Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 22:12
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
annika vraagt verkering, en ze hebben meteen een plaats om af te spreken in de pauzes.
Is het vragen van verkering niet een beetje kinderachtig??

Ik hoop dat het eindelijk gaat lukken voor je Dminor.

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 22:15
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
oke, ik geef onze mineur ideoot 1 week om iets te doen, daarna komt het grove geschut. Dan ga ik me er effectief(doch subtiel) mee bemoeien.

hmm, blunder over 2 weken is het tentamen week, en daarna is het vakantie, dus dit is weer 3 weken niets doen en afwachten .

Daar ben ik dus tegen maarja, ik ga geen dingen doen die fmaj(haha muziek grapje, ze hebben dezelfde voortekens ) niet wil
Nee, dat hebben we toch al eerder gezegd? Ik ben over mijn verlegenheid heen, maar zegt niet alles! Bij haar is het juist erger geworden, ze blíjft Niels maar strak aankijken, rood worden, stoer praten en kijken en snel wegvluchten voor ik te veel zou zien!
Oud 05-10-2002, 22:24
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Ondanks dat is het voor beide partijen in dit geval wel handig. Op MSN doen we eigenlijk al net alsof we wat hebben...
Citaat:

Ik hoop dat het eindelijk gaat lukken voor je Dminor.

Succes!
Dank je
Oud 06-10-2002, 21:02
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
nee. Als ze verkering(ja toch wel kinderachtig) hebben, dan is het 'legaal' om met elkaar af te spreken enzo. geen belachelijke koppel acties meer, geen schreeuwende vriendinnen(al hoewel).
maargoed, dit is toch wel een zinloze post, ik ben benieuwd wat er maandag gebeurt, als er weer niets gebeurt ga ik me opsluiten in het deprie hok en kom ik er tot vrijdag niet meer uit.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Nogmaals: kennen wij elkaar? Je klinkt heel bekend.
Ik kom uit de wereldstad Coevorden, Drenthe. Jij?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:59
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Ik kom uit de wereldstad Coevorden, Drenthe. Jij?
Eh... niet helemaal. Ik leef in de buurt van Deventer.
Oud 07-10-2002, 19:27
cartman666
cartman666 is offline
oke, hot nieuws, annika gaat bij ons in de kelder staan.
ik ben benieuwd wat dit voor rampen gaat voortbrengen, want reken maar dat men haar om de rede zal gaan vragen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 19:56
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
oke, hot nieuws, annika gaat bij ons in de kelder staan.
ik ben benieuwd wat dit voor rampen gaat voortbrengen, want reken maar dat men haar om de rede zal gaan vragen
Ja, het is nogal een vage actie van haar (vanuit het oogpunt van anderen). En ook ik vind het nogal vreemd, maar dat doet er echt niet toe. Het is mooi dat ze dit doet, want als ik íets niet verwacht had, was het dat zíj iets ging ondernemen, vooral omdat ik haar wel aan kon kijken en hoi zeggen (zou ik daar een kans voor hebben) en zij nog duidelijk niet.
Oud 08-10-2002, 13:29
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb dit zojuist allemaal eventjes gelezen, sorry dat ik het zeg, maar dit is echt te zielig voor woorden.
Misschien moet jij, Dminor, eens van het idee af dat jullie contact of liefde "moet ontstaan". Daarnaast vind ik het een beetje kinderachtig: kom op, je bent 15, verlegen, oké, maar zoo verlegen.
Je moet ff jouw principes opzij zetten, anders gebeurt er nooit was. Vraag haar op msn mee uit, ga naar de bios, dan hoef je niet te praten en na de film heb je meteen een gespreksonderwerp: de film...
Sorry dat ik het zo hard breng, maar als jij zo doorgaat zal er nooit iets gebeuren! Want hoelang ben je hier al wel niet mee bezig?
Oud 08-10-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef:

Daarnaast vind ik het een beetje kinderachtig: kom op, je bent 15, verlegen, oké, maar zoo verlegen.
Verlegenheid is niks mis mee. Waarom zou dat kinderachtig wezen? Hoeveel volwassen mensen op deze wereld lopen er nog wel niet rond die een stuk verlegenheid bij zich hebben? Tis helemaal niet vreemd dat zodra er gevoelens in t spel komen dat je verlegen word, vooral bij iemand die je niet goed kent. Of wil jij beweren dat jij niet verlegen bent op wat voor manier dan ook?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:06
Loezzel
Loezzel is offline
Ik bedoel niet dat het kinderachtig is dat je verlegen bent... maar gewoon het hele verhaal. "Liefde moet ontstaan, eerder kan ik geen afspraakje met haar maken" . Juist uit afspraakjes leer je elkaar kennen en weet je of je elkaar nu echt leuk vindt of niet... dat bedoel ik met kinderachtig. Dminor moet zich er ff overheen zetten en haar mee uitvragen! Want nu blijft hij de hele tijd in hetzelfde rondje rondlopen...
Oud 08-10-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef:

Ik bedoel niet dat het kinderachtig is dat je verlegen bent... maar gewoon het hele verhaal. "Liefde moet ontstaan, eerder kan ik geen afspraakje met haar maken" . Juist uit afspraakjes leer je elkaar kennen en weet je of je elkaar nu echt leuk vindt of niet... dat bedoel ik met kinderachtig. Dminor moet zich er ff overheen zetten en haar mee uitvragen! Want nu blijft hij de hele tijd in hetzelfde rondje rondlopen...
Je kunt uitgaan als vrienden en zodoende elkaar leren kennen en t gevoel laten groeien. Heb je iig miss een leuke tijd gehad met elkaar om elkaar te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:13
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Je kunt uitgaan als vrienden en zodoende elkaar leren kennen en t gevoel laten groeien. Heb je iig miss een leuke tijd gehad met elkaar om elkaar te leren kennen .
Haha, dat bedoel ik dus...sorry voor mijn botte reactie....
Oud 08-10-2002, 19:12
cartman666
cartman666 is offline
tsja, ik begin langzaam te begrijpen wat er precies is mis gegaan. stay with me on this one! volgens mij is stefan te snel verliefd op annika geworden, en omgekeerd. Daardoor kende ze elkaar al van MSN en waren ze verliefd op elkaar voordat ze elkaar goed en wel hadden leren kennen irl. En daarom(omdat ze nu zo verliefd zijn) zijn ze extreem verlegen tegenover elkaar. Maar nu het laatste nieuws. annika heeft 20 minuten bij ons gezeten in de pauze, viel niet echt op geloof ik, omdat er een heleboel meisjes kwamen. ze schijnt ook 'hoi' tegen stefan gezegt te hebben. dus er is iets gebeurt.
wow, wat een enorme vooruitgang hè.

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:37
Loezzel
Loezzel is offline
Hoe kun je nu te snel verliefd op iemand worden zonder dat je elkaar echt kent??
Er worden zoveel mensen op elkaar verliefd omdat ze elkaar niet kennen, het is normaal dat mensen op uiterlijk afgaan.
Daarnaast kennen Annika en Dminor elkaar nog steeds niet, dus kun je nog niet eens spreken van TE snel verliefd worden.
Stel dat er ooit een dag komt waarop ze fatsoenlijke gesprekken met elkaar durven te voeren en het klikt niet, dan kun je misschien zeggen dat ze TE snel verliefd geworden zijn.
Al spreek ik liever van: verliefd op de verkeerde....
Oud 08-10-2002, 20:43
Dminor
Dminor is offline
Ik was inderdaad degene die hoi zei tegen haar. Daarna schoof ze een heel end op, naar de andere kant van ons hangplekkie, de kelder, en ik heb daar maar staan praten met iedereen behalve Annika... En net toen ik het had, toen ik dacht: ik stap op haar af... kwam er een bel door. Man, ik kon mezelf wel vermoorden. Uiteindelijk heb ik alleen een klein plastic poppetje z'n kop afgebeten.
Oud 08-10-2002, 20:53
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Hoe kun je nu te snel verliefd op iemand worden zonder dat je elkaar echt kent??
Er worden zoveel mensen op elkaar verliefd omdat ze elkaar niet kennen, het is normaal dat mensen op uiterlijk afgaan.
Daarnaast kennen Annika en Dminor elkaar nog steeds niet, dus kun je nog niet eens spreken van TE snel verliefd worden.
Stel dat er ooit een dag komt waarop ze fatsoenlijke gesprekken met elkaar durven te voeren en het klikt niet, dan kun je misschien zeggen dat ze TE snel verliefd geworden zijn.
Hier ga ik niet op in, ik geloof dat je het niet goed begrepen hebt allemaal of niet goed gelezen. Je toont ten eerste totaal geen begrip en ten tweede trek je je conclusies veel te voorbarig.
Oud 09-10-2002, 17:02
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hier ga ik niet op in, ik geloof dat je het niet goed begrepen hebt allemaal of niet goed gelezen. Je toont ten eerste totaal geen begrip en ten tweede trek je je conclusies veel te voorbarig.

Ten eerste heb ik alles gelezen en ten tweede vraag ik me af welke conclusies ik dan te voorbarig trek?
Ik trek namelijk geen conclusies, ik denk alleen wat er zou kunnen gebeuren. Het is niet om je af te schrikken hoor, echt niet, maar vind je het zelf nu ook niet een beetje allemaal lang duren?
Oud 09-10-2002, 20:09
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ten eerste heb ik alles gelezen
Ik betwijfel het ten zeerste.

Citaat:
Misschien moet jij, Dminor, eens van het idee af dat jullie contact of liefde "moet ontstaan".
Dit bijvoorbeeld, ik heb dit al eens verklaard en zelfs van me afgezet.

Citaat:
Je moet ff jouw principes opzij zetten, anders gebeurt er nooit was.
Of dit, wat hebben mijn principes er nou weer mee te maken?

Citaat:
Vraag haar op msn mee uit, ga naar de bios, dan hoef je niet te praten en na de film heb je meteen een gespreksonderwerp: de film...
Of dit, dit is al eerder (zelfs meerdere malen) aan bod geweest.

Citaat:
en ten tweede vraag ik me af welke conclusies ik dan te voorbarig trek?
Ik trek namelijk geen conclusies, ik denk alleen wat er zou kunnen gebeuren.
Moet jij eens opletten:

Citaat:
Dit is al pure onzin, wij kennen elkaar juist heel goed, en dáárdoor zijn we verliefd geworden.
Maar inderdaad, dat te snel verliefd worden van cartman vind ik ook een verwerpelijke theorie. Wij zijn niet te snel verliefd geworden, we zijn alleen verliefd geworden zonder dat het contact in orde was. Nou moeten we dat allemaal gaan inhalen en is alles wat we tegen elkaar zeggen raar.

Citaat:
Dit is ook al zo'n vage uitspraak, verklaar dat eens! Verliefd op de verkeerde..?

Citaat:
Het is niet om je af te schrikken hoor, echt niet, maar vind je het zelf nu ook niet een beetje allemaal lang duren?
Ja, hallo. Jij staat niet in mijn schoenen en je leeft je ook geenszins in. Je kijkt ook niet veel verder dan je neus lang is, je ziet alleen wat er beschreven staat. Denk op gevoel. Zo ben ik vandaag achter iets gekomen wat de hele boel eigenlijk verklaart.
Oud 09-10-2002, 20:54
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Zo ben ik vandaag achter iets gekomen wat de hele boel eigenlijk verklaart.
Altijd handig om erbij te vertellen wat dat is
Ik denk namelijk dat het probleem heel ergens anders ligt. Al dit gemierenneuk van mij, het is allemaal: 'ik zou het wel kunnen doen, maar...'
Het komt doordat ik eigenlijk totaal niet weet wat ik van verkering moet verwachten, en ik er hondsbenauwd voor ben . Ik zou al lang verkering gehad kunnen hebben, maar dát is dus juist hetgene waar ik tegenop zie, waardoor ik niet durf. Dát is de hele reden waarom alles in de soep lijkt te lopen. Een oud probleem, want ik heb hier al eerder een heel vaag topicje over geopend, en het probleem werd voor mij niet heel duidelijk opgelost.
Oud 10-10-2002, 17:10
Loezzel
Loezzel is offline
Dminor, mijn laatste berichtje heb je heel anders opgevat dan ik het bedoelde. Ik kan alleen niet precies uitleggen hoe... ik ben niet altijd goed in het verwoorden van dingen...
Dat je zei dat ik af moest gaan op gevoel ik voor mij moeilijk omdat ik me in deze situatie heel moeilijk kan inleven... ik heb zo iets van: go for it!
Maar goed, ik wilde iig niet bot op je overkomen of je de grond inboren... ik vind het alleen een vreemd verhaal. Je kent Annika héél goed, maar je durft niet met haar te praten... Maar goed, daar wil ik het niet meer over hebben.
Wat kun je van verkering wachten? Dat is niet iets waar je bang voor hoeft te zijn. Verkering hebben is het leukste wat er is. Je gaat veel met je vriendin om, doet leuke dingen met elkaar, je voelt je de gelukkigste persoon van de wereld. Je gaat elkaars lichaam verkennen en ontdekken dat levert vaak hele klungelige (als je het voor de 1e keer doet allemaal), maar vaak hele leuk en lieve situaties op. Je wil de hele wereld laten zien dat je verliefd bent en op wie je verliefd bent.... Kortom: echt niets waar je bang voor hoeft te zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat jullie niet weten wat je moet gaan doen dan, dat komt allemaal vanzelf. Je gaat elkaar voorstellen doen van: zullen we uitgaan, zullen we naar de film gaan, zullen we lekker een avondje knus tegen elkaar in bed liggen en alleen maar van elkaar genieten...??
Vul het zelf verder allemaal maar in.... Het is leuk iig, niets om bang voor te zijn!!
Oud 10-10-2002, 17:52
heldin
heldin is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
*lang verhaal* Het is leuk iig, niets om bang voor te zijn!!
precies, je hoeft niet meteen samen te gaan wonen of zo
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:16
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Wij zijn niet te snel verliefd geworden, we zijn alleen verliefd geworden zonder dat het contact in orde was. Nou moeten we dat allemaal gaan inhalen en is alles wat we tegen elkaar zeggen raar.
verliefd geworden zonder dat het contact inorde was. dus te snel. Nu moeten jullie dingen inhalen. Dussss------> te snel. Is dit een mislukte redenering, of ben ik gewoon te stom om te snappen wat jij nou denkt(en omgekeerd)?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:19
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Wat kun je van verkering wachten? Dat is niet iets waar je bang voor hoeft te zijn. Verkering hebben is het leukste wat er is. Je gaat veel met je vriendin om, doet leuke dingen met elkaar, je voelt je de gelukkigste persoon van de wereld. Je gaat elkaars lichaam verkennen en ontdekken dat levert vaak hele klungelige (als je het voor de 1e keer doet allemaal), maar vaak hele leuk en lieve situaties op. Je wil de hele wereld laten zien dat je verliefd bent en op wie je verliefd bent.... Kortom: echt niets waar je bang voor hoeft te zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat jullie niet weten wat je moet gaan doen dan, dat komt allemaal vanzelf. Je gaat elkaar voorstellen doen van: zullen we uitgaan, zullen we naar de film gaan, zullen we lekker een avondje knus tegen elkaar in bed liggen en alleen maar van elkaar genieten...??
Vul het zelf verder allemaal maar in.... Het is leuk iig, niets om bang voor te zijn!!
Dit is allemaal op papier, en in theorie weet ik ook wel wat het inhoudt... maar het gaat om de praktijk, wanneer zie je elkaar, wanneer zoek je elkaar op, wanneer doe je bepaalde dingen die je anders nooit deed, dat soort stomme dingetjes.
Oud 10-10-2002, 20:36
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Dit is allemaal op papier, en in theorie weet ik ook wel wat het inhoudt... maar het gaat om de praktijk, wanneer zie je elkaar, wanneer zoek je elkaar op, wanneer doe je bepaalde dingen die je anders nooit deed, dat soort stomme dingetjes.
Volg je gevoel! Niemand is volmaakt, iedereen maakt fouten... Van je fouten leer je... Maar Annika heeft ook niet veel ervaring, dus ze zal het je echt niet kwalijk nemen!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:01
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Volg je gevoel! Niemand is volmaakt, iedereen maakt fouten... Van je fouten leer je... Maar Annika heeft ook niet veel ervaring, dus ze zal het je echt niet kwalijk nemen!
Maar als groentje heb ik echt het gevoel dat ik dingen ga doen of juist niet ga doen waarvan zij zou zeggen: 'huh, wat doe je nou?' of juist: 'waarom doe je nou niet dit?'. Maar ja, volg je gevoel... Mijn gevoel zegt: je wilt 24 uur per dag bij haar zijn en haar de hele tijd zoenen... Dat helpt ook niet.
Oud 10-10-2002, 21:05
Loezzel
Loezzel is offline
Dat is ook de bedoeling Dminor, je moet zo veel mogelijk bij haar zijn, zo vaak het kan!! Dat wil iedereen!! En in het begin wilde ik ook alleen maar de hele dag zoenen met mn vriendje...dus... je denkt de goeie richting op!
Oud 10-10-2002, 21:23
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Dat is ook de bedoeling Dminor, je moet zo veel mogelijk bij haar zijn, zo vaak het kan!! Dat wil iedereen!! En in het begin wilde ik ook alleen maar de hele dag zoenen met mn vriendje...dus... je denkt de goeie richting op!
Maar dat zou de spuigaten uitlopen. Ik zou elke pauze weg zijn uit de kelder, of haar ernaartoe slepen, haar elk lesuur proberen te bereiken via vanalles en nog wat ('wc', wie weet mobiel), haar altijd overal staan opwachten, mee naar huis gaan... Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Maar zo niet, dan kom je mekaar alleen toevallig tegen. En hoe gaat dat dan? Dat is nu helemaal niet voor te stellen voor mij, zeker niet gezien het contact nu, maar ja...
Dit is de link naar mijn vorige topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=162152
Oud 10-10-2002, 21:25
Loezzel
Loezzel is offline
Jah, het is niet zo dat je haar overal moet staan op te wachten. Jullie moeten dan misschien gewoon vaste dagen afspreken waarop je elkaar ziet, waar je elkaar ziet, of jullie iets gaan doen, of gewoon met zn tweetjes zijn. En verder vind ik persoonlijk het altijd leuk om heel de dag lieve smsjes van mn vriend te krijgen... dat kun je wel doen. Maar als je haar gaat opwachten enzo, ok, dan lijkt het wel of je haar probeert te stalken... dus dan is mijn advies: spreek vaste dagen af waarop je elkaar ziet...
Oud 10-10-2002, 21:29
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Jah, het is niet zo dat je haar overal moet staan op te wachten. Jullie moeten dan misschien gewoon vaste dagen afspreken waarop je elkaar ziet, waar je elkaar ziet, of jullie iets gaan doen, of gewoon met zn tweetjes zijn. En verder vind ik persoonlijk het altijd leuk om heel de dag lieve smsjes van mn vriend te krijgen... dat kun je wel doen. Maar als je haar gaat opwachten enzo, ok, dan lijkt het wel of je haar probeert te stalken... dus dan is mijn advies: spreek vaste dagen af waarop je elkaar ziet...
Het probleem is: wij hebben te veel mogelijkheden om elkaar te zien op 1 dag.
Oud 10-10-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Het probleem is: wij hebben te veel mogelijkheden om elkaar te zien op 1 dag.
Elkaar zien is iets anders dan elkaar zien. Snapje?

Als je langs elkaar heenloopt als je van lokaal verwisselt, dan zie je elkaar wel, dat is zo. Maar je hoeft haar niet elke keer dat je haar ziet aan te spreken, of te zoenen, of whatever..

Met zien bedoelen ze hier tijden waarop jullie samen zijn, samen dingen doen, dingen afspreken.

Smsjes is een optie, das echt geweldig, als je verliefd bent. Lieve smsjes ontvangen, daar word ik altijd helemaal warm van
En af en toe toch een kaartje sturen, en elkaar verassen enzow..

Je hoeft niet 24/7 bij haar te zijn.. Regel het goed

Maar ga niet te lang wachten, doe nu wat Kwil je wel helpen, als het echt nodig is Ik zie haar ook nog wel eens lopen..

Maargoed, succes!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 13:22
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als je langs elkaar heenloopt als je van lokaal verwisselt, dan zie je elkaar wel, dat is zo. Maar je hoeft haar niet elke keer dat je haar ziet aan te spreken, of te zoenen, of whatever..
Dat vind ik dus vreemd, dan zie je elkaar en dan heb je hetzelfde effect als de situatie waarin wij nu verkeren: je ziet elkaar wel, maar je zegt nix, of alleen slapjes hoi... Dat is toch raar?! Maar zou ik het wel doen... dan is dat ook raar! Goed, ik ben ff de weg kwijt.

Citaat:
Smsjes is een optie, das echt geweldig, als je verliefd bent. Lieve smsjes ontvangen, daar word ik altijd helemaal warm van
Dat kan ik me voorstellen, en dat lijkt me ook een stuk makkelijker, omdat je elkaar dan niet ehm... tja, ziet?

Citaat:
En af en toe toch een kaartje sturen, en elkaar verassen enzow..

Het knuffel-idee.

Citaat:
Je hoeft niet 24/7 bij haar te zijn.. Regel het goed
Valt dat te regelen? Ik bedoel, je kunt plannen maken, of een soort schemaatje, maar wanneer je mekaar op school ziet, of 'spontaan' (ik begin zowaar een hekel aan dat woord te krijgen) elkaar opzoekt... dat valt niet te regelen.

Citaat:
Maar ga niet te lang wachten, doe nu wat Kwil je wel helpen, als het echt nodig is Ik zie haar ook nog wel eens lopen..
*denk*... wat wilde jij gaan doen?
Citaat:
Maargoed, succes!
Mja, dank je.
Oud 11-10-2002, 22:35
ChaplainAldaris
ChaplainAldaris is offline
Stefan
ik kan heel goed begrijpen dat je verlegen bent, maar dit is nog erger dan ik ooit van je dacht. Bel gewoon eens op bijvoorbeeld. Of Annika of ik neem op, da's geen probleem lijkt me. Of als je op MSN bent dan kun je het haar ook wel vertellen. Ik denk niet echt dat ze dat erg vindt. In het ergste geval kan ik haar nog meekrijgen naar de kelder, maar het lijkt me niet dat je het haar daar wil vertellen onder ons. Ik volg dit nu al enige tijd en het begint op een patstelling uit te lopen. Als je nu niet snel iets doet dan gebeurt er niks en zal er ook niks gebeuren. Neem van mij aan, je kunt het haar best vertellen.
In ieder geval veel succes en "May the Emperor guide you".

( Mijn excuses als dit hard overkomt, was niet de bedoeling, maar dit leek mij de beste tijd om in te grijpen)
Oud 11-10-2002, 22:41
cartman666
cartman666 is offline
sweet!!
ChaplainAldaris= broer van annika!
leuke verassing dat hij het ook weet!

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:53
Loezzel
Loezzel is offline
Dminor, je denkt echt veel te moeilijk.
Je wilt haar niet 24/7 zien, want dan denk je dat ze gek van je wordt, maar je wilt ook niet alleen maar hoi zeggen omdat dat slapjes overkomt.
Hoi zeggen als je elkaar toevallen met het lokaal verwisselen voorbij ziet komen is niet slapjes. Dan heb je toch geen tijd voor hele gesprekken.
En zoals ik al zei: spreek vaste dagen in de week af waarop je elkaar ziet. Bel daarover, en zeg zo iets als: "is het goed als ik vanavond om 7 uur bij jou langskom?".
Dan zie je haar ten eerste niet 24/7 èn het gaat niet spontaan, want het lijkt erop of je aan "spontaan" een hekel begint te krijgen.
Wat zit je nu nog dwars dan? Of denk je dat dit ook niet zal werken?
Oud 12-10-2002, 16:22
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Bel daarover, en zeg zo iets als: "is het goed als ik vanavond om 7 uur bij jou langskom?".
dan zitten ze bij elkaar en weten ze niets te zeggen, alleen verlegen elkaar aan te staren, en na 2 minuten zegt dminor: "ik ga maar weer eens"(ik zie ze zo zitten )
Ik denk dus niet dat dat werkt, maar vaste momenten op school met elkaar afspreken zou misschien wel wat zijn, maar nu hebben we tentamens en volgende week vakantie. dus dat zit een beetje tegen. Annika gaat nu wel 1 pauze per dag bij ons zitten, met dank aan chappie . dus ze hebben vaste momenten dat ze elkaar zullen zien.
Ik hoor trouwens net een ideetje van annika. Ze wil stefan wel gaan vragen om haar te helpen met haar huiswerk (tsja, wanhopig). Maar het zou ze wel met elkaar in contact brengen, en ze hebben wat om over te praten, of stefan veel intelligents te zeggen zal hebben....... Z'n gedachte zullen zeker niet bij het vak zijn

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:12
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
dan zitten ze bij elkaar en weten ze niets te zeggen, alleen verlegen elkaar aan te staren, en na 2 minuten zegt dminor: "ik ga maar weer eens"(ik zie ze zo zitten )
Aah joh, niet zo negatief....

Citaat:
Ik denk dus niet dat dat werkt, maar vaste momenten op school met elkaar afspreken zou misschien wel wat zijn, maar nu hebben we tentamens en volgende week vakantie. dus dat zit een beetje tegen. Annika gaat nu wel 1 pauze per dag bij ons zitten, met dank aan chappie . dus ze hebben vaste momenten dat ze elkaar zullen zien.
Waarom zit een vakantie tegen? Dan heb je juist extra veel tijd en kun je extra veel afspreken. Persoonlijk vind ik het heerlijk als ik mijn vriend lekker veel kan zien. En als ze bellen om af te spreken heb je dus niet het probleem dat ze elkaar eerst moeten tegenkomen voordat ze wat kunnen afspreken...
Oud 12-10-2002, 18:40
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Aah joh, niet zo negatief....

Waarom zit een vakantie tegen? Dan heb je juist extra veel tijd en kun je extra veel afspreken. Persoonlijk vind ik het heerlijk als ik mijn vriend lekker veel kan zien. En als ze bellen om af te spreken heb je dus niet het probleem dat ze elkaar eerst moeten tegenkomen voordat ze wat kunnen afspreken...
In de vakantie wordt het toch elkaar thuis zien, dan gebeurd dus wat ik daarnet ook al heb verteld. Maar inderdaad, misschien ben ik wel negatief. Waarschijnlijk gaat alles goed als ze maar wat afspreken. En daar ontbreekt het aan vanwege stefan's (waan)ideeën over 'niets te zeggen hebben'(correct me if i'm wrong)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:14
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
ChaplainAldaris schreef:
Stefan
Jij ook hier?!
Citaat:
ik kan heel goed begrijpen dat je verlegen bent, maar dit is nog erger dan ik ooit van je dacht.
Ach, nee... Wij hebben veel contact gehad een periode hiervoor, waarbij ik precies dezelfde situaties heb beschreven, alleen nu kijk je er anders tegen aan, omdat het hier gaat om je eigen zusje.
Citaat:
Bel gewoon eens op bijvoorbeeld. Of Annika of ik neem op, da's geen probleem lijkt me.
En dat zeg jij, met je belfobie? Ik heb het ook, in mindere mate, maar als ik dan Annika aan de lijn zou hebben zou ik helemaal gek worden en bovendien nix om over te praten.
Citaat:
Of als je op MSN bent dan kun je het haar ook wel vertellen. Ik denk niet echt dat ze dat erg vindt.
Ik ook niet, ik kan het haar ook best vertellen. Dat is sinds kort het probleem niet meer.
Citaat:
In het ergste geval kan ik haar nog meekrijgen naar de kelder, maar het lijkt me niet dat je het haar daar wil vertellen onder ons.
Dat lijkt me ook niet.
Citaat:
Ik volg dit nu al enige tijd en het begint op een patstelling uit te lopen. Als je nu niet snel iets doet dan gebeurt er niks en zal er ook niks gebeuren.
En jij dacht: laat ik m'n mond maar houden? Smiecht!
Citaat:
Neem van mij aan, je kunt het haar best vertellen.
Ja, maar zie boven: dat is het probleem niet.
Citaat:
In ieder geval veel succes en "May the Emperor guide you".
Dank je.
Citaat:
( Mijn excuses als dit hard overkomt, was niet de bedoeling, maar dit leek mij de beste tijd om in te grijpen)
Mja, tja, ach.
Oud 12-10-2002, 22:38
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik ook niet, ik kan het haar ook best vertellen. Dat is sinds kort het probleem niet meer.
als dat het probleem niet is, waarom doe je het dan niet gewoon! dan merk je vanzelf wel wat er gebeurt, en je kunt haar dan toch gewoon vertellen waar je bang voor bent en wat je probleem is?? of je laat haar gewoon deze topic lezen! (hoi Annika ) waarschijnlijk krijg je dan zowieso al een stukje meer zelfvertrouwen als je uit haar mond hoort dat ze zo over jou denkt, dus daarna gaat het praten vast ook makkelijker! het kan eigenlijk niet echt fout gaan, dat weet je ook, en alsof jullie nu zoveel tegen elkaar zeggen?? als je wat met elkaar hebt dan ga je toch gewoon leuke dingen doen samen zodat je wat hebt om over te lullen??

'k las een tijdje geleden trouwens iets waar ik het best wel erg mee eens ben, en wat ook wel aardig wat met deze case te maken heeft 't is beter om spijt te hebben van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je niet hebt gedaan
Oud 13-10-2002, 19:41
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
McMotion schreef:
als dat het probleem niet is, waarom doe je het dan niet gewoon! dan merk je vanzelf wel wat er gebeurt, en je kunt haar dan toch gewoon vertellen waar je bang voor bent en wat je probleem is?? of je laat haar gewoon deze topic lezen! (hoi Annika ) waarschijnlijk krijg je dan zowieso al een stukje meer zelfvertrouwen als je uit haar mond hoort dat ze zo over jou denkt, dus daarna gaat het praten vast ook makkelijker! het kan eigenlijk niet echt fout gaan, dat weet je ook, en alsof jullie nu zoveel tegen elkaar zeggen?? als je wat met elkaar hebt dan ga je toch gewoon leuke dingen doen samen zodat je wat hebt om over te lullen??
Ik weet niet waar ik bang voor ben. Ik weet het gewoon niet. Misschien ben ik er nog niet klaar voor. Misschien zie ik het te weinig in mijn omgeving, misschien heb ik er helemaal geen voorstelling van, misschien is het wel zo dat ik eerst duidelijk moet weten wat ik aanga...
Citaat:
'k las een tijdje geleden trouwens iets waar ik het best wel erg mee eens ben, en wat ook wel aardig wat met deze case te maken heeft 't is beter om spijt te hebben van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je niet hebt gedaan
Het is hopelijk alleen nog een kwestie van tijd... Met de nadruk op hopelijk...
Oud 16-10-2002, 17:00
cartman666
cartman666 is offline
Ja, maar die tijd gaat wel traaag! er gebeurt helemaal niets!!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 16:47
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Het is hopelijk alleen nog een kwestie van tijd... Met de nadruk op hopelijk...
Ik snap niet dat je dat no steeds zegt. Het is nu onderhand toch wel (al heeeel lang) duidelijk dat er toch niets zal gebeuren als je er niets aan doet! Of ben ik nou stom?
Oud 17-10-2002, 17:03
Verwijderd
We hebben zelfs een derde erbij gekregen Heej Niels

Ik vind, Stefan, dat het ook wel erg langzaam gaat en dat je eigenlijk onnodig moeilijk doet. Je moet het haar ten eerste gewoon vertellen, wat er daarna gebeurt zie je dan wel weer. Klinkt heel dom, maar als je het niet zegt zul je daar spijt van krijgen. Geloof me.
Ten tweede, wat is het waar je zo bang voor bent? Een onderwerp om over te praten is niet zo moeilijk te vinden.

Weet je wat jouw probleem is? Je denkt teveel! Liefde/verliefdheid hoort via je hart te gaan. Klinkt heel cliché, maar het heeft toch wel een kern van waarheid, want al die dingen waar jij nu de hele tijd al problemen van loopt te maken zouden normaal gesproken gewoon vanzelf gaan.

Doe het nou maar gewoon! Echt hoor.. Want zolang jij stijf je lippen op elkaar houdt gebeurt er zéker niets.

Succes En anders ga ik iets doen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 18:14
Verwijderd
Okay...ik heb de hele topic doorgelezen...

Ik zal even een scenariootje voor je schetsen:

--> Het is pauze. Jij zit in de zenuwen. Annika komt langs met haar vriendinnen. Je schreeuwt HEE ANNIKA!! Je loopt op haar af en begint met haar over de school, over dat je blij bent dat het pauze is, of ze nog leuke dingen gaat doen de komende tijd, of ze nog goeie cijfers heeft gehaald (en anders over dat het cijfer goed /slecht -> zal ik je helpen? <- is), wat ze een leuk truitje aanheeft, mooie schoenen etc. etc. Maak maar complimentjes!

Heb je die knuffel nou eindelijk al gegeven? Ik weet niet of je het wel goed beseft, maar

Als je niet heeeel snel (nu en een paar dagen) iets doet, wordt het niets!

Dus mijn tip: Doe het nu, want van uitstel komt afstel!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:12
McMotion
McMotion is offline
hoe ist nou afgelopen? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Oud 31-10-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
hoe ist nou afgelopen? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Me either... Dus!

Krummeltje...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 19:21
helli
helli is offline
Hee!
Kan me het probleem eigenlijk wel voorstellen, heeft een goede vriendin van mij ook gehad. Misschien is het een idee om haar mee naar de bios te vragen. Je bent dan samen, hebt geen andere bekenden om je heen waar je zenuwachtig van kunt worden, en je hoeft niet te praten! En als je haar dit niet rechtstreeks durft te vragen kun je haar natuurlijk ook mailen, al is rechtstreeks natuurlijk wel persoonlijker.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:06
Dminor
Dminor is offline
Van een afloop is nog geen sprake. Ik realiseer me steeds meer dat ik best een relatie aan zou kunnen, maar ik doe er vrij weinig aan omdat ik tot het eind van het jaar echt ontzettend volgepland zit (dat klinkt ontzettend stom, bedenk ik net). Ik ben er eigenlijk klaar voor, in ieder geval om volgende stappen te zetten... maar zij niet. Zij hangt nog op het oude niveau. Ze wordt nog altijd rood als ze mij ziet en wendt haar blik nog steeds af. Volgens mij zou ze dit gaan doen tot haar verliefdheid wegebt. Ik probeer er via onze 2e man op dit moment iets aan te doen; het resultaat is dat ze het gaat trainen. Een goed voorbeeld van hoe de zaken staan op school is dit, wat vandaag is gebeurd:
Annika liep me in haar bekende groepje (die zijn heel subtiel geworden, ze doen niet meer vervelend) tegemoet bij een deur. Ze keek heel even en wendde gelijk haar blik af. Ik wist niet dat ze dat nog steeds deed, dus ik zeg 'hoi', en wie zeggen er alleen hoi terug: haar vriendinnen!

Maar ik heb besloten niet meer op deze topic te reageren, omdat ik naar mijn mening een te grote groep vertegenwoordigde in mijn daden, dat werkte op mijn zenuwen. Nu kan ik gerust doen wat ik wil, de zenuwen zijn ook al weggeëbt (damn, wat een woord) door haar ineens meewerkende vriendinnen en ik zoek contact. Ik laat het weten als er grote ontwikkelingen plaatsvinden. (Maar ga er alsjeblieft níet op zitten wachten!!).

Ondertussen ben ik gewoon verliefd. *Zucht diep*

Wat is ze toch mooi en lief en schattig enzo
Oud 31-10-2002, 20:14
cartman666
cartman666 is offline
ja, hier 2e man.
annika is tamelijk hopeloos persoon. hoe iemand daar verliefd op kan worden is mij een raadsel(heb er ook 1 maand verkering mee gehad)
maargoed, ze gaat nu oefenen met kijken naar stefan(kan het nog vreemder).
dus dat houd in, als ze stefan ziet, niet direct wegdraaien, maar gewoon proberen. hopelijk lukt dat, en wordt ze op den duur niet meer rood.
misschien hou ik jullie vanaf nu wel op de hoogte van kleine veranderingen -vooruitgang- met annika.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten