Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2015, 00:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ze hebben vast allemaal een hekel aan je, dat ze zo doen.
Vergeet niet je nagels weer in te trekken als je klaar bent met forummen.
Oud 06-12-2015, 00:29
Verwijderd
Ik kan niet slapen
Oud 06-12-2015, 00:36
bloodyb
bloodyb is offline
Zit je nog met je nieuwe Lego te spelen?
Oud 06-12-2015, 01:34
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik kan niet slapen
Minder druks nemen
Oud 06-12-2015, 05:10
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Vergeet niet je nagels weer in te trekken als je klaar bent met forummen.
Het is niet eens bitchy bedoeld. Ik denk gewoon dat het tegendeel waar is, maar dat wordt maar niet gezien. Eline zwelgt liever in zelfmedelijden en voelt het als leed dat haar wordt aangedaan, ipv gewoon mensen die om haar geven.
Oud 06-12-2015, 07:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is niet eens bitchy bedoeld. Ik denk gewoon dat het tegendeel waar is, maar dat wordt maar niet gezien. Eline zwelgt liever in zelfmedelijden en voelt het als leed dat haar wordt aangedaan, ipv gewoon mensen die om haar geven.
Jouw reacties helpen ook niet bepaald om weer een blije Eline te worden

Natuurlijk ga ik niet janken omdat die cadeautjes niet zo leuk zijn. T is jammer maar het gebaar is goed bedoeld. Ik vind het jammer dat men niet om een lijstje heeft gevraagd omdat er veel dingen zijn die ik nog mis in mijn huisje. Die had ik gewoon liever gehad Zo raar is dat niet.

Ik weet van mezelf dat ik waarde hecht aan cadeautjes die bij me passen en heb vooraf ook geprobeerd af te spreken met mijn vriend dat we allebei in elk geval iets leuks voor elkaar zouden kopen. Vriendje wilde niks hebben, dus vond het een stom plan

Ik heb wel mijn tranen weg zitten slikken door die opmerkingen van de opa van mijn vriend. Als ik heel veel moeite doe om er weer te zijn en dan direct een sneer krijg dat ik er te weinig ben, vind ik dat enorm kut. Hij het helemaal niet door gehad hebben hoe naar dat binnen kwam, denk ik.

Laatst gewijzigd op 06-12-2015 om 07:59.
Oud 06-12-2015, 07:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Al naar The Good Dino geweest Spawn?
Wij gaan waarschijnlijk vandaag
Oud 06-12-2015, 07:50
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Van 0 tot nu gekregen van m'n schoonouders
goede strips waren dat!
Oud 06-12-2015, 08:16
Verwijderd
Maar was het een sneer? als iemand zegt "oh je zou er vaker bij moeten zijn" zou ik uitgaan van een onuitgesproken "...want we vinden het zo leuk als jij er bent ". Maar ik weet natuurlijk niet op wat voor toon hij het zei.
Oud 06-12-2015, 08:24
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar was het een sneer? als iemand zegt "oh je zou er vaker bij moeten zijn" zou ik uitgaan van een onuitgesproken "...want we vinden het zo leuk als jij er bent ". Maar ik weet natuurlijk niet op wat voor toon hij het zei.
En als het op een minder leuke toon gezegd wordt, betekent het dat wat mij betreft nog steeds.
Oud 06-12-2015, 08:27
Loezzel
Loezzel is offline
Ik krijg ALTIJD te horen, meerdere malen zelfs, als ik bij familie ben, wanneer ik weer terug naar Limburg kom. Het wordt inmiddels, na 7 jaar een beetje flauw, maar ik vat het op als een compliment ipv een sneer.
Oud 06-12-2015, 08:33
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik vind cadeautjes die niet bij mij passen gewoon niet leuk. Ik heb al genoeg troep. Dan krijg ik liever heel suf de praktische dingen op mijn verlanglijstje
Ik geef niets om cadeaus en vraag de mensen ook altijd om gewoon naar m'n feestje te komen zonder cadeaus. Ik stel gezelligheid meer op prijs.

Daarnaast ben ik het met een groot deel eens hier: zet die lelijke dingen niet neer. Dan weet men ook dat dat je stijl niet is!
Oud 06-12-2015, 08:39
Abby.
Abby. is offline
Ik vind het ook leuker om iets te geven dan om te krijgen Of nou ja, beide is leuk, maar iets uitzoeken voor een ander vind ik het leukst.
En ik snap ook niet dat er per se iets gelijkwaardigs voor terug moet komen. Als je vriendje niet wil afspreken om cadeautjes voor elkaar te kopen, betekent dat toch niet dat jij het niet meer hoeft te doen?
Oud 06-12-2015, 08:43
Axel11
Axel11 is offline
Gewoon de dingen die je niet leuk of mooi vindt niet neerzetten in je huis. Is niks mis mee.
Oud 06-12-2015, 08:48
Abby.
Abby. is offline
Of inderdaad een beetje leuk oppimpen.
Oud 06-12-2015, 09:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het ook leuker om iets te geven dan om te krijgen Of nou ja, beide is leuk, maar iets uitzoeken voor een ander vind ik het leukst.
En ik snap ook niet dat er per se iets gelijkwaardigs voor terug moet komen. Als je vriendje niet wil afspreken om cadeautjes voor elkaar te kopen, betekent dat toch niet dat jij het niet meer hoeft te doen?
Uiteindelijk heb ik ook gewoon een leuk cadeautje voor hem uitgezocht. En voor zijn broertje, broer en zijn moeder die er alle drie heel blij mee waren. Zijn broer is de rest van de middag zoet geweest met zijn cadeautje, terwijl hij eigenlijk nooit enthousiast is
In eerste instantie wilde ik niet komen, maar ik moest van mijn vriend. Ik heb m'n best gedaan met cadeautjes en gedichten. Mijn vriend boeit het hele feest niet zo, behalve dat het met familie is en dat je er dus hoort te zijn. Ook als aanhang.

Resultaat was dat ik m'n best had gedaan maar dat ik niets kreeg waar ik wat mee kan (op chocolade na), omdat mijn vriend voor mij geen cadeautje had uitgezocht ondanks dat ik daar specifiek om gevraagd had, en verder ook niemand om een lijstje had gevraagd.
Oud 06-12-2015, 09:08
Axel11
Axel11 is offline
Van het "ik moest van mijn vriend" en "je hoort er dus te zijn. Ook als aanhang" moet ik een beetje binnensmonds kotsen
Oud 06-12-2015, 09:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En als het op een minder leuke toon gezegd wordt, betekent het dat wat mij betreft nog steeds.
Hij ging zich eerst opnieuw aan mij voorstellen en daarna maakte hij nog een keer een nare opmerking over dat ik er vaker hoorde te zijn.
Volgens mij ben ik drie, maximaal vier weken niet geweest. Omdat mijn vriend in de weekenden te druk was met school, omdat ik zelf half ziek was en o ja, tussendoor ook onwijs druk ben geweest met verhuizen en mijn eigen eenzame oma gezelschap houden (onder dwang, want die komt gewoon langs als ze me te weinig ziet ). Ik heb wel meer laten schieten afgelopen weken dan alleen de bezoekjes aan mijn schoonfamilie
Oud 06-12-2015, 09:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van het "ik moest van mijn vriend" en "je hoort er dus te zijn. Ook als aanhang" moet ik een beetje binnensmonds kotsen
Ik heb vrij beperkt energie en ik weet van mezelf dat de schoonfamilie en onrust met de neefjes mij best wel snel triggert. Ik heb aan mijn vriend gevraagd of het oké was als ik niet zou komen, maar dat was geen optie. Uiteindelijk heb ik mezelf bij elkaar geraapt en m'n best gedaan voor de cadeautjes, maar dat laatste had dus ook weer niet gehoeven
Oud 06-12-2015, 09:15
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hij ging zich eerst opnieuw aan mij voorstellen en daarna maakte hij nog een keer een nare opmerking over dat ik er vaker hoorde te zijn.
Volgens mij ben ik drie, maximaal vier weken niet geweest. Omdat mijn vriend in de weekenden te druk was met school, omdat ik zelf half ziek was en o ja, tussendoor ook onwijs druk ben geweest met verhuizen en mijn eigen eenzame oma gezelschap houden (onder dwang, want die komt gewoon langs als ze me te weinig ziet ). Ik heb wel meer laten schieten afgelopen weken dan alleen de bezoekjes aan mijn schoonfamilie
Dat hoef je aan mij niet uit te leggen Maar aan je schoonopa. En nog steeds denk ik vooral "stel je niet zo aan, hij bedoelt het goed", maar goed.
Oud 06-12-2015, 09:16
Elin3
Elin3 is offline
Hij noemt zijn kleindochter met overgewicht ook een dik varken. T is niet rot bedoelt, maar t komt wel erg rot binnen.
Een "we hebben je gemist" klinkt al een stuk positiever.
Oud 06-12-2015, 09:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb vrij beperkt energie en ik weet van mezelf dat de schoonfamilie en onrust met de neefjes mij best wel snel triggert. Ik heb aan mijn vriend gevraagd of het oké was als ik niet zou komen, maar dat was geen optie. Uiteindelijk heb ik mezelf bij elkaar geraapt en m'n best gedaan voor de cadeautjes, maar dat laatste had dus ook weer niet gehoeven
Het klinkt af en toe wel een beetje als het vriendje from hell Maar is ie dat ook echt of kan ie gewoon nooit aan jouw hoge eisen voldoen?
Oud 06-12-2015, 09:19
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hij noemt zijn kleindochter met overgewicht ook een dik varken. T is niet rot bedoelt, maar t komt wel erg rot binnen.
Een "we hebben je gemist" klinkt al een stuk positiever.
Oh, tja, mijn pleegoma heeft daar ook een handje van. Die kan een kutopmerking maken en dan oprecht denken dat het grappig is. En zo heeft ze wel meer onhebbelijke eigenschappen, maar daar moet je dan maar een beetje doorheen kijken.
Oud 06-12-2015, 09:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het klinkt af en toe wel een beetje als het vriendje from hell Maar is ie dat ook echt of kan ie gewoon nooit aan jouw hoge eisen voldoen?
Hij is vrij nuchter en vind het lastig dat ik niet het blije huppelende meisje ben wat ik twee jaar geleden was. Voor hem is familie heel heilig, maar dat vind ik lastig, omdat we bijna elk weekend dat we bij hem zijn bij zijn opa en oma of zijn tante zitten. Hij is door de weeks weinig thuis dus wil op zondag dan graag beneden met zijn gezin zijn. Ik vind dat jammer omdat we daardoor heel weinig met z'n tweeën zijn en weinig praten. Hij wilde een tijdje niet bij mij logeren omdat hij dat ongemakkelijk vond met mijn hospita/ huisgenootje, dus dat maakte het niet makkelijker. Toen we net iets kregen volgden we dezelfde vakken, gingen we naar dezelfde kring van de studentenverenigingen en gingen we eigenlijk elke woensdagmiddag samen wat leuks doen. Afgelopen jaar was dat soort dingen plannen veel lastiger en was ik ook vaak te moe om daarin initiatief te nemen. Ik mis die momenten en geef veel minder om contact met zijn hele familie. Ik investeer liever mijn energie in onze relatie.
Oud 06-12-2015, 09:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, tja, mijn pleegoma heeft daar ook een handje van. Die kan een kutopmerking maken en dan oprecht denken dat het grappig is. En zo heeft ze wel meer onhebbelijke eigenschappen, maar daar moet je dan maar een beetje doorheen kijken.
Ik ben niet (meer) zo goed in relativeren
Maar dat komt hoop ik ook wel weer terug als ik wat meer rust aan m'n hoofd heb en dingen kan gaan verwerken.
Oud 06-12-2015, 09:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hij is vrij nuchter en vind het lastig dat ik niet het blije huppelende meisje ben wat ik twee jaar geleden was. Voor hem is familie heel heilig, maar dat vind ik lastig, omdat we bijna elk weekend dat we bij hem zijn bij zijn opa en oma of zijn tante zitten. Hij is door de weeks weinig thuis dus wil op zondag dan graag beneden met zijn gezin zijn. Ik vind dat jammer omdat we daardoor heel weinig met z'n tweeën zijn en weinig praten. Hij wilde een tijdje niet bij mij logeren omdat hij dat ongemakkelijk vond met mijn hospita/ huisgenootje, dus dat maakte het niet makkelijker. Toen we net iets kregen volgden we dezelfde vakken, gingen we naar dezelfde kring van de studentenverenigingen en gingen we eigenlijk elke woensdagmiddag samen wat leuks doen. Afgelopen jaar was dat soort dingen plannen veel lastiger en was ik ook vaak te moe om daarin initiatief te nemen. Ik mis die momenten en geef veel minder om contact met zijn hele familie. Ik investeer liever mijn energie in onze relatie.
Waarom zijn jullie nog samen? Oprechte vraag? Volgens mij vroeg Fizzle laatst of jullie het ook wel eens wél met elkaar eens zijn en dat vraag ik me inderdaad ook af.
En ik denk dat ie niet alleen nuchter is, maar ook best onhandig en hij voelt dingen niet aan (of bedoel je dat met nuchter?) In elk geval, de momenten waarop ie iets liefs probeert, slaat ie de plank in jouw ogen mis (bloemen in de tuin, verf op de vloer knoeien etc.) dus wat is er dan nog wel leuk?
Oud 06-12-2015, 09:35
Abby.
Abby. is offline
Maar goed, misschien denk ik er veel te makkelijk over, ik snap het alleen gewoon niet. Het klinkt echt alsof jullie over alles compleet anders denken.
Oud 06-12-2015, 09:42
Axel11
Axel11 is offline
Het moet toch mogelijk zijn ook doordeweeks ('s avonds) meer tijd voor elkaar te maken (vooral door hem, is mijn indruk)? Dan maar iets minder sporten, werken, met vrienden afspreken en/of naar de studentenvereniging gaan? Kwestie van prioriteiten stellen
Oud 06-12-2015, 10:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Godver Ertur naamzoek
Oud 06-12-2015, 10:03
Verwijderd
He bah windstoten en ik moet zo de snelweg op.
Oud 06-12-2015, 10:14
Abby.
Abby. is offline
Ik vond het gisteren ook vervelend rijden met die wind
Oud 06-12-2015, 10:16
Tigerly
Tigerly is offline
Ik doe dit niet vaak, maar ik kom Eline toch even een knuffel geven.
Oud 06-12-2015, 10:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik doe dit niet vaak, maar ik kom Eline toch even een knuffel geven.
Dat vind ik lief van je, dank je wel <3
Oud 06-12-2015, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het gisteren ook vervelend rijden met die wind
Idd, gewoon wind is niet zo erg. Harde stoten wel.
Oud 06-12-2015, 10:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Knuffel voor Eline! Kan je niet eens goed met je vriend praten om dit soort dingen door te spreken? Om eerlijk te zijn vind ik het al vreemd dat je per se bij een familiegelegenheid moet zijn terwijl je totaal geen zin hebt. Als ik geen zin heb omdat ik me niet goed voel ga ik ook niet mee met mijn vriend. Dat is en voor hem niet leuk en voor mij niet leuk, omdat ik mezelf dan gigantisch in de weg zit. Kan je dat soort dingen niet bespreekbaar maken? Dan ga je een ander keertje weer mee. Maar goed, het lijkt me dan ook vreselijk om zo ongeveer elk weekend met mijn schoonfamilie opgescheept te zitten (van ouders afgezien) en daardoor 0 tijd voor elkaar te hebben.
Oud 06-12-2015, 10:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
En verder snap ik je gevoel heel goed met dat je je nu een stuk minder leuk voelt dan eerst omdat je voor alle gebeurtenissen een heel ander meisje was en ook daar moet je over praten. Ik herken het heel erg, maar ik merk juist dat het fijn is om erover te praten en erover gerustgesteld te worden. Misschien word je zelf dan ook wat relaxter, want als je continu met zo'n gevoel rondwandelt word je er ook niet veel vrolijker van! Het is niet gek dat je met jezelf in de knoop zit en dat snapt je vriend ook vast wel.
Oud 06-12-2015, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sinterklaas begint een beetje dement te worden... Allemaal tuttige dingen voor mijn huis gehad en een kit voor chocolademelk (waar ik echt heel misselijk van word) gekregen
Verder wel veel chocolade gehad
naww. Zonde. Was het wel gezellig?

Citaat:
Kunnen we een uitzondering maken op de "geen forumbazen op de negeerlijst"-regel?
Dan val ik Abby in elk geval niet meer lastig met mijn gezeur
of abby doet gewoon even wat minder kattig en heeft er begrip voor dat het niet zo goed met jou gaat.
Oud 06-12-2015, 11:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik voel me daar moreel tot verplicht omdat ze het wel lief bedoeld hebben

Een houten hartje met opdruk "Luister naar je hart want dat klopt", een decoratieve houten witte vierkante "schaal" met zwarte appels (ik weet niet echt hoe het decoratief is, maar misschien kan ik er iets voor kerst van maken )

Ik ben bang dat ik met mijn housewarming meer van dat soort prullaria krijg
als je het neerzet denken ze dat het een goede keuze waas en krijg je meer van die zooi
Oud 06-12-2015, 11:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is niet bitchy bedoeld maar het raakt haar wel op een vervelende manier. Als dat niet je bedoeling is moet je je misschien toch inhouden.
Oud 06-12-2015, 11:13
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
naww. Zonde. Was het wel gezellig?

of abby doet gewoon even wat minder kattig en heeft er begrip voor dat het niet zo goed met jou gaat.
Of jullie zien beide in dat ik heus wel weet dat het slecht met Eline gaat, maar dat dat gezeur over triviale dingen, echt niks oplevert. Ik heb het vooral met haar te doen hoe weinig begrip ze van haar vriendje krijgt, niet over dat ze niet de juiste cadeautjes krijgt.
Of Eline zet mij lekker op de negeerlijst als ze er niet tegen kan, aangezien ze niet veel kan hebben.
Oud 06-12-2015, 11:14
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het is niet bitchy bedoeld maar het raakt haar wel op een vervelende manier. Als dat niet je bedoeling is moet je je misschien toch inhouden.
Ja, of zij moet ophouden met overal een aanval in te zien.
Oud 06-12-2015, 11:17
Abby.
Abby. is offline
Anyway, ik zal mijn best doen. Maar zie het alsjeblieft niet alleen als kattig doen om het kattig doen. Blijkbaar kunnen mensen alleen een beetje tor Eline doordringen met knuffels en heel veel medeleven enzo. Daar wordt het uiteindelijk ook niet beter van, denk ik.
Oud 06-12-2015, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik reageerde voor ik deze pagina had gelezen. Sorry Abby. Kusje
Oud 06-12-2015, 11:21
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik reageerde voor ik deze pagina had gelezen. Sorry Abby. Kusje
Sorry waarvoor precies?
Oud 06-12-2015, 11:22
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bekijk het positief: volgende keer hoef je er dus ook niet je best voor te doen als je daar geen zin in hebt

En het "dat was geen optie", nou ja, je weet al hoe ik daarover denk

Wellicht tijd voor een goed gesprek met je vriend. Maar dat weet je zelf vast ook wel, want je geeft zelf vaak genoeg dat advies op L&R
Oud 06-12-2015, 11:24
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben gewoon een beetje moeilijk. Maar elk op jullie eigen manier bedoelen jullie de reacties volgens mij goed <3
Oud 06-12-2015, 11:27
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ben gewoon een beetje moeilijk. Maar elk op jullie eigen manier bedoelen jullie de reacties volgens mij goed <3

En nu gauw foute hartjes pimpen
Oud 06-12-2015, 11:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Met heel veel extreme glitters en mooie nieuwe spreuken!
Oud 06-12-2015, 11:31
Megatron
Megatron is offline
Sup bitches.
Oud 06-12-2015, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Zit je nog met je nieuwe Lego te spelen?
Citaat:
Minder druks nemen
Ik had een raar eng filmpje gezien
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten