Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk ga ik niet janken omdat die cadeautjes niet zo leuk zijn. T is jammer maar het gebaar is goed bedoeld. Ik vind het jammer dat men niet om een lijstje heeft gevraagd omdat er veel dingen zijn die ik nog mis in mijn huisje. Die had ik gewoon liever gehad ![]() Ik weet van mezelf dat ik waarde hecht aan cadeautjes die bij me passen en heb vooraf ook geprobeerd af te spreken met mijn vriend dat we allebei in elk geval iets leuks voor elkaar zouden kopen. Vriendje wilde niks hebben, dus vond het een stom plan ![]() Ik heb wel mijn tranen weg zitten slikken door die opmerkingen van de opa van mijn vriend. Als ik heel veel moeite doe om er weer te zijn en dan direct een sneer krijg dat ik er te weinig ben, vind ik dat enorm kut. Hij het helemaal niet door gehad hebben hoe naar dat binnen kwam, denk ik.
Laatst gewijzigd op 06-12-2015 om 07:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast ben ik het met een groot deel eens hier: zet die lelijke dingen niet neer. Dan weet men ook dat dat je stijl niet is!
|
![]() |
Ik vind het ook leuker om iets te geven dan om te krijgen
![]() En ik snap ook niet dat er per se iets gelijkwaardigs voor terug moet komen. Als je vriendje niet wil afspreken om cadeautjes voor elkaar te kopen, betekent dat toch niet dat jij het niet meer hoeft te doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() In eerste instantie wilde ik niet komen, maar ik moest van mijn vriend. Ik heb m'n best gedaan met cadeautjes en gedichten. Mijn vriend boeit het hele feest niet zo, behalve dat het met familie is en dat je er dus hoort te zijn. Ook als aanhang. Resultaat was dat ik m'n best had gedaan maar dat ik niets kreeg waar ik wat mee kan (op chocolade na), omdat mijn vriend voor mij geen cadeautje had uitgezocht ondanks dat ik daar specifiek om gevraagd had, en verder ook niemand om een lijstje had gevraagd.
||
Citaat:
Volgens mij ben ik drie, maximaal vier weken niet geweest. Omdat mijn vriend in de weekenden te druk was met school, omdat ik zelf half ziek was en o ja, tussendoor ook onwijs druk ben geweest met verhuizen en mijn eigen eenzame oma gezelschap houden (onder dwang, want die komt gewoon langs als ze me te weinig ziet ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij noemt zijn kleindochter met overgewicht ook een dik varken. T is niet rot bedoelt, maar t komt wel erg rot binnen.
Een "we hebben je gemist" klinkt al een stuk positiever.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dat komt hoop ik ook wel weer terug als ik wat meer rust aan m'n hoofd heb en dingen kan gaan verwerken.
||
![]() |
Citaat:
En ik denk dat ie niet alleen nuchter is, maar ook best onhandig en hij voelt dingen niet aan (of bedoel je dat met nuchter?) In elk geval, de momenten waarop ie iets liefs probeert, slaat ie de plank in jouw ogen mis (bloemen in de tuin, verf op de vloer knoeien etc.) dus wat is er dan nog wel leuk? |
![]() |
|
![]() |
Knuffel voor Eline! Kan je niet eens goed met je vriend praten om dit soort dingen door te spreken? Om eerlijk te zijn vind ik het al vreemd dat je per se bij een familiegelegenheid moet zijn terwijl je totaal geen zin hebt. Als ik geen zin heb omdat ik me niet goed voel ga ik ook niet mee met mijn vriend. Dat is en voor hem niet leuk en voor mij niet leuk, omdat ik mezelf dan gigantisch in de weg zit.
![]() |
![]() |
|
![]() |
En verder snap ik je gevoel heel goed met dat je je nu een stuk minder leuk voelt dan eerst omdat je voor alle gebeurtenissen een heel ander meisje was en ook daar moet je over praten. Ik herken het heel erg, maar ik merk juist dat het fijn is om erover te praten en erover gerustgesteld te worden. Misschien word je zelf dan ook wat relaxter, want als je continu met zo'n gevoel rondwandelt word je er ook niet veel vrolijker van! Het is niet gek dat je met jezelf in de knoop zit en dat snapt je vriend ook vast wel.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of Eline zet mij lekker op de negeerlijst als ze er niet tegen kan, aangezien ze niet veel kan hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het "dat was geen optie", nou ja, je weet al hoe ik daarover denk ![]() Wellicht tijd voor een goed gesprek met je vriend. Maar dat weet je zelf vast ook wel, want je geeft zelf vaak genoeg dat advies op L&R ![]() |
![]() |
|
|