Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 17:04
davaz
davaz is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Heb jij het op het tentendak van de V&D in Leiden gedaan? Stond er dan niet meteen een verkoper naast je? En al die houten vlonders, dat maakt een hoop herrie als je beweegt toch?
*smile*...nah geen verkopers en geen gekke houtvlonders. it was meant to happen!!! jeej***
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
buiten in een soort parkje achter een boom, buiten in een poortje ergens, in de schuur, enz
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:32
Abstract
Abstract is offline
In de gang die we met onze buren delen... en op een bankje midden in de nacht.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:55
Verwijderd
met ex-vriend: mijn bed, zijn bed, tuin, bos, zijn tentje, douchehokje (tuin, bos en douchehokje moest ik 'm bijna toe dwingen, hij durfde niet )

met vriend: zolder bij zn vader, bed bij zn vader, mijn bed

op chronologische volgorde, en dus niet alleen de vreemde plekken genoemd, want die moet ik nog laten ontstaan (in samenwerking)

edit: met 'bed bij z'n vader' bedoel ik zijn bed, in het huis van zijn vader, en niet bij z'n vader in bed ofzo, en zo ook bedoel ik met 'zolder bij z'n vader' op de zolder van z'n vaders huis, en ook niet op zolder met z'n vader erbij *huivert*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:53
Verwijderd
*wordt zwaar jaloers van deze topics*
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:16
Verwijderd
Op het bureau waar ik nu aan zit
En ook bij mijn ouders op de eettafel en bank (toen waren mijn ouders er niet hoor )...
Meerdere malen onder de douche en ook een keertje hier tegen de koelkast aan... Mja
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:51
missali
missali is offline
Let's think..

CenterParcs in kleedhokje...
Toen ik nog met mn ex had mocht ik nonniej bij hem op de kamer slapen.. en toen moest ik bij zn zusje slapen... op de slaap bank... toen kwam iej een keer langs.. zusje sliep gewoon 1 meter verderop...
Bed.. douche.. bad... alle gewone dingen dusz...
Ik moet egt maar iets orginelers gaan verzinnen want ik ben egt saai.. damnz...
owjah tentje... douchehokje op vakantie... bootje...
Oud 06-03-2003, 13:21
poesiefox
poesiefox is offline
Alles wat thuis is vind ik geen rare plek, anders kan ik de hele inrichting hier gaan opnoemen. En bij mijn en zijn ouders. Nee, dat telt niet. Hotels ook niet.

Maar in het toiletje in de trein, of in een eerste klas coupe gedurende heel Belgie met een kaartjesknippende conducteur die ieder moment kon binnenkomen. Dat was wel record raar ja.
Oud 06-03-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
met ex-vriend: mijn bed, zijn bed, tuin, bos, zijn tentje, douchehokje (tuin, bos en douchehokje moest ik 'm bijna toe dwingen, hij durfde niet )

met vriend: zolder bij zn vader, bed bij zn vader, mijn bed

op chronologische volgorde, en dus niet alleen de vreemde plekken genoemd, want die moet ik nog laten ontstaan (in samenwerking)

edit: met 'bed bij z'n vader' bedoel ik zijn bed, in het huis van zijn vader, en niet bij z'n vader in bed ofzo, en zo ook bedoel ik met 'zolder bij z'n vader' op de zolder van z'n vaders huis, en ook niet op zolder met z'n vader erbij *huivert*
en dit was dus al weer twee maanden geleden
ondertussen er bij gekomen:

in zijn moeders huis: in zijn bed, naast zijn bed, tegen de muur naast zijn bed, in zijn bureaustoel, op de bank op zolder
bij mij thuis: bank in de woonkamer

en manuele sex in bioscoop en in trein, (bio op voorste rij, trein met jassen over ons heen en verder doen alsof we sliepen, wat volgens mij absoluut niet realistisch leek, want slapende mensen maken niet van die vreemde bewegingen en gaan elkaar niet om de paar minuten opeens heel erg zoenen)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Alles wat thuis is vind ik geen rare plek, anders kan ik de hele inrichting hier gaan opnoemen. En bij mijn en zijn ouders. Nee, dat telt niet. Hotels ook niet.

Maar in het toiletje in de trein, of in een eerste klas coupe gedurende heel Belgie met een kaartjesknippende conducteur die ieder moment kon binnenkomen. Dat was wel record raar ja.
En hoe kon ik het vergeten: ik heb hem afgezogen op de snelweg. Eerste keer dat ik doorslikte.

Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:47
krasiegirly
krasiegirly is offline
uhmm.. in zijn schuur (toen zijn zus jarig was)
XiZz..
Oud 06-03-2003, 16:43
Ellesje
Ellesje is offline
In 't zwembad op vakantie...
En in de douche bij het zwembad op vakantie...
In een tuin van weet-ik-veel-wie...

en dan houd het wel op met de rare plekken volgens mij...

[EDIT]

Citaat:
krasiegirly schreef:
uhmm.. in zijn schuur (toen zijn zus jarig was)
XiZz..
Ohja, fietsenschuur hier ook wel eens

[/EDIT]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:00
Verwijderd
In het souterrain bij een tante thuis op een verjaardag
Op de hei
In het bed van de ouders van een vriend van hem (tijdens een feestje)

Maar dat is niet echt spannend...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:17
Hooligirl
Hooligirl is offline
Auto
Steeg
Lift

Regels voor berichten