Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom koop je dan ook geen Hawaiaanse?! En je moet ze ook niet drogen..! Gewoon in omelet of in soepie gooien ![]() Vorige keer beviel goed, was 15 gram verse voor 2 personen in 1 omelet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() geintje k zal wel een berichtje 8erlaten. K zag btw net dat je iets had gezegd op msn was er niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben high en steek nu mijn bowl aan
![]() denk ik... was wel cool, we zien voor et eerst met de auto wiet wezen halen ofzow, maar we waren het helemaal niet van plan, althans ofzow ik dacht dat drexz het niet van plan was, hij reed, had vandaag rijbewijs gehaald ![]() want je snapt echt niet waar je heen gaat in de auto enzo. dus toen gingen we naar de greenhouse, maar daar kwamen we ook niet, toen gingen we naar de Sky High, die hebben we gevonden ![]() ![]() en toen gingen we naar huis en wisten we ook niet meer waar we echt waren, daarna wel ![]() ik ga, ik ben gaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar tis echt moeilijk om dan de weg naar huis te vinden (leidschendam).... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 9 Wasp | 500 | 22-09-2003 22:16 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 8 Wasp | 500 | 14-09-2003 16:36 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 7 Verwijderd | 500 | 08-09-2003 12:09 |