Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Smells Like Teen Spirit van Nirvana.
|
Hey mensen, ik zoek al een hele tijd een nummer dat een aantal maanden geleden nog wel eens op tmf te zien was. Het zinnetje 'It's just a little fat, baby' werd steeds herhaalt. Het is hip-hop, en in de clip zie je dikkere vrouwen (niet moddervet ofzow, gewoon mooi dik), daar gaat het nummer ook over. Nou jah, ik kan em echt nergens vinden.... Misschien kan iemand me hier helpen, alvast bedankt
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De la soul ---Baby fat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hoewel dat Panjabi is, geen Arabisch. ![]()
|
Ik zoek een liedje, volgens mij van een paar jaar terug, maar dat weet ik niet zeker, zat deze week in een aflevering van Heatrbreak High, Catherina danste erop en de hele aflevering zat t liedje heel erg veel in. Ehm, ik weet eigenlijk maar 1 regel geloof ik, die komt wel vaak erin voor:
I don't know if I need you, but I've got to find out (of die laatste zin is I'd die to find out) Hoop dat iemand de aflevering gezien heeft, want mn beschrijving is niet echt duidelijk ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zag laatst op the box een nummer, en steeds zetten ze dr niet bij van wie het is..
Ik weet de tekst niet, maar in de clip worden de bandleden steeds gefilmd, alsof de camera ze zeg maar voorbijrijdt.. op een bepaald moment hebben de bandleden ook een spiegel vast waarin je ze zelf of een ander bandlid ziet spelen.. kweenie uit hoeveel mensen de band bestaat, ik denk 3.. de zanger heeft donkerblond-achtige haren, tot in zn nek, en volgens mij heeft ie een blauw shirt aan.. en een ander bandlid heeft kort donker haar en een donkere bril.. Pff.. beetje vaag, maar misschien weet iemand het ![]() |
![]() |
|
Hoorde vanochtend een nummer van een man en een vrouw en het kwam me heel erg bekend voor. Zal vast een cover zijn, maar ik ken maar een regel: 'oh no seem to go, but you don't knwo what you got to let go'iets in die aard. Heeft iemand een idee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmz.. hier heb je dus ook totaal nix aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
it`s gone....? Janet Jackson - Got til it`s gone |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook gezien ja die aflevering ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
heej allemaal ik zoek ook een liedje alleen weet me got nie hoe die heet en wat de titel is
het liedje gaat zow denk.... rain..rain...rain...rain...rain...rainbow rainbow starts to planet dance with me take me sweare of zoiets ...help me
||
![]() |
Citaat:
jenny from the block? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit forum is bedoelt om mensen te helpen aan het liedje dat ze zoeken & iedereen mag dus een gok doen, correct? Dat mijn gok niet jouw persoonlijke voorkeur heeft, is dus totaal niet relevant, correct? Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik niet wist dat dit liedje uit 1970 stamt & vind het leuk om daar nu dus via jou achter te komen. Jammer dat je het zo overdreven brengt.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Trafassi - Pum Pum ![]()
Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 23:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|