Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2015, 14:20
Verwijderd
Handdoeken op 90 graden
Advertentie
Oud 27-05-2015, 14:50
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Handdoeken op 90 graden
Het zaadverwijderprogramma?
Oud 27-05-2015, 14:55
df
df is offline
Citaat:
hoorde laatst dat jij en miss jazz elkaar gedaan hebben
nee joh, dat durf ik helemaal niet.
Oud 27-05-2015, 15:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn kleding ziet er iig mooi uit hopelijk droogt het mooi op en wordt mijn wasmachine weer mooi schoon op 90 graden met soda.
Oud 27-05-2015, 15:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hoezee, tentamen viel mee!

En df: ik heb ook gehoord dat jij Miss Jazz wel eens aanzwengelt anders
Oud 27-05-2015, 15:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dit heb ik inderdaad ook vernomen
Oud 27-05-2015, 15:29
df
df is offline
Die is veel te oud voor me prophet

(maar eh ik zou het heus niet ontkennen als het wel zo was, maar nee)
Oud 27-05-2015, 15:29
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Een bloedende kat en een witte broek tegelijk in de wasmachine stoppen --> rode broek.
Oud 27-05-2015, 15:32
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Dat is dan 2/3e van de hoeveelheid calorieën die ik op een dag eet dat is best veel.

Ik ben niet per se klein maar mijn maag is wel heel klein.
Waarom eet je zo weinig?
Oud 27-05-2015, 15:55
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Wat moet je doen als brugklasbegeleider?
Klassemfeesten organiseren. Praten met de nieuwe brugklasserstjes, rondleidingen door de school geven, tips geven om te leren enz!
Oud 27-05-2015, 15:57
-Marleen
-Marleen is offline
Oei ik heb perongeluk een stuk van mijn haar afgeknipt.
Oud 27-05-2015, 15:58
-Marleen
-Marleen is offline
En peno heb je al een foto van je jurk?
Oud 27-05-2015, 16:11
Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Waarom eet je zo weinig?
Omdat ik moet afvallen of nou ja, omdat ik semi-moet afvallen / op gewicht moet blijven enzovoorts.
Oud 27-05-2015, 16:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Die is veel te oud voor me prophet

(maar eh ik zou het heus niet ontkennen als het wel zo was, maar nee)
Uhuh, erg geloofwaardig
Oud 27-05-2015, 16:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, het kost je een halve dag maar dan heb je wel weer een mooie zwarte jas en broek en een schone wasmachine
Oud 27-05-2015, 16:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Klassemfeesten organiseren. Praten met de nieuwe brugklasserstjes, rondleidingen door de school geven, tips geven om te leren enz!
Tof! Wij moesten dat verplicht doen op een gegeven moment. Moest je ook serieus gaan controleren of ze hun huiswerk wel netjes in hun agenda schreven enzo.
Oud 27-05-2015, 16:33
Knitten.
Knitten. is offline
Okeu, honours college tijd hopelijk geen pizza
Oud 27-05-2015, 17:36
Verwijderd
Spoiler
Oud 27-05-2015, 17:38
Miekje*
Miekje* is offline
Iemand naast me in de trein aan de telefoon: 'Ja, wel goed. Of eigenlijk niet goed, maar toch wel goed.' Ehhh...
Oud 27-05-2015, 17:42
Verwijderd
Haha
Oud 27-05-2015, 17:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Iemand naast me in de trein aan de telefoon: 'Ja, wel goed. Of eigenlijk niet goed, maar toch wel goed.' Ehhh...
Gister zat er ook zo iemand naast me in de trein.
Oud 27-05-2015, 17:48
Koekje
Koekje is offline
Ik kreeg vandaag een smsje van mijn pa waarin stond dat hij in het ziekenhuis was. Hij schreef dat ik me geen zorgen moest maken, maar dat doe ik nu natuurlijk wel
Verwijderd
Miekje en Kikaa, waarom hebben jullie allebei een sterretje achter jullie namen?
Kikaa*
Kikaa* is offline
En ARGGGGH. Morgen een super moeilijk tentamen, waar ik al weken keihard voor aan het leren ben. Maakt mijn moeder een foutje met het eten en komt ze er 5 min nadat ik het op heb erachter dat er gluten in zitten. Kut kut kut kut. Eten er op allerlei manieren uit proberen te krijgen, maar ik krijg natuurlijk nooit mijn hele maag leeg.
Oud 27-05-2015, 17:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Miekje en Kikaa, waarom hebben jullie allebei een sterretje achter jullie namen?
Omdat ik eerst Kikaa heette en mijn account verwijderd had en daardoor die nickname niet meer kon kiezen!
Oud 27-05-2015, 17:50
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik twijfel een beetje, want ik ben ietwat verkouden en wil daar niemand aansteken.
Ik ook en niet ietwat maar erg strontverkouden met hoestaanvallen van een half uur. Gisteren geprobeerd codeinetabletten te scoren maar dat kan dus alleen op recept. Dus maar een half flesje Natterman naar binnen gegoten.
Oud 27-05-2015, 17:51
Miekje*
Miekje* is offline
Wat kut, Kika Hopelijk word je er niet al te ziek van.
Citaat:
Omdat wij de leef leven.
Oud 27-05-2015, 17:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat kut, Kika Hopelijk word je er niet al te ziek van.

Omdat wij de leef leven.
Ik vrees het ergste. :')
Oud 27-05-2015, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik eerst Kikaa heette en mijn account verwijderd had en daardoor die nickname niet meer kon kiezen!
Slim
Citaat:
Omdat wij de leef leven.
Oud 27-05-2015, 18:26
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven voor een tweede studie. :') Sociaal leven is overrated.
Oud 27-05-2015, 18:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Welke studie?
Oud 27-05-2015, 18:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Welke studie? Ik kwam er trouwens achter dat jouw vriend een vriend is van een vriend van mij!
Oud 27-05-2015, 18:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Of althans, geen idee of ze nog bevriend zijn. Voordat ze gingen studeren wel in ieder geval!
Oud 27-05-2015, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Welke studie? Ik kwam er trouwens achter dat jouw vriend een vriend is van een vriend van mij!
Citaat:
Of althans, geen idee of ze nog bevriend zijn. Voordat ze gingen studeren wel in ieder geval!
Oud 27-05-2015, 18:30
Verwijderd
Ja dat zijn ze nog steeds! Ze kijken samen voetbal en eten hamburgers. :D
Oud 27-05-2015, 18:30
Verwijderd
oh daar ging iets mis
Oud 27-05-2015, 18:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja dat zijn ze nog steeds! Ze kijken samen voetbal en eten hamburgers. :D
Grappig!
Oud 27-05-2015, 18:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
En grappig dat je meteen weet wie ik bedoel.
Oud 27-05-2015, 18:32
Verwijderd
Hij is ook een studiegenoot van Panoptikoen.
Oud 27-05-2015, 18:33
Verwijderd
Citaat:
En grappig dat je meteen weet wie ik bedoel.
Ja, M had vanaf zijn fb de mensen bekeken die me het eerst hadden gefeliciteerd met mijn verjaardag, en toen zagen we dzt.
Oud 27-05-2015, 18:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja, M had vanaf zijn fb de mensen bekeken die me het eerst hadden gefeliciteerd met mijn verjaardag, en toen zagen we dzt.
Huh deze snap ik niet?

Jij had je vriend pas ergens in getagd oid, en toen ging ik op zijn Facebook kijken en toen dacht ik HUHHHHHH, hij is bevriend met V en de broer van V. En toen viel het kwartje.
Oud 27-05-2015, 18:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh wacht, ik snap wat je bedoelt!
Oud 27-05-2015, 19:02
Abby.
Abby. is offline
Dubbele dag vandaag. Twee toppremières (of nou ja, één echte topper en één acceptabele die de ouders in elk geval wel fantastisch vonden) en meteen erna een mailtje dat ik mijn andere werkplek inderdaad kwijt ben. Ze zijn failliet.
Ik weet niet zo goed hoe ik me nu voel.
Oud 27-05-2015, 19:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En ARGGGGH. Morgen een super moeilijk tentamen, waar ik al weken keihard voor aan het leren ben. Maakt mijn moeder een foutje met het eten en komt ze er 5 min nadat ik het op heb erachter dat er gluten in zitten. Kut kut kut kut. Eten er op allerlei manieren uit proberen te krijgen, maar ik krijg natuurlijk nooit mijn hele maag leeg.
Oh wat balen

Wat krijg je als je dat gegeten hebt?
Oud 27-05-2015, 19:13
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dubbele dag vandaag. Twee toppremières (of nou ja, één echte topper en één acceptabele die de ouders in elk geval wel fantastisch vonden) en meteen erna een mailtje dat ik mijn andere werkplek inderdaad kwijt ben. Ze zijn failliet.
Ah jeetje, wat balen.

Citaat:
Oh wat balen

Wat krijg je als je dat gegeten hebt?
Zorgt voor allerlei spontane ontstekingen door mijn hele lichaam. Echt vrijwel alle pezen raken ontstoken, waardoor bijvoorbeeld alleen al ademen veel zeer doet. Kaken doen dan bijvoorbeeld ook zo'n zeer dat praten/eten zeer doet. Heel vaag, maar alles raakt dan dus ontstoken. En ik word su-per stijf waardoor ik eigenlijk niet meer kan bewegen. Dat soort dagen zijn hele dagen op bed liggen met morfine en alleen maar slapen. Beetje onhandig als je een tentamen hebt dus. En verder heb ik -in tegenstelling tot anderen die niet tegen gluten kunnen- onwijze last van verstopte darmen. Zondag was het met uiteten gaan ook al fout gegaan, dus het is extra balen nu.
Oud 27-05-2015, 19:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hè bah zeg! Wat heftig ook. Hoop dat het meevalt voor je. Anders de HAP om advies vragen om je maag leeg te krijgen?
Oud 27-05-2015, 19:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hè bah zeg! Wat heftig ook. Hoop dat het meevalt voor je. Anders de HAP om advies vragen om je maag leeg te krijgen?
Denk dat het inmiddels een beetje laat is en ik heb al het één en ander eruit gegooid. Maar denk niet dat het genoeg is aangezien ik op een kruimel al reageer. We zien het morgen wel. Kan het inmiddels weer iets beter relativeren en het is niet anders.
Oud 27-05-2015, 19:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja dat is natuurlijk zo met gluten
Oud 27-05-2015, 19:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja stomme dingen zijn het!
Oud 27-05-2015, 19:26
Verwijderd
Ohnee, Jess, wat frustrerend!

Citaat:
Hoezo laten ze je zoiets via mail weten?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten