Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit ben ik: (gelijk weer mooie aanvulling voor mijn profiel
![]() (Bij)naam: (Mitchuhl) Michael Sterrenbeeld: Weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: Vaag, Eerlijk, Feest Hobby: Uitgaan en muziek Kledingstijl: Alles Lievelingsmerk: mitchel ![]() Muziek: Reggea, Hip-hop, Punk, Metal, Gothic MSN: michael_de_graaf@hotmail.com Levensmotto: Zo niet dan wel en anders ook. Wat wens je: Een gelukkig leven samen met mijn huidige vriendin en een gelukkig leven voor de hele wereld-bevolking !
|
![]() |
(bij)naam: diana
Sterrenbeeld: kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: weet ik niet Hobby: winkelen msn en nog meer Kledingstijl: gewoon Lievelingsmerk: heb ik niet Muziek: top 40 MSN: jaj die heb ik Levensmotto: mmm geen idee Wat wens je: gelukkig te zijn
|
(bij)naam: Runa, Runemans, Tum-Tum
Sterrenbeeld: Leeuw Omschrijf jezelf in 3 woorden: Heb klein hartje. Hobby: Voetbal, ijshockey, winkelen, uitgaan Kledingstijl: Casual, 'kak', semi-sportief Lievelingsmerk: Hilfiger Muziek: RnB, Hiphop, Top40, dance, après-ski MSN: arun@apennootje.nl Levensmotto: Ik ben en blijf, pluk de appel Wat wens je: Niks. Ik wil m'n boontjes zelf doppen, niet een ander.
|
(bij)naam: Roy, Rb.
Sterrenbeeld: Leeuw. Omschrijf jezelf in 3 woorden: Grappig, Geil, Geweldig. Hobby: Fitness, nog meer dingen. Kledingstijl: Skater, Kakker. Muziek: Punk, Rock meer van dat soort onzin. MSN: Heb ik. Levensmotto: Ik zag, ik overwon, we kwamen. Wat wens je: Veel.
|
Naam: Nathalie
Sterrenbeeld: kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: emotioneel, chaotisch, koppig. Hobby: muziek. Kledingstijl: verschilt nogal. Lievelingsmerk: heb ik niet. Muziek: van triphop tot metal, van goa tot rock, van pop tot ska, van goa tot jazz, van blues tot nederhop, etc. MSN: ja, static_x_75@hotmail.com Levensmotto: live like you're gonna die tomorrow and love like it never gonna hurts. Wat wens je: op het moment overgaan. |
![]() |
|
(bij)naam:
Sanne, Rudi, dude Sterrenbeeld: Vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden: spontaan, vrolijk, lui ![]() Hobby: kleren kopen, gek doen, foto's maken, mensen kijken... Kledingstijl: rokken, wijde broeken, regenboogkleurtjes, sokken Lievelingsmerk: geen voorkeur Muziek: jamai ![]() ![]() Levensmotto: hmm heb ik niet Wat wens je: niet meer zo lui zijn ![]()
|
(bij)naam: echte naam = yvet, bijnaam = pluisje
Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: hyper, onbegrijpelijk, lief ![]() Hobby: dansen, muziek luisteren, fotografie, tekenen, schilderen, kleding maken, winkelen, uitgaan Kledingstijl: weet ik veel hoe je t noemt ![]() Lievelingsmerk: heb k niet Muziek: goa, industrial, darkwave, techno, electro, tekno etc MSN: staticdollie@hotmail.com Levensmotto: doe waar je zin in hebt Wat wens je: dat die stomme maatschappij hier eens anders inmekaar stak |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
(bij)naam: Lotte
Sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: Gek, onzeker & muziekverslaafd Hobby: Muziek luisteren, zigen, gitaar spelen, lezen, internet... Kledingstijl: alto of zo? Lievelingsmerk: heb ik niet Muziek: Rock, gothic rock, new wave... of zo. weet ik veel. MSN: iets met Briseis Levensmotto: It's okay when it sucks, it just means you're still alive. Wat wens je: Alles.
|
(bij)naam: LCT
Sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: uhhh; verlegen, aardig enne klein Hobby: Veel Kledingstijl: Ga mee met de mode... Lievelingsmerk: Gsus, diesel, tommy hilfinger enzo.... Muziek:R&B, hip hop, 2-step, uk-garage. MSN ![]() Levensmotto:?? don't know ?? Wat wens je: Peace 2 ya all..
|
(bij)naam: annetjuh dus me echte naam is niet zo moeilijk meer anne dus
Sterrenbeeld: vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden: sportief, gek en supah vrolijk Hobby: ZWEMMEN en uitgaan Kledingstijl: sportief kakerig (sportief met bloejes enzo) Lievelingsmerk: esprit en bien bleu Muziek: rock MSN: plus natuurlijk Levensmotto: leef zoals je leven wilt overal en nergens Wat wens je: Dat iedereen kan leven zoals hij/zij wilt zonder oorlogen en andere shit. Wereld vrede dus. ZIEZO de mzzl
Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 17:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Godelieve, Hippe Springveer, Woepsie, Hippe Woepsie, Lieve, Gode en Muts
Sterrenbeeld: Weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: Verlegen, lief, sociaal Hobby: Mn vriendje, scouting, tv kijken, internetten, muziek luisteren, lezen Kledingstijl: wat ik zelf leuk vind, klein btje alternatief, soms ook weer niet Lievelingsmerk: geen vast merk, vind Mexx en Esprit wel mooi, maar zooooooo duur! Muziek: Acda en de Munnik! Phil Collins, Guus Meeuwis, Veldhuis en Kemper...Nederlandstalig vooral MSN: 5.0 plus, versie 2 ofzow Levensmotto: live your life and be happy Wat wens je: dat ik onbedoeld niet zo ontzettend jaloers was... ![]() |
![]() |
|
naam:
Jessica Sterrenbeeld: Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: saai, lief, vreemd Hobby: computeren, tekenen, dagdromen, muziek luisteren Kledingstijl: Niet echt een bepaalde stijl, maar meestal wel donker. Lievelingsmerk: Let ik eigenlijk niet op. Muziek: industrial, rock, punk, (80's)pop MSN: korn_is_dead@hotmail.com (nee, ik ben niet anti-korn) Levensmotto: heb ik niet Wat wens je: gelukkig blijven
|
![]() |
(bij)naam: Wilk (mn echte naam haat ik)
Sterrenbeeld: Leeuw Omschrijf jezelf in 3 woorden: ik vroeg het aan anderen; 1: aardig, gek, impulsief (een vriend) 2: stom, gek en debiel (mijn zusje) 3: lieve gekke hartedief (mijn moeder) hoe verzin je het.. 4: lekker, lief, betrouwbaar (mijn vriend) Hobby: muziek, mn haar (dreads ![]() Kledingstijl: niet zo bijzonder, standaard wijde broeken en zo. Lievelingsmerk: hecht niet echt zo aan merken. Euh mijn lievelingsmerk tandpasta: Aquafresh, en mn schoenen zijn zwarte nikes.. Muziek: (Luisteren: ik vind veel leuk, soms drum n bass, dan weer Manu Chao of Madness, maar meestal luister ik 'gewoon metal' zoals Agresion, Deftones, Mudvayne, Sepultura, Soulfly, Pleymo, Watcha, Smakdab ![]() (Maken: ik speel didgereedoo in een 'bandje' en ik speel(de) piano (al heel lang niet meer gedaan) Mijn droom is mijn eigen drumstel maar dat ziet er financieel gezien niet in (en mn ouders willen t niet) MSN: ja, kijk maar naar mn profiel ofzo (alsof je geinteresseerd bent) Levensmotto: it's all about the music it's all about you, so don't feel sad and don't kill yourself let me kill you it's an automatic issue so don't blame yourself blame me Wat wens je: een drumstel en talent
|
(bij)naam: Judith > Juud(s)(ol), Muts, Moentje, Tuut
Sterrenbeeld: Kreeft ![]() Omschrijf jezelf in 3 woorden: humoristisch, vrolijk, ongeduldig Hobby: "Streetdancen", ski-en/snowboarden, zwemmen, winkelen, slapen...LEVEN! (Ik kopieer nu mn info uit et fotoboek ![]() Kledingstijl: Modern + sportief + vrolijke kleurtjes + eigen creaties Lievelingsmerk: ONLY, EDC, Forecast...(ligt aan mn saldo ![]() Muziek: Alles behalve klassiek, R&B en euh.. MSN: Sure.. Levensmotto: Live Life To The Max! (Pepsiii ![]() Wat wens je: Zoveel ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 18:53. |
![]() |
|
Fornarina schreef op 20-02-2003 @ 19:26:
[B]Kort maar Krachtig Vul in--> (bij)naam: nouk/skanouk Sterrenbeeld: boogschutter Omschrijf jezelf in 3 woorden: muziekaal, vrolijk, chaotisch ![]() Hobby: skateboarden, gitaar spelen, tekenen, computers, met vrienden lopen kloten, onderweg zijn naar vanalles en nog wat (doet r niet toe waar ![]() ![]() Kledingstijl: beeeeetje apart ![]() Lievelingsmerk: merken....wat zijn dat?? ![]() Muziek: punk/ska en alles in die richting ![]() MSN: xnoukiex@yahoo.com Levensmotto: maak dr wat van ![]() ![]() Wat wens je: een electrische gitaar met alles dr op en dr aan of een hoop geld zodat ik dat kan kopen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
(bij)naam: naam= Yvonne, Bijnaam= Ding of UuF
Sterrenbeeld: Kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: raar, hyper, blij Hobby: skateboarden, zingen Kledingstijl: euhh... te grote broeken en wel passende shirtjes (ofsoow?) Lievelingsmerk: Hennes&Maurits ![]() Muziek: Punk MSN: kipje_toktok@hotmail.com Levensmotto: Heb ik niet echt ![]() Wat wens je: Later veel reizen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kort maar Krachtig
![]() Vul in--> (bij)naam: Bram Sterrenbeeld:Maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden:lui, stil, muziek Hobby:muziek, informatica Kledingstijl:als het maar zwart is ![]() Lievelingsmerk: heb ik nie Muziek:Industrial, metal, EBM en nog een hoop andere dingetjes MSN:zie info Levensmotto: doe maar normaal, dan doe je gek genoeg ![]() Wat wens je: geluk |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Nina (smulsmurfie) Nien
Sterrenbeeld: Tweelingen Omschrijf jezelf in 3 woorden: vrolijk, sociaal, nieuwsgierig Hobby: muziek luisteren, dansen, leuke dingen met mijn vriendinnen doen Kledingstijl: de Nina-stijl. In ieder geval niet alternatief. daar houd ik niet van. Ik vind kleding wel heel belangrijk. Lievelingsmerk: Ik heb geen lievelingsmerk Muziek: Hiphop & Rolling stones (ja, leuke combinatie ![]() MSN: smulsmurfie@hotmail.com Levensmotto: Carpe diem Wat wens je: Geluk voor iedereen om mij heen |
![]() |
|
(bij)naam: Tamara, Mataar, en vroeger ook nog wel 'ns Taartje (familie, bedankt!)
Sterrenbeeld: Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: ok is goed Hobby: Tekenen, schrijven, muziek maken en luisteren, schilderen, paardrijden, zuipen, skanken Kledingstijl: Vanalles door elkaar Lievelingsmerk: heb geen... Muziek: Ska, punk(rock), industrial, oi. drum 'n bass, breakcore MSN: brainless001@hotmail.com Levensmotto: Heb ik niet. Wat wens je: Hersenspoeling van de idioten op deze aardbol.
||
Citaat:
|
(bij)naam: Marije/Hukkie
Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: blij, trut, single ![]() Hobby: muziek, vrienden, Kledingstijl: mixje Lievelingsmerk: geen voorkeur Muziek: Eels, At the Drive-in MSN: Cynical_and_loving_it@hotmail.com Levensmotto: heb ik niet echt Wat wens je: een berg kinderbueno's en lasagna ![]()
|
(bij)naam: Kaps/epd/empade/epdeath
Sterrenbeeld: maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden: hypah zonder pilleuh Hobby: dansen, flirten, letterpoepen Kledingstijl: nu... armystyle Lievelingsmerk: lidl Muziek: house, industrial, elektro, rave, techno, tekno, drumm n bass, rock ![]() MSN: silver_fear@hotmail.com (god, ik heb echt truie namen)Levensmotto: je bent wild en je jongt wat Wat wens je: één grote bolus op Bush
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Naam: Alex
(bij)naam: Meneer Hoogeveen, Lex Sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: aardig, sarcastisch, verlegen Hobby: Fotografie Kledingstijl: Casual/netjes Lievelingsmerk: Gant Muziek: Acda & de Munnik, Moby, Boudewijn de Groot, Dire Straits, Sam& Dave, 80's MSN: a.hoogeveen@wanadoo.nl Levensmotto: heb ik niet echt... maar zoiets: Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet. Wat wens je: wereldvrede |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
(bij)naam:heb geen bijnaam
Sterrenbeeld:Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: moeilijk, prettig gestoord, begripvol Hobby: film, foto, computer, muziek Kledingstijl:mengelmoesje (eigen dus) Lievelingsmerk: HB maar dat zijn sigaretten ![]() Muziek: grunge, ska, punk, drum 'n base met wat uitschiters hier en daar MSN: ja heb ik Levensmotto:doe maar gewoon anders word het zo zaai Wat wens je: tevreden blijven met wie en hoe ik ben
|
naam: Sander
bijnaam: ? Sterrenbeeld: Steenbok Omschrijf jezelf in 3 woorden: lang, aardig, pimp ![]() Hobby: Tennis, Computer, probeer van school ook een hobby te maken. Kledingstijl: P!mp ofzo? ![]() Lievelingsmerk: Evisu ![]() Muziek: 2-Step, UKGarage, R&B, maar ook Trance, soms hardtrance. Soms luister ik naar klassieke muziek, maar dat is maar af-en-toe. De Top40 interreseert me ook, in het algemeen. MSN: psygotics@hotmail.com Levensmotto: Nu investeer je in je toekomst. Wat wens je: Vanalles. Echt, die lijst ga ik niet opnoemen. Zolang ik het zelf nog maar weet. Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 18:16. |
![]() |
|
(bij)naam: Ketjing
Sterrenbeeld: Weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: dat doek niet Hobby: Internetten, voetballen, computeren, films kijken Kledingstijl: ehm? Lievelingsmerk: als het maar lekker zit Muziek: Rock, Punk (en alle varianten) Nu-Metal MSN: dat is van Microsoft Levensmotto: ehm... Ik ben ik, en jij niet Wat wens je: nog een wens.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 19:04. |
![]() |
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Karliene
Sterrenbeeld: stier/tweelingen (ben precies op de grens jarig, dus de ene keer stier, de andere keer tweelingen.. ![]() ![]() ![]() Omschrijf jezelf in 3 woorden: eigenwijs/nieuwsgierig/moeilijk Hobby: tv, internet, winkelen, sporten (the usual stuff ![]() Kledingstijl: niet speciaal, maar ze noemen me wel vaak "kakker" dus tja.. ![]() ![]() Lievelingsmerk: ^>Tommy Hilfiger (polo's/truitjes..van de broeken ben ik niet zo gecharmeerd) Muziek: pop (Westlife/Atomic Kitten) en filmmuziek (Evita) MSN: kavos00@hotmail.com Levensmotto: geniet van het moment, je weet nooit of er nog zo'n soort moment zal komen Wat wens je: dat we gaan verhuizen..ik vind het niet meer leuk in deze omgeving... |
![]() |
|
![]() |
(Bij)naam: Maart. Tja..
Sterrenbeeld: Steenbok. Omschrijf jezelf in 3 woorden: Introvert, ..., expressie. Hobby: ... Kledingstijl: Ik weet niet waar dat onder valt. Lievelingsmerk: Heb ik niet. Muziek: Goede trance is altijd beter dan slechte metal. (verzonnen door: passenger en Black Bird. Jaja.) MSN: Zjimaera@hotmail.com Levensmotto: Stop nooit een knuffel tussen de muur en een lamp. Le fin. |
![]() |
|
![]() |
Naam: Edy
Sterrenbeeld: Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: Onzeker, wisselvallig, loyaal Hobby: Muziek, films, internet, winkelen Kledingstijl: Modern? Casual? Weet ik veel.. Lievelingsmerk: Miss Sixty, Only, H&M Muziek: Coldplay, Robbie Williams, Alicia Keys, Justin Timberlake, Sonata Arctica en '60-'70 muziek MSN: Ja Levensmotto: All you need is love ![]() ![]() Wat wens je: 10 miljoen euro |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Pinky
Sterrenbeeld: Die Gast met die Kruik...... oja Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: Druk, Vervelend, Lief?? Hobby: uuuuuh Kledingstijl: Broek, Trui, Schoenen Lievelingsmerk: La Kurasou Muziek: Industrial, Black Metal, Goa MSN: Yes, die heb ik! Levensmotto: Feesten tot je dood valt opstaan en door feesten! Wat wens je: dat me broek me een keertje goed past.
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 23:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
(bij)naam:Vampiria
![]() Sterrenbeeld:Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden:Eigenwijs, eerlijk, gestoord ![]() En ook heel gevoelig, maar ik mocht maar drie woorden gebruiken. ![]() Hobby:Muziek, uitgaan, films, tattoos Kledingstijl:Euh...Die van mezelf. Veel zwart iig. En strak. Lievelingsmerk:Ik doe niet aan merken. Muziek:HIM, Ozzy Osbourne, Helloween, Metallica, Manowar, Venom, Iced Earth, Billy Idol Levensmotto:Oh...Geen idee. Wat wens je:Zeg ik niet, want dan komt het niet uit. ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 13:18. |
![]() |
|
(bij)naam: Miss Helena op t forum, thuis: Hé, Leentje, Bufie, Seleentje, Heleentje, Helena, Vlindertje en ga nog maar ff door
![]() Sterrenbeeld: Rammetje (dus bijna jarig ![]() Omschrijf jezelf in 3 woorden: uhm...: apart, eigenwijs, eerlijk Hobby: shoppen, vriend(inn)en, uitgaan (af en toe, geen die-hard), muziek etc Kledingstijl: heb mn eigen stijl, ik trek aan wat IK leuk vind Lievelingsmerk: t merk dat lekker zit, en dat verschilt dus heel erg Muziek: erg brede smaak ![]() MSN: heleen_hpvd@hotmail.com Levensmotto: een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd Wat wens je: dat mag je me persoonlijk vragen ![]()
|
naam: Jonathan
Sterrenbeeld: Leeuw Omschrijf jezelf in 3 woorden: Strevend naar wijsheid, intelligent, humoristisch Hobby: Retoriek Kledingstijl: Net, maar niet opzichtig Lievelingsmerk: Geen Muziek: Hip-Hop, Klassiek, Jazz MSN: Undisclosed Levensmotto: `Necessaria metitur utilitas: supervacua quo redigis?`. Dit citaat is van onze Seneca en laat zich vertalen met: `Nut is de maatstaf van wat noodzakelijk is; maar met welke maat kan je het overbodige gaan meten?`(Ik sta mij toe een vraag te gebruiken omdat het een retorische vraag is) Wat wens je: Geluk voor allen te scheppen door het verbeteren van de wereld, mede door een verbeterde verstandhouding tussen filosofie en politiek |
![]() |
|
![]() |
naam : Marleen, en alle variaties daarop
![]() ![]() sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: eigenwijs, nieuwsgierig, perfectionistisch Hobby: muziek, film, dansen, vrienden, strips, foto's, zon, snowboarden, reizen, internet ![]() Kledingstijl: euhm..mix? ![]() Lievelingsmerk: niet echt? ![]() Muziek: van alles; Muse, Tool, Starsailor, brmc, Puddle of mud, Moby, NERD, Saybia, 60&70 jaren muziek, jazz, musical etc ![]() MSN: leentje4ever@hotmail.com Levensmotto: levensmotto's zijn cliche ![]() Wat wens je: vakantie ![]() |
![]() |
|
(bij)naam: Muis(je)
Sterrenbeeld: stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: Lief, geil, ruig ![]() Hobby: toneel, tekenen, enzo Kledingstijl: Vanalles. Muziek: Drum n bass, scooter ![]() MSN: juh (irisje_979@hotmail.com) Levensmotto: heb ik niet echt. Wat wens je: Dat ik nooit oud zou worden
Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 18:17. |
![]() |
|
|