Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 15:00
karamba
karamba is offline
Ik kijk raar aan tegen mensen. Maar haten doe ik niet snel. Maar soms wel hoor. Meestal is het generaliseren. Als ik een hele slecht ervaring met bepaalde mensen van dat soort heb, dan komt de rest die er ook zo uitziet of zo overkomt ook negatief op me over. Misschien is dit wel een vraag voor nazi's. Wat die doen is echt haten. Dat heb ik niet. Het is gewoon een groep minder mogen. Nazi's hebben het alleen maar over de belasting. Hebben ze ook nog meer argumenten? Ikke heb niet echt een haat gevoel hoor. Alleen voor individuen niet meer voor een hele subcultuur. Ik heb mezelf afgeleerd te generaliseren. Soms betrap ik mezelf er nog wel op. Maar dan is het minder erg dan HATEN!!!
Advertentie
Oud 07-02-2003, 21:00
A'k.a
A'k.a is offline
Citaat:
Sailingthemoon schreef:
Nou, mijn vraag is dus; zijn er bepaalde subculturen waar jij een
hekel aan hebt?
Ik vind gewoon dat je niemand mag beoordelen op zijn cultuur en/of uiterlijk. Iedereen heeft het recht zich te kleden, gedragen zoals diegene dat wil, tenzij anderen er last van'(kunnen) hebben.
Oud 09-02-2003, 18:57
OxYmOrOn
OxYmOrOn is offline
Citaat:
Sailingthemoon schreef:
Nou, mijn vraag is dus; zijn er bepaalde subculturen waar jij een
hekel aan hebt?, en dan moet je ook wel goede voorbeelden
geven waarom je een hekel aan die cultuur hebt.
Ikzelf kan die 'trance' en trendy mensen niet uitstaan, ze hebben
een vreselijke attitude en vinden zichzelf zo knap met hun gebleekte broeken en nike shirts, en dan gaan ze mensen zoals
alto's en skaters en dergelijke ook nog eens uitschelden omdat
ze te grootte kleding aan hebben, het is me ook opgevallen dat
die 'trance' gasten meestal het IQ van een banaan hebben, als
ze iets stom vinden of niet leuk vinden dan hebben ze daar vaak
geen enkel reden om, het zijn ook vaak van die meelopers, sorry
als ik iedereen over 1 kam scheer, maar ik heb het dus over een
grootte groep 'trance' & trendy mensen.
Hopelijk heb ik hier niemand mee geflamed of boosgemaakt.
Nu jullie.....
trance is eigenlijk geen subcultuur.
Een subcultuur is als een volledige groep mensen wordt verdrongen uit de mainstream, zoals de punx, goths, skins, mods, skankers,...
Oud 10-02-2003, 08:55
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
ik heb een hekel aan mensen, niet aan subculturen....dat zoeken die mensen zelf maar uit...
uiterlijk zegt niets over mensen hun gedrag...
binnen elke subcultuur zijn er aardige mensen en minder aardige mensen, dat verschilt niet per groep ofzo...
liefs excommunicated....
Oud 12-02-2003, 10:03
Krez
Krez is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Ik 'haat' blanken die negers willen na doen, met hun karl kani shit. Die mensen die zon sjaaltje over hun kop doen en dan een pet erover en denken dat ze tupac zijn.

Die zijn dom
*voelt zich een heel klein beetje aangesproken *

ik kleed me wel eens zo, maar niet omdat ik tupac wil nadoen, zwart wil zijn of iets anders in die trant. Ten eerste vind ik het MOOI, en ten tweede, ben ik gek op hiphop.

Ik wil geen negers nadoen.
En negers die in een polo lopen zijn geen blanke-wannabe? Of die alto of punk zijn? maar andersom wel? ik snap het allemaal niet meer....

Noem me wat je wil, maar respecteer iemand anders zijn kledingsmaak, doe ik ook
Oud 12-02-2003, 10:07
Krez
Krez is offline
en ik ben niet dom, ik doe 6vwo

hooligans zijn pas dom, mekaar verrot schoppen omdat ze in een andere plaats wonen en dus voor een andere club zijn

of heb je daar je nickname niet vandaan

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 10:09.
Oud 12-02-2003, 11:01
Die Happy
Die Happy is offline
uuuhm oppervlakking misschien om andere subculturen te haten..zelf vind je het vast ook niet leuk als mensen niet open staan voor jou manier van doen en kleden...that's all i wanna say
Oud 12-02-2003, 11:24
DeadNation
DeadNation is offline
Ik haat de mens in t algemeen....DAT is pas eerlijk.
Oud 12-02-2003, 11:45
DeadNation
DeadNation is offline
I've got some kind of hate....and i hate the motherfuckin human race!
Oud 12-02-2003, 11:52
Mysterons
Mysterons is offline
ik haat vuilnismannen.
Oud 12-02-2003, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef:
Dat neemt niet weg dat ''Wiggers'' gekke figuren zijn.

True, true.
Oud 12-02-2003, 13:02
skater86
skater86 is offline
Citaat:
Krez schreef:
*voelt zich een heel klein beetje aangesproken *

ik kleed me wel eens zo, maar niet omdat ik tupac wil nadoen, zwart wil zijn of iets anders in die trant. Ten eerste vind ik het MOOI, en ten tweede, ben ik gek op hiphop.

Ik wil geen negers nadoen.
En negers die in een polo lopen zijn geen blanke-wannabe? Of die alto of punk zijn? maar andersom wel? ik snap het allemaal niet meer....

Noem me wat je wil, maar respecteer iemand anders zijn kledingsmaak, doe ik ook
Hmm dat je van hiphop houdt vind ik best wel loos argument, want ik hou zelf ook enormmm veel van hiphop, maar ik ga egt nie met zo'n doekje om mn kop lopen of in karl kani ofzo lopen, dat je dat doet omdat je t mooi vind snap ik wel, maar niet omdat je hiphop kewl vind
Oud 12-02-2003, 13:29
Morphia
Morphia is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
wacko jacko, die zelfs het haar van zn zoontje geblondeerd heeft.
Chlorixneger.
Oud 12-02-2003, 22:56
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
skater86 schreef:
Hmm dat je van hiphop houdt vind ik best wel loos argument, want ik hou zelf ook enormmm veel van hiphop, maar ik ga egt nie met zo'n doekje om mn kop lopen of in karl kani ofzo lopen, dat je dat doet omdat je t mooi vind snap ik wel, maar niet omdat je hiphop kewl vind
ben ik t mee eens....ik hou ook heeeeel erg van hiphop maar volges mij zie je dat ook niet echt erg aan mij...iig niet op die "neger" manier....ik vind t bij sommigen wel mooi staan maar ik vind niet dat je bepaalde kleding moet dragen omdat je anders niet echt van die muziek zou kunnen houden....
Oud 13-02-2003, 14:01
Krez
Krez is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef:
ben ik t mee eens....ik hou ook heeeeel erg van hiphop maar volges mij zie je dat ook niet echt erg aan mij...iig niet op die "neger" manier....ik vind t bij sommigen wel mooi staan maar ik vind niet dat je bepaalde kleding moet dragen omdat je anders niet echt van die muziek zou kunnen houden....
tuurlijk niet, maar ik vind het gewoon de mooiste kledingstijl, dat mn muzieksmaak erbij past is mooi meegenomen
maar ik loop maar de helft van de tijd zo, de andere helft loop ik dingen van de H&M en Zara en weet ik wat voor winkels.... ligt eraan waar ik zin in heb, mensen herkennen me ook niet altijd

Karl Kani is mooi
Oud 13-02-2003, 14:03
Krez
Krez is offline
ow, verkeerde topic
Oud 16-02-2003, 16:10
Gadje
Gadje is offline
ik erger me aan ten eerste trancegasten en hun aanhangsel.
Dat komt omdat ze zich ietz voelen, ze voelen zich al bij voorbaat beter dan alto's (komt waarschijnlijk door IQ van -2...). Alto's hebben het image van vies etc maar das echt nie zo! zelf benk owk alto maar okeej je hebt alto's die vies zijn. maar je hebt ook zat fatsoenlijke alto's (zie mij). Kakkers denken dat ze alles zij op het gebied van kleding en ze denken dat ze slim zijn haha no-way. ze lopen te pronken met hun Ralph Lauren sjurts en hun Hilfiger broek. *kots* ben jezelf.
Daarom erger ik me aan sommige subculturen omdat ze zichzelf nie kunne zijn.
Oud 16-02-2003, 16:16
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Gadje schreef:
ik erger me aan ten eerste trancegasten en hun aanhangsel.
Dat komt omdat ze zich ietz voelen, ze voelen zich al bij voorbaat beter dan alto's (komt waarschijnlijk door IQ van -2...). Alto's hebben het image van vies etc maar das echt nie zo! zelf benk owk alto maar okeej je hebt alto's die vies zijn. maar je hebt ook zat fatsoenlijke alto's (zie mij). Kakkers denken dat ze alles zij op het gebied van kleding en ze denken dat ze slim zijn haha no-way. ze lopen te pronken met hun Ralph Lauren sjurts en hun Hilfiger broek. *kots* ben jezelf.
jezelf zijn heeft met andere dingen te maken dan muzieksmaak en kledingsmaak....
de een vind wijde broeken leuker, de ander van die witte "trance-broeken" (sorry, wist geen andere naam te verzinnen )
Oud 17-02-2003, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef:
....
En jij bent wel jezelf he, want jij bent ANDERS..
Oud 17-02-2003, 19:04
Sebadoh
Sebadoh is offline
Br33z4hsl3tj4hz- vanwege die klote taal die ze gebruiken en ze lopen te koop met hun alcoholgebruik en sigaretjes. je weet wel wat ik bedoel.
Daar word ik echt misselijk van
Oud 18-02-2003, 22:32
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
waar ik nou echt een hekel aan heb...wat iemand als zei; zogenaamde alto's die zo alto proberen te zijn dat ze het niet meer zijn, omdat er al tig "alto's" zijn die er ook zo uitzien...
En over het algemeen aan mensen die niet normaal ABN kunnen typen...En dan heb ik het niet over typo's, afkortingen of spelfouten (kan de beste gebeuren), maar de irritante schrijfwijze...Voor de rest kan zo'n persoon heel aardig zijn, maar ik vraag toch echt "beleefd" of hij/zij normaal kan typen...
"Vroeger" (zo'n 1-2 jaar geleden) was ik ook zo'n fel typetje..Trancers zijn dom, blablabla...Nu heb ik meer zoiets van, waar maakte ik me toen druk om?
Mensen blijven mensen, welke muziek/kleding ze ook dragen en mensen kan je aardig vinden of niet
Oud 18-02-2003, 23:13
Godhatesyou
Godhatesyou is offline
Ik haat iedereen.
Oud 19-02-2003, 12:17
Milos
Milos is offline
Haten??wat is dat??
Oud 23-02-2003, 12:30
Tink
Tink is offline
ik irriteer me aan mensen die anderen haten omdat ze er toevallig net even anders uit zien. En ik haat Replayertjes!
Oud 23-02-2003, 13:00
Verwijderd
ik hou niet van mensen die een bepaalde subcultuur haten
Oud 23-02-2003, 15:18
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
ik hou niet van subculturen die bepaalde mensen haten!

neej...maar vint ut onzin om een hekel te hebben aan een hele groep.....er zijn altijd wel lui die wel "normaal" zijn/doen. Alleen soms heb je van die lui die zo ontezettend stoer proberen te doen en als je ze alleen al aankijkt willuh ze je al slaan......daar heb ik eerlijk gezegd wel een beetjuh een hekel aan!
Oud 23-02-2003, 15:29
Die Happy
Die Happy is offline
hokjes hokjes hokjes hokjes....hokjes...en ach je snapt het vast wel
Oud 23-02-2003, 16:22
Verwijderd
tzal allemaal wel..
Oud 23-02-2003, 17:56
charly not
charly not is offline
er zijn geen bepaalde subculturen waar ik een hekel aan heb, maar wel bepaalde mensen in subculturen die ik absoluut niet kan uitstaan.
Oud 24-02-2003, 12:39
Die Happy
Die Happy is offline
hokjes weet je wel...als in hokjes denken.....gaat er al een lampje aan?
Oud 25-02-2003, 19:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
imperfectum schreef:
Ik houd persoonlijk niet zo van Gothics, ze bekijken het leven iets te somber, als je het mij vraagt. Een flirt met de dood is erg verkeerd en fout.
Een oud topic, maar toch even melden; gothic staat juist voor een zeer positieve kijk op het leven (positiever dan de meeste mensen) en heeft niks met dood te maken.
Oud 27-05-2003, 15:22
XXSmall
XXSmall is offline
Haten is echt een te groot woord: maar wat mij wel opvalt, (ik heb een vriendin die gothic kleren draag) is dat kakkers sneller gaan zitten grinneken. Die mensen kunnen het echt niet hebben dat mensen anders zijn.
Oud 27-05-2003, 15:24
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja nu is het wel genoeg
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten