Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou ja, we steken ook niet onder stoelen of banken dat we nog niet toe zijn aan kinderen. Dat heeft er mogelijk wat mee te maken. Maar dat houdt vele grootouders in spe vaak niet tegen
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn ouders snappen het ook allemaal wel. Als tiener dachten mijn zus en ik allebei geen kinderen te willen en zeiden ze daar niets van, later stapten we daar allebei vanaf en deden ze alleen af en toe van "als we kleinkinderen hebben gaan we dit en dat doen" en inmiddels is mijn nichtje bijna één en zijn ze helemaal in de wolken waar wel uit blijkt hoe graag ze kleinkinderen wilden, maar ze hebben dat dus nooit gepusht.
|
![]() |
|
Ik werd net in de lingeriewinkel gevraagd of ik geïnteresseerd zou zijn om af en toe op winkeliersbeurzen lingerie te showen. Omdat ik vrijwel de 'showmaat' heb voor grote cups en "verder zo'n goed figuur". Egoboost
![]()
|
Ok.. dat er een coverband voor m'n deur staat prima. Dat ze niet kunnen zingen ok. En dat ze hun repertoire bestaat uit een mix van allerlei dingen van Lady Gaga tot John Denver tot Frans Duijts kan ik ook nog wel aan. Maar que si que no.. really guys, really?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Working nine to five, what a way to make a living...
Barely getting by, it's all taking and no giving ... lalalala ... Ik leef niet meer voor jou Voorbij zijn alle jaaaaren Waarin ik heb geloofd Dat wij gelukkig waaaren Misschien zometeen toch maar even naar buiten. Als ik hier toch naar moet luisteren kan ik dat beter in de zon met een biertje doen.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd