Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
[flauw mode] (oh, je wilt het nú weten?) [/flauw mode] http://www.excelsior-recordings.com -->shop Voor alle nog leverbare excelsior en aanverwante artikelen. |
![]() |
|
Zojuist gekocht:
Dessection - The somberlain (lim. slipcase Braziliaanse import) Blood Red Throne - Affiliated With The Suffering (lim. digipack) Amon Amarth - Versus The World (lim. digipack 2CD)
||
Citaat:
hier weer 3 die ik nieuw heb Deströyer 666 - Cold Steel for an Iron Age Morbid Angel - Altars of Madness Dark Funeral - Secrets of the Black Arts
||
Citaat:
||
Citaat:
ik had gehoopt dat je hem misschien ergens in groningen gekocht had ofzo, kan hem nergens vinden ![]() is het wel de moeite waard? en welke nummers staan er nog meer op?
||
Citaat:
heb jij niet "Songs For The One I Love" dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Aap 2. WinterWielen 3. Een Nagemaakte Gek. Vooral een Nagemaakte Gek is leuk, die heb je al gehoord in de Oosterpoort als je opgelet hebt. 'ik ben niet gek, ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek, ik ben een nagemaakte gek...' Nou, ik vond het wel leuk. Maar ik zou het alleen al voor het hoesje doen. En als je dan toch wat besteld, ga dan 's kijken wat meindert talma / johan / caesar of simmer in de shop hebben... dat is ook leuk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach ja, Shakira heeft me betoverd. Heb haar vorig jaar 1x live gezien en ben sindsdien best wel verkocht aan haar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic; Marillion - Anoraknophobia Thrice - The illusion of safety En een Led Zeppelin verzamel cd, een special edition van REMASTERS. ![]() ![]() |
![]() |
|
|