Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een subcultuur is als een volledige groep mensen wordt verdrongen uit de mainstream, zoals de punx, goths, skins, mods, skankers,...
|
ik heb een hekel aan mensen, niet aan subculturen....dat zoeken die mensen zelf maar uit...
uiterlijk zegt niets over mensen hun gedrag... binnen elke subcultuur zijn er aardige mensen en minder aardige mensen, dat verschilt niet per groep ofzo... liefs excommunicated....
||
Citaat:
![]() ik kleed me wel eens zo, maar niet omdat ik tupac wil nadoen, zwart wil zijn of iets anders in die trant. Ten eerste vind ik het MOOI, en ten tweede, ben ik gek op hiphop. Ik wil geen negers nadoen. En negers die in een polo lopen zijn geen blanke-wannabe? Of die alto of punk zijn? maar andersom wel? ik snap het allemaal niet meer.... ![]() Noem me wat je wil, maar respecteer iemand anders zijn kledingsmaak, doe ik ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik loop maar de helft van de tijd zo, de andere helft loop ik dingen van de H&M en Zara en weet ik wat voor winkels.... ligt eraan waar ik zin in heb, mensen herkennen me ook niet altijd ![]() Karl Kani is mooi ![]()
|
ik erger me aan ten eerste trancegasten en hun aanhangsel.
Dat komt omdat ze zich ietz voelen, ze voelen zich al bij voorbaat beter dan alto's (komt waarschijnlijk door IQ van -2...). Alto's hebben het image van vies etc maar das echt nie zo! zelf benk owk alto maar okeej je hebt alto's die vies zijn. maar je hebt ook zat fatsoenlijke alto's (zie mij). Kakkers denken dat ze alles zij op het gebied van kleding en ze denken dat ze slim zijn haha no-way. ze lopen te pronken met hun Ralph Lauren sjurts en hun Hilfiger broek. *kots* ben jezelf. Daarom erger ik me aan sommige subculturen omdat ze zichzelf nie kunne zijn. |
![]() |
||
Citaat:
de een vind wijde broeken leuker, de ander van die witte "trance-broeken" (sorry, wist geen andere naam te verzinnen ![]()
|
waar ik nou echt een hekel aan heb...wat iemand als zei; zogenaamde alto's die zo alto proberen te zijn dat ze het niet meer zijn, omdat er al tig "alto's" zijn die er ook zo uitzien...
En over het algemeen aan mensen die niet normaal ABN kunnen typen...En dan heb ik het niet over typo's, afkortingen of spelfouten (kan de beste gebeuren), maar de irritante schrijfwijze...Voor de rest kan zo'n persoon heel aardig zijn, maar ik vraag toch echt "beleefd" of hij/zij normaal kan typen... "Vroeger" (zo'n 1-2 jaar geleden) was ik ook zo'n fel typetje..Trancers zijn dom, blablabla...Nu heb ik meer zoiets van, waar maakte ik me toen druk om? Mensen blijven mensen, welke muziek/kleding ze ook dragen en mensen kan je aardig vinden of niet ![]()
|
ik hou niet van subculturen die bepaalde mensen haten!
![]() neej...maar vint ut onzin om een hekel te hebben aan een hele groep.....er zijn altijd wel lui die wel "normaal" zijn/doen. Alleen soms heb je van die lui die zo ontezettend stoer proberen te doen en als je ze alleen al aankijkt willuh ze je al slaan......daar heb ik eerlijk gezegd wel een beetjuh een hekel aan! ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Lifestyle |
Hulp graag! Anteverta | 55 | 29-11-2002 19:45 |