Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2013, 09:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wut wut, HET IS ALWEER BEGONNEN
Oud 31-07-2013, 10:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Onee, ik kijk verkeerd
Oud 31-07-2013, 10:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
September pas.
Oud 31-07-2013, 10:03
Verwijderd
Okeee ik moet echt naar de kapper maar ik weet niet wat ik er mee wil. Ik vind het stom om naar de kapper te gaan en dat niemand het dan ziet maarrrr ik wil het eigenlijk ook lang houden WHAT TO DO.
Oud 31-07-2013, 10:03
Verwijderd
Ik mis Downton Abbey
Oud 31-07-2013, 10:04
Miekje*
Miekje* is offline
WOEIIIII, MIJN BOEK KOMT VANDAAG AL BINNEN Ik ben hier zo blij mee, hè. Heb ik iets leuks te doen tijdens het ziek zijn. Anders zou hij morgen pas binnen zijn gekomen.
Oud 31-07-2013, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Okeee ik moet echt naar de kapper maar ik weet niet wat ik er mee wil. Ik vind het stom om naar de kapper te gaan en dat niemand het dan ziet maarrrr ik wil het eigenlijk ook lang houden WHAT TO DO.
Ik zit met hetzelfde dilemma. Misschien moeten we vanmiddag naar de kapper gaan
Oud 31-07-2013, 10:05
Verwijderd
Laat ik het nog duidelijker stellen: ik ben het volledig eens met Turk, maar broek 3 zou mij awesome staan, ik zet hem niet voor niets er tussen.

Het bestellen is niet gelukt, geen idee wat er nou precies misgaat maar betalen lukt niet, ik doe het straks thuis wel. Maar nu ben ik wel benieuwd: zijn jullie allemaal tegen broek 3 vanwege Turks verhaal? Want dat is een reden om hem juist wel te kopen eigenlijk
Oud 31-07-2013, 10:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben ook laatst toch maar naar de kapper gegaan om de puntjes bij te knippen, maar inderdaad, niemand zag het. Ach ja.

Citaat:
Ik mis Downton Abbey
Ik ook maar over een paar maandjes begint het weer toch?
Verwijderd
Citaat:
Ik zit met hetzelfde dilemma. Misschien moeten we vanmiddag naar de kapper gaan
Miekje*
Miekje* is offline
Jij ben toch neger, Ertur? Dan zou ik al helemaal voor broek 3 kiezen
Oud 31-07-2013, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het trouwens best krom om van iemand te verwachten dat hij ziet dat je naar de kapper bent geweest, als je alleen maar de puntjes hebt laten knippen
Verwijderd
Citaat:
Oud 31-07-2013, 10:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ja wat
Verwijderd
OMG
Verwijderd
Waar haal je vandaan dat ie neger is?
Verwijderd
Ik ben allochtoon maar geen neger Ik heb voor Nederlandse begrippen een "getinte" huid, type 3 of 4 volgens die indelingen, dat heb ik geloofik vorige maand een keer hier gezet, misshcien dat dat je verwart?
Oud 31-07-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
September. Maar ik wil het vorige seizoen terugkijken, want ik heb drie seizoenen in recordtempo gekeken en wil weer een beetje weten wat er allemaal speelt. Dus misschien daar een sop mijn dooie gemak mee beginnen
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het nog duidelijker stellen: ik ben het volledig eens met Turk, maar broek 3 zou mij awesome staan, ik zet hem niet voor niets er tussen.

Het bestellen is niet gelukt, geen idee wat er nou precies misgaat maar betalen lukt niet, ik doe het straks thuis wel. Maar nu ben ik wel benieuwd: zijn jullie allemaal tegen broek 3 vanwege Turks verhaal? Want dat is een reden om hem juist wel te kopen eigenlijk
Nee, ik vind lichte nette broeken over het algemeen gewoon niet mooi.

Citaat:
Ik ben ook laatst toch maar naar de kapper gegaan om de puntjes bij te knippen, maar inderdaad, niemand zag het. Ach ja.

Ja dat wil ik dus voorkomen Hoewel het waarschijnlijk al redelijk zichtbaar is als ik gewoon weer een fatsoenlijke pony/lok (huhu lustig lokje Absinthe naamzoek) laat knippen
Verwijderd
Citaat:
<3
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens best krom om van iemand te verwachten dat hij ziet dat je naar de kapper bent geweest, als je alleen maar de puntjes hebt laten knippen
Nee, dat verwacht je dus ook niet, daarom is de verleiding dan altijd groot om er net iets meer af te laten knippen, zodat het wél opvalt.
Oud 31-07-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
En omdat het moet:
Verwijderd
Of zal ik het weer eens laten verven?
Verwijderd
Meh nee.
Oud 31-07-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vind lichte nette broeken over het algemeen gewoon niet mooi.

Ja dat wil ik dus voorkomen Hoewel het waarschijnlijk al redelijk zichtbaar is als ik gewoon weer een fatsoenlijke pony/lok (huhu lustig lokje Absinthe naamzoek) laat knippen
Huhu. Misschien moet ik me maar eens bronstig laten blonderen, dat zal wel opvallen
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben allochtoon maar geen neger Ik heb voor Nederlandse begrippen een "getinte" huid, type 3 of 4 volgens die indelingen, dat heb ik geloofik vorige maand een keer hier gezet, misshcien dat dat je verwart?
Oh grapje Dat zou het kunnen zijn, ja.
Verwijderd
Mijn vrije ochtend gebruiken om op te ruimen mislukt ook jammerlijk Sorry minke ik denk dat het hier straks nog steeds een teringzooi is
Oud 31-07-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Huhu. Misschien moet ik me maar eens bronstig laten blonderen, dat zal wel opvallen
Hahahaha en dan doe ik donkerbruin
Verwijderd
Oke, laten we niet over zulke ideeen beginnen want die eindigen er vaak in dat ik het doe
Verwijderd
Citaat:
Mijn vrije ochtend gebruiken om op te ruimen mislukt ook jammerlijk Sorry minke ik denk dat het hier straks nog steeds een teringzooi is
Daar kan ik wel tegen hoor Bovendien lig ik nog steeds in bed dus ik moet niet teveel van anderen verwachten
Oud 31-07-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Oke, laten we niet over zulke ideeen beginnen want die eindigen er vaak in dat ik het doe

Nee sorry, bij mij kleine kans dat ik mijn haar ga blonderen
Oud 31-07-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:

Nee sorry, bij mij kleine kans dat ik mijn haar ga blonderen
Mietje
Oud 31-07-2013, 10:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doe maar een pony/lok sann!
Verwijderd
Ik twijfel wel soms serieus of ik rood weer eens moet proberen Maar eigenlijk ben ik wel tevreden met de haarkleur die ik nu heb.
Verwijderd
Pfff, "even snel mijn kamer opruimen". Het is te teringheet in mijn kamer
Oud 31-07-2013, 10:17
Verwijderd
Negertur
Oud 31-07-2013, 10:21
Verwijderd
Ooooh en net over mijn krullies zei ik dat alleen negers krullen hadden in de jaren 50, misschien heeft dat Miekje misleid
Oud 31-07-2013, 10:22
Verwijderd
I never wanted to believe that my Dad was stealing from his job as a road worker. But when I got home, all the signs were there.
Oud 31-07-2013, 10:23
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Maar nu ben ik wel benieuwd: zijn jullie allemaal tegen broek 3 vanwege Turks verhaal? Want dat is een reden om hem juist wel te kopen eigenlijk
In mijn geval: ja! Maar dat wist je stiekem gister al want toen was ik al degene die die lichte broek mooi vond. De rest echter, vond dat je een (donker)grijze broek moest zoeken. Dus ik denk dat de stemming nu blijft bij miekje en ik voor broek 3. En misschien Turk.
Oud 31-07-2013, 10:23
Neko*
Neko* is offline
Kapper, ja. Dat moet ik ook nog. Jakkes.
Oud 31-07-2013, 10:28
Verwijderd
Ik moet ook naar de kapper. Eigenlijk. Maar ik wil mijn haar zo lang mogelijk laten groeien en nu zit het nog goed als ik er niks aan doe. Ik ben bang dat ik, als ik naar de kapper ga ik er weer allemaal moeite moet doen om te zorgen dat het goed zit Misschien toch maar eens naar een goede kapper gaan in plaats van Brainwash met vrij domme meiden.
Oud 31-07-2013, 10:30
Neko*
Neko* is offline
Ik ben aan het wachten tot het de lengte bereikt waarop het niet meer onwijs krult en bol gaat staan nadat ik het gewassen heb. Een beetje krul: fijn. Maar mijn haar is echt onhandelbaar! En te lang met dit weer, maar goed. Kort knippen kan ook niet, want dan groeit het nooit weer aan voor december.
Oud 31-07-2013, 10:36
Verwijderd
Mijn haar zit atm meteen na het wassen goed en dat is wel relaxed. Maar ik heb het al vier maanden ofzo niet meer laten knippen dus er zit echt geen model meer in. Nu is dat met mijn haar niet zo'n heel groot probleem, maar toch. Maar ik ga het doneren en dan moet er 25 cm vanaf. Mijn kortste haar is nu 25 cm, dus er moet nog een heel stuk aangroeien.
Oud 31-07-2013, 10:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ooooh en net over mijn krullies zei ik dat alleen negers krullen hadden in de jaren 50, misschien heeft dat Miekje misleid
Zie je wel, ik word gewoon misleid, hier
Citaat:
Ik moet ook naar de kapper. Eigenlijk. Maar ik wil mijn haar zo lang mogelijk laten groeien en nu zit het nog goed als ik er niks aan doe. Ik ben bang dat ik, als ik naar de kapper ga ik er weer allemaal moeite moet doen om te zorgen dat het goed zit Misschien toch maar eens naar een goede kapper gaan in plaats van Brainwash met vrij domme meiden.
Sowieso ga je naar een kapper die 'Brainwash' heet Emg.
Oud 31-07-2013, 10:42
Verwijderd
Brainwash is echt walgelijk slecht Bovendien HAAT ik kappers waar ze pronken met lage prijzen, maar waar je vervolgens wel extra betaalt om je haar überhaupt te laten drogen en voor ieder spulletje dat ze in je haar doen. En waar ze daarnaast ook nog tot vervelens toe je allerlei producten aan proberen te smeren.
Oud 31-07-2013, 10:42
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn haar zit atm meteen na het wassen goed en dat is wel relaxed. Maar ik heb het al vier maanden ofzo niet meer laten knippen dus er zit echt geen model meer in. Nu is dat met mijn haar niet zo'n heel groot probleem, maar toch. Maar ik ga het doneren en dan moet er 25 cm vanaf. Mijn kortste haar is nu 25 cm, dus er moet nog een heel stuk aangroeien.
Als het meteen na het wassen goed zit, dan zit er toch ook nog model in? Misschien niet meer het model wat oorspronkelijk geknipt is. Maar als jij vindt dat het goed zit, lijkt me dat niet echt een probleem.
Oud 31-07-2013, 10:46
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben volgens mij al een jaar niet naar de kapper geweest en ik moet het dringend weer eens verven, maar heb daar zo weinig zin in
Oud 31-07-2013, 10:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Brainwash is echt walgelijk slecht Bovendien HAAT ik kappers waar ze pronken met lage prijzen, maar waar je vervolgens wel extra betaalt om je haar überhaupt te laten drogen en voor ieder spulletje dat ze in je haar doen. En waar ze daarnaast ook nog tot vervelens toe je allerlei producten aan proberen te smeren.
Bij brainwash is het wassen, knippen, stylen in 1 prijs. Vind het er wel prima, maar ik doe ook geen bijzondere dingen met mijn haar (kleuren oid) En ze hebben me nog nooit wat proberen aan te smeren
Oud 31-07-2013, 10:50
Verwijderd
Brainwash was voor mij lange tijd prima omdat mijn haar vrij kort en makkelijk was. Ik liet er ook nooit iets insmeren ofzo, deed alleen maar knippen. Ik heb er wel een aantal producten gekocht die goed bevallen. En ik heb gewoon lang het geld niet over gehad voor een goede kapper, maar nu mijn haar langer wordt, ben ik wel benieuwd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten