![]() |
|
Verwijderd
|
met ex-vriend: mijn bed, zijn bed, tuin, bos, zijn tentje, douchehokje (tuin, bos en douchehokje moest ik 'm bijna toe dwingen, hij durfde niet
![]() met vriend: zolder bij zn vader, bed bij zn vader, mijn bed op chronologische volgorde, en dus niet alleen de vreemde plekken genoemd, want die moet ik nog laten ontstaan (in samenwerking) edit: met 'bed bij z'n vader' bedoel ik zijn bed, in het huis van zijn vader, en niet bij z'n vader in bed ofzo, en zo ook bedoel ik met 'zolder bij z'n vader' op de zolder van z'n vaders huis, en ook niet op zolder met z'n vader erbij *huivert* |
![]() |
|
Let's think..
CenterParcs in kleedhokje... Toen ik nog met mn ex had mocht ik nonniej bij hem op de kamer slapen.. en toen moest ik bij zn zusje slapen... op de slaap bank... toen kwam iej een keer langs.. zusje sliep gewoon 1 meter verderop... Bed.. douche.. bad... alle gewone dingen dusz... Ik moet egt maar iets orginelers gaan verzinnen want ik ben egt saai.. damnz... owjah tentje... douchehokje op vakantie... bootje...
|
![]() |
Alles wat thuis is vind ik geen rare plek, anders kan ik de hele inrichting hier gaan opnoemen. En bij mijn en zijn ouders. Nee, dat telt niet. Hotels ook niet.
Maar in het toiletje in de trein, of in een eerste klas coupe gedurende heel Belgie met een kaartjesknippende conducteur die ieder moment kon binnenkomen. Dat was wel record raar ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ondertussen er bij gekomen: in zijn moeders huis: in zijn bed, naast zijn bed, tegen de muur naast zijn bed, in zijn bureaustoel, op de bank op zolder bij mij thuis: bank in de woonkamer en manuele sex in bioscoop en in trein, (bio op voorste rij, trein met jassen over ons heen en verder doen alsof we sliepen, wat volgens mij absoluut niet realistisch leek, want slapende mensen maken niet van die vreemde bewegingen en gaan elkaar niet om de paar minuten opeens heel erg zoenen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 14:51. |
![]() |
||
![]() |
In 't zwembad op vakantie...
En in de douche bij het zwembad op vakantie... ![]() In een tuin van weet-ik-veel-wie... en dan houd het wel op met de rare plekken volgens mij... [EDIT] Citaat:
![]() [/EDIT] |
![]() |
|
|