Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb je gezien. je stapte uit de metro bij de VU, je bent nog kleiner dan ik ![]() ik stond op t andere perron; ik d8; zal ik m roepen.. Maar beleefdheidsgetrouw hield ik mijn mond ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jou koppie heeft echt wat ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
denk nou eens na; als iedereen weer gebruik gaat maken van deze uploadsite dan kunnen we WEEEEEEEER naar een andere gaan zoeken!!!!!!! PFFFFFF ![]()
||
![]() |
Citaat:
jezus wat ben jij een ontzettende bal zeg, ik gaf maar een voorbeeld, weet je hoeveel uploadsite's er zijn man, stel je voor dat jij er last van krijgt iemand anders te helpen, damn, ![]()
||
![]() |
Citaat:
dank je ![]() maar ik denk niet dat ik het snap maar je moet het niet verder uitleggen,ooit zal ik wel hier eens foto's posten,ooit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee, het heeft geen zin om mensen te helpen; je ziet het resultaat; webdeveloping down, mup down, picserver.tk down en ga maar door.. Als mensen het een beetje voor zichzelf hielden kon er langer gebruik van worden gemaakt. En kan je geen uploadsite vinden als je niet goed zoekt; jouw probleem..
||
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk. Ik had net een goede upload site, namelijk die van picserver. Maar nee hoor, iedereen moet die site weer op scholieren.com gooien, zodat heel scholieren.com die site gaat gebruiken. We hebben er even plezier van met z'n allen, maar binen een week ligt zo'n upload site plat. Wees dan een beetje bijdehand en houd zo'n site voor jezelf. Dit heeft toch geen zin zo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||