Advertentie | |
|
![]() |
|
Klussen, schoonmaken, visite krijgen en zondag beetje chillen.
Maar op papier is m'n weekend vandaag begonnen en eindigd t pas donderdag weer. In praktijk moet ik ergens maandag ofzo nog 8 uurtjes werken, naar eigen inzicht. De leven ![]()
|
Vandaag had ik een begrafenis die me heeft ontdaan van al mijn energie en straks ga ik boodschappen doen, koken, mijn kamer opruimen en stofzuigen en verder niets meer, hoop ik. Morgen werken. Zondag geen plannen.
Laatst gewijzigd op 16-10-2015 om 19:49. |
![]() |
|
Gecondoleerd Miekje!
Ik heb vanmorgen uitgeslapen, huis gepoetst en opgeruimd. Net boodschappen gedaan bij de Lidl en de was opgehangen en nu lekker op de bank iets haken of een tijdschrift lezen. Morgenochtend trainen en verder nog geen plannen.
|
Verwijderd
|
Vanmiddag naar een broertje en de MM geweest, daarna mijn probleemanalyserende capaciteiten op mijn brommer losgelaten en gededuceerd dat er een zekering stuk was, de buurman gevraagd of hij uit de stad een nieuwe voor me wil meenemen zodat ik zelf niet nog een keer hoef, vanavond naar de gleuf van een ex-huisgenoot en daarna komt er een ex-huisgenoot die hier al 5 jaar niet geweest is een biertje drinken en bijpraten en logeren. Morgen is er wel iets maar ik ben vergeten wat.
|
![]() |
|
Ik heb alle sociale verplichtingen afgezegd, heb vanmorgen achterstallig huishouden gedaan, en ga de rest van het weekend op mijn bank liggen en series kijken waar ik de afgelopen weken geen tijd voor heb gehad
![]() ![]()
|
Straks met m'n vriend naar het bos, wandelen. En dan vanavond naar Herman van Veen
![]() De rest van het weekend huiswerk doen en zondag is de oma van mijn vriend jarig dus daar gaan we waarschijnlijk even langs.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Is lang haar slecht Verwijderd | 52 | 31-10-2009 20:45 | |
De Kantine |
Sneller dan de saaiheid! #298 Verwijderd | 500 | 02-08-2008 19:45 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
De Kantine |
en wat ga jij dit weekend doen???!!! Verwijderd | 18 | 26-05-2002 09:08 | |
De Kantine |
Get It On Tonight Foxy_oud | 4 | 25-05-2002 19:55 |