Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik nu je stukje lees he... dan trek ik dus een conclusie. ik vrees dat jij een typische bananenpurree met bruine olijvenspikkeltjes in augurkensaus bent. sterkte ermee.
||
Citaat:
![]() Nee, om zich tegenover elkaar te bewijzen. Vooral homofoben hebben die neiging nogal eens. (Niks tegen mannen in het algemeen hoor, maar er zijn soms van die patsers...)
|
Ik schijn ook als alto te worden gezien of het te zijn of wat dan ook. Zolang er geen definitie bestaat voor *Alto* kan zo'n topic nooit serieus worden genomen. Ook ik irriteer me aan die irritante kutkindjes die nauwlettend in de gaten houden of iedereen wel *true* genoeg is, en dat gebeurd overal. we willen allemaal reuze openminded zijn, maar alleen met ons eigen incestgroepje en iedereen die niet true genoeg is hoort er niet bij!
||
![]() |
Citaat:
overal zit wel "scene police" , black metal, sxe, punk... niet te veel van aantrekken
|
pfff, weer zo'n moeilijke discussie...
ik ben blij dat ik maar simpeltjes ben ![]() de zijn mensen die mij eruit vinden zien als een "alto", omdat ik wijde broeken draag, soms wat vreemde t-shirtjes, en knalgele veters in mn schoenen heb... nou, mij best, als men dat vind, heb ik daar geen probleem mee hoor ![]() sterker nog ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De ene alto is de andere niet. De ene punker is de andere niet. De ene r&b'er is de andere ook niet. Dus generaliseer niet zo. Ik ben alternatief, maar als ik me anders kleed zie je dat niet meer. Dus mijn gedrag valt reuze mee. Get it? Iedereen gedraagt zich anders en reageer es niet alleen op de buitenkant.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Owja, dat het allerminst prettig voor een man is om niet serieus genomen te worden door een vrouw. Maar da's allicht andersom ook zo. Denk ik. |
![]() |
|
(draam)
als ik aan een alto denk, dan denk ik aan jongetjes en meisjes die zich heel erg apart vinden, maar natuurlijk wel zichzelf zijn. Ze zijn ZO apart dat ze zich compleet focussen op kleding en uiterlijk. Een sekte die nog niet doorheeft dat ze identiek zijn aan practisch alle andere jeugdcultuurtjes in dit kikkerlandje. Openminded? My ass, mensen die niet "APART" zijn kunnen opzich wel aardig zijn, maar ja, het zijn geen alto's... ![]() Waar zijn de mensen die niet zeiken over apart zijn, die niet mekkeren over kleding maar zich gewoon inzetten voor dingen?
|
Lalalala, ik ben alto
Dat gaat zo en zo. alto's zijn true. Alto's zijn blue. We zitten altijd op de grond, en geven graag een grote mond. Onze muziek is het beste. ownee het vetste. Mijn haar is paars, groen, rood of blauw. en lang niet zo dozig als dat van jou. ![]() Wij zijn ook heel muzicaal. Maar eten nooit garnaal. Want wij zijn vegetarier en hebben een hekel aan elke planetarier De regering is shit Dus daarom bouwen we bij elk concert een pit. Lekker moshen met z'n allen. Net zo lang, tot we vallen. Lalalala, ik ben alto en dat gaat zo en zo. Wij zijn tegen hokjes, Maar lopen toch graag als kippen achter elkaar naar onse stokjes. School is om te blowen. En het liefst zien we onze eigen plantjes growen. Jaja, engels is tof Dus wij gaan lekker zitten op de grond met een plof. Want dat hoort er bij. Ja iedereen hoort er bij ook jij. De wereld is er voor iedereen, ook voor zo'n ei als jij. Owja, wat ik er echt van vind. ![]() Tsja, laat iedereen toch lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*denk na* *zal ik het zeggen* *ach ja waarom ook niet* Ben gewoon stoned eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ps. ( ![]() ow... iemand was me voor.. naja, steek er nog 1 op dan kun je 't misschien zingen |
![]() |
|
Geen verder commentaar
![]() Wat ik nog wel wilde zeggen is dat ik dit eigenlijk echt een domme vraag vind. Ik vraag toch ook niet wat jullie van ouders vinden. Of gewoon wat jullie van mensen vinden, want ja dat is ook een groep ![]()
||
![]() |
Citaat:
inderdaad...alle trance is bijv. kut bij alto'tjes...ook al vinden ze een nummer leuk, het blijft kut ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |