Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Btw, over Duits leren gesproken: Ik werd in Deutschland constant belachelijk gemaakt om m'n Duits, dus ik heb m'n DuoLingo maar weer eens opgepakt. Dat ging best lekker, tot ik vanmorgen om 6 uur een melding kreeg van die kutvogel dat het tijd was om te oefenen. Pünktlichkeit is leuk, maar er zijn gvd grenzen. ![]()
|
We krijgen bereikbaarheidsdiensten op het werk voor weekenden en feestdagen. Aantal collega's in rep en roer. Ben vooral blij dat er nu iets goed geregeld gaat zijn en benieuwd hoe het uit gaat pakken.
|
Verwijderd
|
Het paste wel bij hem. Hij zei ook altijd dat hij verder niks bijzonders wilde en zo, maar het deed wel een beetje pijn dat er maar zo weinig mensen waren. Familiebanden waren altijd moeilijk en dat deed hem verdriet. We waren met zestien, waarvan zes begeleiders van de woongroep. Jammer dat z'n enige nog levende dochter er niet was, en dat er maar twee van z'n kleinkinderen waren enzo
![]() |
![]() |
|
|