Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2016, 19:01
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hmm, en toen was ik weer single
Een link met een van je vorige posts hier?
Oud 27-11-2016, 19:27
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Schrijf jij ook reflecties terug?
Citaat:
Of reflecteer je op de reflecties?
Beide!

Maar zo klinkt het wel een beetje als huiswerk. Zo voelt het niet, 't is gewoon lekker hardop nadenken. Met als bonus dat je veel complimentjes krijgt, beter weet wat je wil, en potentiële problemen sneller onderschept.
Oud 27-11-2016, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Hmm, en toen was ik weer single
Watskebeurt?
Oud 27-11-2016, 19:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Jammer, aaltje!

Of ben je juist blij?
Oud 27-11-2016, 20:02
Verwijderd
Ik vind het wel een speelse leuke manier van skills oefenen Dekaloog!
Oud 27-11-2016, 21:32
Verwijderd
Het was wel gezellig hoor! Maar ik had geen meer-dan-vriendschap-vibe. Hij flirtte ook totaal niet, als ik iets meer naar voren boog over het tafeltje gebeurde er precies.. niks. Dus tja ik heb het een kans gegeven maar dit wordt niks Hij was ook vrij klein en dun en ik had net bedacht dat ik daar niet meer op viel
Oud 27-11-2016, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Watskebeurt?
Hmm, weet ik zelf nog niet precies. Veel kleine redenen.

Tldr versie:
Zij wou dat ik in zweden kwam wonen en minder zou gaan reizen terwijl ik Echt niks met dat land heb (een weekje ofzo is leuk, maar altijd wonen niet) en juist altijd voor meerdere maanden ergens (warm) heenreis.

Wel vaag, we houden gewoon van elkaar. Maar het is voor het beste ofzo. Ik zit nu in airport hotel en Ben dronken
Oud 27-11-2016, 21:53
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het was wel gezellig hoor! Maar ik had geen meer-dan-vriendschap-vibe. Hij flirtte ook totaal niet, als ik iets meer naar voren boog over het tafeltje gebeurde er precies.. niks. Dus tja ik heb het een kans gegeven maar dit wordt niks Hij was ook vrij klein en dun en ik had net bedacht dat ik daar niet meer op viel
Wat moet er normaal gebeuren?
Oud 27-11-2016, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Wat moet er normaal gebeuren?
Idd, dit wil ik ook weten
Oud 27-11-2016, 22:06
Verwijderd
Nou dat iemand ook af en toe naar voren buigt of zo. Sorry mannen maar heel moeilijk is het toch allemaal niet. Een zogenaamd per ongeluk aanraking, even wat langer aankijken. Van alleen maar kletsen is nog nooit de vonk overgeslagen volgens mij. Het gaat ook om wat je qua non-verbale communicatie uitstraalt, waarschijnlijk zelfs grotendeels.
Oud 27-11-2016, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Nou dat iemand ook af en toe naar voren buigt of zo.
Ah ik stelde me voor dat je een.mega inkijk had en dat liet zien door naar voren te buigen

Maar idd, best irritant als iemand absoluut niet flirt
Oud 27-11-2016, 22:23
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ah ik stelde me voor dat je een.mega inkijk had en dat liet zien door naar voren te buigen
Dacht hetzelfde
Oud 27-11-2016, 22:23
Verwijderd
Dat is natuurlijk sowieso al een reden om dat te doen als man!
Oud 27-11-2016, 22:25
Verwijderd
Ik denk trouwens niet dat het in dit geval verschil had gemaakt als hij wel geflirt had hoor. Maar sommige mannen komen gewoon zo.. neutraal over of zo. Die stralen gewoon uberhaupt geen seksualiteit uit, al klinkt dit nu veel banaler dan ik het bedoel.
Macrador
Macrador is offline
Bewust flirten lijkt me wel vermoeiend ofzo. Zo denken van ah ja nu ga ik hem aanraken.
Dekaloog
Dekaloog is offline
Volgens mij zijn emotionele cues gewoon moeilijker voor veel mannen. Of eigenlijk voor iedereen die er niet mee opgevoed is. (Zoals ik! Mijn manier van flirten is ook gewoon 'hey, ik wil X, jij ook?'. En vroeger kocht ik weleens drankjes voor mannen, veel gemakkelijker dan wachten tot ze op 't juiste moment naar voren buigen.)

Maar tegelijkertijd denk ik ook dat zulke dingen vanzelf gaan als je chemie hebt. Als iemand een ingestudeerde hand-op-bovenarm doet zonder dat het bijzonder klikt merk je dat ook gelijk.

/ongevraagde mening

Eigenlijk kwam ik hier om dit schandalige verhaal met jullie te delen!
Oud 27-11-2016, 22:34
Macrador
Macrador is offline
Nu wil ik weten wat die kerel zijn motivatie was.
Oud 27-11-2016, 22:44
Verwijderd
Citaat:

WtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtfWtf
Oud 28-11-2016, 08:09
Verwijderd
Als het verhaal waar is Het speelt in Australië, in NSW, en ze heeft het er over dat haar vriend naar zijn familie aan de kust gaat, én dat ze in een flatje woont. Die combinatie is... opmerkelijk. Als je in NSW zo ver van de kust woont dat je het hebt over dat je vriend dagen weg is naar zijn familie aan de kust, woon je dus ver het binnenland in. Dat kan prima, maar daar hebben ze bijna geen flats. Het is gewoon niet nodig om daar in een flat te wonen. Maar goed.

Er kan van alles achter zitten. Hij heeft een hekel aan honden of aan die hond specifiek maar is niet in staat om dat met haar te delen of voelt aan dat die hond geen keuze is. Of misschien wilde hij gewoon wat leven in de brouwerij brengen, een drama. Het lijkt me duidelijk dat hij issues heeft in ieder geval.
Oud 28-11-2016, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Als het verhaal waar is Het speelt in Australië, in NSW, en ze heeft het er over dat haar vriend naar zijn familie aan de kust gaat, én dat ze in een flatje woont. Die combinatie is... opmerkelijk. Als je in NSW zo ver van de kust woont dat je het hebt over dat je vriend dagen weg is naar zijn familie aan de kust, woon je dus ver het binnenland in. Dat kan prima, maar daar hebben ze bijna geen flats. Het is gewoon niet nodig om daar in een flat te wonen. Maar goed.
p
Oud 28-11-2016, 08:22
Verwijderd
Van de andere kant, als je een verhaal verzint, ga je natuurlijk niet over dit soort details struikelen, waarom zou je dat gedeelte verzinnen?
Oud 28-11-2016, 08:49
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Als het verhaal waar is Het speelt in Australië, in NSW, en ze heeft het er over dat haar vriend naar zijn familie aan de kust gaat, én dat ze in een flatje woont. Die combinatie is... opmerkelijk. Als je in NSW zo ver van de kust woont dat je het hebt over dat je vriend dagen weg is naar zijn familie aan de kust, woon je dus ver het binnenland in.
Citaat:
Yesterday morning my bf left to go up the coast to see family.
Nee, "up the coast" is verder noordwaarts aan de kust, niet naar de kust. Zou bijvoorbeeld prima kunnen dat de OP in Sydney woont en de familie van haar (inmiddels) ex in Brisbane ofzo.
Oud 28-11-2016, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, "up the coast" is verder noordwaarts aan de kust, niet naar de kust. Zou bijvoorbeeld prima kunnen dat de OP in Sydney woont en de familie van haar (inmiddels) ex in Brisbane ofzo.
Ai dat wordt account verwijderen ertur.
Oud 28-11-2016, 09:03
Verwijderd
Oei, te snel gelezen inderdaad Doei!
Oud 28-11-2016, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn emotionele cues gewoon moeilijker voor veel mannen. Of eigenlijk voor iedereen die er niet mee opgevoed is. (Zoals ik! Mijn manier van flirten is ook gewoon 'hey, ik wil X, jij ook?'. En vroeger kocht ik weleens drankjes voor mannen, veel gemakkelijker dan wachten tot ze op 't juiste moment naar voren buigen.)

Maar tegelijkertijd denk ik ook dat zulke dingen vanzelf gaan als je chemie hebt. Als iemand een ingestudeerde hand-op-bovenarm doet zonder dat het bijzonder klikt merk je dat ook gelijk.

/ongevraagde mening

Ik denk dat het los staat van elkaar
Je kan prima een drankje voor iemand kopen maar als je niet met je non-verbale communicatie iets uitstraalt gaat de ander alsnog niks voelen. En dat is uiteraard niet 'geforceerd of ingestudeerd' op een juist moment naar voren buigen of een arm aanraken, maar gewoon in het algemeen een open houding. Denk dat je daar niet alleen met flirten maar ook in andere communicatie veel aan hebt. Maar sommige mensen hebben dat gewoon van nature heel weinig, en danm denk ik dat het wel kan helpen om sommige van die 'trucjes' eens te weten.
Oud 28-11-2016, 16:11
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hmm, weet ik zelf nog niet precies. Veel kleine redenen.

Tldr versie:
Zij wou dat ik in zweden kwam wonen en minder zou gaan reizen terwijl ik Echt niks met dat land heb (een weekje ofzo is leuk, maar altijd wonen niet) en juist altijd voor meerdere maanden ergens (warm) heenreis.

Wel vaag, we houden gewoon van elkaar. Maar het is voor het beste ofzo. Ik zit nu in airport hotel en Ben dronken
Wat jammer dan, als jullie nog wel va elkaar houden... Hoe voel je je er nu bij, nu je niet meer dronken bent?
Oud 28-11-2016, 17:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Datemans heeft volgens mij ook weinig verstand van flirten enzo, maar ik kan er ook geen klote van, dus dat is prima. Ik ga 'm zo weer opzoeken.
Oud 28-11-2016, 19:22
Tigerly
Tigerly is offline
Jezus!!! Mijn date en ik ontmoetten een stel toen we den drankje gingen doen in het café. Zij waren ook net bij elkaar en ze waren prima aardig. De mannelijke helft van het stel stond er op dat we fb-vrienden werden. En nu snap ik waarom. Die sneaky basterd stuurt me net een "Heyyyyy mooie vrouw, mag ik je iets geks vragen?"-berichtje.

En jaaaaaaaa hoor, of we niet eens samen af kunnen spreken, zonder onze dates. Wat denk je zelluf?!?!?!
Oud 28-11-2016, 19:29
Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha, wat een smiecht! :'D
Maar hee, zo heb je er geen en zo heb je er twee. Good busy!
Oud 28-11-2016, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Jezus!!! Mijn date en ik ontmoetten een stel toen we den drankje gingen doen in het café. Zij waren ook net bij elkaar en ze waren prima aardig. De mannelijke helft van het stel stond er op dat we fb-vrienden werden. En nu snap ik waarom. Die sneaky basterd stuurt me net een "Heyyyyy mooie vrouw, mag ik je iets geks vragen?"-berichtje.

En jaaaaaaaa hoor, of we niet eens samen af kunnen spreken, zonder onze dates. Wat denk je zelluf?!?!?!
OH NUUUT
Oud 28-11-2016, 19:34
df
df is offline
Citaat:

Oud 28-11-2016, 19:39
Tigerly
Tigerly is offline
M'n lief werd een beetje panisch. Of me dat vaker overkwam. Hahahahaha. Awhhhhh.
Oud 28-11-2016, 19:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou best geneigd zijn om een printscreen door te sturen naar z'n vriendin, denk ik.
Oud 28-11-2016, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij hadden gisteren weer een heel leuke date met onze hippiefuckbuddy! En morgen gaan we naar het museum met iemand van tinder.
Oud 28-11-2016, 20:08
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik zou best geneigd zijn om een printscreen door te sturen naar z'n vriendin, denk ik.
Mjah, daar heb ik over getwijfeld. Maar ik geloof niet dat ik zo in elkaar zit.
Oud 28-11-2016, 21:15
Miekje*
Miekje* is offline
Wtf Tigerly Wat een ass.
Oud 28-11-2016, 21:48
Verwijderd
Je kan ook op het aanbod ingaan en dan met zijn vriendin afspreken en hem opwachten
Oud 28-11-2016, 21:54
Mema
Mema is offline
Ik had dit weekend een soort gala met m'n vriend van zijn vriendengroep, dus inclusief aanhang. Daar zat ook een chick terwijl dr man ernaast stond (en ik ook) tegen m'n vriend te verkondigen dat ze het toch wel erg jammer vond dat ze hem niet kende voor haar huidige partner want ze Had graag het bed met hem gedeeld. Terwijl ze aan z'n gezicht zat. Dat was ook een beetje een wtf momentje.
Oud 28-11-2016, 21:55
Verwijderd
Ja maar had hij wel een kettinkje om met jouw naam dan?
Oud 28-11-2016, 21:56
Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat Hoe reageerden jij en haar vriend?
Oud 28-11-2016, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Hardop lachen
Oud 28-11-2016, 21:59
Mema
Mema is offline
Haar vriend keek ongemakkelijk om zich heen en ik was een beetje dronken en geamuseerd. Hij keek ook niet zo op z'n gemak

Kettinkje Is direct besteld.
Oud 28-11-2016, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Verdomme nu heb ik wijn in mijn neus
Oud 29-11-2016, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-11-2016, 08:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je kan ook op het aanbod ingaan en dan met zijn vriendin afspreken en hem opwachten
Jaaa

Citaat:

Citaat:
Ik had dit weekend een soort gala met m'n vriend van zijn vriendengroep, dus inclusief aanhang. Daar zat ook een chick terwijl dr man ernaast stond (en ik ook) tegen m'n vriend te verkondigen dat ze het toch wel erg jammer vond dat ze hem niet kende voor haar huidige partner want ze Had graag het bed met hem gedeeld. Terwijl ze aan z'n gezicht zat. Dat was ook een beetje een wtf momentje.
Hierbij zou ik ook geneigd zijn om aan die vriend te vragen wat hij er nou van vindt.

Ik kan heel goed afstand bewaren tot andermans immorele of onhandige keuzes, omdat mensen meestal hun eigen redenen hebben om te zijn zoals ze zijn, maar als ze mij of mijn partner(s) betrekken bij hun vreemdgangersfantasietjes word ik best snel gemeen, volgens mij.
Oud 29-11-2016, 08:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oud 29-11-2016, 09:19
neardo
neardo is offline
Citaat:
Oud 29-11-2016, 11:33
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Citaat:
Hardop lachen
Oud 29-11-2016, 11:35
H-/
H-/ is offline
Lol
Oud 29-11-2016, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden gisteren weer een heel leuke date met onze hippiefuckbuddy!
sappige details plz
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten