Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2003, 16:24
theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ik stem voor een grote rassen oorlog tegen hun dan ...ze zijn hier inwezen ook maar te gast ...dan hoor je niet zo te doen te over nederland... if they want war ...they will get war.

Noem me een rasist of een fasist ...wat ik helemaal niet ben ik heb genoeg buitenlandse vrienden maar je hoort een beetje respect te hebben voor een land waar je te gast ben.. simpel zat .... ok kom maar op met je kritiek!
mee eens!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 17:04
dude-w-m-c
dude-w-m-c is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Ten eerste: ik gaf al eerder aan dat die buitenlanders waar het in deze topic over gaat hier NIET te gast zijn, maar in Nederland geboren en opgegroeid zijn.

Ten tweede: je spreekt jezelf tegen, hoe kan je nu enerzijds voor een 'rassenoorlog' zijn (waarbij je even voorbij gaat aan het feit dat Marokkanen en Turken ook tot het blanke ras behoren) en anderzijds zegt dat je genoeg buitenlandse vrienden hebt (''
ik ben ook geen rascist, ik eet vaak genoeg bij de Chinees''). Wil jij oorlog gaan voeren tegen je vrienden?

Ten derde: leer eerst zelf Nederlands voordat je dat van anderen eist (want dat doe je indirect). Ik heb je spelfouten, zinsconstructies en interpunctie even verbeterd.
Dus jij wilt over 10 jaar een turkse preident?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 17:08
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
dude-w-m-c schreef:
Als hij onze Grondwet respecteert en naleeft, waarom niet?
Oud 13-02-2003, 17:44
Rioto
Citaat:
Che Guevara schreef:
Ten eerste: ik gaf al eerder aan dat die buitenlanders waar het in deze topic over gaat hier NIET te gast zijn, maar in Nederland geboren en opgegroeid zijn.

Ten tweede: je spreekt jezelf tegen, hoe kan je nu enerzijds voor een 'rassenoorlog' zijn (waarbij je even voorbij gaat aan het feit dat Marokkanen en Turken ook tot het blanke ras behoren) en anderzijds zegt dat je genoeg buitenlandse vrienden hebt (''
ik ben ook geen rascist, ik eet vaak genoeg bij de Chinees''). Wil jij oorlog gaan voeren tegen je vrienden?

Ten derde: leer eerst zelf Nederlands voordat je dat van anderen eist (want dat doe je indirect). Ik heb je spelfouten, zinsconstructies en interpunctie even verbeterd.
Ik heb geen marrokaanse Vrienden ...Jonge ik wil me vaderland voor 100% verdedigen al moet het met geweld
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 17:51
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
dude-w-m-c schreef:
Alsof de Tweede Kamer (en de Eerste) binnen tien jaar akkoord zouden gaan met de noodzakelijke Grondwetswijzigingen voor een republiek. Heel waarschijnlijk
Oud 13-02-2003, 17:59
Isa
Isa is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Alsof de Tweede Kamer (en de Eerste) binnen tien jaar akkoord zouden gaan met de noodzakelijke Grondwetswijzigingen voor een republiek. Heel waarschijnlijk
mijn signature is zeker niet meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 18:02
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
mijn signature is zeker niet meer nodig.
Idd niet. De N.V. Casema heeft mijn internet twee maanden lang verhinderd, maar het is nu opgelost en ik ben er weer gewoon
Oud 13-02-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Ik heb geen marrokaanse Vrienden ...Jonge ik wil me vaderland voor 100% verdedigen al moet het met geweld
Je zei toch dat je buitenlandse vrienden had? Een aantal Antilliaanse, Molukse en Surinaamse jongeren zorgt ook weleens voor overlast hoor, dat ontken ik niet, het gaat mij er om dat deze jongeren dan goed begeleid gaan worden en de goeden niet onder de slechten leiden.
En de opmerking over de Turkse president van dude-w-m-c: in Nederland hebben we geen president, maar een Turkse minister-president: waarom niet? Lijkt me dan een perfect voorbeeld van integratie.
Je lijkt trouwens weinig opgestoken te zijn van mijn eerdere les in de Nederlandse taal.

Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 18:47
Nate
Nate is offline
Citaat:
naam onbekend schreef:
Als hij onze Grondwet respecteert en naleeft, waarom niet?
Omdat dit Nederland is. Een beetje national pride is niet altijd misplaatst. Dat je ze niet aan het hoofd van je staat wilt hebben, wil natuurlijk niet zeggen dat buitenlanders niet welkom zijn.

En ja, ik ben ook tegen het huwelijk van Willem Alaxander met Maxima. Dit is Nederland; bewoond door iedereen, geregeerd door ons. Niet meer dan logisch, to me.
Oud 13-02-2003, 18:51
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Nate schreef:
En ja, ik ben ook tegen het huwelijk van Willem Alaxander met Maxima.
Dan ben je wel een beetje laat hè?

Voor mijn argumenten voor een Turkse president/premier: zie de reply van Che Guevara.
Oud 13-02-2003, 18:52
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nate schreef:
En ja, ik ben ook tegen het huwelijk van Willem Alaxander met Maxima. Dit is Nederland; bewoond door iedereen, geregeerd door ons. Niet meer dan logisch, to me.
Hè ja, laten we voor anderen gaan bepalen met wie ze mogen trouwen
Oud 13-02-2003, 19:13
Nate
Nate is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Hè ja, laten we voor anderen gaan bepalen met wie ze mogen trouwen
Oh, ja, ik bepaalde het ook zo erg hè?

back at you.
Oud 13-02-2003, 19:43
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
BARON schreef:
een beetje wel; als Nederlanders in het buitenland zich misdragen wil ik niet bij ze horen. Ik zou dan extra moeite doen om niet gelijk als "nederlander" op te vallen. Als de buitenlanders dat hier nu ook zouden doen...
Misschien tijdens een korte vakantie maar ik zou echt niet mn hele leven extra mn best gaan doen omdat er toevallig een paar mensen uit hetzelfde land komen als ik die zich misdragen terwijl ik ze niet ken en misschien ook wel helemaal niet mag.
Oud 13-02-2003, 19:46
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Nate schreef:
Oh, ja, ik bepaalde het ook zo erg hè?

back at you.
jij maakt toch onderdeel uit van het volk en als jij vind dat zij het moeten bepalen...

Ik vind het iig belachelijk al ben je kroonprins je mag toch zeker zelf wel weten met wie je trouwd, zolang het je functie maar niet (bewezen) negatief beinvloed.
Oud 13-02-2003, 20:26
Isa
Isa is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Idd niet. De N.V. Casema heeft mijn internet twee maanden lang verhinderd, maar het is nu opgelost en ik ben er weer gewoon
aan de ene kant leuk (dat je teurg bent) aan de andere kant jammer want nu is 1 kleine kans op het fbschap verhinderd. ach boeje.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 20:45
Nate
Nate is offline
Citaat:
autodropje schreef:
jij maakt toch onderdeel uit van het volk en als jij vind dat zij het moeten bepalen...

Ik vind het iig belachelijk al ben je kroonprins je mag toch zeker zelf wel weten met wie je trouwd, zolang het je functie maar niet (bewezen) negatief beinvloed.
Ik vind dat een monarchie zelf maar moet weten wat ze doen; ik ben maar een burger. Ik geloof niet zo in democratie, en al helemaal niet in deze halve demonarchie danwel monarcratie. Toch vind ik het niet, wellicht militair, verantwoord om te huwen met een vertegenwoordiger van een andere natie a.k.a. potentiele vijand.

Niet dat het er ooit in Nederland aan toe zal gaan zoals ik dat het liefst zou zien, dus heb vooral niet teveel boodschap aan wat ik post.
Oud 13-02-2003, 20:54
autodropje
autodropje is offline
Je kunt het ook zo bekijken dat dit misschien potentieele vijandigheid voorkomt
Oud 13-02-2003, 21:27
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
aan de ene kant leuk (dat je teurg bent) aan de andere kant jammer want nu is 1 kleine kans op het fbschap verhinderd. ach boeje.
Jij had jezelf tot opvolger benoemd?
Oud 14-02-2003, 06:57
Isa
Isa is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Jij had jezelf tot opvolger benoemd?
tot potentiele (hoe maak je ook alweer zo'n e met puntjes erop?)opvolger slechts. tja, ik zit hier tenslotte nou al enkele jaren op het forum en ik hoop nog steeds op het fbschap. Dus als je ooit nog hulp odig hebt op F&L ...

(reageer je ook nog op mijn reactie in het psyforum?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:46
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
tot potentiele (hoe maak je ook alweer zo'n e met puntjes erop?)opvolger slechts. tja, ik zit hier tenslotte nou al enkele jaren op het forum en ik hoop nog steeds op het fbschap. Dus als je ooit nog hulp odig hebt op F&L ...
Wie weet... ik red het voorlopig prima alleen, zolang de N.V. Casema meewerkt tenminste.

Citaat:
(reageer je ook nog op mijn reactie in het psyforum?
Will do.
Oud 14-02-2003, 17:34
Isa
Isa is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Wie weet... ik red het voorlopig prima alleen, zolang de N.V. Casema meewerkt tenminste.
Dan hoop ik maar dat de problemen op F&L zo uit de hand lopen dat je mij om hulp komt vragen.
Citaat:

Will do.
Bedankt,ondertussen heb ik opnieuw op jouw gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 18:03
Nate
Nate is offline
Het zijn je eigen zaken maar het is natuurlijk wel een beetje fout om het zo kenbaar te maken dat je forumbaas wilt worden...
Oud 14-02-2003, 21:23
michael1
michael1 is offline
Het is dat wij nederlanders zo cool zijn .
en ons alles laten opdringen.
mijn visie?

aanpassen,.. gedeisd houden,..respect tonen .....heel goed!!!
positieve bijdrage aan ons land.

dus geen antiwesterse uitspraken.
geen frustratie hier uitleven.
niet mijn ruiten ingooien omdat die van jou ook kapot zijn .
geen geloofs..sprookjes opdringen
onze regels accepteren zonder gezeik ,dus ONZE regels.
straf extra verzwaren,
huwelijk/relatiefake is uitzetting.

holland is holland
niet leuk hier?
opzouten aub

probeer finland

geen kans, allemaal blondjes ,
die je hier niet meer ziet helaas,
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:41
Martian
Martian is offline
Citaat:
michael1 schreef:
die je hier niet meer ziet helaas,
Beter kijken, ik kne een heleboel leuke
Oud 15-02-2003, 09:17
Isa
Isa is offline
Citaat:
Nate schreef:
Het zijn je eigen zaken maar het is natuurlijk wel een beetje fout om het zo kenbaar te maken dat je forumbaas wilt worden...

Offtopic: word wel een beetje offtopic zo, maar ik wil toch graag weten waarom dit een foute manier is om kenbaar te maken dat ik fb wil worden. Het is fout om op Feedback een topic te openen met 'mag ik forumbaas worden', in je sig dat duidelijk maken, ik zie het probleem niet. of ik het ook daadwerkelijk word is natuurlijk een tweede.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:58
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
"Over tien jaar zijn wij hier de baas,” zeggen Marokkaanse jongeren in Gouda. “En dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit.”
Oprotten met die lui, en een trap in hun zwarte hol nageven.
Beetje de boel hier te verzieken met hun ziekelijke ideen.
NIet direct denken dat ik zon white power gast ben maar als ze zulke dingne gaan zeggen weet ik niets anders te zeggen.
------------------------------------------------------------

Hoe denken jullie over Marokkanen? Negatief
Hebben jullie persoonlijk veel last van deze groep mensen? In ons dorp NOG niet, meer turken

En hoe denken jullie dat deze problemen het beste zijn op te lossen? 1x in de fout; eruit
Moeten zij een heropvoeding ondergaan? Zo ja, in welke vorm moet dit dan zijn? Nederlands leren, aanpassen aan ONZE cultuur

En vooral: hoe kan het zo zijn dat hier al die jaren nooit iets aan gedaan is? Als iemand erover begon, werd diegene meteen bestempeld als rascist enzo

Al-met-al een hoop vragen bij dit ernstige probleem.
Reageren

Regels voor berichten