Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed dat het weer je niet van de baan veegt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En plezier zal wel lukken. Ik vind het al heel fijn dat ik weer betrokken word bij die groep, ze wonen heel dichtbij, maar na het stukgaan van een relatie met één van hen, is dat nogal doodgebloed. Niet dat er ruzie was ofzo, want we gingen nog prima met elkaar om als we elkaar op evenementen zagen, maar ja, waarom... En de laatste tijd krijg ik steeds nieuwe uitnodigingen en toen ze naar Keulen gingen, zijn ze me zelfs speciaal komen halen om me maar mee te hebben, dus ![]() |
![]() |
|
Fijn, Quis
![]() Ik ga zo verder met het naaien van mijn tas en die van een vriendin. Dan ga ik aan mijn biologiehuiswerk beginnen, en heel hard hopen dat ik morgen op mijn werk nog kan regelen om dinsdag vrij te hebben, in ieder geval in de ochtend, omdat ik naar school moet voor een toets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu verjaardagscadeautjes zoeken voor mijn lief. Een boek en vooral Huiselijke Dingen, zoals placemats en onderzetters. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En het was zo goed <3 Nils Lofgren en Little Steve waren zo lelijk als de nacht en zijn saxofonist was sex alssie solo's ging doen en hij haalde een mannetje van een jaar of tien het podium op om mee te zingen en droeg een meisje waar hij mee gedanst had weg en knalde erin en hield 3,5 uur niet op, hij knalde gewoon door en nam niet eens tijd om hallo te zeggen en en en en en Omfg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het klaart hier net neer!!! Het was semibewolkt en droog, nu ineens begint de regen.
En een vriend van me kwam net zijn zonnebril ophalen die hier nog lag, zijn vader had hem gebracht omdat hij het weer te onbetrouwbaar vond om te fietsen, maar we hadden her erover hoe dat heel erg mee viel, en nu begint het dus te regenen, dus dat heeft hij goed ingeschat! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het is voor in elk geval een half jaar, liefst langer. Dat is een beetje het probleem: ik weet niet hoe mijn studierooster voor volgend jaar eruit gaat zien en hoeveel en wanneer ik vrije dagen zal hebben. Dus ze gaan nog wat meer meiden interviewen. Maar ik woon het dichtst bij en kan meteen beginnen, dus wellicht ga ik toch gewoon de zomer voor ze werken en vragen ze daarna iemand anders.
Ze begint 1 juli met werken, dus in de loop van komende week hoor ik iets! |
![]() |
|
|