Advertentie | |
|
![]() |
|
oke dan
ik post niet zovaak hiero meer (of onder een andere naam ofzow, ik heb er velen) maar komen toch wel leuke mensjes zie ik, ook mensjes die ikke allang eens wil zien. p.s.: ik heb Ilon@ vandaag gemeet ![]()
|
![]() |
IK KOM IK KOM
HEY MENSEN IK KOM ZEKER dennis je bent de liefste en leukste die ik ken DIKKE ZOEN ik kok ik kom yes yes ![]() xxxx vweel liefs sylvana
||
Citaat:
slapen jij ![]()
||
Citaat:
en masked mage komt ook uit tilburg en heeft ov, dus kunnen jij en je vriendin met 40 % korting reizen
||
Citaat:
wat zullen haar redenen kunnen zijn dat je niet mag ?
||
Citaat:
![]() ze kan het niet zonder meer verbieden lijkt mij.
||
![]() |
Citaat:
nee sure maar ouders doen ook aan chantage dingen van: je komt het huis niet meer in, je krijgt geen eten meer, ik was je kleren niet meer, ik voer jouw huisdieren niet meer zoiets... niet dat mijn moeder dat langer dan 2 minuten volhoudt...maar niet iedereen is daar gevoelig voor helaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
jah en zoiets heb ik dus niet om te chanteren... Maar Dennis, je kent mijn moeder! En die kan alles verbieden en verpesten wat ze maar wil. Maar hoe zit dat dan. Komen jij en Edwin dan langs Deventer heen? En hoe zit dat met die OV, want mijn bankrekening houdt het ook niet lang meer, ben ik bang
![]() Maar ik hoor het nog wel! En Johnathan, gaat jij ook meee??? Moet je gewoon doen, kunnen we samen ![]() Nouja hoor het allemaal nog wel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk der ff overna okay! en ondertussen vraag ik wel vast geld haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gaat niet... Maar als ik zou gaan zou ik voor jou komen ![]() En ik hoef niemand van die mensjes speciaal te ontmoeten ofsow... Ik ken niemand van de mensen die gaan, behalve Secreet, maar daar chat ik soms mee ![]() Maarja, jij gaat voor meerdere mensen en zal daardoor steeds bezet zijn ![]() Of jij moet me kunnen overhalen, maar ik denk niet dat je dat gaat lukken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga inderdaad voor meerdere mensen anders doe ik wel een 1 op 1-meeting, maar als ik een 1 op 1-meeting wil moet alles weer stiekem want dat wil mijn moeder niet hebben, mijn vader trouwens al helemaal niet...
![]() Hmmz, nouja ik hoop dat je toch nog komt! En zo bezet zou ik dan niet zijn hoor ![]() Kuzzie.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, ik zit dan ook met al die mensjes opgescheept ![]() Hmm, no offence natuurlijk ![]() Mjah, kzal wel even kijken wat ik doe... Je hoort het nog wel ![]() |
![]() |
|
SF...dus voor haar kom je wel en voor mij niet?
Najahhhhhhhhhhhhhhh ![]() ows...ik heb nu al 3 mensne om voor te komen... ![]() word steeds leuker... Soullar...gaan we nou nog smaen vanaf r'dam of nie?
||
![]() |
Citaat:
![]() Icq me eens een keertje, kheb mijn pc moeten herinstaleren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
he als je om 1 uur op het station staat ben ik er ook ,met mijn vriendin oke ik spreek je nog wel via msn ,heb je bijgevoegd ,niet erg he ![]() xxxx sylvana en dennis love jou je bent echt een ENGEL!!!!!!! en ja ik ben gelijk gaan slapen HIHIHIHIHIHIHI
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() NEEEEEEEEEEEEEEE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pleeeeeeeese.. denk erover na.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lieverd.. ik kan ook niet in je hoofdje kijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kom jij nou please ook, dan ga ik zeker!... Maja... ach ik zie het nog wel... Alleen zou het echt kut vinden als je niet komt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dalijk ga ik me schuldig voelen... Kzal er nog even over nadenken... Kbel je morgen denk ik wel eventjes en dan merk je het denk ik wel... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-07-2013 om 07:27. Reden: naam verwijderd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-07-2013 om 09:46. Reden: naam verwijderd |
![]() |
|
Vindt nog steeds jammer dat ik er door omstandigheden niet bij kan zijn, maar wens jullie allemaal veel plezier komend weekend! Wil daarna wel horen hoe t geweest is!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Liefde & Relatie |