![]() |
|
kijk nou toch!
Ik wou écht niet op de foto.. Hey en wie wil daar mijn oog openmaken??? Wil de schuldige zich even bij mij melden?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bespeur hier in iedergeval al verstoorders van deze topic :-/ boodschap voor hun: http://212.187.6.138/pics/Meeting_8-3-2003/Image-67.jpg
||
Citaat:
hehe, fok ![]() oja, de rellen waren nog op tv...ben blij dat ik op tijd de trein had
||
Citaat:
Eeeeeeeeeeeeeeeep! ![]() *rent weg* En die pastoor maar steeds zeggen dat jesus lief was!
||
Citaat:
Ja hoe leg je dat uit. Jesus is een klein iel mannetje met lange haren ik heb nog nooit ergens gelezen dat Jesus geschreeuwd heeft. ![]() Niet dat ik zoveel christelijke dingen lees.. vandaar ![]()
|
*EMOHUGGED IEDEREEEN!!!*
Ha daar. Vol enthousiasme gooi ik me in het forum gebeuren.. is enthousiasme wel goed nederlands, anders bewijs ik dat emo helemaal ONgelijk heeft ![]() [EDIT]Ik heb het over de spelling he![/EDIT]
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 20:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wilbert = echt Jezus een jezus, met emo gevoelens en punk liefhebber! Overal waar Wilbert komt.. ze willen altijd z'n handtekening.. is het met z'n band ff niet dan is het altijd wel op de EO-Jongerendag ![]()
||
Citaat:
![]() en op 6 april een minimeet ![]() en op fields of rock ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Aftah Utreg topik STP | 129 | 02-04-2003 15:56 |