Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Stiekem is dat ook wel zo ![]() Maarboeiend, hier merk je dat, anders meestal niet ![]() Owja! Marte Weet wat ze wil, maar krijgt ze niet ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de rest, gewoon lieffff, lief voor iedereen die nog niets fout gedaan heeft, iets wat ik nogal es mis ![]() Oja en je kan heeerlijk met dr roddelen en dromen en zuchten en over je toekomst denken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en wat ik wil. ga ik krijgen. ooit. [oke ik heb honderd keer geprobeerd te analyseren maar het lukt nog ff niet.]
|
![]() Pannekoek Vind optreden met zijn band Pharmacon (tevens zijn forumnaam) belangrijker dan een lifestylemeeting. Ik kan hier wel over gaan janken, en dat doe ik dan ook, maar diep van binnen geef ik hem gewoon gelijk. Nu nog, tenminste, volgende week ga ik die band van hem even keuren .. dus, we'll see. Verder is hij grappig, en kan hij ook hartelijk (lees: erg hard) lachen om andere mensen. Hij fronst, maar dat is ook wel weer lief. Hij kan erg truë op foto's staan (zie meetingtopic). Firefly Vind ik tof omdat het meteen klikte op de meeting. Ik kan goed met dr kletsen over niks (en over niet-leuke mensen..harharhar). Samen zijn we fan van Pannekoek en (milka) Mutsen ![]() Mennuz Maakt zich altijd zorgen op hoe hij over anderen over komt. Dit is niet te zien aan de manier waarop hij post - veel vloeken, veel vieze dingen - .. ("ik ben grappig, en jullie zullen het weten, godverdomme!"). Hij kan wel goed luisteren (behalve als hij met Hasj op naast je in de bus zit), en is in grote mensenmenigten (meer dan 5 personen) verrekte verlegen. Verders kan hij supergoed tekenen, en zeggen dat hij kan grunten (wat ik in 2 jaar nog nooit gehoord heb..). Mad Athlete Hidde is mijn grote broer. Ik vind hem stoer en erg knuffelbaar. Hij komt vaak negatief over zichzelf uit de hoek, wat ik totaal niet begrijp omdat 'ie een mooi en lief jochje is. Hardlopen vind hij geweldig en hij is erg blij met de korte broeken die hij dan aan mag ("ze komen maar tot hier!!"). Volgens mij is hij supervoorzichtig met de gevoelens van anderen. Tis spijtig dat 'ie niet met Manon en mij naar Pannekoek kan gaan kijken, maarja, diezelfde week is de after-meeting en dat gaat helemaal geweldig worden natuurlijk! *drukt nachtlampje aan voor Hiddebroer* Effeks Is Cesar en geilt op pitten. Zelfs met een zere enkel stort hij zich hinkelend in de menigte -ghehe-. Ik heb hem nu 2x gemeet, en dat was erg gezellig! Samen hebben we als antwoord op ik-ben-zwaar-vegan-en-heb-dode-koeien-op-mijn-cu2-en-als-jij-die-eet-ben-je-dom-en-een-moordenaar-mensen de Aardaniër geintroduceerd (voor meer info: klik hier). Hij is leip van skaten en baalt stiekem erg van de winter.. Verder is hij zwanger van Jan-Jaap, erg voorzichtig met andere mensen, druk, en fun to hang around with! Freakjuh Ken ik eigenlijk helemaal niet, maar lijkt me erg leuk meisje om 's te meeten, ik ben het bijna altijd eens met wat ze meld in d'r posts. Volgens mij is ze verlegen, maar wel gezellig. Ieme Ieme is de meetingpappa, Ieme is hip, Ieme is lief! Ik ken Ieme helemaal niet goed maar volgens mij is hij heel zorgzaam, en .. ja, lief ![]() hmm ik heb nu zoveel mensen ge-ana-ly-seerd dat ik .. niks meer weet. Misschien later een update!
Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 09:04. |
![]() |
|
Maartje cemslut
Maartje is leuk lief aardig [tegen mij dan ![]() ![]() Ondanks het feit dat ze 5 jaar jonger is ![]() ![]() Kel dyingbride Iemand die ik op eerste meetings wel steeds zag, maar ze leek me zo chaggie ![]() ![]() moeee ;s |
![]() |
|
Ieme:
is de meest valse nicht die ik ooit heb ontmoet, is de perfecte persoon om mee voor de Super de Boer ouwe walgelijke mensen in scoot-mobiels te analyseren ('het is een complot, hij trekt veel te hard op!' ![]() ![]() ![]() STP: knijpt ![]() ![]() ![]() ![]() Jozzz: is na Ieme de meest valse nicht ooit, is vrolijk, heeft walgelijke gezichten en houdinkjes, is lief, heeft het woord 'darling' nieuw leven ingeblazen, heeft erg hippe kledij, is übercreatief, knipt, is veel te geil ![]() ![]() Meer volgt...
Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 11:45. |
![]() |
|
Ieme:
ieme is een lange hele lange jongen ![]() ![]() Jozz: jos is ook heel lief. maar helaas zonder internet. en woont dus ver en dus spreek ik hem niet veel. verder snapt hij dan weer wel de essentie van een verhaal als je wat vertelt ![]() hukkie: schattig meisje. ken ik niet. heel spontaan en vrolijk en springerig. heeft een heel heel raar accent ![]() ![]() STP: ik vond hem altijd nogal vreemd. maar nu vind ik hem heel aardig. en dat is ie ook. en vrolijk. en kan zijn aandacht goed verdelen end at is handig. is vrolijk en spontaan. trlala (wat een diepgang)
||
![]() |
Citaat:
pebbles rustig, heel rustig meisje, onopvallend en vind dat zelf over t algemeen niet zo erg. Zo sta je nooit volledig in de schijnwerpers. Je luistert eerst voor je je mening geeft, je bent een beetje moeilijk toegankelijk, je vertelt niet snel persoonlijke dingen ofzo, maar je wordt wel goed gewaardeerd door de mensen om je heen, je bent geen aanhangsel ofzo, ze waarderen je omdat je altijd zo rustig bent en goed kan luisteren en ook oprecht geïnteresseerd in ze bent en er altijd voor je vrienden zal zijn. dat je rustig bent betekent trouwens niet dat je een meeloper bent, want dat ben je niet, je hebt weldegelijk een mening maar niet de drang om die op elk moment te uiten. Klein beetje onzeker soms maar over t algemeen niet. bertbart tja hmm , mooi jongen bertbart is een lieve jongen, soms wat onzeker. Ik dank dat je uit een vrij leuk gezinnetje komt en daardoor niet altijd zo goed tegen ruzies kan of tegen mensen die scherp commentaar hebben. Ook omdat je dat zelf niet zo snel zal hebben, je gaat liever ruzies uit de weg en bent iemand die veel eerder lief is dan gemeen. Je hebt een goed stel hersens en bent een sociaal mens. Je bent er voor je vrienden. Oh en je bent totaal modeverslaaft cemslut heeft een beetje een te positief beeld over me, ik ben niet een politiek correcte filosoof ofzo WishfulDreaming geen idee, ik heb nog niet zo goed op je gelet enzo, maar je komt tot nu toe over als een goeie meid GRRR geweldige humor, ik denk dat je als je tegen jouw humor kan een leuke vriend aan je hebt. Li fanatiek meisje, legt -IMHO als luie anti-sporter- dank ik soms de eisen wat te hoog voor jezelf, goede schoolresultaten, goede sportresultaten, verder probeer je altijd een sociaal actief leven te hebben met veel leuke vrienden (je bent denk ik erg sociaal en probeert altijd aardig tegen idereen te zijn) en je denkt ook aan van die kleine dingetjes, dat je bijv. even iemand een fijne vakantie wenst als je weet dat hij weg gaat , dat soort kleine dingen. Je bent een perfectioniste. Ik denk dat een hele leuke meid bent maar ook vooral jezelf niet vergeten. Je hebt een goed stel hersens ook trouwens, je hebt eigen mening. cemslut: onterecht te onzeker over zichzelf daarom vind je het fijn om (positieve) aandacht te krijgen. weet wat ze wil en is ook prima in staat een leuk zelfstandig leven te leiden, bovendien ziet ze er goed uit en ben je als je je op je gemak voelt volgens mij heel spontaan. esmée: lijkt me toffe meid. volgens mij kan ze soms echt zo'n karen zijn (karen van will&grace). Ze leeft in het kakwereldje maar houdt zich niet alleen met loze dingen als hockey en prada schoenen bezig, ze heeft ook hersens die ze goed gebruikt en heeft absoluut niet zo'n bord voor d'r kop van 'oh joh je bent arm, ach gut, eigen schuld had je harder moeten werken' italianboy: lieve jongen die als hij eenmaal een meisie heeft er erg veel aandacht aan besteed ed. Hij is nuchter en zal altijd een eigen mening vormen. Hij zal ook bijv. commentaar op een vriend of iemand waar hij het altijd mee eens durven hebben->zelfcritiek richting het hokje om het maar ff krom te zeggen. heeft bovendien goed gevoel voor humor. en ziet er natuurlijk erg goed uit bijna vergeten: gevoel voor stijl DWJ: schat van een jongen, laat zich af en toe te veel meeslepen. Ondanks dat je altijd eigen mening vormt ed ben je toch soms gevoelig voor leidende figuren. Je bent heel lief, (bijv. tegen al je vriendinnen ) Je bent absoluut niet stom en dat woordgebruik is ook niet om intelligent te lijken dat is soort van spot, i like it bliksem: een mannetje die erg cool wil overkomen onder zijn vriendjes, en het schoothondje van de kakkers hier op het forum de tja wat moet ik daar nou over zeggen, hij geilt een beetje op zijn eigen (gespeelde?) elitair zijn drama ondanks dat hij er haast nooit meer is wilde ik m toch nog ff noemen. hele intelligente jongen en ik denk dat hij ontzettend goede debaters kwaliteiten heeft. Geweldig gemotiveerd in maatschappelijke kwesties. consequent. goede argumentatie. heb groot respect voor die jongen al ben ik het niet altijd met m eens. Hij is ook nog erg aardig. eztah ontzettend lief meisje, stuk minder fanatiek als hylke waardoor ze –denk ik- wat vrolijker in het leven staat. Ontzettend open waardoor ze naief over zou kunnen komen maar dat is ze absoluut niet. Iemand waarmee je ontzettend veel lol kan hebben. nare man intelligent. ik denk dat hij irl soms onuitstaanbaar is, eigenwijs. Is serieus op gebied van de liefde. Komt ook uit het kakwereldje maar heeft net als esmée geen bord voor z'n kop. Is misschien zelfs eerder alto dan kakker. goede argumentatie bubbeltjes intelligente meid zowel iq als eq. verschrikkelijk creatief. ook hele mooie meid. je past wel beetje bij italianboy spontaan, ik denk dat je veel lol met d'r kan hebben en heeft goede argumentatie. je bent op je vrijheid gesteld, zelfstandig en zelfverzekerd. Je hebt geweldig observatie vermogen en je luistert voor je een mening vormt. Ik denk dat je irl een toffe vriendin bent, een verrijking voor het leven van de mensen waar je mee omgaat. jewel het enige wat ik van je weet is dat je een geweldig mooie meid bent en een echt gevoelsmens, en ontzettend creatief. forum-punk rutger is imho te veel bezig met zijn stijl. Hij wordt wel volledig geaccepteerd door zijn vrienden dus hoeft hij zich er imho niet zo druk om te maken (luek site was dat stinkalto’s). Soms onzeker en nog beetje puberaal. Thutshui damn wat heb jij een geweldig hoofd. Goede muzieksmaak ook. Denk dat je een hele aardige jongen bent die weet wanneer die lol kan maken (en dat dan ook doet, volgens mij kan je verschrikkelijk met je lachen) en weet wanneer die serieus moet zijn. Miss Kazz mooie meid, geeft ook om haar uiterlijk maar is niet oppervlakkig. Soms maak je je te veel zorgen hoe je overkomt op andere mensen. Verder heel vriendelijk tegen iedereen en staat open voor nieuwe dingen. Wel een echt meisje meisje SpiritX vervelende close-minded gozer substantial mooie jongen! Open minded, maakt zich niet snel druk (misschien wel over maatschappelijke kwesties maar niet om allerdaagse dingen) zeer relaxte jongeman die een leuk leven leidt en dat het belangrijkst vind
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb al lang niet meer de forumpunk. puberaal wel ;P zo nou mag je het herzieN ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sooz Ik denk dat je een vrolijk meisje bent, beetje actief, je hebt goeie muzieksmaakjes en gaat veel naar concerten.. Ik denk dat je op een leuke manier soms een beetje kinderachtig bent. Je hebt een goeie smaak qua jongens (Jay! ![]() Volgens mij ben je ook wel spontaan en stap je snel op mensen af. ![]() |
![]() |
|
italianboy
ik ken hem niet en ik heb daar ook geen behoefte aan, want hij komt redelijk negatief op me over op het forum. zo: Hij vind zichzelf geweldig, wil altijd en overal laten zien en merken dat hij mooier is dan andere mensen en dat hij model is. Laat het ook graag even weten als hij een vriendin heeft. Zeikt andere mensen af op hun uiterlijk (incl.me) Denkt soms dat hij grappig is, maar is het soms totaal niet.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() NOFI ... Laatst gewijzigd op 12-12-2002 om 15:26. |
![]() |
|
![]() |
Manon
Kindje dat verslaafd is aan spiegels,lichteffecten--->foto's natuurlijk,de gestreepte halloween pantys van de Hema,dreads,.... Ze komt goed overeen met Masj. Druk.Springerig.Heey-aandacht-alstublieft-spring-heey(wel positief)--->dus een meisje dat wel aandacht nodig heeft ![]() Mooi.Soms griezelig. Heeft veel oudere vrienden( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() shanli Ken ik niet zo goed. Heet Elien. Is een erg lief meisje. Is eerlijk. Is volgens mij niet snel boos. Lijkt een beetje bescheiden, zichzelf niet heel snel op de voorgrond zettend ofzo/ Komt op mij ouder over dan 14 (dat is natuurlijk positief bedoeld) Doet lief tegen mij. Praat soms dingen die ik niet begrijp ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-12-2002 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
(ow ps. projecteer dat zinnetje ook es op je zelf ![]()
|
Firefly / Manon
Manon is schattig en lief . . . is iemand waarbij ik de leeftijd helemaal verkeerd zou schatten. Laat me altijd struikelen of op de grond vallen bij CU2. Heeft de irr eigenschap om erg "veel" op msn te zijn Pannekoek Errug leukig persoontje om leuk mee te ouwehoeren op msn, als ik een keer online ben, kan errug leuk fronzen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ssssssht, niet door vertellen, ik moet wel de mythe in stand houden die jij doorverteld hebt |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar maartje kent haar niet alleen van foto's dus daar zal ze (naar mijn idee) ook niet alleen naar oordelen. |
![]() |
||
Citaat:
*probeert zich nog steeds "volwassen" te gedragen* "Naar mijn idee" kent Slut d'r niet als ze zo'n opmerking maakt
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*doet ook mee aan offtopic shit* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() okee, nu weer braaf ontopic HIdde/~*Mad^Athlete*~ Ik heb hem ook te weinig gesproken op de vorige meet. Het is een onzettend lief jongetje waar ik natuurlijk altijd virtuele omgooi/opsgop- gesprekken mee heb. Hij msn-t als hij èigenlijk aan het werk moet zijn en vertelt mij dat dat ik mn huiswerk moet gaan maken. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
nou, omdat k me doodverveel.
birthmark lieve jongen waar je goed mee kan praten. Zit soms nogal in de knoop met zichzelf en weet dan niet al te goed meer wat ie allemala moet doen. Maar je bent n stoere vent hoor ![]() Mad Athlete Zie ik vaak als ik uitga (als he, als). Liev, soms nogal verlegen jongetje die niet kan make-uppen. Nouja, een beetje dan. 'K vind dat je zelfverzekerder moet worden, want dat onzelfverzekerde is nergens voor nodig. zo. Athell Klein mannetje, wel heel lief en kei stil alstie stoned is. En verder weet k even geen mensen.
|
|