Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 12:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Shibby schreef:
1.Is het jullie ook opgevallen dat Legolas super blauwe ogen heeft maar als hij op een gegeven moment met Aragorn praat gewoon bruine ogen heeft? Daar bespeurde ik een foutje...

2.Net zoals het touw bij shadowfax....(waar ik al de hele tijd over zeik ja )....en je kunt ook kei goed zien dat er een zadel op zijn rug ligt...je ziet een witte singel onder de cape van Gandalf uitkomen...wat slecht!!

1. moetie natuurlijk wel zn lenzen in doen

2. sja je kan ook overa;l op letten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2003, 12:49
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Die muziek die gebruikt wordt in de film vind ik echt geweldig! moet ik ff kwijt.... Vooral zoals als iemand volgens mij al zei... als die vlag valt bij dat dorpje in Rohan...en wat ze telkens bij dat volk weer gebruiken... echt muziek die je raakt *zwijmel*
idd de muziek is echthele mooi en pastgoed bij de film!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Die muziek die gebruikt wordt in de film vind ik echt geweldig! moet ik ff kwijt.... Vooral zoals als iemand volgens mij al zei... als die vlag valt bij dat dorpje in Rohan...en wat ze telkens bij dat volk weer gebruiken... echt muziek die je raakt *zwijmel*
Nou de muziek bij de afdaling van de rohirrim en de last march of the ents...vink nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier...dat raakte me pas
Oud 03-01-2003, 14:20
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Is het jullie ook opgevallen dat Legolas super blauwe ogen heeft maar als hij op een gegeven moment met Aragorn praat gewoon bruine ogen heeft? Daar bespeurde ik een foutje...
Waar is dat dan?

Owjah.. ik heb een discussie met een vriend van me. Degenen die de extended version hebben gezien van deel 1 kennen vast dat liedje wel dat Merry&Pippin zingen op de tafels? Nah.. in TTT komt er een stukje voor.. dat Sam&Frodo liggen te slapen en een stukje verder zit Gollum op een steen in zichzelf te praten.. dan komt Frodo erbij zitten en dan zegt Gollum iets.. en ik ben er heilig van overtuigd dat dat wat hij zegt hetzelfde melodietje is als dat liedje wat Merry&Pippin zingen (ben ik nog te volgen??) Is iemand anders dat ook opgevallen???
Oud 03-01-2003, 15:52
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
bloem schreef:
Waar is dat dan?

Owjah.. ik heb een discussie met een vriend van me. Degenen die de extended version hebben gezien van deel 1 kennen vast dat liedje wel dat Merry&Pippin zingen op de tafels? Nah.. in TTT komt er een stukje voor.. dat Sam&Frodo liggen te slapen en een stukje verder zit Gollum op een steen in zichzelf te praten.. dan komt Frodo erbij zitten en dan zegt Gollum iets.. en ik ben er heilig van overtuigd dat dat wat hij zegt hetzelfde melodietje is als dat liedje wat Merry&Pippin zingen (ben ik nog te volgen??) Is iemand anders dat ook opgevallen???
Ik ga morgen hopelijk de EV zien van FotR, zal er es op letten, ik zie de TTT morgen iig nog een keer dus...
Oud 03-01-2003, 16:24
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
Ik ga morgen hopelijk de EV zien van FotR, zal er es op letten, ik zie de TTT morgen iig nog een keer dus...

Doe dat eens.. ik wil het errrrg graag weten namelijl
Oud 03-01-2003, 17:43
Breg
Breg is offline
Citaat:
bloem schreef:
Waar is dat dan?

ik heb vandaag de film voor de 2e keer gezien en nu viel het mij ook op dat Legolas ineens bruine ogen heeft. Volgens mij is dat bij Helmsdiepte, dan gaat Aragorn zich dacht ik omkleden en dan praat ie met Legolas.

Wat mij opviel was bij Helmsdiept. Dan komen de Uruk-hais eraan, en die hebben allemaal fakkels. Dan begint het hard te regen, maar al het vuur blijft gewoon aan. Of is dat in het echt ook zo (ik loop nl nooit met vuur door de regen).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 17:49
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Breg schreef:
ik heb vandaag de film voor de 2e keer gezien en nu viel het mij ook op dat Legolas ineens bruine ogen heeft. Volgens mij is dat bij Helmsdiepte, dan gaat Aragorn zich dacht ik omkleden en dan praat ie met Legolas.

Wat mij opviel was bij Helmsdiept. Dan komen de Uruk-hais eraan, en die hebben allemaal fakkels. Dan begint het hard te regen, maar al het vuur blijft gewoon aan. Of is dat in het echt ook zo (ik loop nl nooit met vuur door de regen).
Wat dacht je van de olympische fakkel? Die gaat ook niet uit als t regent...
Oud 03-01-2003, 18:07
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Joostje schreef:
OMG.... Ik vrees voor het ergste met Frodo/Sam naaktscene in deel 3 . Gare recensenten ook!
haha, daar zit ik ook al op te wachten ja

en Haldir... hoe durven ze?!? Ik zat daar dus, in de bios zovan: nee! nee! *handen voor m'n ogen* NEE! *grom*

mja.. helmsdeep was suuperkoel echt helemaal

ik vond dat ze Faramir idd een beetje als een kneus neergezet.
Éomer daarentegen was precies zoals ik hem me had voorgesteld

Citaat:
hmmm nog 1 opmerking...ik weet niet of het hier al over gehad is maar ik vond het nogal stom dat sommige dingen nietvertaald werder naar het nederlands, zow werdem bijv de namen pippin en merry niet vertaald naar merijn en pepijn en treebeard werd geen boombaard, enzo nog meer dingen. Als ik het over de firguren hevb zeg ik de namen meestal wel gewoon int engels, maar toch vond ik het nogal vaag dat dat niet werd vertaald
ja, irritant was dat. ze hadden dingen als Hammerhand niet vertaald, maar er stond wel weer een keertje Demsterwold, mja.. ik heb verder maar gewoon geen ondertitels meer gelezen, haha, dan mis je zoveel van de film

Citaat:
tsja.. das magie hè?

wat ik jammer vond was dat ze dat stukje met die naam van Treebeard/Fangorn eruit hebben gelaten, dat vond ik toch ook best wel belangrijk.
ok, ik weet niet of ik nu gewoon iets over het hoofd heb gezien, maar op een gegeven moment in het bos van Fangorn hebben Merry en Pippin het over de bomen in het woud, het donkere woud ofzo, ik weet het niet precies meer, maar ik weet vrij zeker dat ze daarmee het woud van Tom Bombadil bedoelden (als het niet zo is, dan is het vrij snel opgelost), maar dat zou toch vrij verwarrend zijn, aangezien dat stuk niet in de film zit?

mja, al met al vond ik m toch wel briljant hoor ik moet echt nog een keer

Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:56
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
wat ik jammer vond was dat ze dat stukje met die naam van Treebeard/Fangorn eruit hebben gelaten, dat vond ik toch ook best wel belangrijk.
ok, ik weet niet of ik nu gewoon iets over het hoofd heb gezien, maar op een gegeven moment in het bos van Fangorn hebben Merry en Pippin het over de bomen in het woud, het donkere woud ofzo, ik weet het niet precies meer, maar ik weet vrij zeker dat ze daarmee het woud van Tom Bombadil bedoelden (als het niet zo is, dan is het vrij snel opgelost), maar dat zou toch vrij verwarrend zijn, aangezien dat stuk niet in de film zit?
Ze hebben het over het woud van Tom ja. Merry of Pippin zegt tegen de ander dat het net het woud is bij *nu kan ik toch niet op die plaatsnaam komen... Nou ja daar in de gouw* Ik vond het zelf niet verwarrent. gewoon op de manier hou het is gezegt. Ze zeggen alleen maar dat het net dat woud is, maar verder geen details. Kan ook niet en op zich is het best een nutteloze uitspraak, maar als je niet weet wat daar mee bedoelt wordt zal het vast ook niet zo opvallen.

Ik vond het nummer van de aftieteling van TTT veeeel slechter dan die van FotR. Ik vind dat die vrouw die die van TTT zingt een vreselijke stem hebben, terwijl die Enya van FotR een best wel mooie stem heeft. Veder is May it By (FotR) een veel mooier nummer. Ik heb van allebij de films de muziek, dus ik het het bijde meerdere keren gehoort.
Oud 03-01-2003, 20:43
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Breg schreef:
ja daar zijn ze ineens bruin ja

Maar heeft iemand nu al het touw en de singel gezien bij shadowfax... shadowfax laat zich rijden...of niet... hij moest deze gandalf blijkbaar niet
Oud 03-01-2003, 21:00
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Shibby schreef:

Maar heeft iemand nu al het touw en de singel gezien bij shadowfax... shadowfax laat zich rijden...of niet... hij moest deze gandalf blijkbaar niet
ik heb het touw wel gezien, dat was heel duidelijk, maar de singel niet, ik zal er op letten als ik m ooit nog eens zie
Oud 03-01-2003, 21:04
Breg
Breg is offline
Citaat:
Shibby schreef:

Niet gezien, maar ik heb er ook niet opgelet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:46
Dory
Dory is offline
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen hoor,
maar is het eigenlijk niet raar dat pippin zo'n iers accentje heeft, in de hobbit wereld waarin niemand op avontuur gaat?

En als toch alles hetzelfde moet als in het boek is de manier waarop Bilbo de ring vindt ook niet goed verfilmd....
Oud 05-01-2003, 01:22
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
eris schreef:
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen hoor,
maar is het eigenlijk niet raar dat pippin zo'n iers accentje heeft, in de hobbit wereld waarin niemand op avontuur gaat?

En als toch alles hetzelfde moet als in het boek is de manier waarop Bilbo de ring vindt ook niet goed verfilmd....
Merry en pippin komen van buckland ofzo, en frodo en sam uitde buurt van hobbitton. nogal wiedes dat ze een ande raccent hebben.

Wat vreemder is, is dat de mensen van rohan en gondor niet een ander accemt hebben. wel in boek. heeft tolkien expres zo gedaan. grom.

En dan sprak er nog iemand over magie en orks in een zin. kom op zeg....
Oud 05-01-2003, 10:26
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Joostje schreef:
En dan sprak er nog iemand over magie en orks in een zin. kom op zeg....
ja bij dat van die fakkels (toch?) ik vind dat ook nogal onzin
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:38
Joostje
Joostje is offline
Magie in Middle Earth is niet zomaar wat... Mij lijkt dat het zeer spaarzaam wordt gebruikt, en dan alleen nog door Valar en Maiar, en misschien op een zeer subtiele wijze door de elven. In de film wordt er misschien ietsje te vrij mee omgesprongen.

Sauron, Saruman, en de orks staan daarentegen voor de technologische vooruitgang (He has a mind of wheels and metal, Fires of Industry, enzovoort enzovoort). De ents, en in mindere mate de elven en hobbits, staan hier lijnrecht tegenover. Naast een verhaal over Goed en Kwaad (Heel LOTR), is dit ook een verhaal over Hoop en Wanhoop (TTT), Plicht/ Lotsbestmming en Eigen Wil (Vooral Sam), Techniek en Natuur (Saruman/Ents)
Oud 06-01-2003, 09:39
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Joostje schreef:
Magie in Middle Earth is niet zomaar wat... Mij lijkt dat het zeer spaarzaam wordt gebruikt, en dan alleen nog door Valar en Maiar, en misschien op een zeer subtiele wijze door de elven. In de film wordt er misschien ietsje te vrij mee omgesprongen.

Sauron, Saruman, en de orks staan daarentegen voor de technologische vooruitgang (He has a mind of wheels and metal, Fires of Industry, enzovoort enzovoort). De ents, en in mindere mate de elven en hobbits, staan hier lijnrecht tegenover. Naast een verhaal over Goed en Kwaad (Heel LOTR), is dit ook een verhaal over Hoop en Wanhoop (TTT), Plicht/ Lotsbestmming en Eigen Wil (Vooral Sam), Techniek en Natuur (Saruman/Ents)
Confrontatie/vlucht (Elven naar het Westen), Gevoel/verstand (Bijv. Gollem en Boromir) enz enz bla bla
Oud 06-01-2003, 14:11
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
Confrontatie/vlucht (Elven naar het Westen)p

Is hetzelfde als lotsbetemming/ eigen wil

, Gevoel/verstand (Bijv. Gollem en Boromir) enz enz bla bla
hm... Ik denk eerder dat dit een strijd is tussen goed en kwaad, en de macht van de Ring illustreert.
Oud 07-01-2003, 10:55
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ja het wordt iddnogal veel (of misschien is dat niet echt het goeie woord) gebruikt...maarhet maakt de film er niet minder op vind ik
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 02:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Breg schreef:

In het AD stond woensdag de 18e, onder andere dit over de film:
´Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes.`.
Wat vinden jullie daar nou van? Heeft iemand er iets van gemerkt? Ik vind het zelf nogal ver gezocht.
Wat dacht je van Legolas en Gimli? Als Tolkiens univsersum niet zo ontzettend a-seksueel was, hadden ze elkaar al lang de kleren van het lijf gescheurd.
Oud 08-01-2003, 14:13
Shibby
Shibby is offline
Misschien krijgen we dat nog wel te zien in de EV
Oud 08-01-2003, 15:25
scala
scala is offline
nou euh ik ga geen lang verhaal houden ik vond het een erg koele film iig indrukwekkend...mooi..en goed

alleen las ik overal dat iedereen die scene dat legolas op z'n paard springt (achterstevoren?)erg gaaf vindt maar ik kan me daar dus nix van herinneren dus kan iemand me vertellen waar/wanneer dat ongeveer was?

1 opmerking nog: die ene scene(en enigste) van galadriel sloeg toch ook nergens op?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:27
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Wat dacht je van Legolas en Gimli? Als Tolkiens univsersum niet zo ontzettend a-seksueel was, hadden ze elkaar al lang de kleren van het lijf gescheurd.
IEEEEEEEEEEEW LEGOLAS EN GIMLI! How dare you!! *krijgt enge visioenen*

*heeft btw gedroomd dat op de extended version van deel 1 Legolas en Aragorn gingen zoenen *
Oud 08-01-2003, 17:45
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
scala schreef:
alleen las ik overal dat iedereen die scene dat legolas op z'n paard springt (achterstevoren?)erg gaaf vindt maar ik kan me daar dus nix van herinneren dus kan iemand me vertellen waar/wanneer dat ongeveer was?
dat is als ze worden aangevallendoorde wargs
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes
Wist niet dat ze dat geschreven hadden... Shounen-ai!

Maar dat terzijde. Over de film: ik ben twee weken geleden geweest en wil zo snel mogelijk weer. Want, ondanks de foutjes soms, blijft het een goede film.

*Legolas op z'n board: beetje té, maar 't zag er wel leuk uit

*Legolas' spring-op-paard-scene: geweldig! Zag er erg mooi uit

*Gimli: Leuk. "Toss me"... "Don't tell the elf"

*Haldir's dood: jammer. Komt voor zover ik weet niet in het boek voor (toch?). *grr* *elf-fan is* De scenes met het Quenya (dat is toch wat ze spreken? ). zijn mooi, omdat de taal mooi is.
Legolas: Le ab-dollen. (Je bent te laat)
You look terrible.

[offtopic] Iemand zei tegen me dat Legolas in het boek bruine ogen had. Bruin? Wist ik niet.. {/offtopic]

*De Ents: mooi gemaakt, John (Rhys Davies, Gimli)'s stem was wel geschikt voor Fangorn

*De ondertiteling: was jammer. Of alle originele namen, of alles vertalen. Niet Shire vertalen met Gouw, terwijl Merry en Pippin zo blijven.

*Gollem was geweldig gedaan. Andy Serkis deed (as said before) zijn stem, en dat deed hij goed. Uit een interview: " 'Gollem' moet klinken als een kat die een haarbal ophoest". Nou, dat is geslaagd hoor
Zijn gespleten 'persoonlijkheid' is goed in beeld gebracht vind ik. Op het einde van de film moest ik even nadenken wie hij ook weer bedoelde met "She"... ("Yes.. she could do it..")

*Vond Arwen niet zo leuk, maar ik ben nooit een Arwen-fan geweest. Niet in het boek, en niet in de film. Liv Tyler doet het wel oké, maar ze is niet mijn favoriete personage.

*In FOTR wordt Gimli toch verliefd op Lady Galadriel? Of was dat in TTT? Ze hebben het zowieso weggelaten, wat wel is vind ik. Ik had Gimli wel eens helemaal verliefd willen zien Net als Tom Bombadil, trouwens

*@ Toeter: Woa, waar heb je die achtergrond vandaan? *drool*

*De muziek is erg mooi, ik heb de soundtrack en het klinkt allemaal erg oké . Enya heeft een mooie stem

Oftewel: geweldige film. Iemand geinteresseerd om nog een keertje te gaan?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 10:03
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
In FOTR wordt Gimli toch verliefd op Lady Galadriel? Of was dat in TTT? Ze hebben het zowieso weggelaten, wat wel is vind ik. Ik had Gimli wel eens helemaal verliefd willen zien
Koop de extended DVD van FotR.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 10:37
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*De muziek is erg mooi, ik heb de soundtrack en het klinkt allemaal erg oké . Enya heeft een mooie stem
Zingt Enya dan op deze soundtrack?
Oud 09-01-2003, 10:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Zingt Enya dan op deze soundtrack?
Nee, ze heeft alleen de eerste gedaan en die vind ik veel mooier. Jammer dat ze deze niet heeft gedaan. Ik zal eens even kijken of ik kan vinden wie hem wel heeft gedaan.
Oud 09-01-2003, 10:48
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ieke schreef:
Nee, ze heeft alleen de eerste gedaan en die vind ik veel mooier. Jammer dat ze deze niet heeft gedaan. Ik zal eens even kijken of ik kan vinden wie hem wel heeft gedaan.
Emiliana Torrini
Oud 09-01-2003, 12:06
Shibby
Shibby is offline
ik vond may it be veeeel mooier dan deze soundtrack maar ik vind enya altijd wel goed daarom zal ik dat wel vinden
Oud 09-01-2003, 14:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Emiliana Torrini
Dank.
Ik vind haar stem echt niet mooi. Ik heb ze net allebei achter achter elkaar geluistert. Wat een verschil zeg. Doe mij may it be maar. Veel mooier naar mijn mening.
Oud 09-01-2003, 14:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Wist niet dat ze dat geschreven hadden... Shounen-ai!

whooohoo! Shounen-ai hmm then again, doe mij maar yaoi

Citaat:
bloem schreef:
IEEEEEEEEEEEW LEGOLAS EN GIMLI! How dare you!! *krijgt enge visioenen*

Oh kommop! dat straalt er vanaf... ik het boek is het ook wel obvious! *krijgt leuke visioenen*
Oud 09-01-2003, 14:58
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Shibby schreef:
ik vond may it be veeeel mooier dan deze soundtrack maar ik vind enya altijd wel goed daarom zal ik dat wel vinden
heb je de clipook gezien of niet?? dies ook heel mooi!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:01
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*@ Toeter: Woa, waar heb je die achtergrond vandaan? *drool*

>>hier<< alleem via deze link komje op de foto's van die site, maar als je daarboven ergens klikt zie je het wel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:03
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bloem schreef:
*heeft btw gedroomd dat op de extended version van deel 1 Legolas en Aragorn gingen zoenen *

heb je dt echt gedroomt

ik heb wel een paar keer over orks en zwarte ruiters enzow gedroomt :\
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:07
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
heb je de clipook gezien of niet?? dies ook heel mooi!

neen
Oud 09-01-2003, 15:12
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Shibby schreef:
neen
jammer...dies echtheel mooi!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:17
Shibby
Shibby is offline
geloof ik ja
Oud 09-01-2003, 17:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ieke schreef:
Dank.
Ik vind haar stem echt niet mooi. Ik heb ze net allebei achter achter elkaar geluistert. Wat een verschil zeg. Doe mij may it be maar. Veel mooier naar mijn mening.
Nou je hebt ook de nummers Forth Eorlingas en Isengard Unleashed, waar een volgens mij hardstikke jong jochie, ene Ben Del Maestro de hoge tonen zingt en die vink echt supermooi!
En Gollum's song is gewoon zo droevig en dat vink juist heel mooi gezongen...May it Be komt me zo onderhand mn strot uit, dus misschien dak deze nieuwe daarom beter vind
Oud 09-01-2003, 17:44
DaDude
DaDude is offline
Met carnaval wil ik als ringgeest gaan
Hoe moet ik dit aanpakken ??

sorry voor het grote plaatje, maar iemand nog tips ??
Oud 09-01-2003, 18:11
Shibby
Shibby is offline
Zo'n pak kopen
Oud 09-01-2003, 20:31
DaDude
DaDude is offline
waar? met carnaval dat aan doen ??
Oud 09-01-2003, 20:46
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
DaDude schreef:
Met carnaval wil ik als ringgeest gaan
Hoe moet ik dit aanpakken ??
sorry voor het grote plaatje, maar iemand nog tips ??
8 vrienden zoeken die dat ook willen
Oud 10-01-2003, 13:52
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
8 vrienden zoeken die dat ook willen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:34
sublime
sublime is offline
ik vond het zó stom dat ze van faramir zo'n boromir hebben gemaakt, sowieso de hele scène. BAH!

faramir is in het boek helemaal mijn held en nu lijkt ie helemaal gemeen, nou ja later niet helemaal meer, maar toch... stom...

en gimli is veel te veel zp'n grappige sprookjes dwerg gemaakt... beetje jammer, al zorgde het wel voor afwisseling erg spanning- grapje...

gollem vond ik goed, eerst dacht ik BAH maar vond wel dat de goeie en slechte kant goed waren uitgewerkt...

en vond het jammer dat eomer er vrij weinig in voor kwam en dat ze van eowyn een beetje een trutje hadden gemaakt (vond ik)

en verder was aragorn natuurlijk heel stoer en leuk (vooral als ie zo in helms deep aankomt en die deuren door komt als ie naar theoden gaat, woh!)....

maar nogmaals, vind het echt stom dat ze mijn persoonlijke held hebben verpest

zonder het boek in mn achterhoofd was het overigens wel gewoon een erg goeie film....
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:51
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
sublime schreef:
1.ik vond het zó stom dat ze van faramir zo'n boromir hebben gemaakt, sowieso de hele scène. BAH!

2.faramir is in het boek helemaal mijn held en nu lijkt ie helemaal gemeen, nou ja later niet helemaal meer, maar toch... stom...

3.en gimli is veel te veel zp'n grappige sprookjes dwerg gemaakt... beetje jammer, al zorgde het wel voor afwisseling erg spanning- grapje...

4.gollem vond ik goed, eerst dacht ik BAH maar vond wel dat de goeie en slechte kant goed waren uitgewerkt...

5.en vond het jammer dat eomer er vrij weinig in voor kwam en dat ze van eowyn een beetje een trutje hadden gemaakt (vond ik)

6.en verder was aragorn natuurlijk heel stoer en leuk (vooral als ie zo in helms deep aankomt en die deuren door komt als ie naar theoden gaat, woh!)....

1.sja idd..beetje jammer..maar goed

2.juh...stom!

3. iedereen maakt meteen zo'n clown van hem, alleen om dat ie af en toen een grapje maakt.. :\

4. ik dacht eerst ook: wat een creep...maar hijs toch wel heel gaaf!

5. ja idd jammer vaneomer..maarwat nietis kan nog komen! en eowyn vond ik heel goed...niet echttruttig

6.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:29
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Oh kommop! dat straalt er vanaf... ik het boek is het ook wel obvious! *krijgt leuke visioenen*
Ieuwwwwww ieeeeeeeeeuw ieeeeeeeeuw.. neej man, Legolas en Aragorn zijn gewoon meant to be

@ Toeter: i really did!! jaja dat was dan weer eenv an de leukere dromen
Oud 10-01-2003, 18:48
sublime
sublime is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
en eowyn vond ik heel goed...niet echttruttig

ik vond r een beetje bedeesd... en hoe ze naar aragorn keek, zo adorerend (wel een beetje logisch, dat moet ik toegeven ) maar toch, als shieldmaiden had ze imo wel wat zelfbewuster (ofzo, weet het goede woord niet echt) mogen doen; die scene bv met grima, toen hij haar aanraakte, ik verwachtte eigenlijk wel een wat fellere/agressievere raeactie. dat vond ik dus een beetje jammer.
alleen die scène met dat zwaard, met aragorn, dan is ze imo 'echt' de eowyn zoals ik me haar voorstelde...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:45
Breg
Breg is offline
Ik ben gisteren weer geweest, maar ik weet nog steeds niet hoe dat liedje ging wat Gollum zong bij die poel met water (vlak voor hij gevangen genomen wordt). Ik weet dat het iets was met fish, pool en cool. Maar hoe ging het ook al weer precies?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten