Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2016, 10:48
Verwijderd
Ik ben vanavond alleen thuis, wat zal ik eten?
Advertentie
Oud 23-05-2016, 10:49
Miekje*
Miekje* is offline
Vliegen is echt superleuk Tot een uur of twee ofzo. Daarna wordt het saai.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Reis je überhaupt weleens met het openbaar vervoer, Spawn?
Verwijderd
Citaat:
Je bent een zeikerd Spawn
Ik zal eens over jou heen zeiken
Verwijderd
Citaat:
Pizza!
Oud 23-05-2016, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Reis je überhaupt weleens met het openbaar vervoer, Spawn?
Ja. Maar alleen voor concerten ivm wat drinken. Verder nooit.
Oud 23-05-2016, 10:51
Verwijderd
En vroegah met de piekbus de stad in.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Gevulde paprika! Patat. Pizza. Pannenkoeken. Soep. Quiche. Ik eet dat eerste!
Verwijderd
Citaat:
Gevulde paprika! Patat. Pizza. Pannenkoeken. Soep. Quiche. Ik eet dat eerste!
Friet bedoel je?
Oud 23-05-2016, 10:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Friet bedoel je?
Nee. Patat. Friet eet je bij de Mac Donalds.
Oud 23-05-2016, 10:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Of zuurkool of boerenkool of andijvie of iets met worst. <3
Oud 23-05-2016, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Jammer dit
Oud 23-05-2016, 10:54
Verwijderd
Vegetarische gevulde paprika is best een idee! Eens een recept opzoeken.
Met de mormels naar de DA geweest en u ligt Jinx me hier luidkeels verwijten te maken.
Oud 23-05-2016, 10:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
HHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHA nee mac donalds is kut en friet is goed
Verwijderd
Heeft ie wat gemeen met me
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Vegetarische gevulde paprika is best een idee! Eens een recept opzoeken.
Met de mormels naar de DA geweest en u ligt Jinx me hier luidkeels verwijten te maken.
Ja ik was vrijdag op de markt, zag een zak paprika's liggen en ik dacht JAAA lekker! Nu verheug ik me er al sinds vrijdag op.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
HHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHA nee mac donalds is kut en friet is goed
Ga jij nou maar lekker frikandellen eten!
Oud 23-05-2016, 10:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar zou het de reden zijn dat het zoveel goedkoper is?
Het is vaak helemaal niet 'veel' goedkoper, gezien je al snel meer moet reizen, en op de plaats van bestemming ook vaak van een verder gelegen kleiner vliegveld nog in de bus of trein mag.
Oud 23-05-2016, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Het is vaak helemaal niet 'veel' goedkoper, gezien je al snel meer moet reizen, en op de plaats van bestemming ook vaak van een verder gelegen kleiner vliegveld nog in de bus of trein mag.
Het is dan 1 overstap in toronto. Ipv twee in bv Londen of philly. Naar Brussel kom ik gratis.
Oud 23-05-2016, 10:58
Kikaa*
Kikaa* is offline
Je kan ook sushi eten Enilorac
Oud 23-05-2016, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Ja ik was vrijdag op de markt, zag een zak paprika's liggen en ik dacht JAAA lekker! Nu verheug ik me er al sinds vrijdag op.
Dat is zo fijn
Oud 23-05-2016, 10:59
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ga jij nou maar lekker frikandellen eten!
Net gedaan!
Oud 23-05-2016, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Is dit nou een verkapte vraag of ze je wil beffen?
Oud 23-05-2016, 11:00
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Net gedaan!
LEKKER. Het is dat ik aan het overgeven ben, anders had ik ook een frikandel gefixt!

Citaat:
Af en toe snap ik jouw gedachtengang echt heel erg niet hé.
Oud 23-05-2016, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik eten voor heel warm weer.

Citaat:
In dat geval, ja
Oud 23-05-2016, 11:01
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat vind ik eten voor heel warm weer.

In dat geval, ja
Sushi is altijd lekker!

En fijn dat je dat wil, maar no thanks.
Oud 23-05-2016, 11:02
Verwijderd
Citaat:

Af en toe snap ik jouw gedachtengang echt heel erg niet hé.
Ik ook niet. Maar Enilorac dan weer wel.
Oud 23-05-2016, 11:02
Verwijderd
Ik ga gevulde aubergines maken. Met couscous en feta en noten en champignons en zo.
Oud 23-05-2016, 11:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is dan 1 overstap in toronto. Ipv twee in bv Londen of philly. Naar Brussel kom ik gratis.
dat is dan idd wel de moeite. Gaan er geen directe vluchten? Ik weet niet hoe lang de overstap is maar als je bv direct vanaf Schiphol kan dan zou ik het zelf het besparen van de extra tijd / gedoe de 150 euro echt wel waard vinden.
Oud 23-05-2016, 11:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ga gevulde aubergines maken. Met couscous en feta en noten en champignons en zo.
Dat wil ik ook nog eens doen, maar heb dus nog nooit gevulde aubergine of courgette gemaakt. Ik vergeet ook altijd dat ik dat nog eens wil maken.
Oud 23-05-2016, 11:05
Verwijderd
Citaat:
dat is dan idd wel de moeite. Gaan er geen directe vluchten? Ik weet niet hoe lang de overstap is maar als je bv direct vanaf Schiphol kan dan zou ik het zelf het besparen van de extra tijd / gedoe de 150 euro echt wel waard vinden.
Mnee. Ik moet overstappen in toronto hoe dan ook. Overstap valt nog wel mee. Tussen 2 en 4u gemiddeld.
Oud 23-05-2016, 11:06
Verwijderd
Oh. Deadlock Bas naamzoek ik wil in juli naar Antwerpen met de trein, wat is het handigste/goedkoopste/snelste?
Oud 23-05-2016, 11:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Mijn moeder zegt: "gevulde courgette heb ik echt wel eens gemaakt, maar je broertje en jij waren altijd zo'n stennis aan het schoppen met courgette dat ik het daarna waarschijnlijk nooit meer gemaakt heb en overgestapt ben op paprika's" oké top!
Oud 23-05-2016, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zegt: "gevulde courgette heb ik echt wel eens gemaakt, maar je broertje en jij waren altijd zo'n stennis aan het schoppen met courgette dat ik het daarna waarschijnlijk nooit meer gemaakt heb en overgestapt ben op paprika's" oké top!
Typisch
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh. Deadlock Bas naamzoek ik wil in juli naar Antwerpen met de trein, wat is het handigste/goedkoopste/snelste?
Een vage thalys-aanbieding zien te vinden of gewoon een kaartje kopen vanaf Roosendaal
Verwijderd
Citaat:
Auto
Oud 23-05-2016, 11:08
Verwijderd

Ik kan dat soort dingen alleen maken als Jos niet thuis is, daar wordt hij echt niet gelukkig van.
Verwijderd
Citaat:
Auto
Citaat:
Lezen is moeilijk.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mnee. Ik moet overstappen in toronto hoe dan ook. Overstap valt nog wel mee. Tussen 2 en 4u gemiddeld.
Ow dan is het idd prima te doen.

Mijn punt was meer dat ik soms verhalen lees van mensen die 3 keer moeten overstappen met idiote wachttijden en uuuuuuuuren langer onderweg zijn om een paar euro te besparen, dan denk al snel
Oud 23-05-2016, 11:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

Ik kan dat soort dingen alleen maken als Jos niet thuis is, daar wordt hij echt niet gelukkig van.
Tegenwoordig ben ik een mindere zeikerd hoor!
Oud 23-05-2016, 11:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb ook nog nooit gevlogen, maar ik geloof niet dat ik me er druk om zou maken.
Ik vond het vliegen zelf totaal niet eng. Dat ik niet goed wist wat en waar ik op de luchthaven moest zijn vond ik vervelender toen ik de eerste keer vloog
Oud 23-05-2016, 11:10
Carn
Carn is offline
Als er iets doorgaans wel goed geregeld is dan is het wel waar je moet zijn op luchthavens (tenminste, in de westerse wereld )
Oud 23-05-2016, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ow dan is het idd prima te doen.

Mijn punt was meer dat ik soms verhalen lees van mensen die 3 keer moeten overstappen met idiote wachttijden en uuuuuuuuren langer onderweg zijn om een paar euro te besparen, dan denk al snel
Nee dat zou ik niet doen. Zag bv dat het 30-40 meer is om via schiphol maar 1x te hoeven overstappen. Dat heb ik dan liever (780 ipv 750, <600 via Zaventem) Vlucht zelf maak ik me niet zo druk over. Wel het inchecken en overstappen gebeuren.
Oud 23-05-2016, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het vliegen zelf totaal niet eng. Dat ik niet goed wist wat en waar ik op de luchthaven moest zijn vond ik vervelender toen ik de eerste keer vloog
Dit ja
Oud 23-05-2016, 11:14
Carn
Carn is offline
- je gaat naar het vliegveld
- je kijkt op de vertrekborden of je vlucht er op staat (doorgaans wel)
- daarop staat waar je in moet checken (als je dat nog niet gedaan hebt) (bijvoorbeeld hal A, balie 17)
- volg de bordjes
- check in bij de balie; of drop je bagage zelf af als je al online ingecheckt bent
- ga door de douane
- ga naar de gate; of als de gate nog niet bekend is ga je je een tijdje vervelen
- board het vliegtuig
- profit
Oud 23-05-2016, 11:15
Ieke
Ieke is offline
Hoe minder overstappen hoe beter. Kost altijd veel tijd en reizen is al vermoeiend.
Verwijderd
Sounds simple enough
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Een vage thalys-aanbieding zien te vinden of gewoon een kaartje kopen vanaf Roosendaal
Ik weet niet of een kaartje vanaf Roosendaal altijd goedkoper is, verder zit je dan ook met het probleem dat, als je vanaf Rotterdam de Benelux pakt en met de OV-Chipkaart reist, je in Roosendaal uit moet stappen om uit te checken.

Dit is trouwens wel een beetje een vreemd geval, want Zwolle-Essen (B, vlak onder Roosendaal) is duurder dan Zwolle-Visé (vlak onder Maastricht), terwijl de afstand aanzienlijk korter is. In mijn ogen zou Zwolle-Antwerpen eigenlijk niet meer mogen kosten dan Zwolle-Maastricht.
Oud 23-05-2016, 11:16
Verwijderd
Straks een onverwachtse Franse so
Oud 23-05-2016, 11:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als er iets doorgaans wel goed geregeld is dan is het wel waar je moet zijn op luchthavens (tenminste, in de westerse wereld )
Vorige keer ben ik als kip zonder kop achter m'n ex (toen nog vriend) aangelopen.

Regels voor berichten