Advertentie | |
|
![]() |
|
Vandaag:
wéér me paars/blauwe overseas broek (I love it!!!) grijs Chinees truitje met draken en slangen van de C&A blauw spaghetti-band shirtje blauwe riem PLO-sjaal (verkouden aan het worden ![]() sieraden: zilveren kettinkje, horloge met blauwe kralenbandje, twee haarelastiekjes, zwart vlechtje van nephaar, piepkleine knopjes in me oren.. hmm niet echt schokkend huh? ![]()
|
lichtblauw met bloemen spaghetti dingetje
houten kleine kraaltjes armband groene wijde broek donkerblauwe sokken wit ondergoed ringetjes in oor haar: een soort vage knot/staart paars gestreepte haarband grijs/witte speldjes haar
||
![]() |
Citaat:
- bruine Vansjes (Britain) - alle kleurtjes gestreepte kniekousen (H&M) - blauwe wijde spijkerbroek (Britain) - zwart ondergoed (Hema) - roze longsleeve met heel druk motief (Only) - warm roze vest (Only) Wow, ik heb populaire merken aan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() roze/wit/groen/rood gestreepte kniekousen H&M |
![]() |
|
Verwijderd
|
- lange fluwele zwarte rok
- zwart velours truitje met paarse mouwe - netpanty met grote gate - 2 paar sokke (heb kouwe voete) - zwarte dr martens - 3 kettinge - 8 ringe - veter om mn arm - horloge - make-up (eyeliner, kohlpotlood, oogschaduw, mascara) - zwarte nagelak - zwart ondergoed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
damn kan jij ook nog een -n achter de meervouden zetten?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nu een rode broek met wijde pijpen aan Paars truitje, zwart regenboogvestje, debiele felgekleurde lange trui met jeux d'hiver erop ![]() Joehoe!! |
![]() |
|
schooltenue ter ere van de sportdag:
wit t-shirt met alle namen van mijn jaar erop oranje polo met een groot zwart beest en de naam van de school zwart kort broekje met oranje naden oranje sportkniekousen, met de naam van de school zwarte slippers, overdag zwarte hockeyschoenen makeup: mascara, lipgloss, oranje schmink ![]() luchtje: Allure van Chanel sieraden: camelkleurig horloge DKNY haar: hoog staartje tadaa |
![]() |
|
![]() |
- rode pantoffels (Marskramer)
- witte trainingsbroek Mexx, dienstdoende als pyjamabroek (Alfi Sport) - zwart boxershort (Markt) - oranje tshirt van Only Sony :/ (V&D) - en een roze vest (Only) wat ik nu al twee weken lang dagelijks aan heb... :/ Mirl heeft het koud en Mirl heeft geen winterkleren.
|
Kleding:
Beige beetje wijduitlopende broek Dockers (1x omgeslagen) Wit t-shirtje TH Azuurblauwe polo RL Blauwe v-hals trui Armani Beige instappers Prada Crème kleurig ondergoed After Eden Sieraden: Gouden kettinkje Horloge DKNY (nee, dit keer niet van m'n mama ![]() Creolen Luchtje: Armani White Ik heb maar vrij genomen, ga vandaag golfen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb aan: middelblauwe beetje vale spijkerbroek TH rode longsleeve polo PJ RL d.blauwe instappers d.blauwe riem Lekker simpel ![]() Zilveren armand+ketting met grove schakels glad DKNY horloge 2 zilveren ringetjes Haar in een knot/staart, luchtje van polo sport
|
Verwijderd
|
Van onder naar boven:
- Oranje Allstars. (En ze gaan kapot ![]() - Oranje-bruine Burlingtons. (Kniekousen) - Driekwart spijkerrok, met onderaan het rokje een lief oranje-bloemetjes-stofje. *nieuwnieuwnieuw* - Bruin 'hemd' met oranje-bruine-creme-gebloemde-print. *nieuw* - Oranje-bruin-creme-gestreepte clipriem. *nieuw* - Oranje Carharrt-vest. *nieuw* - Haar in staartje. - Lichtoranje ondergoed. - Bandje van de Bijenkorf om m'n arm. ![]() Bla. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() - alle kleurtjes gestreepte kniekousen (H&M) - wijde spijkerbroek (Britain) - boxershort met varkentjes van meneer de vriend - zwarte kanten bh (Zeeman) - lief roze shirtje (Zeeman) - roze vest, ja, nog steeds dezelfde (Only)
|
- lichtblauwe enkelsokken
- kaki-beige-achtige velours-e brede broek met wijde pijpen - wit truitjes met 3/4 mouwen en langs links zown vaag zwart gekruld teken - wit-roos-rood gestreepte polo met korte mouwen derover ![]() - zwart sponzen vestje met rits en kap - bruine kralenketting -blauwe kralenarmband -stubru bandje -toegangsbandje van een evenement ofso ![]() -en fijn kralenbandje van vriendin ![]() - fijne fijne gewoone zilveren ring ![]() -grijze etniez met rooje veters - haar los in een zijstreep hangende houdende met 4speldjes langs 1 kant ![]() zo dat was het ![]() doedeliedoew ![]() |
![]() |
|
een lichtblauwe redelijk wijde broek
sportschoenen een grijze trui met 'michigan state' erop. Ja, dat is inderdaad een naam van een staat. Maar dat is hartstikke hip, want dat stond in de pauze! (sorry *binnenpretje*). ik heb ook al een shirt van Berlijn want ik ga helemaal hip worden. jaa mensen, zet de nieuwe trend voort, doe truien/shirts van geografische termen aan! maargoed, na dit geblaat.. heb ik niets meer te vertellen want ik heb niet meer boeiends aan dan dit (ondergoed uitgezonderd) omdat ik 's ochtends nog ff geen zin heb om me helemaal in een prachtig uniform te hijsen. ![]() ![]() maarja, blabla. excuses mensen, ik ben in een heeeele vage stemming ![]() |
![]() |
|
hockeykleren
![]() -relaxe donkerblauwe trui met witte letters ![]() -licht blauwe polo RL -donkerblauwe trainingsbroek -donkerblauwe sokken -hockeyschoenen -haar in rommelige staart/knot -horoge van uuh *geen idee* -zilveren armband -deo ![]() -eyeliner -zwarte mascara -bruinige oogschaduw *gaat nu douche*
|
Verwijderd
|
* Donkergrijze broek met persvouw en licht wijduitlopende pijpen Benetton
* Zwart strak hempje H&M * Aubergine wollen omslagvestje Benetton * Zwarte punt instappers * Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara, labello * Zilveren spang om m'n nek * Zilveren horloge * Haar los (nog nat van de douche) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |