![]() |
|
Volgens de gebruiksaanwijzing moet dat draadje daarin, oh nee au, au au!
Zeg ligt de hond nog in zijn mand? of ben jij dat niet schat, (gevolgd door woef) stop nu pal(letje) L in gat K en haal deze stevig heen en weer tot zich een witte afscheiding vormt. Over wassen gesproken Hee mam wil je iets grappigs zien Ik moet nu weg maar blijf zo liggen dan ben ik met een weekje wel weer terug. Heb jij ooit biologie gehad op school? Als je nou nog knap was dan zou ik het je vergeven en zo nog een hoop meer |
![]() |
|
(telefoon gaat) Hallo? Oh, niks bijzonders. En jij?
Moet ik je morgen nog bellen? Schiet een beetje op, de wedstrijd begint zo. Moet ik hier morgenochtend echt nog zijn? Ik wist wel dat je een opgevulde beha had. Ik heb speciaal voor jou mijn lievelingscondoom weer uitgewassen. Zullen we doen wie het eerst klaarkomt? Vergeet niet klaar te komen hè. Zei ik al iets over de videocamera? Ik was zo geil vanavond dat ik zelfs met een eend thuisgekomen zou zijn! Tante Monique is in dit bed gestorven. Ik zeg je over wie ik fantaseer als jij vertelt over wie jij fantaseert. Sorry van het naametiket, maar ik ben niet goed in namen. Mijn vroegere vriend hield dit veeeeel langer vol. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rodeo-sex: een meid van achteren nemen, zeggen dat je AIDS hebt en er langer dan een minuut op proberen te blijven :X (dat soort humor komt van mijn pa, sorrie voor dat) Wat je bij mij misschien kan gebeuren tijdens de activiteit: "hmm, misschien kan ik tóch beter FreeBSD gebruiken op mijn router" ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nee degene die dat 1x tijdens de sex tegen me zegt heeft echt NOOIT meer sex met mij... |
![]() |
|
"Tux is lief"
ghehe ![]() ik ken mensen die het nog zouden zeggen ook (mensen die niet weten wat ik bedoel zie www.linux.com, www.nerds.com e.d. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Verder is het volgende ook uit den boze bij de sex: "Wat een rare/grote/lelijke/dikke lippen heb jij!!!" (en nee, dan heb ik het niet over de lippen die je in je gezicht hebt.... ![]() Ripper
|
![]() |
hij: je vond het lekker hé
ze: ging wel hij: jaja je vond het wel lekker ![]() hij komt te snel en zegt: ja sorry maar je hebt zo'n strakke kut en die van me ex was helemaal afgelebbert waargebeurt deze 2 alleen de 2e niet bij mij maar bij een vriendin - lik me dan, doet hij het eindelijk en dan zegt zei, maar ik ben wel ongesteld hoor. -hoe was het, ik heb wel beter gehad - AUWW wat doe je -als je net klaar ben en daarna heel blij zegt 'we kunnen weer - Als ik fake, hou je dan op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |