Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 07:37
Verwijderd
Wat een kutweer.
Advertentie
Oud 23-06-2013, 07:41
Verwijderd
Citaat:
engnek
Ik moet elke keer dat ik dit woord zie een beetje lachen. Engnek.
Oud 23-06-2013, 07:53
Verwijderd
Mijn kat wilt perse op mijn vensterbank zitten, maar ze past er niet op.
Oud 23-06-2013, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Wat een kutweer.
ik had wind mee vanmorgen was snel thuis. En het was net droog toen ik wegging! Wat een geluksdag.

Nu ga ik slapen! Daag!
Oud 23-06-2013, 08:37
Verwijderd
Wtf mijn vriend heeft een week geleden een werkongelukje gehad en nu heeft hij echt de grootste blauwe plek die ik ooit heb gezien. Zijn hele onderbeen is nog steeds paars en opgezwollen.
Oud 23-06-2013, 09:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zelfde hier fizzle! Kan niet stoppen met kijken.
Oeh! Ik ben pas bei season 2 trouwens, niks verklappen hoor Mijn sociaal-emotionele bevindingen zijn overigens: de hoofdpersoon is een lul en zijn vrouw een stomme doos maar ik wil Jesse zo graag eens knuffelen en zeggen dat de wereld gemeen is en dat het allemaal goedkomt en lekker eten voor hem koken

Citaat:
Wtf mijn vriend heeft een week geleden een werkongelukje gehad en nu heeft hij echt de grootste blauwe plek die ik ooit heb gezien. Zijn hele onderbeen is nog steeds paars en opgezwollen.
Oei! 'ongelukje' flink ongelukje dan. Sterkte!

Citaat:
Wat een kutweer.
En de dagen worden alweer korter he. Je kunt nu alweer beginnen aan je volgende winterdepressie
Oud 23-06-2013, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Je kunt nu alweer beginnen aan je volgende winterdepressie
Dat van de dagen bedacht ik me gisteren ook! Maar de zon schijnt alweer en bovendien heb ik niets te klagen. Zelfs de kutweer-opmerking was meer vanuit een '...en ik hoef niet direct uit bed en naar buiten '.
Oud 23-06-2013, 09:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat van de dagen bedacht ik me gisteren ook! Maar de zon schijnt alweer en bovendien heb ik niets te klagen. Zelfs de kutweer-opmerking was meer vanuit een '...en ik hoef niet direct uit bed en naar buiten '.
Oh hier regent het nog keihard en ik moet zo naar een sollicitatiegesprek lopen, dus dan kom ik daar als een verzopen katje "ja hoi ik ben supergemotiveerd en leuk en verantwoordelijk en opgeruimd. Ja behalve nu even"
Maar goed dat het weer je niet van de baan veegt
Oud 23-06-2013, 10:00
Verwijderd
Wij hebben een larptraining, maar het is gelukkig droog. Zelf kan ik ook niet intensief rondrennen en er zijn stoelen onder een afdak, dus ik vind het helemaal prima ^^
Oud 23-06-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Oh hier regent het nog keihard en ik moet zo naar een sollicitatiegesprek lopen, dus dan kom ik daar als een verzopen katje "ja hoi ik ben supergemotiveerd en leuk en verantwoordelijk en opgeruimd. Ja behalve nu even"
Maar goed dat het weer je niet van de baan veegt
paraplu?
Oud 23-06-2013, 10:05
Verwijderd
vandaag is 1 minuut korter dan gisteren en gisteren was even lang als eergisteren. Dat zou wel een voorbarige winterdepressie zijn hoor
Oud 23-06-2013, 10:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
vandaag is 1 minuut korter dan gisteren en gisteren was even lang als eergisteren. Dat zou wel een voorbarige winterdepressie zijn hoor
Nou het is anders nog niet licht geweest
Oud 23-06-2013, 10:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
paraplu?
Ja mijn moeder heeft me voor de grap een toeristische paraplu gegeven ooit, met tulpen en molens en HOLLAND, echt een wanstaltig ding, ze zien me aankomen
Verwijderd
Het is nog niet zonnig geweest vandaag, maar tenzij de apocalyps aan het gebeuren is boven Utrecht is het toch echt wel licht.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wij hebben een larptraining, maar het is gelukkig droog. Zelf kan ik ook niet intensief rondrennen en er zijn stoelen onder een afdak, dus ik vind het helemaal prima ^^
Soms moet je ook larpen in de regen toch?
Oud 23-06-2013, 10:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is nog niet zonnig geweest vandaag, maar tenzij de apocalyps aan het gebeuren is boven Utrecht is het toch echt wel licht.
Ik bedoel over 2013 gesproken, gemiddeld, is het echt niet zo licht geweest. Het is vandaag niet lichter dan op een winterdag, door al die regenwolken, en dat is wel heel veel zo de afgelopen maanden. Nou was het een grapje trouwens hoor, van die winterdepressie. Maar ik geloof echt wel dat het iets uitmaakt dat de zon zo weinig echt schijnt.
Oud 23-06-2013, 10:21
Verwijderd
Ik denk ook dat dat iets uitmaakt. Ik slik nog steeds vitamine D en toen ik een keer met blote armen in de zon fietste deed mn huid meteen zo van ''jaaaaaaaaaaaaa zooooooooooon meeeeeeeeeeeeeer!@~!!!!!''.
Oud 23-06-2013, 10:23
Verwijderd
Hier is het prima zonnig.
Oud 23-06-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Soms moet je ook larpen in de regen toch?
Tuurlijk, als er een officieel evenement is ofzo, dan bikkel je door weer en wind ^^ Dit is gewoon een training van een groepje vrienden en omdat ik lichamelijk toch nog niet in staat ben om mooie valpartijen te maken of intensief te gaan zwaarddansen, ga ik vooral om te kijken, anderen aan te moedigen, kleren te lenen aan nieuwelingen en foto's te maken
Oud 23-06-2013, 10:28
Verwijderd
Bruce Springsteen was zo gaaf <3
Oud 23-06-2013, 10:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik denk ook dat dat iets uitmaakt. Ik slik nog steeds vitamine D en toen ik een keer met blote armen in de zon fietste deed mn huid meteen zo van ''jaaaaaaaaaaaaa zooooooooooon meeeeeeeeeeeeeer!@~!!!!!''.
Lijkt me niet normaal dat je half juni nog vitamine D moet slikken nee, maar dat je lichaam meteen helemaal euforisch doet over een beetje zon is zo herkenbaar
Citaat:
Hier is het prima zonnig.
Misschien heb jij er ook minder last van als er weinig zon is, dat kan natuurlijk!
Citaat:
Tuurlijk, als er een officieel evenement is ofzo, dan bikkel je door weer en wind ^^ Dit is gewoon een training van een groepje vrienden en omdat ik lichamelijk toch nog niet in staat ben om mooie valpartijen te maken of intensief te gaan zwaarddansen, ga ik vooral om te kijken, anderen aan te moedigen, kleren te lenen aan nieuwelingen en foto's te maken
Dat is ook super, en dat er iemand is om foto's te maken want dan zijn die er ook eens (ik neem aan dat dat normaal niet zo is) veel plezier
Oud 23-06-2013, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook super, en dat er iemand is om foto's te maken want dan zijn die er ook eens (ik neem aan dat dat normaal niet zo is) veel plezier
Er zijn een paar mensen die ook druk met fotografie bezig zijn en die komen wel op bepaalde evenementen. http://www.icemotion.nl/photos.php?cat=4 is er zo eentje. Maar op kleine evenementjes is er meestal niemand en vaak ben je zelf te druk bezig om foto's te maken. Ik heb een tijd lang altijd foto's gemaakt, maar ik stond er dus zelf ook nooit op Toen een tijdje beu geweest en nu heb ik iets van, ach als ik toch niet echt actief kan zijn, dan maar foto's maken, want het is altijd wel leuk om terug te kijken (ik heb laatst foto's uit 2005 en 2006 op FB gezet, iedereen ging helemaal los met oude kostuums kijken en zichzelf uitlachen ).

En plezier zal wel lukken. Ik vind het al heel fijn dat ik weer betrokken word bij die groep, ze wonen heel dichtbij, maar na het stukgaan van een relatie met één van hen, is dat nogal doodgebloed. Niet dat er ruzie was ofzo, want we gingen nog prima met elkaar om als we elkaar op evenementen zagen, maar ja, waarom... En de laatste tijd krijg ik steeds nieuwe uitnodigingen en toen ze naar Keulen gingen, zijn ze me zelfs speciaal komen halen om me maar mee te hebben, dus
Oud 23-06-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn halve facebook staat vol met Bruce Springsteen, volgens mij zijn echt veel mensen in mijn omgeving geweest.
Oud 23-06-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde gisteren op de radio dat er een file was ontstaan enkel door Bruge Springsteen bezoekers. Toen vroeg ik me nog af of ik iemand zou kennen die erheen ging, aangezien het blijkbaar om heel veel mensen gaat.
Oud 23-06-2013, 10:47
Verwijderd
Woah. Ik voel me echt lekker uitgeslapen. Werd pas om elf uur wakker, maar toen was ik wel in een keer klaarwakker. Zo fit heb ik me 's ochtends al in geen maanden meer gevoeld, I like it!
Oud 23-06-2013, 11:01
Miekje*
Miekje* is offline
Fijn, Quis

Ik ga zo verder met het naaien van mijn tas en die van een vriendin. Dan ga ik aan mijn biologiehuiswerk beginnen, en heel hard hopen dat ik morgen op mijn werk nog kan regelen om dinsdag vrij te hebben, in ieder geval in de ochtend, omdat ik naar school moet voor een toets.
Oud 23-06-2013, 11:04
Verwijderd
Er is een subreddit die heet ICanDrawThat waar mensen verzoekjes voor tekeningen doen, dat leek mij handig ter inspiratie maar echt alle verzoekjes zijn zo van "kun je dit tekenfilmkarakter tekenen in het universum van dat tekenfilmkarakter"
Oud 23-06-2013, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Fijn, Quis

Ik ga zo verder met het naaien van mijn tas en die van een vriendin. Dan ga ik aan mijn biologiehuiswerk beginnen, en heel hard hopen dat ik morgen op mijn werk nog kan regelen om dinsdag vrij te hebben, in ieder geval in de ochtend, omdat ik naar school moet voor een toets.
. Ze moeten je wel vrijgeven toch? Anders ben je ineens ''spontaan'' ziek, hebben ze ook niks aan.

Nu verjaardagscadeautjes zoeken voor mijn lief. Een boek en vooral Huiselijke Dingen, zoals placemats en onderzetters. Gelukkig houd hij van vrolijk/gekleurd ''designspul" dus de blokker kan ik overslaan.
Oud 23-06-2013, 11:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
. Ze moeten je wel vrijgeven toch? Anders ben je ineens ''spontaan'' ziek, hebben ze ook niks aan.

Nu verjaardagscadeautjes zoeken voor mijn lief. Een boek en vooral Huiselijke Dingen, zoals placemats en onderzetters. Gelukkig houd hij van vrolijk/gekleurd ''designspul" dus de blokker kan ik overslaan.
Ja, dat denk ik ook Maar het zou mijn tweede werkdag zijn, dan, dus dat is dan misschien wel een beetje raar. Aan de andere kant, ik heb daar vorig jaar ook gewerkt, en dat jaar dáárvoor, dus ze weten wel hoe ik ben. Morgen maar even langs mijn leidinggevende
Oud 23-06-2013, 11:54
Verwijderd
Ja, als een toets nog geen goede reden is om vrij te vregan!
Oud 23-06-2013, 11:58
Verwijderd
Jum, geroosterde boterhammen met avocado en zout en peper
Oud 23-06-2013, 12:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 23-06-2013, 12:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn sollicitatie ging trouwens super, ze willen mij volgensmij eigenlijk best graag maar ze kijken of er mensen beter beschikbaar zijn voor het komende half jaar omdat het wel voor drie hele dagen in de week is en ik nog niet weet op welke dagen ik vrij heb enzo.
Oud 23-06-2013, 12:28
Verwijderd
Wat voor baantje is het fizzle?
Oud 23-06-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn halve facebook staat vol met Bruce Springsteen, volgens mij zijn echt veel mensen in mijn omgeving geweest.
Bij mij ook, ik kende echt heel vel mensen daar. Ik ging nog superonverwachts, mijn ouders gingen en ik was al een week aan het denken dat het wel echt heel gaaf zou zijn. Toen vroeg een oudklasgenootje op FB wie er nog een kaartje wilde want zij hadden er een over.
Citaat:
Ik hoorde gisteren op de radio dat er een file was ontstaan enkel door Bruge Springsteen bezoekers. Toen vroeg ik me nog af of ik iemand zou kennen die erheen ging, aangezien het blijkbaar om heel veel mensen gaat.
Zestigduizend man! We hebben niet in de file gestaan maar op de terugweg zijn we wel langs een grote file gelopen, die wij gelukkig konden ontwijken. Het stond inderdaad wel helemaal vast.

En het was zo goed <3 Nils Lofgren en Little Steve waren zo lelijk als de nacht en zijn saxofonist was sex alssie solo's ging doen en hij haalde een mannetje van een jaar of tien het podium op om mee te zingen en droeg een meisje waar hij mee gedanst had weg en knalde erin en hield 3,5 uur niet op, hij knalde gewoon door en nam niet eens tijd om hallo te zeggen en en en en en Omfg
Oud 23-06-2013, 12:59
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, dat heb ik dan weer niet als ik ongesteld ben
Oud 23-06-2013, 13:01
Turk February
Turk February is offline
Het weer klaart hier op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 23-06-2013, 13:05
Verwijderd
Het klaart hier net neer!!! Het was semibewolkt en droog, nu ineens begint de regen.

En een vriend van me kwam net zijn zonnebril ophalen die hier nog lag, zijn vader had hem gebracht omdat hij het weer te onbetrouwbaar vond om te fietsen, maar we hadden her erover hoe dat heel erg mee viel, en nu begint het dus te regenen, dus dat heeft hij goed ingeschat!
Oud 23-06-2013, 13:06
Verwijderd
Turk, heb jij Spring Breakers gezien, en zo ja wat vond je ervan?
Oud 23-06-2013, 13:12
Verwijderd
Zal ik een ijsje eten?

Of misschien eerst echt lunchen
Oud 23-06-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb ik dan weer niet als ik ongesteld ben
Nee, ik normaal gesproken ook niet. Misschien komt het door al Pips enthousiaste gepraat.
Oud 23-06-2013, 13:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat voor baantje is het fizzle?
3 dagen in de week van 8 tot 17:30 oppassen op een baby van 8 maanden en licht huishoudelijk werk en dan koken voor de ouders. En ze waren helemaal waus van dat ik in de muziek zit en die vader begon steeds weer over muziek en dan moesten mama en ik het gesprek voorzichtig terugsturen naar wat ze vérder nog over me wilden weten dus het zit wel goed
Oud 23-06-2013, 13:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het klaart hier net neer!!! Het was semibewolkt en droog, nu ineens begint de regen.

En een vriend van me kwam net zijn zonnebril ophalen die hier nog lag, zijn vader had hem gebracht omdat hij het weer te onbetrouwbaar vond om te fietsen, maar we hadden her erover hoe dat heel erg mee viel, en nu begint het dus te regenen, dus dat heeft hij goed ingeschat!
hahaha, neerklaren
Oud 23-06-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn sollicitatie ging trouwens super, ze willen mij volgensmij eigenlijk best graag maar ze kijken of er mensen beter beschikbaar zijn voor het komende half jaar omdat het wel voor drie hele dagen in de week is en ik nog niet weet op welke dagen ik vrij heb enzo.
Oud 23-06-2013, 13:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zal ik een ijsje eten?

Of misschien eerst echt lunchen
Het is best laat, ik zou eerst lunchen en dan in de namiddag een ijsje eten. Maar als ik het was zou ik iets warms eten want ijs eet ik alleen als het kkwarm is of als ik naast de kachel zit warme toetjes <3 <3
Oud 23-06-2013, 13:49
Verwijderd
ik heb braaf een tosti gegeten!
Nu ga ik eerst kwark eten. Waarschijnlijk hoef ik daarna geen ijsje meer.
Oud 23-06-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
3 dagen in de week van 8 tot 17:30 oppassen op een baby van 8 maanden en licht huishoudelijk werk en dan koken voor de ouders. En ze waren helemaal waus van dat ik in de muziek zit en die vader begon steeds weer over muziek en dan moesten mama en ik het gesprek voorzichtig terugsturen naar wat ze vérder nog over me wilden weten dus het zit wel goed
Haha wat goed! Wanneer hoor je iets?
Oud 23-06-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed is het alleen voor de vakantie of ook daarna?
Oud 23-06-2013, 13:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is voor in elk geval een half jaar, liefst langer. Dat is een beetje het probleem: ik weet niet hoe mijn studierooster voor volgend jaar eruit gaat zien en hoeveel en wanneer ik vrije dagen zal hebben. Dus ze gaan nog wat meer meiden interviewen. Maar ik woon het dichtst bij en kan meteen beginnen, dus wellicht ga ik toch gewoon de zomer voor ze werken en vragen ze daarna iemand anders.
Ze begint 1 juli met werken, dus in de loop van komende week hoor ik iets!
Oud 23-06-2013, 14:14
Verwijderd
Ze zullen wel redelijk verdienen als ze 3 keer 9,5 uur privébabysit kunnen betalen, of gaan ze je uitknijpen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten