Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maargoed, dit is toch wel een zinloze post, ik ben benieuwd wat er maandag gebeurt, als er weer niets gebeurt ga ik me opsluiten in het deprie hok en kom ik er tot vrijdag niet meer uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb dit zojuist allemaal eventjes gelezen, sorry dat ik het zeg, maar dit is echt te zielig voor woorden.
Misschien moet jij, Dminor, eens van het idee af dat jullie contact of liefde "moet ontstaan". Daarnaast vind ik het een beetje kinderachtig: kom op, je bent 15, verlegen, oké, maar zoo verlegen. Je moet ff jouw principes opzij zetten, anders gebeurt er nooit was. Vraag haar op msn mee uit, ga naar de bios, dan hoef je niet te praten en na de film heb je meteen een gespreksonderwerp: de film... Sorry dat ik het zo hard breng, maar als jij zo doorgaat zal er nooit iets gebeuren! Want hoelang ben je hier al wel niet mee bezig?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bedoel niet dat het kinderachtig is dat je verlegen bent... maar gewoon het hele verhaal. "Liefde moet ontstaan, eerder kan ik geen afspraakje met haar maken" . Juist uit afspraakjes leer je elkaar kennen en weet je of je elkaar nu echt leuk vindt of niet... dat bedoel ik met kinderachtig. Dminor moet zich er ff overheen zetten en haar mee uitvragen! Want nu blijft hij de hele tijd in hetzelfde rondje rondlopen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
tsja, ik begin langzaam te begrijpen wat er precies is mis gegaan. stay with me on this one! volgens mij is stefan te snel verliefd op annika geworden, en omgekeerd. Daardoor kende ze elkaar al van MSN en waren ze verliefd op elkaar voordat ze elkaar goed en wel hadden leren kennen irl. En daarom(omdat ze nu zo verliefd zijn) zijn ze extreem verlegen tegenover elkaar. Maar nu het laatste nieuws. annika heeft 20 minuten bij ons gezeten in de pauze, viel niet echt op geloof ik, omdat er een heleboel meisjes kwamen. ze schijnt ook 'hoi' tegen stefan gezegt te hebben. dus er is iets gebeurt.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 19:15. |
![]() |
|
Hoe kun je nu te snel verliefd op iemand worden zonder dat je elkaar echt kent??
Er worden zoveel mensen op elkaar verliefd omdat ze elkaar niet kennen, het is normaal dat mensen op uiterlijk afgaan. Daarnaast kennen Annika en Dminor elkaar nog steeds niet, dus kun je nog niet eens spreken van TE snel verliefd worden. Stel dat er ooit een dag komt waarop ze fatsoenlijke gesprekken met elkaar durven te voeren en het klikt niet, dan kun je misschien zeggen dat ze TE snel verliefd geworden zijn. Al spreek ik liever van: verliefd op de verkeerde....
|
Ik was inderdaad degene die hoi zei tegen haar. Daarna schoof ze een heel end op, naar de andere kant van ons hangplekkie, de kelder, en ik heb daar maar staan praten met iedereen behalve Annika... En net toen ik het had, toen ik dacht: ik stap op haar af... kwam er een bel door. Man, ik kon mezelf wel vermoorden. Uiteindelijk heb ik alleen een klein plastic poppetje z'n kop afgebeten.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten eerste heb ik alles gelezen en ten tweede vraag ik me af welke conclusies ik dan te voorbarig trek? Ik trek namelijk geen conclusies, ik denk alleen wat er zou kunnen gebeuren. Het is niet om je af te schrikken hoor, echt niet, maar vind je het zelf nu ook niet een beetje allemaal lang duren?
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar inderdaad, dat te snel verliefd worden van cartman vind ik ook een verwerpelijke theorie. Wij zijn niet te snel verliefd geworden, we zijn alleen verliefd geworden zonder dat het contact in orde was. Nou moeten we dat allemaal gaan inhalen en is alles wat we tegen elkaar zeggen raar. Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik denk namelijk dat het probleem heel ergens anders ligt. Al dit gemierenneuk van mij, het is allemaal: 'ik zou het wel kunnen doen, maar...' Het komt doordat ik eigenlijk totaal niet weet wat ik van verkering moet verwachten, en ik er hondsbenauwd voor ben ![]()
|
Dminor, mijn laatste berichtje heb je heel anders opgevat dan ik het bedoelde. Ik kan alleen niet precies uitleggen hoe... ik ben niet altijd goed in het verwoorden van dingen...
Dat je zei dat ik af moest gaan op gevoel ik voor mij moeilijk omdat ik me in deze situatie heel moeilijk kan inleven... ik heb zo iets van: go for it! Maar goed, ik wilde iig niet bot op je overkomen of je de grond inboren... ik vind het alleen een vreemd verhaal. Je kent Annika héél goed, maar je durft niet met haar te praten... Maar goed, daar wil ik het niet meer over hebben. Wat kun je van verkering wachten? Dat is niet iets waar je bang voor hoeft te zijn. Verkering hebben is het leukste wat er is. Je gaat veel met je vriendin om, doet leuke dingen met elkaar, je voelt je de gelukkigste persoon van de wereld. Je gaat elkaars lichaam verkennen en ontdekken dat levert vaak hele klungelige (als je het voor de 1e keer doet allemaal), maar vaak hele leuk en lieve situaties op. Je wil de hele wereld laten zien dat je verliefd bent en op wie je verliefd bent.... Kortom: echt niets waar je bang voor hoeft te zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat jullie niet weten wat je moet gaan doen dan, dat komt allemaal vanzelf. Je gaat elkaar voorstellen doen van: zullen we uitgaan, zullen we naar de film gaan, zullen we lekker een avondje knus tegen elkaar in bed liggen en alleen maar van elkaar genieten...?? Vul het zelf verder allemaal maar in.... Het is leuk iig, niets om bang voor te zijn!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dit is de link naar mijn vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=162152
|
Jah, het is niet zo dat je haar overal moet staan op te wachten. Jullie moeten dan misschien gewoon vaste dagen afspreken waarop je elkaar ziet, waar je elkaar ziet, of jullie iets gaan doen, of gewoon met zn tweetjes zijn. En verder vind ik persoonlijk het altijd leuk om heel de dag lieve smsjes van mn vriend te krijgen... dat kun je wel doen. Maar als je haar gaat opwachten enzo, ok, dan lijkt het wel of je haar probeert te stalken... dus dan is mijn advies: spreek vaste dagen af waarop je elkaar ziet...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je langs elkaar heenloopt als je van lokaal verwisselt, dan zie je elkaar wel, dat is zo. Maar je hoeft haar niet elke keer dat je haar ziet aan te spreken, of te zoenen, of whatever.. Met zien bedoelen ze hier tijden waarop jullie samen zijn, samen dingen doen, dingen afspreken. Smsjes is een optie, das echt geweldig, als je verliefd bent. Lieve smsjes ontvangen, daar word ik altijd helemaal warm van ![]() En af en toe toch een kaartje sturen, en elkaar verassen enzow.. Je hoeft niet 24/7 bij haar te zijn.. Regel het goed ![]() Maar ga niet te lang wachten, doe nu wat ![]() ![]() Maargoed, succes! |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het knuffel-idee. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Stefan
ik kan heel goed begrijpen dat je verlegen bent, maar dit is nog erger dan ik ooit van je dacht. Bel gewoon eens op bijvoorbeeld. Of Annika of ik neem op, da's geen probleem lijkt me. Of als je op MSN bent dan kun je het haar ook wel vertellen. Ik denk niet echt dat ze dat erg vindt. In het ergste geval kan ik haar nog meekrijgen naar de kelder, maar het lijkt me niet dat je het haar daar wil vertellen onder ons. Ik volg dit nu al enige tijd en het begint op een patstelling uit te lopen. Als je nu niet snel iets doet dan gebeurt er niks en zal er ook niks gebeuren. Neem van mij aan, je kunt het haar best vertellen. In ieder geval veel succes en "May the Emperor guide you". ( Mijn excuses als dit hard overkomt, was niet de bedoeling, maar dit leek mij de beste tijd om in te grijpen)
|
Dminor, je denkt echt veel te moeilijk.
Je wilt haar niet 24/7 zien, want dan denk je dat ze gek van je wordt, maar je wilt ook niet alleen maar hoi zeggen omdat dat slapjes overkomt. Hoi zeggen als je elkaar toevallen met het lokaal verwisselen voorbij ziet komen is niet slapjes. Dan heb je toch geen tijd voor hele gesprekken. En zoals ik al zei: spreek vaste dagen in de week af waarop je elkaar ziet. Bel daarover, en zeg zo iets als: "is het goed als ik vanavond om 7 uur bij jou langskom?". Dan zie je haar ten eerste niet 24/7 èn het gaat niet spontaan, want het lijkt erop of je aan "spontaan" een hekel begint te krijgen. Wat zit je nu nog dwars dan? Of denk je dat dit ook niet zal werken?
||
Citaat:
![]() Ik denk dus niet dat dat werkt, maar vaste momenten op school met elkaar afspreken zou misschien wel wat zijn, maar nu hebben we tentamens en volgende week vakantie. dus dat zit een beetje tegen. Annika gaat nu wel 1 pauze per dag bij ons zitten, met dank aan chappie ![]() Ik hoor trouwens net een ideetje van annika. Ze wil stefan wel gaan vragen om haar te helpen met haar huiswerk ![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 16:28. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||||||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() 'k las een tijdje geleden trouwens iets waar ik het best wel erg mee eens ben, en wat ook wel aardig wat met deze case te maken heeft ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
We hebben zelfs een derde erbij gekregen
![]() ![]() Ik vind, Stefan, dat het ook wel erg langzaam gaat en dat je eigenlijk onnodig moeilijk doet. Je moet het haar ten eerste gewoon vertellen, wat er daarna gebeurt zie je dan wel weer. Klinkt heel dom, maar als je het niet zegt zul je daar spijt van krijgen. Geloof me. Ten tweede, wat is het waar je zo bang voor bent? Een onderwerp om over te praten is niet zo moeilijk te vinden. Weet je wat jouw probleem is? Je denkt teveel! Liefde/verliefdheid hoort via je hart te gaan. Klinkt heel cliché, maar het heeft toch wel een kern van waarheid, want al die dingen waar jij nu de hele tijd al problemen van loopt te maken zouden normaal gesproken gewoon vanzelf gaan. Doe het nou maar gewoon! Echt hoor.. Want zolang jij stijf je lippen op elkaar houdt gebeurt er zéker niets. Succes ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okay...ik heb de hele topic doorgelezen...
Ik zal even een scenariootje voor je schetsen: --> Het is pauze. Jij zit in de zenuwen. Annika komt langs met haar vriendinnen. Je schreeuwt HEE ANNIKA!! Je loopt op haar af en begint met haar over de school, over dat je blij bent dat het pauze is, of ze nog leuke dingen gaat doen de komende tijd, of ze nog goeie cijfers heeft gehaald (en anders over dat het cijfer goed /slecht -> zal ik je helpen? <- is), wat ze een leuk truitje aanheeft, mooie schoenen etc. etc. Maak maar complimentjes! Heb je die knuffel nou eindelijk al gegeven? Ik weet niet of je het wel goed beseft, maar Als je niet heeeel snel (nu en een paar dagen) iets doet, wordt het niets! Dus mijn tip: Doe het nu, want van uitstel komt afstel! |
![]() |
|
![]() |
Hee!
Kan me het probleem eigenlijk wel voorstellen, heeft een goede vriendin van mij ook gehad. Misschien is het een idee om haar mee naar de bios te vragen. Je bent dan samen, hebt geen andere bekenden om je heen waar je zenuwachtig van kunt worden, en je hoeft niet te praten! En als je haar dit niet rechtstreeks durft te vragen kun je haar natuurlijk ook mailen, al is rechtstreeks natuurlijk wel persoonlijker. Succes! |
![]() |
|
Van een afloop is nog geen sprake. Ik realiseer me steeds meer dat ik best een relatie aan zou kunnen, maar ik doe er vrij weinig aan omdat ik tot het eind van het jaar echt ontzettend volgepland zit (dat klinkt ontzettend stom, bedenk ik net). Ik ben er eigenlijk klaar voor, in ieder geval om volgende stappen te zetten... maar zij niet. Zij hangt nog op het oude niveau. Ze wordt nog altijd rood als ze mij ziet en wendt haar blik nog steeds af. Volgens mij zou ze dit gaan doen tot haar verliefdheid wegebt. Ik probeer er via onze 2e man op dit moment iets aan te doen; het resultaat is dat ze het gaat trainen. Een goed voorbeeld van hoe de zaken staan op school is dit, wat vandaag is gebeurd:
Annika liep me in haar bekende groepje (die zijn heel subtiel geworden, ze doen niet meer vervelend) tegemoet bij een deur. Ze keek heel even en wendde gelijk haar blik af. Ik wist niet dat ze dat nog steeds deed, dus ik zeg 'hoi', en wie zeggen er alleen hoi terug: haar vriendinnen! Maar ik heb besloten niet meer op deze topic te reageren, omdat ik naar mijn mening een te grote groep vertegenwoordigde in mijn daden, dat werkte op mijn zenuwen. Nu kan ik gerust doen wat ik wil, de zenuwen zijn ook al weggeëbt (damn, wat een woord) door haar ineens meewerkende vriendinnen en ik zoek contact. Ik laat het weten als er grote ontwikkelingen plaatsvinden. (Maar ga er alsjeblieft níet op zitten wachten!!). Ondertussen ben ik gewoon verliefd. *Zucht diep* Wat is ze toch mooi en lief en schattig enzo ![]()
|
ja, hier 2e man.
annika is tamelijk hopeloos persoon. hoe iemand daar verliefd op kan worden is mij een raadsel(heb er ook 1 maand verkering mee gehad) maargoed, ze gaat nu oefenen met kijken naar stefan(kan het nog vreemder). dus dat houd in, als ze stefan ziet, niet direct wegdraaien, maar gewoon proberen. hopelijk lukt dat, en wordt ze op den duur niet meer rood. misschien hou ik jullie vanaf nu wel op de hoogte van kleine veranderingen -vooruitgang- met annika. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mensen in contact met vluchtelingen/kortwonenden in Nl Maimaa.. | 0 | 26-05-2014 18:31 | |
Studeren |
Pedagogische wetenschappen in Leiden Cartman88 | 10 | 24-10-2008 22:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter Verwijderd | 27 | 01-11-2004 07:58 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven Lunaaaaa | 46 | 06-10-2004 19:02 | |
Psychologie |
De schoolangst is er nog steeds Eend | 39 | 10-09-2004 20:36 | |
Liefde & Relatie |
vakantievriendje angel--1987 | 25 | 28-09-2003 23:42 |