Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2015, 14:42
Megatron
Megatron is offline
Ik begrijp daar geen sikkepit van maar inderdaad: OK.
Oud 22-01-2015, 14:42
Verwijderd
Oh wow, met de kennis van nu teruggaan naar mijn kindertijd lijkt me juist geweldig Of misschien meer specifiek naar toen ik 15 was of zo, vaak genoeg met vrienden over gehad.
Oud 22-01-2015, 14:44
Verwijderd
Ik begrijp het ook niet, maar goed. Er is wel meer dat ik niet begrijp, dus ja
Oud 22-01-2015, 14:46
Verwijderd
Trouwens, ik zeg wel kindertijd, maar liever dan de middelbare schooltijd, jaar of 14.

Als kind was ik te vaak angstig. Dat was niet altijd leuk.
Oud 22-01-2015, 15:45
Verwijderd
Ik kan niet wachten totdat ik uit huis ga en mijn eigen leven echt kan vormgeven ofzo, maar dat is meer een streven in de (toch wel best nabije) toekomst. Het is zeker niet dat ik ongelukkig ben als 18-jarige, wat ik ook nog als best wel jong beschouw, maar ik ben wel klaar de middelbare school. Tijd voor de volgende stap!

Oh en nu niet meer soggen, want anders lukt het natuurlijk nooit.
Oud 22-01-2015, 16:10
Verwijderd
Oud 22-01-2015, 16:18
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wie is Holland Oates?
Oud 22-01-2015, 16:19
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind volwassen zijn wel chill geloof ik, al was puber wat zorgelozer.
Oud 22-01-2015, 16:19
Elin3
Elin3 is offline
Oud 22-01-2015, 16:38
df
df is offline
Citaat:
Ik kan niet wachten totdat ik uit huis ga en mijn eigen leven echt kan vormgeven ofzo, maar dat is meer een streven in de (toch wel best nabije) toekomst. Het is zeker niet dat ik ongelukkig ben als 18-jarige, wat ik ook nog als best wel jong beschouw, maar ik ben wel klaar de middelbare school. Tijd voor de volgende stap!
Dit had ik ook best erg het laatste halfjaar van de zesde ja, was er wel een beetje klaar mee.

Welke stad ben je van plan te gaan studeren?
Oud 22-01-2015, 17:15
Qimm
Qimm is offline
Ik heb nooit gehad dat ik graag volwassen wilde zijn, ook niet niet. Was er vrij neutraal over. Maar het volwassen zijn an sich bevalt me wel. Zolang ik dat maar niet fulltime hoef te doen
Oud 22-01-2015, 17:32
Verwijderd
as told by Ginger
Oud 22-01-2015, 17:35
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind verantwoordelijkheid op het moment even heel naar. Vroeger vond ik het leuk maar nu is het wel heel veel
Oud 22-01-2015, 17:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb nooit gehad dat ik graag volwassen wilde zijn, ook niet niet. Was er vrij neutraal over. Maar het volwassen zijn an sich bevalt me wel. Zolang ik dat maar niet fulltime hoef te doen
Dit ja. Nu vind ik het soms wel naar, alles zelf moeten regelen en overal zelf aan denken. Sowieso ging volwassen worden bij mij veel sneller dan eigenlijk hoorde, omdat mijn ouders al vrij vroeg niet meer in staat waren om goed voor mij te zorgen.

En ondertussen kruip ik maar al te graag met mijn bambipyjamabroek in een bed vol knuffelbeesten om een Disneyfilm te kijken Ik koester graag het kind in mij.
Oud 22-01-2015, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dit heb ik ook. Ik vind volwassen zijn wel fijn want ik ken mezelf nu veel beter en kan daardoor veel beter mijn valkuilen opvangen en veel meer genieten. Mijn kindertijd was niet zo leuk. Ik haal dat nu ruimschoots in door lekker dom en kinderlijk te doennen me vooral niet druk te maken om wat wel of niet hoort bij volwassen zijn, zo nu en dan.
Oud 22-01-2015, 18:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Is het niet juist een teken van volwassenheid als je dat "volwassen worden" een beetje kan relativeren?
Oud 22-01-2015, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Dit had ik ook best erg het laatste halfjaar van de zesde ja, was er wel een beetje klaar mee.

Welke stad ben je van plan te gaan studeren?
Of in Den Haag (universiteit van Leiden), of in Tilburg. Den Haag vind ik geen leuke stad, maar het is wel dichterbij en dat is ook wel praktisch opzich. Ik krijg natuurlijk geen studiefinanciering meer, dus ik moet maar kijken of op kamers gaan een beetje haalbaar is. Desnoods het tweede jaar pas.

Maar de stad is geen doorslaggevende factor qua studie hoor. Ik twijfel gewoon nog een beetje tussen organisatiewetenschappen en bestuurskunde.
Oud 22-01-2015, 18:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of in Den Haag (universiteit van Leiden), of in Tilburg. Den Haag vind ik geen leuke stad, maar het is wel dichterbij en dat is ook wel praktisch opzich. Ik krijg natuurlijk geen studiefinanciering meer, dus ik moet maar kijken of op kamers gaan een beetje haalbaar is. Desnoods het tweede jaar pas.

Maar de stad is geen doorslaggevende factor qua studie hoor. Ik twijfel gewoon nog een beetje tussen organisatiewetenschappen en bestuurskunde.
Ik ben ooit naar een voorlichting van organisatiewetenschappen geweest en toen klonk het allemaal zo "makkelijk" dat ik het gelijk geen leuke studie meer vond
Oud 22-01-2015, 19:20
Verwijderd
Hmmmm.. Ja, we gaan het merken. Ik heb in maart een meeloopdag, en in den haag heb ik al meegelopen maar ik ga gewoon nog een keer maar dan twee dagen en uitgebreider. Ik neig meer naar Den Haag, maar het is lastig om een definitieve knoop door te hakken.
Oud 22-01-2015, 19:48
ßuerp
ßuerp is offline
Ook maar eens Dasty gehaald.
Oud 22-01-2015, 19:57
Verwijderd
Watisomhoogbitches
Oud 22-01-2015, 19:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind volwassen zijn deels wel leuk. Maar het is vooral het op mezelf wonen wat me retegoed bevalt lekker doen wat ik wil hoe ik het wil, schoonmaken/opruimen als ik er zin in heb, eten of niet eten wat ik wil en wanneer ik wil.. Heerlijk. Als ik de hele dag met mijn luie reet in bed wil liggen en om 3 uur 's nachts besluit om nog te gaan koken, is er niemand die daar wat van kan zeggen
Verder zijn rekeningen enzo natuurlijk stom, maar ik ben nu gelukkiger dan ooit en tja, verantwoordelijkheid, ik heb er niet zo'n probleem mee. Ik heb twee lieve kinders waar ik me met liefde verantwoordelijk voor voel en ik heb op mijn werk natuurlijk ook de nodige verantwoordelijkheid.

Ik bel alleen soms mijn moeder nog over hoe ik iets moet wassen of hoe ik iets schoon krijg of iets anders dat moeders altijd weten
Oud 22-01-2015, 20:18
df
df is offline
Citaat:

Wat bedoel je met 'Den Haag (Universiteit van Leiden)'? Kan je in DH vakken volgen van de uni van Leiden

En volgens mij woon jij zo afgelegen dat je wel op kamers moet Tilburg is wel tof trouwens
Oud 22-01-2015, 20:21
ßuerp
ßuerp is offline
Op Den Haag Cs heb je een afdeling van Leiden.
Oud 22-01-2015, 20:21
ßuerp
ßuerp is offline
Voor Europees/internationaal recht dacht ik.
Oud 22-01-2015, 20:22
ßuerp
ßuerp is offline
Of EU ofzo.
ßuerp
ßuerp is offline
Ja EU-campus volgens mij.
ßuerp
ßuerp is offline
Zoiets.
Oud 22-01-2015, 20:55
Verwijderd
De studie bestuurskunde, die wordt aangeboden door universiteit van Leiden, wordt volledig gegeven in Den Haag, ze noemen het volgens mij de Haagse campus.

Laatst gewijzigd op 22-01-2015 om 21:13.
Oud 22-01-2015, 21:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom biedt de universiteit van Leiden een opleiding aan in Den Haag? Je gaat toch ook geen voetbalwereldkampioenschap houden in Qatar?
Oud 22-01-2015, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat bedoel je met 'Den Haag (Universiteit van Leiden)'? Kan je in DH vakken volgen van de uni van Leiden
Dat doe ik toch ook joh! Let eens op man
Oud 22-01-2015, 21:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Op Den Haag Cs heb je een afdeling van Leiden.
Daar zitten wat bestuur-achtige dingen en een afstudeer richting van informatica. Schouwburgstraat zit nog een gebouw van Universiteit Leiden.
Oud 22-01-2015, 21:57
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Waarom biedt de universiteit van Leiden een opleiding aan in Den Haag? Je gaat toch ook geen voetbalwereldkampioenschap houden in Qatar?
Oud 22-01-2015, 21:59
ßuerp
ßuerp is offline
En ik dacht dus vanwege internationale justitie/politiek.
Oud 22-01-2015, 22:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En ik dacht dus vanwege internationale justitie/politiek.
Dat. En omdat ze ook nog een bèta-opleiding in Den Haag willen hebben.
Oud 22-01-2015, 22:19
Verwijderd
Ik heb echt steeds minder moeite met het betalen van rekeningen maar dat is ook misschien wel omdat ik iedere maand meer overhoud.
Oud 22-01-2015, 22:41
Durian
Durian is offline
Citaat:
Dat laatste gaat wel gebeuren
Oud 22-01-2015, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Omdat je moeder weigert om naar Leiden te komen en het is toch echt nodig om door alle 1000 studenten inwendig onderzocht te worden.
Oud 23-01-2015, 10:00
ßuerp
ßuerp is offline
Vorige maand via Groupon bonnetje gekocht voor twee grote subs bij de lokale Subway. Vroeg m'n vriend nog of ie wilde, want beide broodjes voor mezelf zei ik. Anders is het geen boeiende actie. "Nee, ik hou niet van Subway." Vroeg nog of ie t zeker wist, want hij krijgt niks als ik m tegen die tijd verzilver. Nou hij wilde niet hoor.

Gisteren dus de Subs gaan bestellen, en raad eens wie er ook een wilde?
Oud 23-01-2015, 11:00
Carn
Carn is offline
haha, wat gay zeg
Oud 23-01-2015, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Dat. En omdat ze ook nog een bèta-opleiding in Den Haag willen hebben.
Wat doe jij dan ook alweer En dan kan ik je zomaar tegenkomen daar!
Oud 23-01-2015, 17:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat doe jij dan ook alweer En dan kan ik je zomaar tegenkomen daar!
I&E, ik zit komende tijd één dag per week in Stichthage, op Den Haag Centraal. Dus ik zal je vast niet heel snel tegenkomen. Volgend jaar zit ik daar weer vaker denk ik, dus dan kunnen we wel een keer meeten (Volgens mij zouden we dat sowieso nog een keer doen )
Oud 24-01-2015, 11:22
Verwijderd
Ja dat zouden we inderdaad nog een keer doen Zou wel grappig zijn als ik je daar zomaar tegenkom.
Oud 24-01-2015, 22:42
Verwijderd
Jezus jongens. Zo krijg je een forum wel dood ja door niet te posten. Wtf poppedopjes.
Oud 24-01-2015, 23:13
Verwijderd
sorry
Oud 24-01-2015, 23:25
Verwijderd
HOI PIP LEKKERE KIP GA JE MEE DE HOND UITLATEN?
Oud 24-01-2015, 23:38
Verwijderd
erg leuk dat je het aanbiedt maar ik hou niet van wandelen, ik hou niet van honden en ik ben een wijf die niet tegen kou kan.

maar ik wil best een cake voor je bakken als jij even de hond uitlaat.
Oud 24-01-2015, 23:46
Verwijderd
Deal
Oud 24-01-2015, 23:55
Verwijderd
vind het wel knap dat je zo'n bakbeest als kronos kan uitlaten ipv hij jou.
Oud 24-01-2015, 23:59
Verwijderd
Het gaat er bij de meeste dieren echt niet om hoe groot of sterk je bent.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten