![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Heb jij bepaalde dingen meegemaakt die het kunnen hebben gemaakt dat je negatief over jezelf bent gaan denken? Tips voor je: ~Probeer eens bij te houden in een dagboek, hoe je bezig bent met eten. Schrijf eens op wat je gedachten en gevoelens waren. Zo verkrijg je meer inzicht over je eetgedrag. ~Hoe moeilijk het ook is, probeer met iemand die je kent en goed vertrouwd te praten over waar je mee zit. Pas goed op jezelf!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga 10 kilo afvallen! Ik zou 1 januari beginnen maar ik was afgelopen wknd bij mn vader en daar kookte niemand en er was geen eten meer in huis en de supermarkten waren dicht.. dus toen moest ik toch naar de snackbar, maar gister ben ik echt begonnen, nix gesnoept, vandaag ook niet (hoewel dat wel moeilijk is want ik heb gewoon chocola en chips in huis
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je wilt mag je me mailen, kunnen we misschien ook elkaars motivatie op peil proberen te houden, want doorzetten is het allermoeilijkste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
\met mij gaat het wel redelijk.Met de kerst ben ik twee kilo aangekomen en daar ben ik heel erg van geschrokken. ik eet nu weer heel weinig. ook heb ik een dieet omdat ik er achter ben gekomen dat ik niet tegen suiker kan, en er allergisch voor ben. (echt bewezen) Op dit moment zit ik weer in een lijn periode, omdat ik die twee kilo eraf wil hebben. en volgens mij lukt dat wel. ik heb vandaag alleen nog fruit op. omgang met eten is nog steeds moeilijk. ik heb er echt een haatliefde verhouding mee.
||
![]() |
Citaat:
Ruth anders>> ik heb verder de site nog niet echt bekeken, ik heb alleen de info uit de gids gehaald. Ik kan dr dus ook verder niet over oordelen. (ik vond haar verhaal i.g. belangrijk hier even neer te zetten(gedeeltelijk), zoals ik boven heb neergeplant ![]() Dat je allergisch bent voor suiker, betekent dat, dat je ook alle suikers uit je voeding moet schrappen? Je schrijft dat je vandaag alleen maar fruit op hebt, ik hoop dat je wat meer gaat eten(boterham, groente of iets dergelijks, zitten niet superveel caloriën in en zitten goede voedingstoffen in),want dat is wel erg weinig, maar goed dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel heel goed. Offtopic: Wanneer is je opname en zie je het een beetje zitten?, wordt er binnen je opname ook gewerkt aan je eetproblemen die je nu nog hebt?
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb wel avondgegeten maar het geprobeerd uit te braken. dat is voor een deel gelukt. daarna heb ik anderhalve liter water gedronken en twee kiw's gegeten (mijn laxeerfruit, werkt erg goed) dus het loopt niet zo geweldig. komende donderdag wil ik die kilo's er gewoon weer af. volgens mij lukt het wel zo. ik probeer op te passen. maar voor mij is dit als het ware 'routine'geworden. oftopic: ik krijg nog te horen wanneer ik precies wordt opgenomen. ik weet niet precies wat ze voor me kunnen betekenen wat betreft mijn eetstoornis maar ik heb er geen bal zin in. maar dat is ook niet zo verwonderlijk denk ik. wie heeft er nou zin in een opname ![]()
||
![]() |
Citaat:
*Vertrouw (en pas goed) op jezelf* Liefs, Mar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Anneee: kijk ajb uit. Laat je ouders voor wat ze zijn. |
![]() |
||
Citaat:
@ Morphia: ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() We hebben nog nie gemeet in de vakantiea ![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: Nee
|
een soort van afslank-helpgroep? goed idee?
ik bedoel , een aantal mensen die dan afvallen en elkaar mailen over hun ervaringen, ideeen en tips.....vooral voor mensen die het in hun eentje niet voor elkaar krijgen.. interesse?
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is zo raar. Vanochtend woog ik 48,3 kg, nu weeg ik weer 49 kg!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jesselyn: Als het zo is dat zelfs je vriendinnen zich zorgen gaan maken, zou het dan niet kunnen zijn dat het echt niet helemaal okee is wat je doet? Eten is niet iets wat je als vervelend moet zien, wanneer je dat wel doet, is er iets niet helemaal goed. Van een appel en een boterham kom je echt niet super veel aan, dat je buik op zwelt en het vet er aan komt bij elke hap is echt niet waar. Je lichaam heeft eten nodig om te kunnen functioneren. Zonder eten doet een lichaam het niet. Als jij denkt dat je van elke hap aankomt, is er denk ik iets niet goed. Ik blijf er bij dat je hulp moet zoeken. Al is het alleen maar om er over te praten.
|
![]() |
|
alle tips zijn al genoemd in deze topic(s) maar het is altijd een leuk onderwerp
![]() wat je moet doen is zorgen dat je genoeg brood en crackers in huis hebt, na een stevig ontbijt van bijvoorbeeld muesli of gewoon een belegde boterham moet je dan steeds als je honger krijgt gewoon een groot glas water nemen en een stuk of 2 boterhammen of crackers je komt er al snel achter dat het gevoel van "ik moet eten, ik moet eten" meer een gevoel van "ik moet kauwen, ik moet kauwen" is als je niet van droog brood houdt, kan je hem ook roosteren, het is dan net toast en eet dan wat beter, al heb je geen broodrooster, leg hem dan in de magnetron en gooi er lekker 2 minuten met 800 watt overheen, al het vocht gaat hierdoor uit de boterham en je houdt dan ook alleen maar een toastje over ![]() vooral niet te snel willen, als je een kilo in een dag kwijt raakt, is de kans 10 keer groter dat het er de volgende dag weer aanzit, doe dus rustig aan en neem limieten van ongeveer een maand en nogmaals: savonds, als het lekker donker is, lekker rondjes rennen/joggen door je wijk werkt gegarandeerd: snoep interesseert me niet meer, water vindt ik lekker, ik zeik me een tierelier en ik ben 5 kilo afgevallen in 2 maanden zonder dat er ook maar een pondje terug is gekomen en zonder ook maar enige moeite greetz en succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben weer hard aan het lijnen. maar ik heb het gevoel dat ik niks afval. dat ik alleen maar dikker wordt....Overdag houd ik me in leven met water, een beetje vruchtensap, appels en mandarijnen. sávonds eet ik een beetje mee. en ik laxeer weer.
ik krijg er echt een kick van. ook doe ik veel buikspieroefeningen en probeer zo hard mogeljik te fietsen. ergens weet ik dat ik fout bezig ben, maar het geeft me zo'n goed gevoel. ik wil weer naar mijn lage gewicht terug, ik verlang ernaar , het hunkert en ik zit er de hele dag mee in mijn hoofd. zucht
||
Citaat:
![]() ik beloof dat ik morgenavond zal mailen ![]()
|
btw effe vraagje aan iedereen : als je nou afvalt, zo'n 10 kilo ofzo..dan weeg je wel minder..maar al die "vetkwabben" zitten er allemaal nog..
hoe krijg je die in godsnaam weg? want ik moet 20 kilo afvallen en ik weet gewoon dat ik dan een en al vet daar overhouw..
|
Verwijderd
|
ik ben hier lang niet geweest, maar ik wou nu toch even zeggen dat ik al zeker 10 dagen niets, maar dan ook echt niets, gesnoept heb..
@*~*SuSHiJoW*~*: Mn vader was 50 kiloe afgevallen en had toen ook vel (geen vet ![]() |
![]() |
|
Als 1e wil ik even zeggen succes allemaal!
ik wil graag een beetje lichter worden, of in ieder geval iets slanker zodat mn kleren ruimer gaan zitten. Maar het is al 8 maanden geleden dat ik op de weegschaal heb gestaan en nu durf ik niet meer.. ![]() veel liefs |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Oeh, weer in het lijntopic..
Suc6 iedereen! ![]() Vraagje: kan iemand die geen ondergewicht heeft, wel een eetstoornis hebben? (is btw niet voor mij, maar voor een vriendin, die imo te ver gaat met lijnen. Ze zegt dat ze 56 kilo weegt, niet echt ondergewicht dus.. ) Citaat:
Je kan beter nu weten hoeveel je weegt, dan er op los gaan lijnen, denken dat je veel lichter bent, en tot de conclusie komen dat je misn iets zwaarder bent dan je had verwacht.. Of misn valt het hartstikke mee, ben je helemaal niet zo zwaar als je denkt.. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo allemaal,
eind vorig jaar ging t eigenlijk wel lekker .. ik snoepte wel enzo maar viel toch redelijk af. Ik woog toen rond de 55 (ong 54.7) en er hoefde wat mij betreft nog maar 2/3 kilo vanaf. Maar toen ben ik weer een beetje in mijn oude patroon vervallen van opzich wel gezond eten maar met teveel snoepbuien, niet echt goed maat kunnen houden. Soms had ik echt t gevoel dat ik dwangmatig zat te snoepen. Ik wist wel dat ik weer wat aangekomen was maar wilde me niet wegen omdat ik bang was dat het met zou demotiveren. Maar ik merkte dat het helemaal niet meer werkte dus ben vanochtend toch op de weegschaal gaan staan (wel al na t ontbijt, normaal weeg ik me ervoor) en ik woog 56.5. Opzich helemaal niet supererg maar ben dus wel bijna 2 kilo aangekomen en ik wil niet weer in een stijgende lijn gaan. 'T is ook wel goed want ik ben nu weer wat realistischer ingesteld; ik wil echt niet meer aankomen dus ik moet echt even niet meer snoepen. Had de laatste tijd namelijk steeds zo'n beetje in m'n achterhoofd "ach ik ben al afgevallen, hoef niet zoveel meer..." waardoor ik dus teveel ging snoepen. Het is voor mij denk ik makkelijker om helemaal niet te snoepen dan om echt heel weinig te snoepen, ik snoep zelfs als ik aan de lijn doe ![]() ![]() Hoe gaat t met jullie?
Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 13:39. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |