je liever een andere hebt. Gewoon omdat 't kan.

Hoe duur is zoiets? Rond de 2000,- ofzo zeker.
Oud 14-06-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

voor het plaatje. Maar hum. Ik zou 't niet doen.
Verwijderd
Welterusten!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind dat helemaal niet Klaver, ik vind jouw neus echt prima. Maar goed, als je er zelf ontevreden over bent heb je ook geen kut aan de mening van anderen natuurlijk.

Ik heb een varkensneusje, maar dat past bij de rest van m'n uiterlijk.
Ik vind het wel kut dat ik vetkwabben/een onderkin heb, maar daar kan ik op zich wat aan doen natuurlijk. De tig littekens op m'n gezicht zijn eigenlijk het kutst, maar daar doe je niks aan. eigenlijk vind ik het meestal niet zo erg, maar van de week zei een collega "lol jij krijgt ook al rimpeltjes. Kijk, je hebt een kraaienpootje!". Dat is een litteken, kut!
Verwijderd
Ik ga slapen.

Doei!
Oud 14-06-2013, 23:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doeeeei quisjeeeeeh
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lol, ik ben vandaag gestalkt door Pip @ werk. Als ik iemand niet had verwacht was zij 't wel.
Verwijderd
Ik heb ook dit dingske:

Daar kan ik touw, veiligheidsgordels of kleding mee lossnijden in geval van nood. Voor de rest heb ik geen scherpe dingen.
Oud 14-06-2013, 23:33
Verwijderd
Jij hebt een leuke neus, Trimm! Maar Pip heeft de leukste. Als ik naar de supermarkt kon voor een nieuwe zou ik er zo een kiezen. Wipneuzen <3
Oud 14-06-2013, 23:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mee eens wat betreft Pip's neus. Ze zou eigenlijk ook nog sproetjes moeten hebben. en 2 vlechtjes.<3
Oud 15-06-2013, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Mee eens wat betreft Pip's neus. Ze zou eigenlijk ook nog sproetjes moeten hebben. en 2 vlechtjes.<3
Oud 15-06-2013, 01:07
Verwijderd

Oud 15-06-2013, 04:49
Verwijderd
Ik werd 5 minuten voor de wekker wakker, ZO FIJN
Oud 15-06-2013, 06:27
Verwijderd
Jij bent er ook vroeg bij ^^ Mijn innerlijke wekker staat om half 7 tegenwoordig. Al vindt hij het soms ook wel leuk om iets voor 6 af te gaan, maar dan valt hij nog te snoozen

Gisteren DE episode van GoT gezien. En ik vond het naar, maar niet onverwacht. Van al de mensen die echt geschokt en wtf reageren, vraag ik me af of ze wel dezelfde serie hebben gekeken als ik. Ik verwacht bij die serie elke minuut gruwelijke narigheid al dan niet door afschuwelijk verraad van wie dan ook
Oud 15-06-2013, 06:27
Verwijderd
Mijn ouders wilden me eerst een operatie aan mijn oren geven, toen was ik dertien ofzo. Nu wil ik dat niet meer, want, nouja, ach, het valt toch amper iemand op dat ik een flapoor heb. En als het ze wel opvalt, dan denken ze maar dat ik slim ben.

Klaverhaps neus ken ik verder niet, maar ik heb hoe dan ook nog nooit een neus gezien die ik echt lelijk vond.
Oud 15-06-2013, 06:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoor al 2 dagen mijn wekker(s) niet
Oud 15-06-2013, 07:00
Verwijderd
Het is vroeg. En het waait hard. Of nou ja, nu nog niet, maar zo meteen wel
Oud 15-06-2013, 07:31
Verwijderd
Ik vind een beetje een haakneus, niet echt een haviksbek maar zoals klaver en para hebben, altijd wel mooi staan bij vrouwen, het heeft iets chics
Oud 15-06-2013, 07:35
Verwijderd
Morgen!
Oud 15-06-2013, 08:10
Verwijderd
O wacht, ik vind knobbelneuzen in een fijn gezicht wel tamelijk lelijk. Haakneuzen vind ik eigenlijk altijd wel okee.
Oud 15-06-2013, 08:28
Verwijderd
Marrokkaanse vrouwen hebben ook vaak haakneuzen die ze dan goed staan je moet er wel goede jukbeenderen bij hebben, voor de balans.
Oud 15-06-2013, 08:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb blijkbaar een beetje raar gelegen vannacht en nu zit m'n nek vast, au.
Oud 15-06-2013, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Marrokkaanse vrouwen hebben ook vaak haakneuzen die ze dan goed staan je moet er wel goede jukbeenderen bij hebben, voor de balans.
Eens!

Ik heb een beetje een babyneus. Zelfde nietszeggende vorm, alleen groter.
Oud 15-06-2013, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb blijkbaar een beetje raar gelegen vannacht en nu zit m'n nek vast, au.
Au inderdaad. Ken je geen twist van yoga die je kunt doen, zo eentje liggend op de grond?
Oud 15-06-2013, 09:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Au inderdaad. Ken je geen twist van yoga die je kunt doen, zo eentje liggend op de grond?
Dat kan ik inderdaad wel even proberen
Oud 15-06-2013, 09:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat hielp wel een beetje, maar de twist zit daarbij meer in de rug dan in de nek. Dus daarnaast maar een beetje voorzichtig m'n hoofd heen en weer gedraaid. Het is in ieder geval al minder erg.
Oud 15-06-2013, 09:17
Verwijderd
Hmm, in mijn ervaring gaat 't naar verloop van tijd vanzelf wel over.
Oud 15-06-2013, 09:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Denk ik ook ja
Oud 15-06-2013, 09:21
Verwijderd
Doe maar op tv, Pinkpop '83
Intake van de opleiding is eindelijk binnen! Alleen een beetje jammer dat het op die dag is, twee jaar niet naar se tandarts geweest, eindelijk een afspraak gemaakt en nu kan die niet doorgaan ivm intake. Misschien wordt het dan toch eens tijd voor een tandarts hier
Oud 15-06-2013, 09:25
Verwijderd
Ik heb laatst van een patient een goedkoop alternatief voor een warme kersepittenzak geleerd: plastic tas met warm water
Oud 15-06-2013, 09:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb laatst van een patient een goedkoop alternatief voor een warme kersepittenzak geleerd: plastic tas met warm water
Alleen kan een kersenpittenzak niet lekken
Oud 15-06-2013, 09:35
Verwijderd
Ja een kersenpittenzak werkt beter, maar als je die nou niet hebt
Oud 15-06-2013, 09:36
Verwijderd
Ik heb vanmorgen 3 keer de achterdeur opengezet voor frisse lucht en mijn avder heeft het 3keer dicht gemaakt. Het werd koud in huis zei die. Het ligt de hele tijd in bed, dus daar heeft die helemaal geen last van. Zeikerd.
Oud 15-06-2013, 09:39
Verwijderd
Och, een assistente had tegen een patient gezegd dat ze haar kinderen moest insmeren met zonnebrandcreme "en dan niet die van 15 of 20, maar die van 50", arme patiënt helemaal geschokt omdat ze dacht dat de assistente 50 euro bedoelde
Oud 15-06-2013, 09:42
Verwijderd

Ik volg Pusheen rhe cat op FB. Waarom
Oud 15-06-2013, 09:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat weet je zelf waarschijnlijk het beste.

Goeiemorgen trouwens.

Regels voor berichten