Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was wel gezellig hoor! Maar ik had geen meer-dan-vriendschap-vibe. Hij flirtte ook totaal niet, als ik iets meer naar voren boog over het tafeltje gebeurde er precies.. niks. Dus tja ik heb het een kans gegeven maar dit wordt niks
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tldr versie: Zij wou dat ik in zweden kwam wonen en minder zou gaan reizen terwijl ik Echt niks met dat land heb (een weekje ofzo is leuk, maar altijd wonen niet) en juist altijd voor meerdere maanden ergens (warm) heenreis. Wel vaag, we houden gewoon van elkaar. Maar het is voor het beste ofzo. Ik zit nu in airport hotel en Ben dronken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou dat iemand ook af en toe naar voren buigt of zo. Sorry mannen maar heel moeilijk is het toch allemaal niet. Een zogenaamd per ongeluk aanraking, even wat langer aankijken. Van alleen maar kletsen is nog nooit de vonk overgeslagen volgens mij. Het gaat ook om wat je qua non-verbale communicatie uitstraalt, waarschijnlijk zelfs grotendeels.
|
![]() |
|
Volgens mij zijn emotionele cues gewoon moeilijker voor veel mannen. Of eigenlijk voor iedereen die er niet mee opgevoed is. (Zoals ik! Mijn manier van flirten is ook gewoon 'hey, ik wil X, jij ook?'. En vroeger kocht ik weleens drankjes voor mannen, veel gemakkelijker dan wachten tot ze op 't juiste moment naar voren buigen.)
Maar tegelijkertijd denk ik ook dat zulke dingen vanzelf gaan als je chemie hebt. Als iemand een ingestudeerde hand-op-bovenarm doet zonder dat het bijzonder klikt merk je dat ook gelijk. /ongevraagde mening Eigenlijk kwam ik hier om dit schandalige verhaal met jullie te delen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het verhaal waar is
![]() Er kan van alles achter zitten. Hij heeft een hekel aan honden of aan die hond specifiek maar is niet in staat om dat met haar te delen of voelt aan dat die hond geen keuze is. Of misschien wilde hij gewoon wat leven in de brouwerij brengen, een drama. Het lijkt me duidelijk dat hij issues heeft in ieder geval. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan prima een drankje voor iemand kopen maar als je niet met je non-verbale communicatie iets uitstraalt gaat de ander alsnog niks voelen. En dat is uiteraard niet 'geforceerd of ingestudeerd' op een juist moment naar voren buigen of een arm aanraken, maar gewoon in het algemeen een open houding. Denk dat je daar niet alleen met flirten maar ook in andere communicatie veel aan hebt. Maar sommige mensen hebben dat gewoon van nature heel weinig, en danm denk ik dat het wel kan helpen om sommige van die 'trucjes' eens te weten. |
![]() |
||
Citaat:
|
Jezus!!! Mijn date en ik ontmoetten een stel toen we den drankje gingen doen in het café. Zij waren ook net bij elkaar en ze waren prima aardig. De mannelijke helft van het stel stond er op dat we fb-vrienden werden. En nu snap ik waarom. Die sneaky basterd stuurt me net een "Heyyyyy mooie vrouw, mag ik je iets geks vragen?"-berichtje.
En jaaaaaaaa hoor, of we niet eens samen af kunnen spreken, zonder onze dates. Wat denk je zelluf?!?!?! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had dit weekend een soort gala met m'n vriend van zijn vriendengroep, dus inclusief aanhang. Daar zat ook een chick terwijl dr man ernaast stond (en ik ook) tegen m'n vriend te verkondigen dat ze het toch wel erg jammer vond dat ze hem niet kende voor haar huidige partner want ze Had graag het bed met hem gedeeld. Terwijl ze aan z'n gezicht zat. Dat was ook een beetje een wtf momentje.
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik kan heel goed afstand bewaren tot andermans immorele of onhandige keuzes, omdat mensen meestal hun eigen redenen hebben om te zijn zoals ze zijn, maar als ze mij of mijn partner(s) betrekken bij hun vreemdgangersfantasietjes word ik best snel gemeen, volgens mij. ![]() |
![]() |
|
|