Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2013, 21:05
Verwijderd
hoewel dat less is more voor mij niet echt opgaat want de meeste dozen zijn van mij
Advertentie
Oud 10-10-2013, 21:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind dat nog best knap hoor. Ik wil niet weten hoeveel dozen ik nodig zou hebben als ik ga verhuizen. en hoeveel keer er heen en weer gereden moet worden.
Oud 10-10-2013, 21:18
Verwijderd
Ik heb vandaag bij elkaar bijna 1,5 op stevig tempo gewandeld, puur van leslocatie naar leslocatie naar station en naar bioscoop en alles. En daarvan (+ 90 rondspringende hyperkinderen) kreeg ik het warm genoeg om mijn jas gewoon uit te doen buiten Stilzittend thuis heb ik het gewoon koud
Oud 10-10-2013, 21:18
Verwijderd
ja, ik heb ook weleens een vuilniszak vol wcrolletjes verhuisd omdat ik daar geen afstand van kon nemen (ja for realsy dit verhaal). maar op een gegeven moment word je toch een keer wijs ofzo
Oud 10-10-2013, 21:20
Verwijderd
ik moet mijn klas morgen 2 spelletjes aanbieden voor het vak begeleiden van activiteiten. Intens kut en kinderachtig, had er vorige keer zelfs ruzie over met die docent omdat het totaal geen niveau en inhoud heeft, maar oke; wat moet dat moet he. tikspelletjes of estafettes of whatever moet het zijn. Ik heb 2 spellen waarvan ik half weet hoe ze moeten maar die eigenlijk niet zo boeiend zijn. En nu sog ik maar fijn even verder :')
Oud 10-10-2013, 21:24
Verwijderd
Bij mijn verhuizing hadden we iets meer dan 50 dozen, voor met z'n tweeën
Oud 10-10-2013, 21:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nou ik heb m'n handschoenen ook al uit de kast gehaald en m'n winterjas draag ik sinds vorige week weer. Vind het gewoon tyfkoud om 8.15 uur.
Alleen als het nog rond de 15(+) graden zit, doe ik mijn tussenjas nog aan, kouder en ik trek ook mijn winterjas weer aan. En handschoenen probeer ik altijd zo laat mogelijk mee te beginnen, omdat ik er niet aan moet wennen (maar dat stilzitten op de brommer is dodelijk), maar ach, die heb ik nu vooral 's avonds aan.
Citaat:
ja, ik heb ook weleens een vuilniszak vol wcrolletjes verhuisd omdat ik daar geen afstand van kon nemen (ja for realsy dit verhaal). maar op een gegeven moment word je toch een keer wijs ofzo
Hierom vind ik het zo grappig dat je tegen mij zei dat ik shit moest weggooien
Oud 10-10-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
ik moet mijn klas morgen 2 spelletjes aanbieden voor het vak begeleiden van activiteiten. Intens kut en kinderachtig, had er vorige keer zelfs ruzie over met die docent omdat het totaal geen niveau en inhoud heeft, maar oke; wat moet dat moet he. tikspelletjes of estafettes of whatever moet het zijn. Ik heb 2 spellen waarvan ik half weet hoe ze moeten maar die eigenlijk niet zo boeiend zijn. En nu sog ik maar fijn even verder :')
Handelsreiziger doen
Oud 10-10-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Handelsreiziger doen
Kingzen en mexxen!
Oud 10-10-2013, 21:36
Verwijderd
Huhu, mijne was een serieuze tip
Oud 10-10-2013, 21:41
Verwijderd
Ik ben ook bloedserieus!
Oud 10-10-2013, 21:42
Verwijderd
absinthe vertel me alles please
Oud 10-10-2013, 21:42
Verwijderd
en jij ook pikkie!!
Oud 10-10-2013, 21:48
Verwijderd
Trimm, ik snap op zich niet zo goed dat je zo twijfelt . Je voelt je overduidelijk zo vervelend mét een huisgenoot je wilt je eigen leven toch zo chill mogelijk maken? Lijkt me juist iets wat heel makkelijk is om te beslissen
Oud 10-10-2013, 21:49
Verwijderd
Twee teams. Twee rijen (mensen naast elkaar, niet achter elkaar) tegenover elkaar. Per team een nummer 1, 2, 3, 4, 5 etc. Nummers 1 tegenover elkaar, nummer 2 ook etc.
Jij noemt een cijfer en een letter, bijv. 3A. De bedoeling is dan dat de nummers 3 een stap naar voren zetten en een voornaam, plek waar ze vandaan komen (stad, dorp, land, provincie, of werelddeel) en iets waar ze in handelen, beginnend met de letter A. In die volgorde. Bijv. Aart, uit Algerije, handelt in Aardbeien.
Degene die als eerste dat rijtje genoemt heeft, wint een punt voor z'n team. Klinkt kinderachtig maar ik doe het ook met volwassenen en het is gewoon een melig zenuwenspel Natuurlijk mogen de andere teamleden niet voorzeggen en mogen de twee die aan de beurt zijn niet hetzelfde zeggen. (als de één Aart zegt, moet de ander een andere voornaam noemen)

Dat dus.
Oud 10-10-2013, 22:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zus, ik heb vanavond je paprikaovenschotel gemaakt, lekker man en ik heb nog een halve schaal voor morgen ook
Oud 10-10-2013, 22:11
Verwijderd
klinkt goed absinthe! superbedankt! klinkt een beetje als jongens meisjes dieren landen maar dan leuker/creatiever. Ik ga dit even uitwerken op papier.
Oud 10-10-2013, 22:12
Verwijderd
leuk fiebie! met verse aardappels?
Oud 10-10-2013, 22:14
Verwijderd
Citaat:
klinkt goed absinthe! superbedankt! klinkt een beetje als jongens meisjes dieren landen maar dan leuker/creatiever. Ik ga dit even uitwerken op papier.
Ja, hopelijk kun je wat met mijn digitale uitleg, in het echt uitleggen gaat me wel wat beter af, maar ja.

Ook leuk; toen een superbraaf jongetje uit groep 7 vol enthousiasme riep dat ie Victor heette, uit Volendam kwam en in vrouwen handelde
Oud 10-10-2013, 22:25
Verwijderd
Ook nog opties (ben nu op dreef )
- 10 seconden
Twee teams, krijgen steeds 10 seconden om zonder overleg iets te maken.
"10 seconden om een brug te maken"
Of een trein, of een stapel, een showballet, een filmset, een rariteitenkabinet, een groepsfoto etc. Vul maar in. Punten geven aan het team dat het snelst is of het het leukst gedaan heeft.
- Cijfers en letters
Lijkt op die hierboven. Twee teams, noem een cijfer of letter en die moeten ze dan zonder te praten op de grond gaan maken. Iedereen moet erin zitten (of liggen, eigenlijk) Punt voor wie de eerste was.
- Menselijke piano.
Iedereen op een rij naast elkaar, behalve één persoon (de pianist). Iedereen houdt zijn handen naar voren, dat zijn de pianotoetsen, voor beide handen bedenkt iedereen een geluid (iedereen twee eigen geluiden) Bijv. links = blèèh, rechts is hihihi
De pianist gaat de piano bespelen door de handen aan te raken en de persoon die eraan zit moet dan het geluid maken dat bij die hand hoort. Hilarisch, maar echt Blèèh, hihihi, boink, au, hihihi, waf, miauw, waf, miauw, blèèh, aaaah, au, hihihi etc.
Oud 10-10-2013, 22:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
leuk fiebie! met verse aardappels?
Nee, je weet toch hoe lui ik ben
Oud 10-10-2013, 22:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We hebben trouwens niet eens aardappels in huis, dus al was ik niet zo lui geweest, had het nog niet gekund.
Oud 10-10-2013, 22:39
Verwijderd
Errepels!
Oud 10-10-2013, 22:51
Verwijderd
Ok, ik heb al slechte films gezien die me niet konden boeien, maar deze heb ik enkel uitgezeten omdat ik 2 kilo spruiten schoon te maken had. Tering.

Brothers Grimm voor diegenen die het boeit.

Ik ga slapen! Ik ben tegenwoordig van dat 'soort' mensen ^^
Oud 10-10-2013, 22:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap lekker
Oud 10-10-2013, 23:01
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hahahaha I (L) you
Oud 10-10-2013, 23:29
Verwijderd
supersuperbedankt minke dat is echt 1000 keer duidelijker dan mijn spelletje wat ik zelf nog niet eens helemaal begreep
Oud 10-10-2013, 23:30
Verwijderd
Ik ga dat pianospel zeker doen. Dat klinkt echt hilarisch
Oud 10-10-2013, 23:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, ik snap op zich niet zo goed dat je zo twijfelt . Je voelt je overduidelijk zo vervelend mét een huisgenoot je wilt je eigen leven toch zo chill mogelijk maken? Lijkt me juist iets wat heel makkelijk is om te beslissen
Ja, je zou denken dat dat makkelijk is, en dat is het voor de meeste mensen ook, maar bij mij gaat het helaas niet zo. Als iemand niet m'n handje vasthoudt en shit voor/met me regelt gebeurt er niks. Het is dezelfde reden dat ik niemand bel of mail, dat ik al jaren kloot met m'n studie, dat ik al jaren niet naar de tandarts of dokter ben geweest, dat ik al meer dan een jaar geen fatsoenlijke fiets heb... Ik kan eigenlijk niks zelf, maar er is ook niemand om me aan m'n hand mee te slepen, dus gebeurt er niks.
Oud 10-10-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, je zou denken dat dat makkelijk is, en dat is het voor de meeste mensen ook, maar bij mij gaat het helaas niet zo. Als iemand niet m'n handje vasthoudt en shit voor/met me regelt gebeurt er niks. Het is dezelfde reden dat ik niemand bel of mail, dat ik al jaren kloot met m'n studie, dat ik al jaren niet naar de tandarts of dokter ben geweest, dat ik al meer dan een jaar geen fatsoenlijke fiets heb... Ik kan eigenlijk niks zelf, maar er is ook niemand om me aan m'n hand mee te slepen, dus gebeurt er niks.
Ik moet al een half jaar de rekening van mijn bril naar mijn zorgverzekering sturen voor 30€ korting, maar dat kan ik gewoon niet opbrengen. ;x
Oud 10-10-2013, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 4 jaar lang een ns-voordeelurenkaart gehad, terwijl ik er geen nodig had en ik te lam was om dat kreng op te zeggen.
Oud 10-10-2013, 23:46
Verwijderd
nou ik ga dus voor de menselijke piano en het 10 secondespel misschien niet zo actief maar dat past bij mij en die man mekkert toch altijd op iedereen. En bovendien zijn er al honderd tikspelletjes geweest.
Bedankt minke
Oud 10-10-2013, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind overigens dat er een spelletjesmeet moet komen met Pip en absinthe als hosts.
Oud 10-10-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind overigens dat er een spelletjesmeet moet komen met Pip en absinthe als hosts.
Oud 10-10-2013, 23:54
Verwijderd
hmmmm misschien moet ik toch een '''actief''' spel erbij waarin je de regels tijdens het spel nog wat moeilijker maakt, want daar krijgt die docent een harde van.
Oud 10-10-2013, 23:55
Verwijderd
ja mee eens. Dan kan ik dat op mijn cv zetten

Minke, ken je het egg-bird-machospel? Dat is geniaal. Helaas is die al eens geweest met de klas.
Oud 10-10-2013, 23:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net op twee huizen gereageerd, eentje onder mijn (voormalig) buurjongen, de ander op 10 minuten lopen
Oud 11-10-2013, 04:45
Verwijderd
Citaat:
hmmmm misschien moet ik toch een '''actief''' spel erbij waarin je de regels tijdens het spel nog wat moeilijker maakt, want daar krijgt die docent een harde van.
Die 10 seconden is juist behoorlijk actief hoor Alleen niet met rennen oid.
Oud 11-10-2013, 04:46
Verwijderd
Citaat:
ja mee eens. Dan kan ik dat op mijn cv zetten

Minke, ken je het egg-bird-machospel? Dat is geniaal. Helaas is die al eens geweest met de klas.
Nee, ken ik niet
Oud 11-10-2013, 05:32
Verwijderd
Ahhhh tyfus, ik was expres vroeg opgestaan om alles uit te kunnen printen, maar de printer staat natuurlijk boven om ons huis beter te kunnen verkopen. En daar slapen mijn ouders. O ik ben echt niet blij nu.
Oud 11-10-2013, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Heb jij daar al eens iemand voor opgezocht (of beter gezegd, heeft iemand je al eens naar iemand gebracht om daarover te praten)? Want dit klinkt mij bekend, tenminste, dit klinkt mij bekend van toen ik in een depressie zat. Overal bang voor, niks doen, niks uit mijn handen krijgen, niks durven, geen keuzes kunnen maken, alle beslissingen aan anderen laten, anderen dingen laten oplossen.
Dat is niet gezond Trimm. Niet dat ik nu beweer dat je een depressie hebt, maar ik weet wel hoe ongelukkig ik er van werd dat ik zelfs niet kon beslissen wat ik zou eten voor het avondeten. En ik geloof dat jij ook niet blij bent met de hele situatie zoals die nu is.
Oud 11-10-2013, 07:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb me zojuist ingeschreven voor keuzevakken, en hopelijk stoppen er veel mensen in februari Dan is er nog een kansje dat ik in de groep voor Creatief schrijven val, want ik sta op de wachtlijst op nummer 35. En bij Filosofie op nummer 12, dus daar heb ik wel hoop op.
Oud 11-10-2013, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trimm, ik ben met Mutant. Het is gewoon zo jammer dat je in deze situatie zit, terwijl ik ervan ben overig dat die kan veranderen als je daarbij hulp krijgt. Een psycholoog kan je helpen met het nemen van kleine stapjes. Ik zou het ook heel leuk voor je vinden als je een fijn huisje voor jezelf kreeg!
Oud 11-10-2013, 10:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik lig nog in bed en heb heel erg geen zin de gordijnen open te doen en een beregende grijze zooi te zien.
Oud 11-10-2013, 13:20
Turk February
Turk February is offline
Wikipedia:

Tijdens de jaren '30 was een nazi een lid van de nazipartij. Na de Tweede Wereldoorlog en de gruwelen van de holocaust kreeg het woord een negatieve bijklank.
Oud 11-10-2013, 13:40
Verwijderd
Bijna weer thuis!
En ik ben ook met Mutant.
Oud 11-10-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Wikipedia:

Tijdens de jaren '30 was een nazi een lid van de nazipartij. Na de Tweede Wereldoorlog en de gruwelen van de holocaust kreeg het woord een negatieve bijklank.
Oud 11-10-2013, 14:59
Qimm
Qimm is offline
hihi pretty, oh so pretty. Moet je wel anderhalf uur voor bij een styliste zitten. Heb nu eindelijk foto's van mezelf zodat mijn familie ophoudt met mauwen dat ze geen leuke foto van mij hebben

en stiekum vind ik het best leuk
Oud 11-10-2013, 15:01
Miekje*
Miekje* is offline
Posten, Qimm!
Oud 11-10-2013, 15:01
Verwijderd
Anderhalf uur! Heb je alleen haar en make-up laten doen of ook kledingadvies en alles? Wel leuk soms professionele portretfoto's te laten maken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten