Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vraag nergens om. Ik weet dat je niet goed kan lezen, maar daar kan ik ook nix aan doen ![]() Ik benadruk niets, jij vat t zo op. Elke keer als je mijn reply ziet begin je al meteen te geilen op je gedachtes van wat zal ik nu weer eens voor negatiefs over de moslims zeggen. Je kijkt nooit normaal naar mijn replies. Jij bent zowat de enige met die vriendjes van je die steeds over moslimgedoe beginnen als er op mij gereageert wordt. Hmm, dus aan wie zal t liggen? Aan jou zelf. Ik heb namelijk hiervoor dus echt niet gevraagd om weer over de islam en moslims enzo te beginnen. O, en ik lever wel degelijk kritiek op de Islam, maar jij wil dat nooit zien. Jouw definitie hiervan is het verrotschelden van de Islam, en t spijt me voor je, maar dat doe ik niet. Ik raad je aan om mijn replies in dit topic nog een x door te lezen(voor zover je dat lukt) en dan pas een reactie te geven of ik wel of niet kritiek lever. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doe je goed moet ik zeggen. O, en ik denk dat ik jou ook aanstootgevend zou vinden als ik je op straat zou zien. |
![]() |
||
Citaat:
Als deze meisjes zonodig met een laken over hun kop willen lopen doen ze dat binnenshuis maar. Verder slaat dat laatste weer nergens op , want mensen die op de LPF stemmen hebben geen aantootgevend uiterlijk. Iemands politieke voorkeur is niet aan zijn of haar gezicht af te lezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Btw. sommige mensen die op de LPF stemmen hebben wel degelijk een eng uiterlijk. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Beetje raar dat je ''toevallig'' bij mij weer zo een lompe opmerking maakt he ![]() O wat betreft die meeting: kan je niet lezen ofzo? Ik kan niet op die dag. Bovendien heb ik geen zin, als ik kon, om de halve dag jou te kunnen zien en je gezeik aan te horen. Dat doe je maar lekker thuis of met je vriendjes. |
![]() |
||
Citaat:
en sommige vvd'ers ook en .... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet gemeen bedoelt hoor, je hoeft niet de hele tijd van die ![]() ![]() En ik had er toch een ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Yeah right ![]() Anneee BARON EdHunter FEYENOORDvakX Minni Rollo Tomasi Hmmm, lekker links? ![]() Weldenkend=natuurlijk weer rechts ![]() Niemand is t altijd met iemand eens, logisch. Nou, leuk, maar ik kan die dag dus toch niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop verder dat er veel linkse lui komen en zeker alle forumbazen; ik ben nog nooit naar zo'n meeting geweest en dan kunnen ze zien dat rechtse mensen ook mensen zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe je gedachtes zijn, maar t uiten van je gedachtes is behoorlijk ongenuanceerd. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat laken is n sluier, als jet verschil niet kent ben je ver heen, het heeft geen zin om met n sluier binnenshous te lopen wnat daarvoor is t nie bedoelt, juist voor buitenshuis, aatom wil dat toch niet bij mensen door dringen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Een politie agent kan ook geen hoofddoekje om doen. Ik vind t terecht. Je mag moslims niet discrimineren,maar ze kunnen zich wel aanpassen Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 22:48. |
![]() |
|||||
Citaat:
En zelfbeheersing een deugd vinden en niet denken met je pik heeft niks met preutsheid te maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Insane Juggalo schreef op 31-03-2003 @ 12:05:
Een politieagente met een hoofddoek weigeren heeft niets met discriminatie te maken, maar met uniformiteit. De politie hoort neutraliteit uit te stralen. Mag een satanistische politieagent van jou ook een omgekeerd kruis boven z'n uniform dragen? [/QUOTE Wat voor voorstelling moet ik me maken bij een Gothic politieagent? ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Ayeltsnikov schreef op 31-03-2003 @ 19:42:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
advocatuur ![]() bedrijfsleven: k vindt dat het wle moet kunnen, wnat zo wordt het wel heel moielijk om bv een baan te krigen als je n hoofddoek draagt en dan ontstaat er nog meer achterstond tussen evrschillende groepen en dta wordt lastig, ook hiet kunnen ze dan belangen stellen als bv 1 kleur zwart of wit en allemaal het zelfde of zo en op n bepaalde manier du niet dat ie in de weghangt of zo. Volgens mij heeft iedereen er dan toch voor deel bij? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat jij de definitie van discriminatie maar weer s nalezen moet! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook in het bedrijfsleven is er sprake van een uniformiteit, weliswaar niet officieel, maar het maat en mantelpak is nou eenmaal de gebruikelijke dracht. ook in islamitische landen, om maar een voorbeeld te noemen, de verslaggevers/geefsters van el jazira. lijkt het je dan niet logisch dat in een niet-moslimland dat al helemaal als standaard dient? |
![]() |
||
Citaat:
Ze kunnen bv bij die mantelpakjes alsnog van die werkhoedjes, modieus dan he, kunnen ze erbij doen en dan kan het heel leuk passen hoor en dan is et haar bedekt, verder sjaaltjes en dan moet je niet meteen aan die wllen dingen denken maar van die knoopsjaaltjes van zijde of zo, das toch elegant. Kortom als er samen beslissingen wordt genomen akn het wel goed gaan, maar dan moet iedereen wel n beteje meegeven anders werkt het niet zoals nu. ![]()
|
![]() |
Ik ben het niet met je eens kenny,
als sexy gekleed zijn de communicatie in de weg staat is of de luisteraar niet voldoende geinteresseerd in de boodschap of heeft het sexy geklede meisje simpelweg niets boeiends te melden. In andere culturen maken ze juist gebruik van het feit dat mensen van sex houden. Daar vertellen ze het avondnieuws in hun lingerie. De mensen kijken dan wel voor de sex maar ondertussen krijgen ze de informatie wel mee en dat is uiteindelijk het doel. Dus sexy kleding hoeft de communicatie helemaal niet in de weg te staan. Een gezichtssluier lijkt mij juist eerder in de weg staan. Je kan niet eens zien wie je voor je hebt. Het is daarbij ook storend en je kan je afvragen wat ze misschien te verbergen hebben? Hun gezicht misschien? zodat mannen niet aan sex denken??!! De heren dragen toch ook geen gezichtssluiers! Bovendien werkt het niet, stel je voor dat alle meisjes er zo bij liepen. Hoe weet je dan wie wie is. Autochtoonse meisjes gaan toch ook niet met een bivakmuts op naar school. Het komt in principe op hetzelfde neer. Ja dan kan je zeggen dat een gezichtssluier voor het geloof is en dat het bij de cultuur van die meisjes hoort. Tja helaas is hun cultuur niet de dominante cultuur in Nederland. Dat is de Nederlandse, en op dit punt botst de (dominante) Nederlandse cultuur met die van de meisjes die een gezichtssluier op naar school willen. Dan kan je het inderdaad tot op de laatste rechter uitvechten maar naar mijn mening is dit iets waar je je daarna ook bij neer moet leggen. En om te zeggen dat dit een 'tegengeluid tegen onze sekscultuur' is, vind ik onzin. Dit heeft niks met 'onze sekscultuur' te maken. Het gaat om geloofsovertuigingen van de meisjes die helemaal niet op 'onze sekscultuur' slaat. Dat seks door de media teveel gepropageerd wordt ben ik overigens volledig met je eens. |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Hoofddoekjes zijn niet eens zozeer bedoeld om te laten zien dat je islamiet bent, maar ook omdat je gewoon je haar niet mag laten zien in islam, om verleiding tegen te gaan. Maar toch, zolang het hem niet verhinderd zijn werk goed te doen maakt het me niet echt veel uit. Wel moet natuurlijk zichtbaar blijven dat iemand een agent is, tenzij het juist de bedoeling is dat de agent undercover is. Maar een hoofddoek gaat een uniform niet tegen. Citaat:
Dit maakt trouwens niet uit, het gaat mij er om dat de communicatie in de pauzes onbelangrijk is, het gaat mij om het recht je compleet te bedekken, niet om het recht er sexy uit te zien. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Groeten van Kenny. |
![]() |
|
|