Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
stoer ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat erg, om nu reacties van mezelf terug te lezen van een half jaar geleden ofzo.. Wat schreef ik toen erg.. Dat jullie je niet doodgeergerd hebben aan mij enzo
![]() ![]() Maargoed, aangezien al die foto;s van toen het niet meer doen post ik wel wat nieuws. ![]() http://picserv.beyond-reality.nl/get...0&check=38fba2 http://picserver.proserve.nl/getpict...9&check=38fba2 http://picserv.beyond-reality.nl/get...6&check=38fba2 en wat linkjes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
T zijn echt leuke foto's vooral die tweede en die derde vind ik heel mooi!!!!! ![]()
|
Het lukte me niet om de meetingfoto's van de psychmeeting van 14 juli in Rotterdam online te krijgen dus vandaar dan Michel (Keyser Saus) dat voor me heeft gedaan. Michel: ontzettend bedankt hiervoor!!!!
![]() Nu nog wat opmerkingen: foto 1: heeft een bijschrift foto 2: Wendy (... ![]() foto 3: links Dana (Daantje_0705) en rechts Hester (********) foto 4: links Wendy (... ![]() foto 5: zelfde als foto 1 en idd, van Wendy moest ik erbij zetten dat ze er niet iedere dag zo lomp uitziet. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Leuke foto's... ik dacht alleen dat er meer mensen waren? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
@ ...
![]() ![]() We hebben een webcam, dus ik heb meteen nieuwe foto's. Wel aparte kleuren, maar dat is ook wel weer mooi... ![]() Tadááá ![]() (Ik ben alleen zo onzeker... dit zijn de enige foto's die nog een beetje meevallen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Apart in kleur en vaagjes(je lijkt een hele ander Anne ineens ![]() ![]() *Plaatst heel misschien nieuwe recente foto's*
||
Citaat:
![]()
|
Nou, ik heb de foto's hier even bekeken allemaal, dus toen dacht ik het is toch wel netjes om mijn lelijke kop ook ff neer te pleuren.
Gemaakt door m'n zusje met m'n digi cameratjeh. (foto's een week of 2/3 oud) ... Ikke met lach, naja.. ... ikke. Beetje jammer dat de cameraman/vrouw bij de meet niet zo'n vaste hand had ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 23:45. |
![]() |
||
Citaat:
ik had er meerdere foto's op willen zetten, maar allemaal deden ze het niet. ik zal je de foto's wel doormailen goed?! liefs, wendy
|
Verwijderd
|
Heb eindelijk dan de foto's van 18 juli 2003 toen ik met mijn vriend in sixflags was om te vieren dat we een half jaartje samen waren.
een sneaky picture toen ik aant lopen was voor roelof zn patatje ![]() roelof gekke bek met een geitje en hij moest en zou met dat kleine geitje op de foto ![]() mijn natte kont na de wildwaterding en ja ik MOEST even laten zien dat ik groot genoeg was voor het reuzenrad ![]() en een rare foto van mij ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote E&D-fototopic! fizzle-fluffy | 21 | 15-05-2010 13:35 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Al Murphy | 405 | 26-06-2007 10:49 | |
ARTistiek |
[foto] Dagje uit in Parijs David | 52 | 31-10-2004 14:34 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 |