Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
euhm..
Zwart en lila ondergoed, een drie kwart broek met elastische riem (Boetiek 32), Kermit sokken, een truitje van Koekimonster (blauw) enne, een horloge van Kipling, een armbandje met mn naam erop (zilver), een gevlochten vriendschapsbandje (draag ik zowat al heel mn leven), nieuwe oorbellen (zilveren buisjes op een staafje zeg maar, alleen ziet niemand dat ze nieuw zijn... ![]() Verder geen make-up, komt nog omdat ik uit eten ga enne, nog nix in mn haar, dus coupe vogelnest opt moment... *so, een heel verhaal!* |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
zwart t-shirtje mng en zwarte sokken... ![]()
||
Citaat:
aangetrokken: zwart kanten jurkje
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |