Advertentie | |
|
![]() |
|
zie http://homepage.mac.com/janveenstra en klik door naar OnLeefbaar NL
(beetje oude naam maar partij werd opgericht toen pim daar nog zat)
|
Hier is een nieuwe tussenstand, er klopt alleen iets niet, zie maar in de laatste kolom. Want de zetelverandering moet bij totaal (de onderste regel) 0 zijn en niet -3, dus wie kan de fout in die tabel ontdekken. Ben er erg benieuwd naar. Ik kwam er in ieder geval niet uit.
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2851401977 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De tabel van oude zetels telt geen 150 zetels, maar 152. En die van de nieuwe zetels telt ook geen 150 zetels, maar 149. Daar zit de fout dus. Hoe heb je het aantal zetels berekend? Suzan
||
![]() |
Citaat:
Dat gaat zomaar niet. Laat jij zo makkelijk over je heen lopen dat je het tolereert dat die ventjes jouw een pak slag dreigen te verkopen. Gewoon terug meppen ventje! Of waarschuw de politie. In iedergeval geen kreten als: afschieten die gasten, of het land uit. Nee. Dat tolereer ik niet, dat tolereert de wet niet. Van niemand. En trouwens, je zal ze nooit het land uitkrijgen. Zij hebben namelijk papieren, verblijfsvergunningen ja, paspoorten, identiteitskaarten etc. net als jij en ik. Zij hebben precies evenveel rechten als jij en ik. Dat betekent dat als jij die straatjochies naar de bergen van Marokko wil sturen ik ook mijn vervelende buurtjochies Pietje en Jantje naar die berg mag sturen. Maar goed. Dit toont weer is aan dat er nog een debiel in Nederland rondloopt die op P. Fortuyn zal gaan stemmen. Als je het mij vraagt, gaat het niveau van de gemiddelde Nederlander kwa nuchter denken Zéééér achteruit. Een echte Hollander zou dit namelijk met zijn nuchtere kop allang doorhebben. DIE KALE SPEELT EEN SPELLETJE! Maar wel een gevaarlijk spelletje. Anyway Sweetboy1819, dan heb ik nog een nieuwtje voor je. Die zogenaamde feestvierende jongeren zijn er nooit geweest. Heb je niet in de krant gelezen dat de media beelden heeft laten zien van jaren geleden? Nee zeker hè. Dat dacht ik al. Eens negatief altijd negatief. Maar goed, de media blaast alles altijd zo op. Meneertje, veel plezier en vooral veel succes met je verdere leventje, en laat me je niet tegenkomen want dan zal ik je is laten zien hoe een Marokkaanse Chica klappen uitdeelt aan rascistische ventjes! De groeten! P.S Back to the topic==> Ik heb Groen-Links gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen en ik zal landelijk mijn stem ook op Groen-Links uitbrengen. Maar SP maakt ook een kans.. (*TWIJFEL* *TWIJFEL*) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL ![]() ![]() Suzan ps.: heb wel voor de zekerheid een rekenmachine erbij gepakt nadat ik bij het uit het hoofdrekenen inderdaad op 152 uitkwam en ik dat wilde nagaan.
|
![]() |
VVD natuurlijk!!
en moet je lezen wat voor idioots pim wil: Fortuyn wil verder een algemene dienstplicht invoeren voor alle jongens en meisjes van ongeveer 18 jaar. De jongeren kunnen kiezen tussen militaire dienstplicht van twee jaar of sociale dienstplicht van een jaar. Fortuyn wil verder de Landmacht en de Luchtmacht opheffen. Het enige defensieonderdeel dat overblijft is de Marine. [Dit bericht is aangepast door Hans Olo (12-03-2002).]
||
Citaat:
En FYI, hij wil de landmacht en luchtmacht niet volledig afschaffen, maar dit samenvoegen met de Marine en het door 1 overkoepelend orgaan laten besturen. De verplichte dienstplicht zorgt ervoor dat er een pertinent beschikbaar leger is, waardoor idd een groot gedeelte van het momenteel professionele leger overbodig raakt.
|
![]() |
misschien VVD, maar waarschijnlijk CDA......
En wat Fortuyn betreft: Op een (groot?) aantal punten ben ik het met hem eens. Niet geheel toevallig zijn dat over het algemeen de punten die dicht bij het CDA/VVD liggen. De manier waarop hij het brengt spreekt veel mensen aan. Hij brengt de vastgeroeste partijen weer tot leven. In mijn ogen heb je zo iemand in de kamer nodig. Maar zeker niet zo groot als nu. Zet hem met 5 a 7 zetels in de oppositie. Dan is hij zeker nuttig. Geef hem teveel macht, dan ben ik bang voor de dingen waar hij soms in toe in staat zou kunnen zijn, want, wie kent hem nou ECHT?????
|
Waarom heeft paars alles verknald???
Je zult waarschijnlijk beginnen met de zorgsector. Ik ben met je eens dat de wachtlijsten groter zijn geworden. De cijfers liegen daar niet om. Maar vergeet dan niet te kijken naar de sterke stijging van de vraag naar zorg. Een opleiding tot verpleegster (MBO-niveau) duurt al vier jaar, dus je moet het jaren van tevoren zien aankomen dat mensen sneller naar een arts gaan. Dan nog een vraag: hoe moet zoiets betaald worden??? Je kunt niet zo even tien universiteiten uit de grond stampen om artsen op te leiden. De loting afschaffen, dat is best aardig, maar er moeten extra plaatsen bij in dat geval. Het is echter duur om meer studieplaatsen te creeren en we hebben nu net een rondkomende begroting, terwijl we begin jaren '90 tot onze nek in de schulden zaten. Het gaat, om een lang verhaal kort te maken, dus nog lang duren eer we zien dat de problemen daadwerkelijk worden opgelost (een jaar of 4). Dan kom je vast en zeker bij verkeer & waterstaat. Dat is inderdaad een probleem, maar dat ligt niet aan de paarse coalitie. We hebben de afgelopen 12,5 jaar drie verschillende ministers van V&W gehad en allemaal hadden ze moeite hun problemen aan te pakken. Waarom? Doordat het aantal verplaatsingen de laatste tien jaar explosief is toegenomen. De NS heeft met het jaar meer reizigers te verwerken. Dat zag men begin jaren '90 niet aankomen. Ze hebben wel maatregelen genomen, waaronder het project Rail 21. Dit project is mislukt, doordat de toename sterker was dan verwacht. Deze fouten zijn onder Lubbers-III gemaakt. Hoezo, de puinhopen van paars? En om iedereen uit de droom wakker te schudden: Fortuyn komt wel met problemen, maar hij moet er zelf nog een oplossing voor bedenken. |
![]() |
||
![]() |
Meer behoefte aan zorg?
Meer behoefte aan studieplaatsen / meer lesbehoefte? Meer treinreizigers? Fortuyn moet nog een oplossing bedenken? Nou, om voor te beginnen te zorgen dat er niet meer asielzoekers bijkomen, zorg je ervoor dat de bovenstaande zaken afnemen. Om 't er nog niet over te hebben dat ze zwak, ziek en misselijk ons land binnenkomen, meer aandacht nodig hebben van een leraar en vaak niet betalen voor de trein. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en hulpdiensten is iets anders dan koopzondag ![]() dat weet jij ook wel
|
![]() |
LIJST FORTUYN
Nadat het paarse kabinet 8 jaar geleden was gevormd, na altijd het CDA (laatste jaren o.l.v. Lubbers) te hebben gehad, dacht iedereen dat er een grote ommenkeer in de politiek zou komen. Ze hadden partijprogramma's met veel beloften en vooral verbeteringen van wat er allemaal beter kon. Het lijkt wel of er in die 8 jaar niets is gebeurd. Het legaliseren van drugs, de euthenasiewet veranderen, het gedoogde beleid van wat dan ook... Toch is de samenleving behoorlijk verslechtert. Criminaliteit neemt toe, sociale controle praktisch verdwenen, allochtonen die ontsporen en dan criminaliteit induiken. En dan asielzoekers die van elke moordzaak verdacht worden. Doe dan wat aan de oorzaak van de intergratie van deze mensen en niet als het kalf al verdronken is de put pas dempen door ze de schuld te geven. De puinhoop van 8 jaar paars, daar moet wat aangedaan worden. Deze maatschappij die we nu hebben bereikt, zat ik 8 jaar geleden echt niet op te wachten.... |
![]() |
|||
Citaat:
Trouwens, als hij doorzet wat jij net zei, dan krijg je dit: 1) Dienstplicht weer invoeren kost handen vol geld, meer dan het afschaffen van de land en luchtmacht opbrengt (En meneer Pim wil geen extra geld besteden) 2) Door het afschaffen van die twee defensie organen komt er een grote groep werklozen bij (en dan hebben we natuurlijk managers in de gezondheidszorg die ook worden ontslagen dus ga maar na hoeveel werklozen er komen.) Als jij een beetje de kwaliteit kranten leest zoals het NRC dan had je dit zelf ook wel geweten.
||
Citaat:
Trouwens, je doet net alsof de asielzoekers de reden zijn dat er "problemen" zijn. Dat is ook de grootste onzin. Hoe kan een asielzoeker, die bijna de hele dag opgesloten zit in zo'n asielcentrum, nou voor volle treinen zorgen? Die redenatie slaat toch nergens op?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zou op groen links stemmen als ik zou mogen
|
![]() |
[QUOTE]Miss_Maroc schreef:
[B] Ho ho Meneertje, Dat gaat zomaar niet. Laat jij zo makkelijk over je heen lopen dat je het tolereert dat die ventjes jouw een pak slag dreigen te verkopen. Gewoon terug meppen ventje! Of >> Als jij dat als een gelegitimeerd middel ziet dan laat je je wel heel erg kennen.
||||
Citaat:
Als je elke week bijna ruzie of ruzie krijgt met alleen maar allochtonen denk je er wel anders over. Deze week kwam er nog een Turk naar me toe die zei dat ik bier op hem gooide. Bijna ruzie, maar ik lul me er wel uit. Die gasten zoeken gewoon ruzie, en als ik nu had gezegd, rot op man dat was ik niet dan zei ie vast kom maar ff mee naar buiten daar staat de rest van mij familie. Citaat:
Citaat:
"Een echte Hollander" vind dat alles maar eens verandert moet worden. "Een echte Hollander" ziet gewoonweg het liefst geen mensen meer het land binnen stromen. "Een echte Hollander" heeft het gevoel dat er geprofiteerd word, maar "een echte Hollander" durft dat niet te zeggen. Pim Fortuyn is geen echte Hollander, maar spreekt wel voor hen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||||
Sorry, was ff niet echt serieus aan het doen met "een echte Hollander".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Raptor schreef:
[BLAAT] 1) waarom zouden we naar de moskee moeten gaan? of naar de kerk? het is totaal vrijwillig, je hebt nu alleen meer keuzemogelijkheden ![]() 2) het is niet volgens het islamitisch geloof dat vrouwen besneden moeten worden 3) het lijkt me onzinnig om van "de ecjhte hollander" te spreken, omdat tebn eerste het maar 2 provincies zijn, en ten tweede omdat elke inwoner voor zichzelf mag weten wat ie denkt.
||
Citaat:
![]() ik heb ze met m'n eigen ogen zien feesten op 't hofplein, in Rotterdam, dus kom niet met onzin dat het beelden van jaren geleden waren.
||
![]() |
Citaat:
Diegene die asiel zoeken en het ook krijgen veroorzaken veel van bovenstaande problemen. Diegene die asiel zoeken en het niet krijgen verdwijnen hier vaak in de illegaliteit, maar veroorzaken nog steeds veel van de bovenstaande problemen. Het gebeurt niet zo vaak dat mensen meteen in de illegaliteit verdwijnen, vooral omdat de kans dat je asiel krijgt als je het probeert - helaas - vrij groot is. Zeker omdat de regering - helaas - mensen zonder paspoort het voordeel van de twijfel geeft. Als een ommekeer in dit denken teweeg zou brengen dat de enige manier om hier binnen te komen de illegale manier is (waarbij je dan niet iemand na zoveel jaar toch illegaal maakt of pardon geeft), dan lijkt het mij dat het genoeg afschrikt om het merendeel uit te laten wijken naar andere landen. Zeker als je bijv. geen zorg geeft aan illegalen, die niet verzekerd zijn en het zelf echt niet zullen gaan betalen. Wie dus wel? Juist, de belastingbetaler. Natuurlijk is het zo dat als iemand bijv. onder een auto is gekomen, dat je hem met een ambulance vervoert na het ziekenhuis. Maar als je er daar achterkomt dat hij illegaal is, besteed dan de zorg aan mensen die daar recht op hebben. Zeker nu genoeg van die rechthebbenden op wachtlijsten staan onder meer omdat illegale spoedgevallen voorrang hebben. Overigens zijn volle treinen vooral de schuld van de NS en niet te vergeten de regering, maar het feit dat je het ene wilt gaan verbeteren wil nog niet zeggen dat je andere verbeteringen niet moet doorvoeren. En ik zei ook niet dat het weren van asielzoekers de oplossing is, maar wel een goed begin. Overigens vind ook ik dat je diegene die al legaal hier zijn en zich gedragen zoveel mogelijk hulp moet geven. De fout is gemaakt en daar moet je als land je verantwoordelijkheid voor nemen. Je moet alleen wel zorgen dat je dezelfde fout niet blijft maken, zodat je diegene die er zijn goed kunt helpen. En als het eenmaal weer wat beter gaat met de zorg etc. dan valt er altijd weer over te denken om weer een - beperkt - aantal toe te laten. Wat mij betreft zet je deze mensen dan in het begin niet midden in de samenleving, maar reserveer je daar een of meerdere waddeneilanden voor. Als ze hebben laten zien dat ze kunnen en vooral willen werken, staat wat mij betreft de ingang naar de maatschappij met al zijn sociale voorzieningen ver open. En dan wil ik nog even terugkomen op de eerdere stelling dat Fortuyn geen oplossingen aandraagt. De bovenstaande oplossing - op die van de waddeneilanden na - zijn geheel of gedeeltelijk oplossingen van Fortuyn. En wat mij betreft zit er wel wat in. Uiteraard zal in een coalitie niet alles wat hij wil gebeuren. Daar hebben we hier in Nederland een 2-partijenstelsel voor. Niet te vergeten moet in het kader van democratie ook geluisterd worden naar de andere partijen die stemmen van de kiezers hebben gekregen. Noodzaak is mijns inziens wel dat het in ieder geval voor een deel Pim's richting op moet gaan, wil je dit land weer op poten (hahaha, Pim, poten) krijgen.
|
![]() |
Vroeger stemde ik altijd trouw PvdA, heb één keer de fout gemaakt VVD te stemmen (bij de Provinciale Staten).
Sinds 1998 stem ik lokaal en landelijk Groen Links. Dus in mei stem ik Groen Links. Vooral nu Rosenmöller het debat met Fortuyn gewonnen heeft! Maar ik stem niet op hem, maar op Femke Halsema, de nummer twee. Zij is een echt oprecht politica, met veel kwaliteit. En die zijn schaars tegenwoordig. Oh, de Nieuwe Nationale Partij, is dat niet de partij die is opgericht door voormalige Centrum Democraten en Centrumpartijers? Die net als de NVU Nederland weer blank willen hebben? No way dat ik daarop stem, en niet vanwege overdreven politieke correctheid, maar omdat ik als humanist geen onverdraagzaamheid verdragen kan... Sebas.
|
![]() |
|
|