Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee teams. Twee rijen (mensen naast elkaar, niet achter elkaar) tegenover elkaar. Per team een nummer 1, 2, 3, 4, 5 etc. Nummers 1 tegenover elkaar, nummer 2 ook etc.
Jij noemt een cijfer en een letter, bijv. 3A. De bedoeling is dan dat de nummers 3 een stap naar voren zetten en een voornaam, plek waar ze vandaan komen (stad, dorp, land, provincie, of werelddeel) en iets waar ze in handelen, beginnend met de letter A. In die volgorde. Bijv. Aart, uit Algerije, handelt in Aardbeien. Degene die als eerste dat rijtje genoemt heeft, wint een punt voor z'n team. Klinkt kinderachtig maar ik doe het ook met volwassenen en het is gewoon een melig zenuwenspel ![]() Dat dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook leuk; toen een superbraaf jongetje uit groep 7 vol enthousiasme riep dat ie Victor heette, uit Volendam kwam en in vrouwen handelde ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook nog opties (ben nu op dreef
![]() - 10 seconden Twee teams, krijgen steeds 10 seconden om zonder overleg iets te maken. "10 seconden om een brug te maken" Of een trein, of een stapel, een showballet, een filmset, een rariteitenkabinet, een groepsfoto etc. Vul maar in. Punten geven aan het team dat het snelst is of het het leukst gedaan heeft. - Cijfers en letters Lijkt op die hierboven. Twee teams, noem een cijfer of letter en die moeten ze dan zonder te praten op de grond gaan maken. Iedereen moet erin zitten (of liggen, eigenlijk) Punt voor wie de eerste was. - Menselijke piano. Iedereen op een rij naast elkaar, behalve één persoon (de pianist). Iedereen houdt zijn handen naar voren, dat zijn de pianotoetsen, voor beide handen bedenkt iedereen een geluid (iedereen twee eigen geluiden) Bijv. links = blèèh, rechts is hihihi De pianist gaat de piano bespelen door de handen aan te raken en de persoon die eraan zit moet dan het geluid maken dat bij die hand hoort. Hilarisch, maar echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is niet gezond Trimm. Niet dat ik nu beweer dat je een depressie hebt, maar ik weet wel hoe ongelukkig ik er van werd dat ik zelfs niet kon beslissen wat ik zou eten voor het avondeten. En ik geloof dat jij ook niet blij bent met de hele situatie zoals die nu is. |
![]() |
|
Ik heb me zojuist ingeschreven voor keuzevakken, en hopelijk stoppen er veel mensen in februari
![]()
|
Trimm, ik ben met Mutant. Het is gewoon zo jammer dat je in deze situatie zit, terwijl ik ervan ben overig dat die kan veranderen als je daarbij hulp krijgt. Een psycholoog kan je helpen met het nemen van kleine stapjes. Ik zou het ook heel leuk voor je vinden als je een fijn huisje voor jezelf kreeg!
|
Wikipedia:
Tijdens de jaren '30 was een nazi een lid van de nazipartij. Na de Tweede Wereldoorlog en de gruwelen van de holocaust kreeg het woord een negatieve bijklank.
|
hihi pretty, oh so pretty. Moet je wel anderhalf uur voor bij een styliste zitten. Heb nu eindelijk foto's van mezelf zodat mijn familie ophoudt met mauwen dat ze geen leuke foto van mij hebben
![]() en stiekum vind ik het best leuk ![]()
|
|