Zometeen voor het eerst plasma doneren. Ik ben benieuwd.
02-05-2016, 07:13
Verwijderd
Hoe doen ze dat?
02-05-2016, 07:16
Verwijderd
Ze jassen een naald in je arm en koppelen je aan een apparaat. Er wordt bloed afgenomen en de rode bloedcellen worden er uit gefilterd. Die krijg je terug.
Rond tien uur of zo kan ik je meer vertellen.
Jaaaaaa ik ben helemaal blij nu! En het idee o is ontstaan om twee gouden ringen van oma in te laten smelten en vijf van die hangers te laten maken, voor ieder van ons en moeder allemaal een.
Wat een mooi idee!
/late reactie, ik was een weekend offline
Interessant
02-05-2016, 08:11
Verwijderd
Mijn kat is rebels vandaag. Ze is via de tafel rn kookeiland op het aanrecht gesprongen.
Een half later ging ik poetsdoeken uit de la halen en sprong mevrouw in de la
Je weet wel, die rilling/beweging als je bijvoorbeeld 's nachts 'van de stoeprand valt'. Die heb ik dit weekend zo vaak (achter elkaar)gehad, dat ze me aanraden om als het aanhoudt naar de dokter te gaan.
Oh, nadat ze me vierkant hadden uitgelachen natuurlijk.
Je weet wel, die rilling/beweging als je bijvoorbeeld 's nachts 'van de stoeprand valt'. Die heb ik dit weekend zo vaak (achter elkaar)gehad, dat ze me aanraden om als het aanhoudt naar de dokter te gaan.
Dat is kut als je dat droomt. Ik schrik dan altijd meteen wakker en probeer me dan op te vangen...