Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar het viel mee, want mijn lange dag werd alleen een gesprek waarin mij verteld werd dat het waarschijnlijk beter was het practicum te gaan volgen ipv een vervangende opdracht te doen. Waar ik het mee eens was, dus nu ben ik elke vrijdag vrij.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vanmorgen geyoga'd en werd er helemaal zen van, zo lekker ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je foto's? Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dan moet ik meteen denken aan die Volkswagenreclame. "Ik zal u zeggen: deze remblokken kunnen nog wel even mee. Deze remblokken kunnen nog wel even mee, hoor!"
Het ligt er heel erg aan wie het doet en aan mijn humeur. Ik kan er heel erg vrolijk van worden maar ik kan eht ook gruwelijk irritant vinden. |
![]() |
|
Ik vind het grappig en typisch dat mijn huisgenote, ondanks dat ze geadopteerd is en super Nederlandse ouders heeft, zich gedraagt als een stereotype aziaat. Ze heeft hier tot nu toe alleen maar Japans toko-voedsel gegeten, kijkt anime, luistert naar J-Pop en heeft nu 2 aziatische studiegenootjes als logees. Ze hebben ook alle drie super kawaii pyjama's aan. :')
||
Citaat:
Als je iemand echt voor het allereerst ziet en je hebt nog niks gezegd, dan vind ik het een beetje overbodig om te zeggen dat je je gaat voorstellen.
||
Citaat:
Ik dacht toen, mja, ik weet het niet, hoor. Een hand uitsteken is voldoende om je bedoeling duidelijk te maken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hallo bitches, ik was op introkamp. De eerste dag was het stom want toen werden er allemaal vervelende en kinderachtige spelletjes gedaan. Maar daarna werd het heel leuk. En nu ben ik stoned van de slaap en m'n kkharde kater
![]() ![]() we waren in stayoke en ik vind dat toch zo'n chill iets he ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg net een mail van mijn opleiding, "een uitnodiging van de lezing voor studenten Moderne Kunst voor a.s. maandag 9 september." DE lezing. Jaja. Dus ik open bijlage. Daarin staat dat er twee lezingen van een half uur zijn door mensen waar ik nog nooit van heb gehoord, de ene met als onderwerp 'the abstract contemporary' (eh, juist, lekker vaag), de tweede 'titel nog niet bekend'. Dit klinkt VEELBELOVEND.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ben je nou gewoon in een hostel blijven slapen in DH, ookal woon je er? ![]()
|
In de mail staat dat de lezing is voor studenten moderne kunst, in de bijlage staat echter dat het is voor Ma-studenten moderne kunst. Dat zijn er, eh, niet zo veel
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee nee het was in noordwijkerhout en ik was met een paar die hards op de fiets gegaan en de rest met het ov. Citaat:
In de burcht is M. te spotten altijd. En in de bonte koe verkopen ze wilderen bier ![]() |
![]() |
|
loool, ik kom ook wel es in de burcht. Vooral de pubquizzen zijn leuk. Dus daar kan ik jouw viezerdje gezien hebben?
![]() en ik ben ook wel eens in Noordwijkerhout geweest. We hadden er vorig jaar een bungalow gehuurd vlakbij 't strand en toen gingen we er fancy schmancy uit eten. Ik ben iig blij dat je 't naar je zin hebt gehad. <3
|
Ik wil nog even de plus- en minpunten van mijn dag met jullie delen:
min: Vroeg moeten opstaan, amper hebben geslapen en daardoor de rest van de dag gaar zijn. een lamp moeten vervangen en m'n enige nog goed-zittende spijkerbroek openhalen aan het keukentrappetje. ![]() plus: De Schotse kerel genaamd Colin voor wie ik vanochtend een drankje maakte. Ik hoorde dat accent en toen waren mijn oortjes al een beetje verliefd en toen zag ik ook nog es een boomlange kerel met een weelderige haardos en een rood-bruine prachtige baard. ![]() Hij mag van mij wel terugkomen hoor.
|
Ik zeg al JAREN dat ik een extra batterij voor m'n camera moet kopen, maar heb ik dat ooit gedaan? Nee natuurlijk. Met als gevolg dat ik nu geen foto's kan maken totdat die kutbatterij weer is opgeladen
![]()
|
|