Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 17:56
@pie
@pie is offline
Citaat:
bambix schreef:
Oww...
Ontwikkelingen van nieuwe technologien?
Dan mag jij mij vertellen welke technologien en uit welke bron.
Betere productieprocessen qua kosten en milieu wil ik ook niet echt geloven..... (ook een bron daarvoor beschikbaar misschien?)
over het eerste kan ik kort en bondig zijn: niet aanwijsbaar

misschien het implementeren van HUD's in auto's, of het uitvinden en daarna gebruiken van andere materialen voor het maken van auto's of huizen?

in ieder geval niet zo direct aanwijsbaar als het uitvinden van zichzelf verwarmende SOKKEN zoals die uit de ruimtevaart zijn gekomen (die je ongetwijfeld ook niet had willen financieren)

die materialen komen ook terug in de productieprocessen.. kunststof is makkelijker, goedkoper, en milieuvriendelijker te maken als metaal of iets dergelijks (wat ook weer in van alles en nogwat toepasbaar is)

ik heb inderdaad geen bronnen bij de hand, maar als je een keer wil discussiëren over het nut van ontwikkelingen in defensie en ruimtevaart nodig ik je van harte uit, dan ga ik wel effe wat dieper graven.
Oud 05-06-2002, 18:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Havock schreef:
en de verplichtingen aan de navo dan??

en mijn toekomstige baan dan? (wil beroeps worden, en heb inmiddels de schurft aan de burgermaatschappij qua werk)

nee, als het er echt zo van zou komen dat ze dat flikken dan:
1- jaag ik een kogel door mijn kop, ik kan me toch niet motiveren voor simplistisch bureauwerk waar ik bovenal geen interesse in heb... en de productie in als werk hoef je me ook niet meer voor te leggen )

2- de meest rationele: verhuizen naar een land dat wel inziet dat 'we' nodig zijn....
100% mee eens.
Oud 05-06-2002, 18:37
bam
bam is offline
Citaat:
perseus schreef:
Ik heb geen €500,-
jij betaald ook geen belasting
ik ook niet maar toch
Oud 05-06-2002, 18:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Havock schreef:
en dan dan, IK WIL NIET IN DE BURGERMAATCHAPPIJ WERKEN, HET IS ER RONDUIT *insert bad words here*, dus lees mijn andere opties
maar goed, kennelijk denkt iedereen dat de vn zo goed is, nou, de vn is de reden, met al die kutregeltjes dat het in srebrenica is fout gegaan...
VN weet geen flikker van vechten af, en jij ook niet, sterker nog, jij weet geen flikker af van onze krijgsmacht, muhahaha

god, wat heb ik een hekel aan die "schaf alle legerspul af-personen, die weten niet eens waar ze het over hebben
Same here.
En ja, de VN is een politieke organisatie, mooi op papier, maar in de praktijk gedoemd te mislukken. Heeft nooit enig succes gehad.

Mijn idee: VN opdoeken, NATO uitbreiden met Rusland.

En over de Luchtmacht...
We hebben nu 148 F16's.
Dat zijn dus ongeveer 12 squadrons.

Mijn idee:

-48 F16 Fighting Falcon's moderniseren.
-48 F35 Joint Strike Fighter's kopen.
-48 FA18EF Super Hornet's kopen.

Dan hebben we dus 144 vliegtuigen.
Verdeeld in squadrons van 12 zijn dat 4 squadrons van ieder type, dus 12 squadrons in totaal.
De Luchtmacht heeft 3 Main Operating Bases, MOB's, dat zijn: Leeuwarden, Twenthe, en Eindhoven. De overige bases zijn alleen voor ondersteuning en wat helikopters.
Dus kan er van ieder vliegtuigtype één squadron naar iedere basis. Dan hebben we nog 3 squadrons over: één van elk type.
Dan kijken we welke wáár het best inzetbaar is: de FA18, die ook met de Harpoon anti-scheeps raket kan worden uitgerust, komt dicht bij zee: Leeuwarden. Dan staan op Leeuwarden dus 12 F16's, 12 F35's, en 24 FA18's. Twenthe krijgt extra F16's, dus 12 FA18's, 12 F356's, en 24 F16's. Eindhoven krijgt extra F35's (JSF), voor de anti-grond rol (bommenwerper), dus 12 F16's, 12 FA18's, en 24 F35's.

Ook stel ik voor één of meerdere squadrons FA18's bij de MLD (Marine Luchtvaart Dienst) te voegen, met marinepiloten dus. Dit om, in geval van een conflict, snel een zee (kanaal) af te kunnen sluiten. (Dit zou tijdens een evt. NATO-S.U. oorlog erg handig zijn geweest: met 24 FA18's het Kanaal hermetisch afsluiten voor vijandelijke schepen.)

Maar goed, ik ga off-topic.
Oud 05-06-2002, 18:55
bam
bam is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Same here.
En ja, de VN is een politieke organisatie, mooi op papier, maar in de praktijk gedoemd te mislukken. Heeft nooit enig succes gehad.

En over de Luchtmacht...
We hebben nu 148 F16's.

Mijn idee:

Verdeeld in squadrons van 12 zijn dat 4 squadrons van ieder type, dus 12 squadrons in totaal.
De Luchtmacht heeft 3 Main Operating Bases, MOB's, dat zijn: Leeuwarden, Twenthe, en Eindhoven. De overige bases zijn alleen voor ondersteuning en wat helikopters.
Dus kan er van ieder vliegtuigtype één squadron naar iedere basis. Dan hebben we nog 3 squadrons over: één van elk type.
Dan kijken we welke wáár het best inzetbaar is: de FA18, die ook met de Harpoon anti-scheeps raket kan worden uitgerust, komt dicht bij zee: Leeuwarden. Dan staan op Leeuwarden dus 12 F16's, 12 F35's, en 24 FA18's. Twenthe krijgt extra F16's, dus 12 FA18's, 12 F356's, en 24 F16's. Eindhoven krijgt extra F35's (JSF), voor de anti-grond rol (bommenwerper), dus 12 F16's, 12 FA18's, en 24 F35's.

Ook stel ik voor één of meerdere squadrons FA18's bij de MLD (Marine Luchtvaart Dienst) te voegen, met marinepiloten dus. Dit om, in geval van een conflict, snel een zee (kanaal) af te kunnen sluiten. (Dit zou tijdens een evt. NATO-S.U. oorlog erg handig zijn geweest: met 24 FA18's het Kanaal hermetisch afsluiten voor vijandelijke schepen.)

pfff dat jij nog niet bij de defensie werkt!
Oud 05-06-2002, 22:48
Nate
Nate is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Same here.

En over de Luchtmacht...
We hebben nu 148 F16's.

Mijn idee:

Je begrijpt wel dat je met al dat gewauwel het laatste beetje interesse uit je topic zuigt, toch?
Oud 06-06-2002, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

Nee hoor, ik ben zeker niet tegen (eervol) wapengeweld. Met bommetjes op en neer vliegen is sowieso geen eervolle noch effectieve manier van doen, maar dat we daar zelfs nieuwe vliegtuigen voor gaan kopen.... (en wát voor)
niet effectief..

meneer de leek.

zonder luchtaanvallen had je daar nu nog steeds die teringzooi van 10 jaar geleden

en wat versta jij onder eervol geweld?

hand-to-hand?

agreed, er gaat weinig boven een goed gevecht (al dan niet sportief)
Oud 06-06-2002, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef:

zonder luchtaanvallen had je daar nu nog steeds die teringzooi van 10 jaar geleden
Zonder legers had die teringzooi nooit kunnen ontstaan.

Citaat:
agreed, er gaat weinig boven een goed gevecht (al dan niet sportief)
Alleen als daar een erotische ondertoon in zat kan ik die uitspraak nog enigszins begrijpen.
Oud 06-06-2002, 11:18
Nate
Nate is offline
Citaat:
Havock schreef:

Is 't nu geen teringzooi dan?

Citaat:

hand-to-hand?
Zou wel iets zijn he? Nee, weet je wat oneervol is, met de hele westerse wereld een verbond sluiten en schuilen onder 'het grote amerika'. Logisch dat landen die toevallig anders over het regeren van hun land denken zich genaaid voelen.
Oud 06-06-2002, 12:18
@pie
@pie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Same here.

En over de Luchtmacht...
We hebben nu 148 F16's.

Mijn idee:

ehr, effies een paar feitjes rechtzetten:

voor zover ik weet, heeft nederland nu maar 6 jachtvliegsquadrons over (306, 311, 312, 313, 322 en 323), met elk 18 toestellen, is dus 108 F16's.. deze 108 zijn nu ongeveer allemaal op de MLU-standaard gebracht, waarmee hun technische levensduur tot 2010 verzekerd is (2015 als het gerekt word)

bij de MOB's heb je Eindhoven verwisseld met Volkel..

de F/A18 zal NOOIT in beeld komen bij de luchtmacht, en wel om een paar simpele redenen
1) 2-motorig, duurder in onderhoud, en de milieuafspraken maken het gewoon onmogelijk om te vliegen met die krengen (waarom denk je dat de VS het verdrag van Kyoto niet ondertekent?)
2) de F/A18 (in die tijd YF17) is al in beeld geweest bij de vervanging van de starfighter in de jaren 70, toen dus de F16 werd gekozen.. als men die nu aan zou schaffen, koop je dus in feite een even oud toestel...
3) ga me niet praten over de super hornet, want dat is alleen maar een zwaarder toestel, die nog intensiever onderhoud (en daardoor NOG duurder is) vereist, en met mogelijkheden die de luchtmacht nieteens KAN exploiteren vanwege het budget en de aantallen waarin deze aangeschaft zou kunnen worden (tegen de prijs van een JSF)

De enige vervanging die er gaat komen is die van de F-16, en dat zal waarschijnlijk slechts gaan om 5 squadrons (het 6e zal dus worden opgeheven), is 90 JSF's.
Oud 06-06-2002, 12:31
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:

Zonder legers had die teringzooi nooit kunnen ontstaan.

dan waren die mensen gewoon met elkaar op de vuist gegaan, a la hooligans

Alleen als daar een erotische ondertoon in zat kan ik die uitspraak nog enigszins begrijpen.

als je iets niet kan wordt het automatisch minder leuk, maar een gevecht blijft boeiend, het vereist alles van je: kracht, snelheid, slim zijn, anticiperen...
ik bedoel: ik heb echt geen gun nodig om iemand om te brengen....

je kan het met je blote handen doen, met een keukenmes, die 6-cells mag-lite die ik hier heb....

je KAN(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) geweld/oorlog niet uitstluiten....

dan zou je:
- mensen maar iets anders moeten laten vinden om het vlees of aardappelen te snijden/schillen, want messen kunnen als wapens gebruikt worden
- mag-lites zijn natuurlijk ook veelste groot en gevaarlijk
- oh ja, vechtsporten wakkeren dat geweld natuurlijk ook alleen maar aan
- en laten we dan ook maar meteen de handen van mensen afhakken zodat ze niemand meer kunnen slaan...

dus ik denk dat jij een beetjeeen droomwereldje voor ogen hebt waar je veel tijd aan kan verspillen, maar wat toch niet haalbaar is...

en dat geweld lokt geweld uit is ook niet altijd van toepassing....

"vuur moet je soms met vuur bestrijden"

ps. @apie: de YF 17 was de voorganger van de f18... de f18 werd uit zijn geflopte voorganger ontwikkeld
Oud 06-06-2002, 12:35
@pie
@pie is offline
Citaat:
Havock schreef:
ps. @apie: de YF 17 was de voorganger van de f18... de f18 werd uit zijn geflopte voorganger ontwikkeld
mwoah, niet echt een voorganger, het is meer een doorontwikkeling voor de US-marine van een afgewezen luchtmacht-jager
Oud 06-06-2002, 14:27
Verwijderd
[QUOTE]Havock schreef:
[B]
je KAN(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) geweld/oorlog niet uitstluiten....

Wel waar.

Citaat:
dan zou je:
- mensen maar iets anders moeten laten vinden om het vlees of aardappelen te snijden/schillen, want messen kunnen als wapens gebruikt worden
-nogmeervandatsoortdingen

Je moet de lust voor geweld uit de mens halen...dan heb je al die problemen niet...
Hoe doe je dat?
Allereerst: Een einde maken aan het apartheidsdenken
Oud 06-06-2002, 15:11
Verwijderd
hehe, en wat doe je dan met mensen zoals ik het vechten het liefst tot een sport maken?

en jij wou zeker ook gewelddadige games afschaffen (Soldier of Fortune 2... anyone? )

Citaat:
@pie schreef:

mwoah, niet echt een voorganger, het is meer een doorontwikkeling voor de US-marine van een afgewezen luchtmacht-jager
ja, maar komt toch op zelfde neer

en FA, de FA18 bied niet zoveel nieuws.... als we nou een vliegdekschip hadden.....
Oud 06-06-2002, 15:16
bam
bam is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

Je moet de lust voor geweld uit de mens halen...dan heb je al die problemen niet...
Hoe doe je dat?
Allereerst: Een einde maken aan het apartheidsdenken [/B]
genetisch manupilatie?
iedereen een gen van een liefheersbeesje!
Oud 06-06-2002, 15:26
Nate
Nate is offline
Citaat:
bambix schreef:

genetisch manupilatie?
iedereen een gen van een liefheersbeesje!
Die zijn heel agressief hoor
Oud 06-06-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

Die zijn heel agressief hoor
dan krijgen we ook witte stippen enzo?

nee dank je
Oud 07-06-2002, 12:24
Verwijderd
Ik heb er geen behoefte aan om iemand pijn te doen.
Als mij dat lukt, dan moet dat toch ook over te brengen zijn op anderen?

En conflicten kun je naar mijn mening beter zonder geweld oplossen, dan blijven ze ook weg.
Oud 07-06-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Ik heb er geen behoefte aan om iemand pijn te doen.
Als mij dat lukt, dan moet dat toch ook over te brengen zijn op anderen?

En conflicten kun je naar mijn mening beter zonder geweld oplossen, dan blijven ze ook weg.
sorry, maar ik vind nog altijd dak het recht heb mezelf te verdedigen...

en met messentrekkende lui praten heeft toch geen zin... als ze ruzie willen, dan willen ze dat en ze gaan echt niet voor je aan de kant als je ze probeert om te praten... sterker: dan irriteer je ze alleen maar met dat gepraat...

en ik heb ook geen behoefte om vrienden en ehm, onschuldigen pijn te doen.... maar als iemand mij pijn doet, geef ik het hem liefst met rente terug.

[b]stel nou he, iedereen doet zijn leger weg van de navo, en saddam pikt even wat landen in, en in bosnië gaat het weer mis, en ze vragen om hulp, en dan kom jij met je nerdige politieke pelotonnetje aanzetten: "nou, het is een heel redelijke man, daar valt vast wel mee te praten"

toegegeven, praten heeft zin, maar je moet ook een middel hebben om te voorkomen dat ze niet gewoon weglopen

en dacht je dat sancties veel utmaken? welnee, dan krijgt het volk gewoon minder

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 12:41.
Oud 07-06-2002, 14:05
bam
bam is offline
Citaat:
Havock schreef:

dan krijgen we ook witte stippen enzo?

nee dank je

mwah duidelijk zwart
En dat zit in het leger:

Die wite stippen op je radar zijn je vijanden en die zwarte zijn van ons
jaaaaaaaah nu voel ik me veilig!!
Oud 07-06-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
bambix schreef:

mwah duidelijk zwart
En dat zit in het leger:

Die wite stippen op je radar zijn je vijanden en die zwarte zijn van ons
jaaaaaaaah nu voel ik me veilig!!
zwarte dan, je hebt ze toch ook met witte?
Oud 07-06-2002, 14:52
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
maar ff for real wat zijn nou de voordelen van jsfs?
Oud 09-06-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
als het ware salsa schreef:
maar ff for real wat zijn nou de voordelen van jsfs?
veelzijdig vliegtuig, goedkoop in vergelijking met andere vergelijkbare vliegtuigen, f16 moet er vroeg of laat toch uit, en over 10 jaar is dat ook wel tijd , goeie wapenlast, stealth eigenschappen....
Oud 09-06-2002, 13:40
E-MAN
Het valt me op dat meerendeel echt geen fuck geeft voor de mensen die ons land beschermen en proberen oorlogen te vermijden, maar dat als ze er zijn er ook gewoon naar toe gaan.. Om de bevolking te bescheremen, steden te helpen opbouwen enz.

En dan nog binnenalnds overstromingen, georganiseerde internationele criminaliteit aanpakken met betrekkingen tot Nederland.

Tuurlijk is de JSF het waard. Er moeten gewoon weg nieuwe vliegtuigen komen.. Want die F16 zijn idd. (in 2010) "niks" meer.

Respect voor de militairen.
Oud 09-06-2002, 15:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
Het valt me op dat meerendeel echt geen fuck geeft voor de mensen die ons land beschermen en proberen oorlogen te vermijden, maar dat als ze er zijn er ook gewoon naar toe gaan.. Om de bevolking te bescheremen, steden te helpen opbouwen enz.

En dan nog binnenalnds overstromingen, georganiseerde internationele criminaliteit aanpakken met betrekkingen tot Nederland.

Tuurlijk is de JSF het waard. Er moeten gewoon weg nieuwe vliegtuigen komen.. Want die F16 zijn idd. (in 2010) "niks" meer.

mwa leger is inderdaad alleen nodig bij rampen, en als vredesmacht. goed gezien. vliegtuigen, vooral gevechtsvliegtuigen, zijn daarbij totaal nutteloos.
Oud 12-06-2002, 09:42
Verwijderd
Citaat:
E-MAN schreef:

toch nog een rationeel mens hiertussen, op een paar na zien de meesten dit niet.

ga naar bosnie en vraag wat ze van de nederlandse militairen vinden, over het algemeen:

waarom?

moet je eens kijken wat de genie heeft opgebouwd wat er door artillerie van de serven of whoever, is kapotgeschoten.
Oud 24-02-2006, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Dutchy15 schreef op 31-03-2002 @ 16:12 :
de prijs van de JSF's zullen verder stijgen heb ik gehoord.[afbeelding]
Ja de totaalprijs van de JSF's zal stijgen omdat de ontwikkelingskosten stijgen. Nederland hoeft zich hier geen zorgen om te maken omdat ze een vast bedrag hebben toegezegd om me te werken met de ontwikkeling dus zullen de JSF's voor ons in verhouding goedkoper worden
Oud 24-02-2006, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 09-06-2002 @ 16:15 :
mwa leger is inderdaad alleen nodig bij rampen, en als vredesmacht. goed gezien. vliegtuigen, vooral gevechtsvliegtuigen, zijn daarbij totaal nutteloos.

Vliegtuigen zijn niet nutteloos bij het bewaren van vrede en bij rampen. denk maar eens aan bevoorrading, of dacht je soms dat dat per vrachtwagen ging. Gevechtsvliegtuigen zijn ook nodig bij het bewaren van de vrede, denk maar eens aan al die keren dat luchtsteun wordt aangevraagd, en bovendien schrikken laag overvliegende vliegtuigen ook nog eens de soldaten af om iets te doen, want dan weten ze dat ze in de gaten worden gehouden
Natuurlijk hebben we de JSF nodig. De F16 zal in 2010 21 jaar oud zijn en dat is verrekte oud voor een gevechtsvliegtuig
Oud 24-02-2006, 09:27
Verwijderd
Geez up eens geen topic van 4 jaar oud?
Oud 24-02-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
leek schreef op 29-05-2002 @ 11:35 :
Denk je nou werkelijk dat wanneer Nederland die paar vliegtuigen niet besteld allemaal mensen werkloos worden? Dacht het niet. Bovendien heeft nederland helemaal geen grote wapenindustrie. Het meeste wordt in het buitenland geproduceerd en zeker die JSF.
zal ik je ff uit de droom helpen dat nederland geen orders krijgt voor de JSF er werken toevallig wel 44 nederlandse bedrijven aan onderdelen voor de JSF hier een lijstje: * Urenco Nederland B.V., Almelo
* Perot Systems Nederland B.V., Amersfoort
* St. Nationaal Lucht- en Ruimtevaarlaboratorium, Amsterdam
* Stork Product Engineering B.V., Amsterdam
* Rextroth Hydraudyne B.V., Boxtel
* Van Halteren Metaal B.V., Bunschoten
* RDM Technology Holding B.V., Curaçao
* Thales Optronics B.V., Delft
* TNO, Den Haag
* Axxiflex Turbine Tools B.V., Dordrecht
* Adimec Advanced Image Systems B.V., Eindhoven
* IFS Netherlands B.V., Eindhoven
* Koninklijke Philips Electronics N.V., Eindhoven
* Philips Enabling Technologies Group Nederland B.V., Eindhoven
* Thales Cryogenics B.V., Eindhoven
* Thales Munitronics B.V., Eindhoven
* Hankamp Gears B.V., Enschede
* Nederlands Centrum voor Laser Research, Enschede
* SP Aerospace and Vehicle Systems B.V., Geldrop
* Futura Composites B.V., Heerhugowaard
* Bradford Engineering B.V., Heerlen
* Thales Nederland B.V., Hengelo
* Aircraft Development and Systems Engineering B.V., Hoofddorp
* Thales Communications B.V., Huizen
* ATOS Origin Engineering Services B.V., Leiden
* Dutch Space B.V., Leiden
* Airborne International B.V., Leidschendam
* Electronic Data Systems (EDS), Leidschendam
* Sergem Engineering B.V., Leidschendam
* Eldim B.V., Lomm
* Sulzer Metco Coatings B.V., Lomm
* Stork N.V., Naarden
* Fokker Aerospace B.V., Oude Meer
* FCS Control Systems B.V., Oude Meer
* Ten Cate Advanced Composites B.V., Nijverdal
* Senior Aerospace Bosman B.V., Rotterdam
* AMCA Hydraulic Fluid Power B.V., Ten Post
* Nedtech Engineering B.V., Uithoorn
* Askove Kunststof Industrie B.V., Veghel
* Stork Aludra B.V., Vlaardingen
* Baan Nederland B.V., Voorthuizen
* Sun Electric Systems B.V., Weesp
* Schreiner Components B.V., Zevenaar
* Stork Special Products B.V., Zwolle
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/JSF)
Oud 24-02-2006, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 24-02-2006 @ 10:27 :
Geez up eens geen topic van 4 jaar oud?
nee want het onderwerp is nog steeds van belang, medoen aan het JSF project wil niet zeggen dat de JSF ook gekocht wordt, daar wordt nu over gediscussierd in de 2e kamer
Oud 24-02-2006, 10:50
Verwijderd
Haha, een oorlogsfanaticus met een neiging tot uppen.

Ik ben tegen de JSF en ook tegen iedereen die de arrogantie heeft te denken dat die dingen Nederland ook maar enig goed doen.
Oud 24-02-2006, 11:05
MB
MB is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-02-2006 @ 11:50 :
Haha, een oorlogsfanaticus met een neiging tot uppen.

Ik ben tegen de JSF en ook tegen iedereen die de arrogantie heeft te denken dat die dingen Nederland ook maar enig goed doen.
Hoe kan je dat nou arrogant vinden???

ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen
Oud 24-02-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
rambo13 schreef op 24-02-2006 @ 10:56 :
*knip*
Werkverschaffing is nooit een geldig argument in economische context, noob.

Enfin, slotje.
Oud 24-02-2006, 11:13
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
rambo13 schreef op 24-02-2006 @ 10:57 :
nee want het onderwerp is nog steeds van belang, medoen aan het JSF project wil niet zeggen dat de JSF ook gekocht wordt, daar wordt nu over gediscussierd in de 2e kamer
Open dan een nieuw topic met nieuwe discussiewaarde a.u.b. Ik ben trouwens benieuwd wanneer het op de agenda staat voor de Kamer.
Oud 24-02-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
rambo13 schreef op 24-02-2006 @ 10:57 :
Kom dan tenminste met actuele nieuwsberichten met discussiewaarde. Dit is gewoon het omhoog schoppen van een discussie die destijds ook al doodbloedde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten