Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2002, 23:56
Rioto
Citaat:
westlander84 schreef:
en nog iets ook al was het niet echt de bedoeling voor mij maar je wou wel weten bij je zusje waarom ze telkens weg drukte right??? ...en daarvoor heb je zo gedownload om te zien bij haar wat ze bij andere zeggen oftewel de prive is weg bij haar en dat hoort ook niet (sorry dat ik dit zei mike maar het is zo)

en snap heel goed dat je zo boos ben snap ik volkomen maar wat ken ik eraan doen want wat ik net zei in beging zei ik het maar je werd zwaar pist ook dus je ben zoweise boos

ff iets duidelijk maken ... 2 dingen : M,n Vader weet er ook van dus dit is de deal

1 : of hij doet een officele aanklacht indienen bij justistie
2 : mocht dit niks uit halen dan onderneemt hij een illigale actie en ik hoop voor jou dat het bij punt 1 blijft
Advertentie
Oud 29-12-2002, 00:21
Severus
Severus is offline
Citaat:
*is gek* schreef:
Dan vraag ik mij toch wel iets af.
Okee, die relatie ging waarschijnlijk niet lang standhouden, maar is het dan niet beter dat ze er zelf achterkomen?

Daar zit wel wat in. Dan worden ze door schade en schande wijs, dat klopt, maar wie zal het meeste leed hebben en de meeste (en grootste) geestelijke littekens eraan overhouden? Het 12-jarige meisje. Dus dan kun je het beter vroegtijdig afkappen, dat is beter voor alle partijen.

Citaat:
*is gek* schreef:
Beïnvloedt het haar dan niet meer dat haar broer zo agressief begint te doen? Ik bedoel, straks wordt ze zo een type dat op haar 30ste thuis (of iig aan haar broer) niet durft te vertellen dat ze een vriend heeft...
Ik vind dat sterk overdreven. Wel realistisch blijven.

Ripper
Oud 29-12-2002, 00:31
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:
mocht dit niks uit halen dan onderneemt hij een illigale actie en ik hoop voor jou dat het bij punt 1 blijft
En daar straks kon het je niets schelen? Toont u hier dan toch nog wel een klein beetje medeleven?
Overigens. Waar twee mensen de fout in gaan, hebben er ook 2 schuld.

Ze zijn beiden 'verliefd' *ahum* geworden.
Oud 29-12-2002, 00:37
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Ik vind dat sterk overdreven. Ripper [/B]
Zij(, als 13 jarig meisje,) blijft realistischer dan maypole met z'n agressieve gedachten, en misschien zelfs daden.
Oud 29-12-2002, 00:38
Severus
Severus is offline
O ja, en nog even een toevoeging aan mijn vorige reacties, Westlander84. Ik vind het moreel onverantwoord als jij toch met de relatie doorgaat. Jij als volwassene zou beter moeten weten. Of denk je toch met je lul?

Ripper
Oud 29-12-2002, 00:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Zij(, als 13 jarig meisje,) blijft realistischer dan maypole met z'n agressieve gedachten, en misschien zelfs daden.
Persoonlijk denk ik dat jullie Maypole's agressiviteit overdrijven, jullie 'demoniseren' hem als het ware. Hij zal natuurlijk van streek zijn over deze hele zaak met zijn zusje, en zit er vast erg mee in zijn maag. Hierdoor kan hij wat feller overkomen dan hij in werkelijkheid is, wat alleen maar begrijpelijk is. Ik zou het hem niet echt kwalijk nemen.

Ripper
Oud 29-12-2002, 00:49
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Ik zou het hem niet echt kwalijk nemen.
Ik wel, ik vind dat het los van elkaar moet staan. Vriendschappelijke relatie tussen maypole en W. en de 'liefdes' relatie tussen M.'s zusje en W.
Als ze sex zouden hebben, of iets van sexuele intimidatie, dan was het een ander verhaal. Maar blijft het allemaal berust op 'verliefdheid'. Nou waarom niet.

Ook neem ik M.'s dreigementen serieus. Dat W. met z'n zusje gaat is geen reden om iemand te vermoorden. Als hij daar nu al aan denkt bij zo'n klein vergrijp als dit ('verliefd' zijn) hoe zou dat dan later gaan eindigen wanneer z'n vriendin het uit maakt?
"O, ja houdt niet meer van me, dus nu mag ik je afmaken"

Ik vind dat je hier over moet kunnen praten, zoals volwassen mensen behoren te doen. Maar M. kun je dat niet helemaal kwalijk nemen, hij zal waarschijnlijk nooit echt volwassen worden.
Oud 29-12-2002, 11:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Zij is ook bereidt die keuze te maken. Ik denk niet dat jij mag bepalen wat zij wel of niet kan. Ik denk dat zij dat zelf wel kan.
ze is 12!!! toen ik 12 was zat ik in groep 8/ de eerste klas. toen speelde ik soms nog wel eens buiten en dacht nauwelijks aan jongens (tja, dat was toen, dat is inmiddels bij de meeste kinderen alweer veranderd). ik snap dit echt niet hoor. ze kan niet voor zichzelf nadenken! het is een klein kind, klaar! kinderen van 12 horen nog niet aan relaties te denken met 18-jarigen...
Oud 29-12-2002, 11:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Ook neem ik M.'s dreigementen serieus. Dat W. met z'n zusje gaat is geen reden om iemand te vermoorden. Als hij daar nu al aan denkt bij zo'n klein vergrijp als dit ('verliefd' zijn) hoe zou dat dan later gaan eindigen wanneer z'n vriendin het uit maakt?
"O, ja houdt niet meer van me, dus nu mag ik je afmaken"
dat is gewoon wartaal. hij uit zijn woede op dit moment zo. wie zegt dat ie echt iemand zal vermoorden??
mijn zusje is nu 11, als een jongen van 18 aan haar komt, zal ik ook heel dwaas gaan reageren denk ik. die gast zou dan ouder zijn dan ik en dat pik ik gewoon niet. iemand van 18 komt niet aan mijn zusje! daarmee klaar.
iemand van 15 (die ook nog een beetje kinderlijk is) vind ik bijvoorbeeld nog wel kunnen. zolang die jongen ook nog maar in zijn beginfase van de liefde is.
en neej, als deze jongen van 18 ook in zijn beginfase is, ben ik het er nog niet mee eens. hij is volwassen voor de wet, doe normaal zeg
Oud 29-12-2002, 11:26
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

1) dat is gewoon wartaal. hij uit zijn woede op dit moment zo. wie zegt dat ie echt iemand zal vermoorden??
2) mijn zusje is nu 11, als een jongen van 18 aan haar komt,
3) zal ik ook heel dwaas gaan reageren denk ik.
4) die gast zou dan ouder zijn dan ik en dat pik ik gewoon niet. iemand van 18 komt niet aan mijn zusje! daarmee klaar.
5) iemand van 15 (die ook nog een beetje kinderlijk is) vind ik bijvoorbeeld nog wel kunnen. zolang die jongen ook nog maar in zijn beginfase van de liefde is.
6) en neej, als deze jongen van 18 ook in zijn beginfase is, ben ik het er nog niet mee eens. hij is volwassen voor de wet, doe normaal zeg
1) Dat is dan een gebrek aan zelfbeheersing. Ik keur dat niet goed.
2) Wat versta jij onder 'aan haar komt'?
3) Dwaas reageren. Maar, ik geloof niet een (lief) regenboogmeisje als jij met dreigementen komt, wel?
4) Dus het is meer dat je het erg vind omdat hij ouder is dan jij. En als zij nou dalijk 18 is. En ze verkeert met een jongeman van 26? Mag dat dan ook niet. Zou hij dan in de eerste plaats voor jou moeten kiezen ofzo?
5) Dan zou het nog 'verboden' zijn. Hij is meerderjarig, en zij is op 15-jarige leeftijd nog 'kind'.
6) Nu spreek je jezelf tegen.
Oud 29-12-2002, 11:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
1) Dat is dan een gebrek aan zelfbeheersing. Ik keur dat niet goed.
2) Wat versta jij onder 'aan haar komt'?
3) Dwaas reageren. Maar, ik geloof niet een (lief) regenboogmeisje als jij met dreigementen komt, wel?
4) Dus het is meer dat je het erg vind omdat hij ouder is dan jij. En als zij nou dalijk 18 is. En ze verkeert met een jongeman van 26? Mag dat dan ook niet. Zou hij dan in de eerste plaats voor jou moeten kiezen ofzo?
5) Dan zou het nog 'verboden' zijn. Hij is meerderjarig, en zij is op 15-jarige leeftijd nog 'kind'.
6) Nu spreek je jezelf tegen.
1) okay, ben ik het wel mee eens
2) zoenen alleen al... ik vind dat mijn zusje nog te jong is om met hem te zoenen. maar okay, ze zit in groep 7.
3) nee dat is ook waar. ik zou zeker niet gaan dreigen en ja, dat is inderdaad ook niet goed te keuren.
4) neej dat bedoel ik niet. het gaat om de leeftijd 12 jaar. als je zo jong bent, ben je helemaal nog niet zo wijs en verstandig om over zulke dingen te kunnen beslissen. als zij 18 is, is ze dat wel. ook omdat ze dan denk ik wat meer ervaren is op dit gebied. nu is zij dat nog niet. een jongen van 18 heeft (lijkt mij) meer meegemaakt.
5) ik bedoel als mijn zusje van 11 met een jongen van 15 neemt (4 jaar verschil).
6) nee hoor, ik vind 11-15 minder erg dan 11-18. dat bedoel ik er alleen mee.
Oud 29-12-2002, 12:03
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ze is 12!!! toen ik 12 was zat ik in groep 8/ de eerste klas. toen speelde ik soms nog wel eens buiten en dacht nauwelijks aan jongens (tja, dat was toen, dat is inmiddels bij de meeste kinderen alweer veranderd). ik snap dit echt niet hoor. ze kan niet voor zichzelf nadenken! het is een klein kind, klaar! kinderen van 12 horen nog niet aan relaties te denken met 18-jarigen...
Misschien kan ze niet volledig zelfstandig nadenken. Maar, ik denk ook, als zij geen keuzes mág maken van haar (grote) broer, dat het dan ook niet goed is voor haar ontwikkeling. En helemaal niet als hij de keuzes maakt voor haar.
Misschien horen kinderen van 12 ook niet te denken aan relaties met 18-jarigen. Maar, wat als dit toch gebeurd? Wou je haar dan brainwashen ofzo?
Oud 29-12-2002, 12:14
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
1) okay, ben ik het wel mee eens
2) zoenen alleen al... ik vind dat mijn zusje nog te jong is om met hem te zoenen. maar okay, ze zit in groep 7.
3) nee dat is ook waar. ik zou zeker niet gaan dreigen en ja, dat is inderdaad ook niet goed te keuren.
4) neej dat bedoel ik niet. het gaat om de leeftijd 12 jaar. als je zo jong bent, ben je helemaal nog niet zo wijs en verstandig om over zulke dingen te kunnen beslissen. als zij 18 is, is ze dat wel. ook omdat ze dan denk ik wat meer ervaren is op dit gebied. nu is zij dat nog niet. een jongen van 18 heeft (lijkt mij) meer meegemaakt.
5) ik bedoel als mijn zusje van 11 met een jongen van 15 neemt (4 jaar verschil).
6) nee hoor, ik vind 11-15 minder erg dan 11-18. dat bedoel ik er alleen mee.
1) Dat kan.
2) Je zusje is ook 11. En zoenen vind ik ook (meteen al) te ver gaan. Ze zouden het heel oppervlakkig moeten houden. Hand-in-hand door de stad. Dat soort dingen... [Kinderoppasser spelen ]
3) Fijn dat we het daar over eens kunnen zijn.
4) Op welke leeftijd mag jou zusje dan wel een relatie beginnen met een 18-jarige? En waarom dan wel. En, wie ben jij om dat te beslissen voor jou zusje? Bepaal jij wanneer ze verliefd mág worden op een 18-jarige?
5) Ik vind zo ie zo dat 11 jaar jong is om een relatie te hebben. 12 kan eigenlijk ook niet. Tenzij ze het bij handje-vasthouden blijft. Maar goed, ik ben niet degene om dat te beslissen voor hen/haar/hem.
6) Ok, dan vatte ik dat dus verkeerd op [zie 5]
Oud 29-12-2002, 13:46
Rioto
Kijk het feit dat ik zo geageer is gewoon dat ik niet wil dat M,n zusje met zo,n randebiel gaat ...die gozer is 18 jaar en hoort gewoon beter te weten .

Hoe the fuck kan je nou een relatie beginnen met een 12 jarige ..
Ik weet niet wat er gebeurt is tussen hun 2 maar als ik weet dat als hij haar heeft aan geraak dat hij gewoon nog de zelfde dag het loodje legt .

Als er niks gebeurt is ..ok geen probleem maar die gozer hoef ik niet meer te zien en al helemaal in de buurt van m,n zusje want dan heeft toch een probleem klaar.
Oud 29-12-2002, 13:55
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:
blabla
Zei iemand die ooit een vriend was van w.
Oud 29-12-2002, 13:55
Verwijderd
ik zie westlander84 vanzelf wel voorbijkomen op Peter R. de Vries bij pedofiele activiteiten ofzo aanpakken die handel
Oud 29-12-2002, 13:58
Rioto
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Zei iemand die ooit een vriend was van w.
gast jij ben volgens mijn ook zo pedofiel als het maar kan ..anders zou je wel begrijpen waarom ik zo pissed ben ..op gekankert
Oud 29-12-2002, 14:53
westlander84
westlander84 is offline
ik weet het allemaal niet maar ik weet wel 1 ding en dat is dat ik je zusje niet hebt aangeraakt hoor ...want ik ben niet gestoord dat ik dat doe en aanklagen ja doe wat je niet laten ken toch

(en al had je het nou eerder geweten trwouwens wat zou je dan doen precies hetzelfde weet ik nou al ...en daar was je zusje bang voor dat je zo zou doen net als nu )

maar ik hou er maar over op oftewel ik doe het deurtje dicht met alles oke
Oud 29-12-2002, 14:59
Rioto
Citaat:
westlander84 schreef:
ik weet het allemaal niet maar ik weet wel 1 ding en dat is dat ik je zusje niet hebt aangeraakt hoor ...want ik ben niet gestoord dat ik dat doe en aanklagen ja doe wat je niet laten ken toch

(en al had je het nou eerder geweten trwouwens wat zou je dan doen precies hetzelfde weet ik nou al ...en daar was je zusje bang voor dat je zo zou doen net als nu )

maar ik hou er maar over op oftewel ik doe het deurtje dicht met alles oke
Dat is je maar geraden ook ja dat je er mee op houd
Oud 29-12-2002, 14:59
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik stel jou op dit moment voor als een kwijlende mongool die een legotrein in zn neus probeert te proppen en die zn schoenen niet dicht kan krijgen, al HEEFT ie klittenband .
Had ik ook al in m'n hoofd...
Oud 29-12-2002, 15:18
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:
1) gast jij ben volgens mijn ook zo pedofiel als het maar kan ..
2) anders zou je wel begrijpen waarom ik zo pissed ben ..op gekankert
1) Dat heb je dan verkeerd gedacht.
2) Ik begrijp wel dat je boos bent. Alleen niet dat hij dood moet omdat hij 'verkeerd' bezig is. Dat is heel wat anders, vind je ook niet?
Oud 29-12-2002, 15:26
Tox
Tox is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Geen goed idee. Zoek liever iemand van je eigen leeftijd.
ja want 12 en 18 is wel een heel groot verschil
Oud 29-12-2002, 16:04
jij
jij is offline
heb ook een zusje van 12. zij weet echt nog niet wat liefde is, staat er niet eens serieus bij stil, hoe zou ze ook kunnen?
no way dat een gast van 18 iets met haar zou hebben, kan gewoon niet!!! zou zelf ook nogal agressief *daarom niet met geweld* reageren denk ik...
Oud 29-12-2002, 16:15
Verwijderd
hmm ik weet ook niet wat ik eraan moet doen hoor, het staat hier weer vol met asociaal gescheld

Ik zou wel graag willen weten wat het meisje van 12 er zelf over zegt, voelt en denkt.
Waarschijnlijk vindt ze het wel stoer ofzo, zo'n jongen die ouder is. Ik weet het ook niet. Ik vind ook dat het niet kan en ik weet niet of het nou wel goed is om dit topic te sluiten, ik zou op zich wel willen weten wat er nou gaat gebeuren.
En Maypole, wat zeggen jullie ouders ervan? Kunnen die niet gewoon tegen je zusje zeggen van "je mag hem niet meer zien".
Ik bedoel, mijn ouders proberen dat soort dingen nog steeds wel bij mij, en zeker bij zo'n meisje van 12 moet het toch wel effect hebben..
Als je ouders nou goed met allerlei argumenten komen waarom zo'n relatie niet goed is...dat slaat je zusje heus wel in zich op, ookal wil ze het niet toegeven.
Oud 29-12-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik stel jou op dit moment voor als een kwijlende mongool die een legotrein in zn neus probeert te proppen en die zn schoenen niet dicht kan krijgen, al HEEFT ie klittenband .
dacht ik dus ook al de hele tyd
Oud 29-12-2002, 18:12
Qimm
Qimm is offline
*pakt een emmer ijskoud water en gooi het over M. en W.* oke allebei nou ff afkoelen! Hoe oud zijn jullie nou? Jullie vechten als 2 kleine kinderen. Ik mag toch aannemen dat je rond je 18e volwassen genoeg bent om het op een normale manier 'uit te vechten'
W. get a life! Zoek iemand van je eigen leeftij of w8 4 jaar tot dat meisje wat meer weet van de wereld en mannen!

M. oke laten we nou niemand gaan vermoorden, geeft zo'n rommel. Ik kan me echt volledig voorstellen hoe boos je bent. Persoonlijk zou ik hem wel willen castreren... maar ja, dat mag weer niet. Praat erover, hou je in, begin niet meteen te bekken op elkaar. Praat ook eens met je zusje, ze is geen klein kind meer (ook niet volwassen genoeg voor dit hoor) maar ze kan wel zelf denken.
Probeer wat op te lossen
Oud 29-12-2002, 19:02
Rioto
Het is allemaal opgelost maar wat Westlander betreft geld nog steeds de gouden regel ..

Als ik je ziet ben je verleden tijd
Oud 29-12-2002, 19:54
westlander84
westlander84 is offline
waarom moet je me daarvoor pakken slaat toch ook nergens op maar goed

en is het opgelost hoe dan precies met dreigementen ja dat hoort ook niet maar geeft niet ik doe wel suicide (zelfmoord)
Oud 29-12-2002, 19:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
westlander84 schreef:

en is het opgelost hoe dan precies met dreigementen ja dat hoort ook niet maar geeft niet ik doe wel suicide (zelfmoord)
om zo'n reden?
Oud 29-12-2002, 20:02
Verwijderd
Jah dat is sneu. Ik mag het niet eens zeggen, maar met zo'n instelling is het wel handig als die er een end aan maken >_< verzin tenminste een goede reden om zoiets waardevols weg te gooien, zeg.
Oud 29-12-2002, 20:02
Rioto
Citaat:
westlander84 schreef:

En dan ? wow sjon dat bewijst echt veel hoor
Maargoed verwacht je nou dat ik Medelijden met je krijg of zo ? dacht het even mooi niet

Zelfmoord om een 12 jarig ...
Oud 29-12-2002, 20:12
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Maypole schreef:
En dan ? wow sjon dat bewijst echt veel hoor
Maargoed verwacht je nou dat ik Medelijden met je krijg of zo ? dacht het even mooi niet

Zelfmoord om een 12 jarig ...
(Waarschijnlijk) had hij (westlander84) toch geen leven als je al zo snel zelfmoord gaat plegen Of wel????
Oud 29-12-2002, 20:14
Rioto
Citaat:
DarkRaven schreef:
(Waarschijnlijk) had hij (westlander84) toch geen leven als je al zo snel zelfmoord gaat plegen Of wel????
Idd ... laat ik maar niet in details gaan want daar heb ik geen zin in .
Oud 29-12-2002, 20:23
Qimm
Qimm is offline
hmmmm details... hehe nah lama... ik denk dat ik het niet eens WIL weten
Oud 29-12-2002, 20:24
Rioto
Citaat:
Qimm schreef:
hmmmm details... hehe nah lama... ik denk dat ik het niet eens WIL weten
haha ik zal je het besparen
Oud 29-12-2002, 20:39
Verwijderd
Ik vind zowel Maypole als Westlander84 erg triest overkomen. Ze doen me denken aan low-life trailerbewoners bij Springer's talkshow.

Een 18jarige met een 12-jarige is echt het toppunt van wanhopigheid. Ze zouden best met elkaar mogen omgaan, dat is geen probleem, zolang er geen zoenen of seks bij komt kijken...Maar het blijft stom. Zoiets werkt namelijk helemaal niet.

Maypole reageert ook zeer overdreven. Sowieso is het wel goed dat ie zn zusje in bescherming neemt, maar de manier waarop?
Een beetje lomp lopen schelden en dreigen is toch wel het domste wat je kan doen.

En doe wat aan je Engels en Nederlands; mathafakka, flikka, kankah? Pff....
Oud 29-12-2002, 20:58
Justice
Justice is offline
Was het maar zo makkelijk als 1,2,3...

Stap 1: Verbreek de relatie
Stap 2: Maak de vriendschap weer in orde (of, zorg iig dat je elkaar niet de hersens inslaat als je elkaar tegenkomt)
Stap 3: Sluit onderwerp...

Je kan er namelijk ZO veel gedonder mee krijgen...
Oud 29-12-2002, 21:05
japie
japie is offline
Citaat:
N00dles schreef:
En doe wat aan je Engels en Nederlands; mathafakka, flikka, kankah? Pff....
Ja, maar daar schijn je dan weer niks van te mogen zeggen, want "niet iedereen heeft Nederlands gestudeerd".
Oud 29-12-2002, 21:21
Iotje
Iotje is offline
hmmmmm.....beetjuh fout......
Oud 29-12-2002, 22:02
very drunk driver
very drunk driver is offline
uhm ik zou zowiezo nooit een relatie beginnen met de zus van mijn vriendin maakt niet uit hoe oud. als het fout gaat dan KAN de vriendschap in problemen komen.

en zeker als jij 18 bent en zij 12 als je vriend daar achter komt is hij razend dan is de liefde over en de vriendschap.

en ik vind de leeftijdsverschil te groot

Citaat:
Ripper zegt:
Lekker makkelijk en stoer voor jou om misbruik te maken van een 12-jarig meisje dat naar jou opkijkt als ware je de prins op het witte paard. Deze relatie is wettelijk verboden, want jij hebt met je 18-jarige leeftijd een natuurlijke overmacht over haar. Jullie relatie kan nooit evenwichtig zijn, en nooit gezond. Niet zolang zij nog zo jong is. Wacht een paar jaar tot ze 17 of 18 is, dan zijn jullie beiden een stuk volwassener en zal jullie relatie ook veel gezonder en evenwichtiger zijn.

Maar een 12-jarige met een 18-jarige? Nee, sorry hoor, maar dat riekt naar pedofilie voor mij.

Als ik jou was, zou ik de relatie verbreken. Dat is voor jouw eigen bestwil (wil jij soms een reputatie van pedofiel hebben?), maar vooral voor háár bestwil. Zij is namelijk het kwetsbaarste in deze relatie, wat haar voor altijd kan beïnvloeden (en dan op een negatieve manier). Dus als je echt van haar houdt, gebruik dan je verstand en laat haar gaan.
ik vind dit de beste uitleg ooit. mijn mening wordt door hem zo goed uitgelegd
Oud 29-12-2002, 22:43
Iotje
Iotje is offline
De uitleg van Ripper is i.d.d. het beste. En ik ben het voor 100% met hem eens!
Oud 29-12-2002, 23:28
Verwijderd
Haar dammit, Ripper is een meeeeiske
Oud 29-12-2002, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Het staat pontificaal onder haar nick, en nog zien jullie het niet?

Damn, koop ogen ofzo
Oud 30-12-2002, 00:06
Verwijderd
gaatie zelfmoord plegen...oowww kan het nog triester? ahhhh mensen zien jullie nou niet dat ze de ware voor hem was westlander -->>TRIEST
Oud 30-12-2002, 00:17
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Hij is niet triest, hij is gewoon tot over zijn oren verliefd. Het is welliswaar een hele domme keuze als hij daadwerkelijk zou doen. Hij is in feite wel een aardige gozer, praat veel met hem, en hij is helemaal niet zo gek als jullie allen beweren. En die Sharon is idd wel jong, maar zij is ook echt helemaal stapel op hem, en dus moeten jullie het respecteren vind ik. En trouwens hij wil dat deze topic gesloten wordt, maar krijgt het niet voor elkaar, dus post altstjeblieft niet meer in deze topic, thanx.
Oud 30-12-2002, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
1) Dat kan.
2) Je zusje is ook 11. En zoenen vind ik ook (meteen al) te ver gaan. Ze zouden het heel oppervlakkig moeten houden. Hand-in-hand door de stad. Dat soort dingen... [Kinderoppasser spelen ]
3) Fijn dat we het daar over eens kunnen zijn.
4) Op welke leeftijd mag jou zusje dan wel een relatie beginnen met een 18-jarige? En waarom dan wel. En, wie ben jij om dat te beslissen voor jou zusje? Bepaal jij wanneer ze verliefd mág worden op een 18-jarige?
5) Ik vind zo ie zo dat 11 jaar jong is om een relatie te hebben. 12 kan eigenlijk ook niet. Tenzij ze het bij handje-vasthouden blijft. Maar goed, ik ben niet degene om dat te beslissen voor hen/haar/hem.
6) Ok, dan vatte ik dat dus verkeerd op [zie 5]
4) geen idee. als ze op een gelijk niveau zitten? als ze niet meer een echt kind is. dat is ze nu namelijk nog wel. (ook al begint t wel te minderen).
5) ja, 11 is zeker te jong voor een relatie. mijn zusje heeft wel met een jongen van 14 gehad. maar dit jochie was ook nog klein en "kinderachtig". het was dus gewoon kalverliefde.

k kan het niet voor mijn zusje beslissen. dat is zo. het blijft haar keuze. maar als ze met een jongen van 18 thuis komt, zal ik er toch alles aan doen om haar op andere gedachten te brengen.
Oud 30-12-2002, 19:02
oneMen
oneMen is offline
18jarigen hebben gewoon behoeftes waar 12 jarigen gewoon nog helemaal geen behoefte aan hebben. Sterker nog, waar ze gewoon nog te jong voor zijn. Ik heb het dan over uitgaan, alcohol, en niet op de laatste plaats sex. 12 is echt te jong.
De enigste manier waarop de relatie wel kan werken is dat de 18 jarige deze behoeftes niet heeft, en dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

En verder sluit ik me helemaal aan bij Ripper
Oud 30-12-2002, 19:26
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hoeps!!!!!
Oud 30-12-2002, 20:57
-|-drøþ déåd-|-
-|-drøþ déåd-|- is offline
en wat is er met my westlander... en et is geen woot maar w00t! en moet ik dan bang worden? ik sta volledig achter maypole! w t
Oud 30-12-2002, 21:04
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
1) geen idee. als ze op een gelijk niveau zitten? als ze niet meer een echt kind is. dat is ze nu namelijk nog wel. (ook al begint t wel te minderen).

2) ja, 11 is zeker te jong voor een relatie. mijn zusje heeft wel met een jongen van 14 gehad. maar dit jochie was ook nog klein en "kinderachtig". het was dus gewoon kalverliefde.

3) k kan het niet voor mijn zusje beslissen. dat is zo. het blijft haar keuze. maar als ze met een jongen van 18 thuis komt, zal ik er toch alles aan doen om haar op andere gedachten te brengen.
1) Misschien zitten W. en 'het meisje' ook wel op hetzelfde niveau [alleen dan ehm, ja heeft w. meer (levens)'ervaring'] Samen naar de Smurfen kijken is heel romantisch, vind je ook niet?

2) Voor een 'serieuze'liefdesrelatie, jazeker.

3) Absoluut. Dat zou ik ook doen. Maar ja, als je 'verliefd' *kuch* bent, dan zie je dat soort dingen (zeker als je héél jong bent) over het hoofd.
Overigens hoort een meisje van 12/11 hier niet eens aan te denken, maar boekjes met paarden lezen ofzo.

Regels voor berichten