Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 16:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
beter dan Arafat en wat erger is: Arafat doet alsof hij het ermee eens is maar ondertussen...
het is gewoon een leugenaar.
Luister es neit zo naar je ouders

Sharon, Arafat, Bush, Saddam mogen van mij allemaal oprotten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 16:23
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Luister es neit zo naar je ouders

Sharon, Arafat, Bush, Saddam mogen van mij allemaal oprotten.
Durf je niet toe te geven dat ik gelijk heb ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Durf je niet toe te geven dat ik gelijk heb ofzo?

Nee, want dat heb je niet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:29
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Kom eerst maar eens met goede argumenten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:32
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Moet je horen wie het zegt,... ik ben nog steeds op die van jou aan het wachten.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:33
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
lees dan de stukken die ik hierboven geschreven heb nog maar eens goed
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
lees dan de stukken die ik hierboven geschreven heb nog maar eens goed
Je zegt:
Palestijnen zijn zielig, terroristisch, Israeliers zijn lief en onderdrukken niet, maar worden geterroriseerd.
(maar dan in andere woorden)

Echte argumenten vind ik dat niet
Dat zijn slechts jouw waarnemingen, maar _waarom_ je dat vindt, en _waarop_ je die aanname baseert, zie ik nergens terug.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:34
anny
anny is offline
ik heb niet alles gelezen, maar wat een onzin staat hier (wat ik wel gelezen heb).
tuurlijk was het hier niet erg in wo2 (als nsb'er had je het goed hier). ik vraag me alleen af of alle nederlandse joden van toen het met greetje eens zijn dat het hier niet erg was.
iemand zei dat een ander joods geluid goed was...
dat joods mag wel uit de naam. het overgrote deel ervan is volgens de joodse wet niet joods. (dus daar word je al misleid en wat ze verder zeggen is ook eenzijdig gelul, dus vorm liever je eigen mening gebaseerd op feiten dan naar dit soort organisaties te luisteren)
de problemen daar worden niet veroorzaakt door sharon, maar door arafat. als hij het geld dat hij heeft gekregen en nog steeds krijgt aan de palestijnen besteed dan zouden ze het daar veel minder erg hebben ( met als consequentie dat veel palestijnen de aanslagen niet meer zouden steunen en er hopelijk geen draagkracht meer voor is en dat ze stoppen). arafat kan met 3 miljard dollar (en de 10 miljoen die hij iedere maand krijgt) heel erg veel doen voor de palestijnen, maar dat doet hij niet. hij steekt het geld in eigen zak. hij ziet liever zijn eigen volk dood gaan dan dat ze in vrede met israel leven.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:49
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:

Moet je horen wie t zegt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
Moet je horen wie t zegt

Heb je deze memorabele zin al uitgeprint?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Milk schreef:
Heb je deze memorabele zin al uitgeprint?
Jazker
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:21
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
het is geprint of uitgedraaid, geprint is een contaminatie
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:

Als je nou net zoveel van politiek wist als van dit

*wijst naar sig*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:50
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Van Gretta en het hele zooitje weet ik op zich niet heel weinig. Hoeveel weet jij dr eigenlijk van? Niet veel, zo te merken aan je antwoorden. Ik heb geen zin om honderd keer te herhalen wat ik al heb getypt en hierboven (of op de vorige blz. ofzo) is te vinden. Dat is namelijk het grootste deel van mijn verhaal wel.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Goh, ik denk dat ik dit kwijt ben geraakt bij de 4e operatie ergens.. jammer. Toch print ik lekker alles uit.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:58
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Van Gretta en het hele zooitje weet ik op zich niet heel weinig. Hoeveel weet jij dr eigenlijk van? Niet veel, zo te merken aan je antwoorden. Ik heb geen zin om honderd keer te herhalen wat ik al heb getypt en hierboven (of op de vorige blz. ofzo) is te vinden. Dat is namelijk het grootste deel van mijn verhaal wel.
Ik weet er best wel veel van, meer dan jou in ieder geval, das duidelijk.
Voor jouw kunnen wel van niveau, maar voor ons hier duidelijk niet...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 21:00
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Dit heeft geen zin zo. We denken allebei dat we er genoeg van weten om een discussie te voeren, maar dit gaat helemaal niet meer over het onderwerp, dit is meer een wedstrijdje van: ik ben beter, jij bent beter. Ik antwoord nu niet meer, want hier heb ik geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 21:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Dit heeft geen zin zo. We denken allebei dat we er genoeg van weten om een discussie te voeren, maar dit gaat helemaal niet meer over het onderwerp, dit is meer een wedstrijdje van: ik ben beter, jij bent beter. Ik antwoord nu niet meer, want hier heb ik geen zin in.
Je mag ook toegeven dat je er niet genoeg van af weet hoor
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 21:35
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb al je reacties in dit topic gelezen Hoipipeloi. Uiterst sterke argumenten hoor. Je meest gefundeerde en vaakst herhaalde luiden : "Dit is echt onzin" bij tegenstanders en " " als je het met iemand eens bent.

Citaat:
Het plan was, tenminste dat wilden de Israeliers, dat ze samen in vrede zouden leven. De palestijnen en de israeliers hebben allebei recht om in Israel te wonen, maar als de palestijnen er een zooitje van maken, ja dan moeten ze weg. Dat is niet meer dan logisch. De Israeliers kunnen nergens anders wonen, de palestijnen wel. De islamitische wereld is groot, Israel is veel kleiner dan nederland.
'dat wilden de Israëliers'? ZIJ hebben, drie dagen na de stichting van de staat israël (wat voorheen Palestina was, inderdaad, het land van de... Palestijnen!) de palestijnse gebieden, de sinaï en libanon bezet.
'de israëliers kunnen nergens anders wonen, de palestijnen wel'
De israëliërs wónen al over de hele wereld. Zegt het woord diaspora jou iets? En denk jij nou dat Israëls buurlanden staan te springen om een paar miljoen Palestijnse vluchtelingen? Dat 'de islamitische wereld' zo'n eenheid is? Waar is jouw werkelijkheidszin?
Oud 23-01-2003, 23:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Haha

(het was me nog niet opgevallen , wat me wel opviel:
op nu.nl stond: "persoon X had het zich afgetrokken" ipv aangetroikken....... )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 09:46
Oceanborn
Oceanborn is offline
Citaat:
Coolkast schreef:

'dat wilden de Israëliers'? ZIJ hebben, drie dagen na de stichting van de staat israël (wat voorheen Palestina was, inderdaad, het land van de... Palestijnen!) de palestijnse gebieden, de sinaï en libanon bezet.
'de israëliers kunnen nergens anders wonen, de palestijnen wel'
De israëliërs wónen al over de hele wereld. Zegt het woord diaspora jou iets? En denk jij nou dat Israëls buurlanden staan te springen om een paar miljoen Palestijnse vluchtelingen? Dat 'de islamitische wereld' zo'n eenheid is? Waar is jouw werkelijkheidszin? [/B]

Het feit dat de joden in toenmalig "Palastina" gingen wonen , kwam misschien door het feit dat ze nergens anders getolereerd werden? ik zeg niet dat de palastijnen moeten verhuizen , maar zeg nou niet dat de joden dat wel zo makkelijk kunnen. Tenslotte heeft het anti semitisme door de eeuwen heen er zelf voor gezorgd. Dus de enige oplossing is nogmaals een staat voor beiden, wat helaas nu verder weg staat dan ooit.
Oud 24-01-2003, 11:49
Verwijderd
ehm, israel veel kleiner dan nederland?? dat valt ook wel weer mee hoor..
en er wonen daar ook maar 5 miljoen mensen dus das ook weer een slap argument
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:52
Verwijderd
zis 14 jongens , ze gelooft nog in een sprookjeswereld waar alles goed is
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
zis 14 jongens , ze gelooft nog in een sprookjeswereld waar alles goed is

Mwa ze komt op politiek gebied wel dom over, maar als normaal 14-jarige lijkt t me niet echt zo een kindje...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 23:44
?OWAN!
?OWAN! is offline
Ik vind dat Gretta met deze uitspraak overdrijft.
het is onredelijk om deze twee zaken door elkaar te halen
OK de israeliers zijn wel een beetje triggerhappy, maar de palestijnen staan ook op springen. Zijn zien zelfmoordaanslagen als enige oplossing tegen de door westerse landen gesteunde israeliers. Natuurlijk is het te begrijpen dat de palestijnen zich in een hoekje gedrukt voelen omdat zij ook een eigen staat zouden krijgen. En nu weg gedrukt worden.
Maar toch...door het heen en weer geschiet en de aanslagen is het conflict in mijn ogen in een bijna vicieuze cirkel terecht gekomen
Oud 25-01-2003, 15:10
Israeli_boy
Israeli_boy is offline
Citaat:
ehm, israel veel kleiner dan nederland?? dat valt ook wel weer mee hoor..
ja maar in Israel is niet elk gebied bewoonbaar
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:29
Verwijderd
in israel wonen ook 10 miljoen minder mensen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten