![]() |
||
Citaat:
Ok dik ben ik ook niet, maar ook niet overdreven dun.. ![]() En ik kom gewoon heel weinig aan, alhoewel dat de laatste tijd wel wat makkelijker gaat.. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
17 (over 3 daagjes 18) vrouwelijk
1.69 m ongeveer 52 kilo Mja, ik wil eigenlijk 50 kilo wegen, maar dat mag niet... M'n ideale gewicht zou rond de 63 kilo liggen, maar volgens mij ben ik dan echt te stevig voor mijzelf.... 'k ben wel tevreden zo. En dan mijn vriend nog: 27 mannelijk 1.78 m ongeveer 92 kilo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Voorbeeldje van mezelf: 2 jaar geleden ben ik met een sportopleiding begonnen, ik woog toen 72 kg. Nu ben ik echt een stuk gespierder en weeg ik 82 kg. En het doet me niks. Ik weet van mezelf dat mijn vetpercentage niet is gestegen en ik vind dat ik er goed uit zie.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb pas mn vetpercentage laten meten. Met zo'n tangetje dat aangesloten is op een computer.
Ik had 28,9% vet. Dat is verhoogd voor een meisje van 22 en ik ben 1.68 en weeg 66 kilo. Maar hoe komt het dan dat mijn zusje ongeveer hetzelfde percentage had als mij terwijl ze 8 kilo dunner is? Ze is 1.66 en weegt 59 kilo. En had vetpercentage 27,5 % Zou het komen dat ik veel vocht in mn lichaam vasthoudt doordat ik een zware pil gebruik? Zo ja dan wil ik direkt met die pil stoppen want dan val ik tenminste sneller af. |
![]() |
||
Citaat:
Vetpercentage heeft ook nix te maken met het vasthouden van vocht, tenminste ... denk ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Onhandelbare Fjord Skilly | 60 | 09-03-2007 11:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #47 Verwijderd | 500 | 27-04-2005 11:11 | |
Seksualiteit |
Spieren hebben in of out? Verwijderd | 187 | 04-07-2003 20:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |