Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De foto is mislukt ![]() Ik heb wel een andere redelijk gelukte foto van Jon, Munky (vlek) en drumstel van David en heel klein daarachter David zelf, zal eens scannen en hier neer zetten. (maar scanner doet het nog niet en weet nog niet wanneer ie het wel gaat doen.. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 14:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Helaas gemist. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja ik heb me ook erg vermaakt op Lowlands..
![]() Ik vond Jimmy Eat World echt heel cool, stond lekker vooraan, leuk meespringe/zinge.. tjoh ik weet al niet eens meer wat ik allemaal gezien heb ![]() Incubus, vond ze wel goed spelen ofzo, maar kon gewoon niks zien, omdat de securtiy mensen het nodig vonden om mij te pesten door een zwart scherm voor mijn neus te plante.. ![]() Flogging Molly vonk ook leuk!! Tja en verder ben ik bij een hoop dingen wel even belandt enzo.. weet het allemaal niet meer.. Ben ook nog even naar Six Flags geweest, bandje van iemand ff geleend.. ![]() Daar kan ik Shan trouwens nog tegen ![]() Ow en Mc Motion heb ik ook nog gezien als het goed is!! (hij mij niet) kwam zo'n washok uitgelopen.. maar kwas dr nie helemaal zeker van, maar hij was het wel geloof ik (camping 1) Nou ja, tot zover..
||
Citaat:
Ik stond aan de rechterkant ook de hele tijd voor het zwarte scherm (te wachten tot het open ging voor korn dan)
Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 18:17. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond 2 many dj-s trouwens ook erg geslaagd
||
Citaat:
ORPHANAGE??? Heb ik iets gemist op lowlands?
|
|