Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 20:53
Severus
Severus is offline
Idd, Patricia is veel slimmer dan ze zich voordoet... ze is tenslotte wetenschapper van beroep...

Btw, mijn mollenlijstje blijft hetzelfde als vorige week, dus ik ga hier dus niets nieuws neerzetten...

Groetjes,

Ripper
Oud 15-04-2003, 22:19
peaceflower
peaceflower is offline
Een waanzinnige cliffhanger, met Astrid!
Ik denk zeker te weten dat ze zal blijven, want ze is de MOL!

Ik heb lang gedacht dat Patricia het zou zijn, maar na deze actie is het in mijn ogen zeer duidelijk dat Astrid het moet zijn.

De opdracht met de kokers lukte (de Mol was er immers niet bij).
Bovendien zou ik het vaag vinden om in plaats van de Mol een gewone kandidaat 2 dagen van de groep te scheiden; er moet toch een reden voor zijn dat Astrid deze aanbieding heeft gehad??

Mijn mol-lijstje:

1. Astrid
2. Chandrika
3. Patricia
4. Elise
5. Ron
6. Rene
7. Ferdi

Ferdi is absoluut NIET de mol, geloof me!! Ferdi speelt een hele slimme tactiek: hij probeert alle verdenkingen op hem gericht te krijgen met kleine mol-acties. Hierdoor ligt het er veel te dik bovenop dat hij de echte mol zou zijn.

Rene was weliswaar heel slecht met het bijlgooien, maar hij had het geld aan de boom zo snel! Een mol zou nooit dat geld pakken, maar er alles aan doen om een andere kant op te lopen.

Elise wordt meer en meer verdacht. De 'ik ga op reis-opdracht' zet me aan het denken. Maar ze heeft wel een hotel geregeld.

Ron is nog steeds verdacht omdat hij er niet bij was toen het filmpje van de Mol bekeken werd. Verder zou hij een hele sneaky, onopvallende Mol kunnen zijn...

Patricia en Chandrika vind ik ook nog iets vreemds hebben, door een optelsom van rare dingetjes. Omdat ik denk dat de Mol zeker een vrouw is, verdenk ik ze na Astrid het meest.
Oud 17-04-2003, 17:44
Anne
Anne is offline
Citaat:
Ripper schreef op 15-04-2003 @ 21:53:
Idd, Patricia is veel slimmer dan ze zich voordoet... ze is tenslotte wetenschapper van beroep...
Geloof me, dat zegt niets.

Trouwens, offtopic: Astrid staat op een poster die bij ons in de Wereldwinkel hangt (heeft met koffiebonen te maken).
Oud 18-04-2003, 09:59
xx
xx is offline
ik denk eigenlijk wel dat astrid eruit gaat want anders zouden ze met een hele executie moeten beginnen aan het begin van het programma, en zouden er 2 executies in 1 programma zijn en dat zouden ze nooit doen denk ik.

xx
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:38
oeski
oeski is offline
Het maakt toch niet veel verschil of er iemand uitgaat vanwege een executie of vrijwillig? Er gaan er dus wel waarschijnlijk twee uit volgende keer.
Trouwens, de mol is en moet gewoon Elise zijn. Bij het ik ga op reis en neem mee noem je toch niet van die belachelijke dingen. (En het werd ook wel eens weer tijd dat een vrouw de mol werd)
Ja, ik ga haar morgen maar eens in de gaten houden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:15
Severus
Severus is offline
ff uppen.

En... aaargh, ik zit helemaal in spanning te wachten op de aflevering van vandaag! Ik ben echt benieuwd wat Astrid gaat doen... Maar ik denk dat ze wel vrijwillig naar huis gaat, vanwege het geld... dat kan ze namelijk goed gebruiken, als alleenstaande moeder van haar dochtertjes Cleopatra en Isis...

Groetjes,

Ripper
Oud 19-04-2003, 19:24
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ripper schreef op 19-04-2003 @ 20:15:
ff uppen.

En... aaargh, ik zit helemaal in spanning te wachten op de aflevering van vandaag! Ik ben echt benieuwd wat Astrid gaat doen... Maar ik denk dat ze wel vrijwillig naar huis gaat, vanwege het geld... dat kan ze namelijk goed gebruiken, als alleenstaande moeder van haar dochtertjes Cleopatra en Isis...
Wat trouwens de meest belachelijke namencombinatie ever is.

Maar ik denk ook dat ze weggaat.
Oud 19-04-2003, 19:38
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Grrrr. Ik erger me nog altijd dood omdat ze niet gewoon vorige keer konden laten zien of Astrid eruit gaat of niet. Maaja, nog maar een half uurtje en dan weten we dat ook weer.

Ik vind Ron wel een goeie mol, hij blijft de hele tijd op de achtergrond en is gewoon vaag. Verder vind ik Elise en Ferdi maar irritant, die moeten eruit. (vraag me niet waarom ik dat vind, ze zijn gewoon irritant. Punt uit!)

Ik heb trouwens een handtekening van John (vorige seizoen). Ik was helemaal fan van hem en hij heeft via mijn natuurkunde leraar mij een kaartje gestuurd (van zijn winkeltje) met mijn naam erop!!! Beat that!
Oud 19-04-2003, 20:59
Briseïs
Briseïs is offline
Daar gaat mn mol! Gotver nu weet ik t helemaal niet meer!

Nouja, nu moet ik maar ff opnieuw gaan uitvogelen wie het zou kunnen zijn...

Jezus ik was echt overtuigd van Patricia!
Oud 19-04-2003, 21:03
Aurora
Aurora is offline
Oh, joy!! Patricia is weg!!! *rejoices*

..zou het dan toch Ron zijn?

Rene is zooo koel! Hij en Elise is wel een gave combi vind ik. Ik vond hem wel hip in zn hotel-outfit muwhaha..

En wat heeft de organisatie van wie is de mol toch met paintball!
Oud 19-04-2003, 21:13
Bram
Bram is offline
Heb daarnet voor het eerst een aflevering van De Mol gezien op nederland, en als ik eerlijk mag zijn, kvind het toch niet zo goed als op Belgie. De montages zijn iets minder spannend in beeld gebracht, maar het grootste verschil vind ik toch de presentatie: die Angela kan zeker en vast niet tippen aan onze Michiel.
Nu ja kga toch proberen de laatste afleveringen te bekijken, het is en blijft natuurlijk een super programma ! Alleen een ongelukkig uitzenduur vind ik, in Belgie zou het toch veel minder kijkcijfers hebben zaterdagavond dan de zondagavond.
Oud 19-04-2003, 21:22
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben eruit. Het wordt Chandrika.
1. Chandrika
2. Elise
3. Ferdi
4. René
5. Ron

Vond deze aflvering trouwen een beetje aanwijzingsloos. De enige aanwijzing die ik eruit kon opmaken was dat Ron de mol volgens mij toch echt niet is.

Ow enne, wat de muziek betreft: best wel gaaf. Vorige keer Sigur Ros & Massive Attack, en nu Thomas Newman, uit American Beauty...
Oud 19-04-2003, 21:28
Severus
Severus is offline
Zo, Astrid is dus weg. Ik had al verwacht dat ze voor het geld zou kiezen. Toch vind ik het jammer, want ze was een toffe kandidaat. Maar goed, zo is het spel nu eenmaal.

Ik ben blij dat Patricia er uit is gegaan. Wat een bitch was me dat, zeg, de groep is echt beter af zonder haar.

Ik vond het wel een spannende aflevering. Vooral die paintball-opdracht vond ik wel leuk om te zien, dat herinnert me een beetje aan die paintball-opdracht uit seizoen 2. Wat wel toevallig is, is dat het toen een opdracht was die Yvonne (sergeant uit het leger) op het lijf was geschreven, maar ze verknalde het toch nog. Hetzelfde geldt voor René nu. Ik vond eigenlijk dat hij best wel simpel af was gegaan, ik had toch wel wat meer verwacht van een politieagent. Maar goed.

En tja, daar zitten de kandidaten dan met Ron, hè. De persoon die ze het meest vertrouwen, verraadt hen door voor een vrijstelling te kiezen, voor de 2e keer nog wel. Dat laat heel goed zien dat je niemand kunt vertrouwen in dit spel. Ze hadden veel beter Chandrika of Elise kunnen kiezen, die hadden zeker niet gedaan wat Ron had gedaan (naar mijn mening).

Nou, en dit is mijn mollenlijstje.

WIE IS DE MOL?

1. René.
2. Ron.
3. Ferdi.
4. Chandrika.
5. Elise.

Ik ben nu eerlijk gezegd een beetje aan 't twijfelen over wie de Mol nou precies is... Want was de Mol nou bezig met de was in het hotel, of zat die juist op het eiland? René blijft toch mijn Mol... maar toch twijfel ik een beetje. Ferdi staat nu voor mij op de 3e plaats, en Ron op de 2e plaats, vanwege het verraad dat Ron gepleegd heeft. Chandrika en/of Elise zijn voor mij echt niet de Mol, want ze doen teveel hun best in het spel en zijn ook snel van slag wanneer er een kandidaat uit het spel gaat (vooral bij Chandrika) of wanneer een kandidaat hen verraadt (vooral bij Elise; die was echt kwaad en teleurgesteld in Ron).

In ieder geval komt het erop neer dat óf René, óf Ron, óf Ferdi voor mij de Mol is. Dat maakt de keus wel wat gemakkelijker.

Groetjes,

Ripper
Oud 19-04-2003, 21:29
Aurora
Aurora is offline
Mijn mollenrijtje is ongeveer zo:

1. Ron
2. Chandrika
3. Rene
4. Ferdi
5. Elise

Ik vind het nog steeds erg verdacht dat Rene zei dat Leo DiCaprio 28 was, dat had Angela nl op die video gezegd tegen de mol, dat 28 een belangrijk getal was. En hij moest ook echt zo'n beetje lachen toen hij het zei. Oh well. Ik weet het echt niet!

Ik vind trouwens wel dat ze heel veel matennaaier-acties hebben.. eerst Astrid met dat geld, nu Ron weer, eerst ook al Elise en Ferdi.. Vind ik minder moet ik zeggen.

Edit: even vraagje.. wanneer had Ron nog meer voor een vrijstelling gekozen? Ik kan het me echt niet meer herinneren nl?
Oud 19-04-2003, 21:32
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ripper schreef op 19-04-2003 @ 22:28:
Ik vond het wel een spannende aflevering. Vooral die paintball-opdracht vond ik wel leuk om te zien, dat herinnert me een beetje aan die paintball-opdracht uit seizoen 2.
Dat was geen paintball, dat was met van die laserdingen. In seizoen 3 hadden ze wel een paintball opdracht, toen had Ellen heel gaaf gewonnen.

Citaat:
En tja, daar zitten de kandidaten dan met Ron, hè. De persoon die ze het meest vertrouwen, verraadt hen door voor een vrijstelling te kiezen, voor de 2e keer nog wel. Dat laat heel goed zien dat je niemand kunt vertrouwen in dit spel. Ze hadden veel beter Chandrika of Elise kunnen kiezen, die hadden zeker niet gedaan wat Ron had gedaan (naar mijn mening).

*knip*

Ik ben nu eerlijk gezegd een beetje aan 't twijfelen over wie de Mol nou precies is... Want was de Mol nou bezig met de was in het hotel, of zat die juist op het eiland? René blijft toch mijn Mol... maar toch twijfel ik een beetje. Ferdi staat nu voor mij op de 3e plaats, en Ron op de 2e plaats, vanwege het verraad dat Ron gepleegd heeft. Chandrika en/of Elise zijn voor mij echt niet de Mol, want ze doen teveel hun best in het spel en zijn ook snel van slag wanneer er een kandidaat uit het spel gaat (vooral bij Chandrika) of wanneer een kandidaat hen verraadt (vooral bij Elise; die was echt kwaad en teleurgesteld in Ron).
Volgens mij ahd iedereen gedaan wat Ron heeft gedaan. Ik in ieder geval wel.
Oud 19-04-2003, 21:43
Ketjing
Ketjing is offline
Ron kreeg ook vrijstelling toen hij van de brug afsprong.

Ik verdenk nu iedereen, ook ron. Die zorgde er immers voor dat er geen 10.000 in de pot kwam. Ook was het opvallend dat de porto van Elise en Rene uitstond terwijl de andere ze probeerde te bereiken.
Oud 19-04-2003, 21:51
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-04-2003 @ 22:43:
Ron kreeg ook vrijstelling toen hij van de brug afsprong.

Ik verdenk nu iedereen, ook ron. Die zorgde er immers voor dat er geen 10.000 in de pot kwam. Ook was het opvallend dat de porto van Elise en Rene uitstond terwijl de andere ze probeerde te bereiken.
Hij stond niet uit. Ze hoorden m alleen niet vanwege de wasmachine.
Oud 19-04-2003, 22:01
Ketjing
Ketjing is offline
oja dat was het, nog dom., ik zou zo een ding bij me houden maarja.
Oud 19-04-2003, 23:17
peaceflower
peaceflower is offline

AAAARRGGHH!!
Allebei mijn mollen eruit in 1 aflevering!! Hoe is het mogelijk?!

Nou ja... dan ga ik toch maar voor Chandrika...

Chandrika is de mol, Ferdi wint en Elise verliest.
Waarom weet ik niet. Ik weet effe helemaal niks meer op dit moment!! Ben even helemaal van m'n appropoo.
Oud 20-04-2003, 00:03
Orsino*
Orsino* is offline
Wiehie, coole aflevering! Patricia eruit *YES*, wat was/ben ik blij... gelukkig man. En Astrid er ook uit, gaat wel lekker snel zo.

Ron is echt cool , met z'n egotripje vandaag. Ik hoop zo dat hij de mol is , hij kan volgens mij ook behoorlijk goed liegen.

Maar trouwens, Ron zei dat het lastig voor hem was om te overzien vanuit de helicopter, omdat hij niet kon zie wie wie was. Waarom hadden ze dan allemaal een verschillend lintje om hun arm? (Chandrika wit, Patricia rood, Elise geel en René blauw). Bij nader inzien is het misschien ook wel handig voor hunzelf, nou ja .

Ja, leuke aflevering. En volgende week is ook veelbelovend. Dat met die kokers, de nieuwsgierigheid
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 07:53
Anne
Anne is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 20-04-2003 @ 00:17:

Allebei mijn mollen eruit in 1 aflevering!!

Ik vond het vorig jaar veel leuker, want toen had ik het vanaf het begin goed. En nu weet ik het niet.

Mijn mollenlijst:

1. Elise
2. Chandrika
3. Ron
4. Rene
5. Ferdi
Oud 20-04-2003, 08:20
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 20-04-2003 @ 00:17:

AAAARRGGHH!!
Allebei mijn mollen eruit in 1 aflevering!! Hoe is het mogelijk?!
same here,

nu moet ik weer een neuwe hoofdverdacht zoeken.
Ik denk nu dat Chadrika de mol moet zijn (ze stond al een tijdje op 3 bij mij, nu door wegvallen dus hoger.

mijn lijstje nu:

1: Chandrika
2: Ron
3: Ferdi/Elise/René
Oud 20-04-2003, 10:18
Verwijderd
*Is erg benieuwd naar het verhaal met de kokers*

Enne, mijn lijstje blijft:

1: Ferdi
2: Chandrika
3: Ron
4: Rene
5: Elise
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:08
Orsino*
Orsino* is offline
Mijn lijstje;

(1. Chandrika)
2. Elise/René (ik weeeet het niet)
3. Ron
4. Ferdi

Ik denk dat het Chandrika is, maar ik heb toch meer een molgevoel bij Elise en René. Als het Chandrika is, is ze wel een slechte mol vind ik..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:44
Julian
Julian is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-04-2003 @ 23:01:
oja dat was het, nog dom., ik zou zo een ding bij me houden maarja.
Ze wisten niet dat die porto daar lag...
Maar dat is verder zooooo nep gemaakt gewoon door de regie.
Je ziet ferdi wanhopig praten, en dan zo'n shot tussendoor van René en Elise die rustig hun blaadje zitten te lezen en nix horen. Gewoon om het spannend te houden..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:10
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Chandrika is volgens mij de mol.

Als ze het is, speelt ze het goed, niet te opvallend.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:00
Anne
Anne is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 20-04-2003 @ 18:10:
Als ze het is, speelt ze het goed, niet te opvallend.
Behalve de eerste aflevering.
Oud 20-04-2003, 19:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Anneee schreef op 20-04-2003 @ 20:00:
Behalve de eerste aflevering.
ow, wat dee ze dan toen? ik be het al weer kwijt
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:33
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
van mijn begin mollen is alleen Ferdi nog over.... maar 2 mogelijke mollen in 1 aflevering...

IK BEN TOCH ECHT VERKEERD BEZIG>>>

op naar volgende week
Oud 20-04-2003, 22:10
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Anneee schreef op 20-04-2003 @ 08:53:

Ik vond het vorig jaar veel leuker, want toen had ik het vanaf het begin goed. En nu weet ik het niet.

Mijn mollenlijst:

1. Elise
2. Chandrika
3. Ron
4. Rene
5. Ferdi
maar het is toch juist een goed teken dat je het nu niet weet, dat betekend volgens mij dat de mol beter is dan vorig jaar.
Oud 20-04-2003, 23:04
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Heb daarnet voor het eerst een aflevering van De Mol gezien op nederland, en als ik eerlijk mag zijn, kvind het toch niet zo goed als op Belgie. De montages zijn iets minder spannend in beeld gebracht, maar het grootste verschil vind ik toch de presentatie: die Angela kan zeker en vast niet tippen aan onze Michiel.
Wat??!
Iedereen z'n eigen mening natuurlijk, maar Angela ROELT toch echt wel hoor!! Ik ben een groot fan van Angela en ze doet het echt geweldig!! Ken niemand verder op de Nederlandse tv waar ik liever naar kijk dan naar haar.

Maar ik geef toe: Michiel deed het ook wel leuk.
Oud 21-04-2003, 09:07
xx
xx is offline
mijn mollenlijstje:

1 elise
2 ferdi
3 ron
4 chandrika
5 rené

op dit moment denk ik er zo over maar dat kan gauw genoeg weer veranderen alleen ik ben er van overtuigd dat rené en chandrika niet de mol zijn!!!!!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:33
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-04-2003 @ 22:22:
Ik ben eruit. Het wordt Chandrika.
1. Chandrika
2. Elise
3. Ferdi
4. René
5. Ron
Ik ben weer van mening veranderd. Ik draai Elise en Ron om. Dus:
1. Chandrika
2. Ron
3. Ferdi
4. René
5. Elise

Elise deed gewoon tè verbaasd.
Oud 21-04-2003, 09:39
Verwijderd
Dat leek me eerlijk gezegd niet gespeeld. Het was wel humor om te zien dat Ron haar zonder pardon neerschoot
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:41
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 21-04-2003 @ 10:39:
Dat leek me eerlijk gezegd niet gespeeld. Het was wel humor om te zien dat Ron haar zonder pardon neerschoot
Ik vond het ook niet gespeeld daarom heb ik haar verplaatst van nummer 2 naar nummer 5...
Oud 21-04-2003, 13:01
Ketjing
Ketjing is offline
Briljante actie van Ron, zonder pardon Elise neerknallen. En dat gezicht van haar, ze begreep er echt niks van.
Oud 21-04-2003, 15:30
Rob Z.
Rob Z. is offline
Ja dat was wel fin om te zien ja, maar ach Elise heeft ook zo haar charmes.

Chandrika is de Mol, en Ferdi gaat overduidelijk winnen. Hij schrijft al vanaf het begin alles op wat hij haar ziet doen.
Oud 21-04-2003, 16:00
Verwijderd
Stem hier op je mol!!
(mijn zusje verdenkt al vanaf afl. 1, toen ze het vliegveld op kwamen lopen 'die met die rode broek' (elise), zou wel heel toevallig zijn als ze het goed heeft.....
ik zelf weet het nog niet, ron misschien? gedraagt zich erg onopvallend....)

Poll: WIE IS DE MOL???Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 17:53
superjip
superjip is offline
Ik vind Elise en chandrika cool......Ferdi is een eikel en ron/renee weet ik niet wat ik ermee aanmoet...

Ik denk alleen wel dat chandrika de mol is...
Oud 22-04-2003, 09:53
Severus
Severus is offline
Citaat:
superjip schreef op 21-04-2003 @ 18:53:
Ik vind Elise en chandrika cool......Ferdi is een eikel en ron/renee weet ik niet wat ik ermee aanmoet...
Heheh, ja, dat heb ik precies ook!

Maar voor mij is René de Mol...

Groetjes,

Ripper
Oud 25-04-2003, 10:51
TAFKAB
TAFKAB is offline
ik heb t zelf nog niet gezien. Was gisteren bij een bedrijf wat video montage suites verhuurd (in hun pand) en WIE IS DE MOL word er ook gemonteerd alleen dat gedeelte was afgesloten, omdat het geheim is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:01
Girl 4-ever
Girl 4-ever is offline
Daas dooooooooooooooooooom!
Oud 25-04-2003, 13:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
Girl 4-ever schreef op 25-04-2003 @ 12:01:
Daas dooooooooooooooooooom!
En wat moet dan wel niet dom zijn?

Ik denk trouwens niet dat hier plaats is voor kinderachtige 12-jarige meisjes.

Ripper
Oud 26-04-2003, 15:37
peaceflower
peaceflower is offline
FERDI GAAT WEG VANAVOND!!!

Oh nee, toch niet helemaal... Chandrika is namelijk mijn mol, en Ferdi stemt vast weer op haar, dus kan dan vast niet

Eh... ik weet het ook niet, laten we het daar maar op houden.

JA! Ik weet het wel!! Rene gaat weg.
Oud 26-04-2003, 15:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 26-04-2003 @ 16:37:

Ik hoop ook dat hij er vanavond uitvliegt, ik kan hem namelijk niet uitstaan. Hij moet er uit, of anders Ron. De meiden vind ik te cool, die moeten blijven. Ik zou het trouwens wel te gek vinden als Chandrika zou winnen, Elise de verliezer is en René de Mol.

Groetjes,

Ripper
Oud 26-04-2003, 16:03
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 26-04-2003 @ 16:37:

Oh nee, toch niet helemaal... Chandrika is namelijk mijn mol, en Ferdi stemt vast weer op haar, dus kan dan vast niet

Eh... ik weet het ook niet, laten we het daar maar op houden.

JA! Ik weet het wel!! Rene gaat weg.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:02
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
waarom quote je peace flower??? nja maakt ook nie uit. ik heb echt helemaal geen idee meer wie de mol is ( als ik toch moet kiezen, chandrika) kga vanavond maar weer eens goed opletten. heb het vorige week gemist. slecht weet ik ..
Molletje kom maar op als je durft!!!
xoxo crazy me
Oud 26-04-2003, 17:51
karamba
karamba is offline
ALS Elise de Mol is dan doet ze het zooooooo slecht. Ze neemt overal het initiatief en gaat daarna zielig zitten doen. Maar toch blijf ik bij Elise. Hoe slecht ze het ook kan doen!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 21:13
Severus
Severus is offline
Nou, weer een aflevering achter de rug, en alweer géén kandidaat eruit. Dat vind ik zo langzamerhand een beetje irritant worden; ik heb liever dat er iedere aflevering iemand uitgaat, dan vice versa. *zucht*

Ik vond de aflevering van vandaag maar matig. Niet echt spannend, ofzo. Niet erg leuke opdrachten, ook. Het enige lichtpuntje was....

GEORGE!!!

Ja, dat vond ik echt cool, zeg! Toen hij nog verkleed was, had ik al zo'n idee van: "Hmm, die komt me bekend voor... zou het George zijn? Hmm... neeej, kan niet..." Nou, bleek ik dus toch in de goede richting te zitten met mijn vermoedens!

Ik vond het wel jammer dat we hem maar even te zien kregen, maar ja. Misschien krijgen we hem nog 'ns te zien, ik denk dat hij toch niet helemaal naar Canada gevlogen moet zijn voor die paar minuutjes dat hij te zien is... of niet?

Maar ja. Hopelijk vliegt er volgende week wél een kandidaat uit... de groep moet echt nog wat kleiner worden...

Enne, mijn Mollenlijstje blijft trouwens hetzelfde....

Groetjes,

Ripper
Oud 26-04-2003, 22:55
peaceflower
peaceflower is offline
George was inderdaad gaaf om hem weer es te zien. LEUK!!

Verder begrijp ik niet veel van dat koker-gedoe. Er IS iets mee, maar wat?! Ik werd er niet wijzer van.

Chandrika valt voor mij af als mol; ik ga nu voor Ron en Elise.
Reageren

Regels voor berichten